Rotterdam
EDIT: Zojuist Lyca gebeld, ze hebben problemen met smartphones,

[ Voor 9% gewijzigd door lightningCAT op 28-11-2012 15:41 ]
Ik vandaag gebeld, blijkt het een vitrinemodel te zijn. Prima, maar mochten ze wel even melden. Wat ze dus blijkbaar vergeten waren. Verhaal van IMEI is dat ze waarschijnlijk een keer verkeerde doos hebben meegegeven aan een ander. Nu maar hopen dat mijn IMEI niet al is geregistreerd voor de cashback
Probeer vooral de Nokia City Lens app eens uit, heel erg leuk.
DLNA en Plex werken nog niet zoals het zijn moet. Kan geen verbinding krijgen met een andere DLNA apparaat via Wifi (en het stikt ervan hier) en het afspelen van gedeelde media via Plex lukt me ook nog niet maar dat komt wel goed denk ik.
Testing, one, two ...
Ik stream muziek vanaf mijn NAS naar de receiver en gebruik de Lumia als remote.
Het vage alleen is wel dat de Pioneer 2x in de lijst met apparaten komt te staan.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Ik heb vorige week mijn pakketje opgestuurd, maar volgens de Kiala website is dat (na 6 dagen!) nog steeds niet bezorgd
Verwijderd
We hebben de annulering van uw bestelling doorgegeven aan de financiële afdeling van Belcompany.
Zij zullen zorg dragen om het geldbedrag op uw rekening terug storten.
Zij hebben ons gevraagd aan u door te geven om rekening te houden met een betalingsverwerking
van een aantal werkdagen.
Gisteren weer een mail gestuurd, maar geen reactie en ook nog geen geld!
Paar dagen terug had Tilburg Wagnerplein nog een zwarte. Anders ff rondbellen inderdaad. En laat ze het opsturen naar een BC vlakbij jou, dan hoef je niet half NL door te crossen ;-)Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 01:00:
Krijg nu pas van deze actie te horen, ben net op zoek naar een nieuwe telefoon. Morgen maar eens wat rond gaan bellen. Als iemand nog een idee heeft waar er één op voorraad is (bij voorkeur zwart), laat het me even weten
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Kiala is duidelijk niet mijn verzender of choicebartje006 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:08:
Iemand al geld gestort gekregen?
Ik heb vorige week mijn pakketje opgestuurd, maar volgens de Kiala website is dat (na 6 dagen!) nog steeds niet bezorgd
4 dagen nodig om van Kiala punt naar sorteercentrum te gaan en 4 dagen later (vandaag dus) schijnbaar nog steeds daar....22-11-2012 13:30
Het Pakket is ingeleverd in het Kiala Punt en zal naar het sorteercentrum van Kiala verzonden worden.
26-11-2012 11:34
Het pakket is ontvangen in het sorteercentrum van Kiala en wordt teruggezonden naar uw webshop - Uw webshop zal na ontvangst van uw pakket u verder kunnen informeren.
Gloed nieuw toestel en ik maak er geen eens intensief gebruik van, kan niet eens bellen ermee want moet simkaart nog knippen. Dus heel af en toe wat internetten.
Wie heeft zelfde problemen en wellicht passend eoplossing voor dit bekende Nokia probleem.
Het zou wel een leuke deal zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door Petervanakelyen op 30-11-2012 11:31 ]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Thanks, dat werkt beter.Joosie200 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:26:
Hier klikken en dan je retournummer ingevenDie verzendservice die op de sticker staat helpt je idd niet verder!
Mijn Nokia E51 is nog goed voor 74 euro, leuk toestel om te testen voor 96 euries.
There is no knowledge, that is not Power!
Alleen als je ouwe meuk hebt liggen, misschien heeft hij dat niet.Senor Sjon schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:24:
Je toestel is eigenlijk maar 24 euro waard, want 50 euro krijg je altijd.
En 74 euro is 74 euro.
Of ga jij bij vrienden bedelen om een kapotte ouwe gsm voor 50 euro cashback en 30 euro vragen voor de E51 via Marktplaats om 6 euro winst te maken?
Philips Diga (verkocht)
Motorola CD920 (wegegooid, LCD stuk)
Nokia 3210 (deze actie)
Nokia 6210
Nokia 6510
Nokia 8310
Motorola V600 x2
SE K750i
SE K800i
SE K810i
Nokia N79
MDA Vario IV
En als die allemaal aan cashbacks zijn gespendeerd, dan zullen daar ook diverse andere toestellen bij de voorraad zijn gekomen.
Iemand een idee of dit op dit toch kan op één of andere manier ?
Instellingen -> Mobiel netwerk -> zet gegevensroaming op "roamen toestaan" -> hoogste verbindingssnelheid veranderen van 3g naar 2g.MVC schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 20:33:
Het lukt me met geen mogelijkheid om 3G uit te schakelen zodat data, spraak en berichten via 2G gaan.
Iemand een idee of dit op dit toch kan op één of andere manier ?
Bedankt voor de reactie.lightningCAT schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 21:21:
[...]
Instellingen -> Mobiel netwerk -> zet gegevensroaming op "roamen toestaan" -> hoogste verbindingssnelheid veranderen van 3g naar 2g.
Dat heb ik ook op meerdere fora gelezen, maar ik kan alleen kiezen uit "E" (wat zou staan voor EDGE) en voor 3G.
Edge staat volgens wikipedia onder 2,75G dit is dus een 2g verbinding, denk ikMVC schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 21:34:
[...]
Bedankt voor de reactie.
Dat heb ik ook op meerdere fora gelezen, maar ik kan alleen kiezen uit "E" (wat zou staan voor EDGE) en voor 3G.

Inderdaad ik ben te snel geweest, ik las hier inderdaad ook dat "E" 2G is. Voordat ik vanmorgen de laatste updates installeerde kon ik kiezen uit 2G en 3G. 2G hebben ze nu dus aangepast naar "E"lightningCAT schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 21:44:
[...]
Edge staat volgens wikipedia onder 2,75G dit is dus een 2g verbinding, denk ik
Opgelost dus
PSN/XBL: DarkTaufu
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
[ Voor 7% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 03-12-2012 17:45 ]
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Sorry op. Heb je 3 weken onder een steen gelegen?Tom Paris schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:53:
Ik heb alle filialen in Breda, Tilburg, Eindhoven, Den Bosch en Nijmegen gehad, overal uitverkocht... Iemand een idee waar ik meer geluk heb?
Ze zijn sowieso niet opaltayg schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:02:
[...]
Sorry op. Heb je 3 weken onder een steen gelegen?
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Lokale filiaal hier was gewoon bereid er eentje te laten overkomen uit een ander filiaal waar ze voorradig waren.Tom Paris schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:06:
Ze zijn sowieso niet opTwee medewerkers (een in Eindhoven en een in Nijmegen) wisten me te vertellen dat er in de randstad nog wel op voorraad zijn. Ik zoek echter liever iets meer in de buurt, anders wordt het met reiskosten nog een dure telefoon.
Nickname does not reflect reality
Heb ik ook gedaan, ze zouden me bellen als ze er een wisten te vinden maar ben na een week nog niet gebeld. Vrees dat ze op zijn.Brad Pitt schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:07:
[...]
Lokale filiaal hier was gewoon bereid er eentje te laten overkomen uit een ander filiaal waar ze voorradig waren.
[ Voor 14% gewijzigd door Joosie200 op 05-12-2012 14:08 ]
Wow, stevige actie!
Jammer dat het alleen geldt als je toestel van na 17-9-2012 is. Mijn Lumia 800 is van januari
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Dat is inherent aan een lousy status-update van Kiala. Mijn LG3 was al een week later gearriveerd, maar bij Kiala stond nog steeds dat ie op weg was naar het sorteercentrumSenor Sjon schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:35:
Hebben meer mensen last van een trage Kiala verzending? Pakketje is al een week op reis.
Maar 't geld stond vandaag op de rekening, precies twee weken, nadat ik het pakje bij het Kiala-punt had afgegeven, netjes
Had em snel gekocht op marktplaats voor 75 inclusief en toen direct opgestuurd. toch weer 71 euro winst. 99 euro voor een Lumia 800 niet slecht.
21 euro winst om precies te zijn als je verrekent dat het inruilen van een niet werkend toestel je ook al €50,- op had kunnen brengenIntelcore schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:32:
vandaag 146 terugontvangen voor een Nokia n8
Had em snel gekocht op marktplaats voor 75 inclusief en toen direct opgestuurd. toch weer 71 euro winst. 99 euro voor een Lumia 800 niet slecht.
Testing, one, two ...
Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC
wie het kleine niet eert..hardware-lover schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:45:
[...]
21 euro winst om precies te zijn als je verrekent dat het inruilen van een niet werkend toestel je ook al €50,- op had kunnen brengen, maar ik denk dat je die mogelijk niet ter beschikking had?
Verwijderd
is zo'n mooie telefoon niet weerd ...
Testing, one, two ...
Je zou de Belcompany in Amersfoort (utrechtsestraat) kunnen proberen. Daar heb ik van de week nog een zwart vitrinemodel gezien.Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:31:
Weet iemand er nog een te liggen in de (vrij wijde) omgeving van Utrecht? Mijn vader blijkt geïnteresseerd
wel 2 roze nog tegengekomen in mijn bel zoektocht in Castricum en Zaandam volgens mij.
ff een vraagje ik heb hier een ouwe Alcatel van de Ah liggen is deze ook €50,- waard
of alleen die in de lijst staan op de cashback site ??
Voorheen was dit wel het geval, je kreeg altijd minimaal €50,- terug. Op een later moment heeft Nokia de voorwaarden aangepast en toegevoegd dat men een toestel in dient te ruilen wat voorkomt in de overzichten (merk/type). Ik heb persoonlijk email bericht gehad (en anderen met mij) dat er voor een niet voorkomend merk/type altijd €50,- terugbetaald zou worden maar zoals gezegd, later zijn die voorwaarden door Nokia aangescherpt. Je zou een mail kunnen sturen naar nokia@verkoopjetelefoon.nl en daar de vraag neer kunnen leggen.Henk. schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:38:
[knip]
ff een vraagje ik heb hier een ouwe Alcatel van de Ah liggen is deze ook €50,- waard
of alleen die in de lijst staan op de cashback site ??
Testing, one, two ...
De Lumia 800 is nu ook te krijgen bij de Saturn in prepiad van Vodafone voor maar € 199,- !!
en dan kan je nog €50,- cashback aanvragen ook, dus kost ie je dan maar € 149,- !
(actie staat in de Saturn folder van 10 dec t/m 16 dec)
[ Voor 25% gewijzigd door Henk. op 10-12-2012 10:10 ]
Bij welk filiaal van Saturn is dit?Henk. schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:58:
*** Let op !! mooie actie bij Saturn *** voor de mensen die nog niet geslaagd zijn.
De Lumia 800 is nu ook te krijgen bij de Saturn in prepiad van Vodafone voor maar € 199,- !!
en dan kan je nog €50,- cashback aanvragen ook, dus kost ie je dan maar € 149,- !
(actie staat in de Saturn folder van 10 dec t/m 16 dec)
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
kijk ff bij Saturn.nl zou ik zeggen daar kan je ook het krantje bekijken
suc6
[ Voor 7% gewijzigd door Henk. op 10-12-2012 11:01 ]
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
[ Voor 49% gewijzigd door GS88 op 10-12-2012 13:45 ]
Rotterdam
De Lumia 800 bevalt ook nog steeds prima. Ik mis m'n iPhone 4 echt niet.
[ Voor 37% gewijzigd door rimave op 10-12-2012 14:01 ]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
De nokia lumia 800 Vodafone prepaid is nu ook verkrijgbaar bij de Kijkshop voor € 199,-
Link: http://www.kijkshop.nl/pr...-prepaid-nokia-lumia-800/
[ Voor 73% gewijzigd door Henk. op 11-12-2012 16:28 ]
Wel nog leuke wijziging:
Die 25 cent kan ik missenVergoeding: € 50,25
Aangepaste vergoeding: € 50,00
Reden wijziging:
Het toestel heeft een bleeding LCD en komt daarom niet in aanmerking voor een vergoeding. U voldoet wel aan de actievoorwaarden van de Nokia cashbackactie, hierdoor ontvangt u ? 50,00 euro.
Het is trouwens nog steeds een zeer fraai toestel.
[ Voor 16% gewijzigd door Bolletje op 12-12-2012 02:27 ]
KIALA of Postkantoor maakt qua verzendkosten niks uit? Moet ook nog iets ouds vinden voor de cashback. En het is inderdaad een toptoestel voor weinig geldBolletje schreef op woensdag 12 december 2012 @ 02:24:
Vorige week (begin december) ergens verstuurd. Maandag mail gehad dat ze hem hadden ontvangen en dat het geld wordt overgemaakt. Het geld is nu al binnen. Top dus. Ik had trouwens niet via Kiala verstuurd, maar gewoon via het Postkantoor als pakketje.
Wel nog leuke wijziging:
Die 25 cent kan ik missen
Het is trouwens nog steeds een zeer fraai toestel.
Bedankt, maandag naar Saturn in Tilburg geweest en daar gaven ze aan dat het een drukfout was en dat de aanbieding niet in alle vestigingen verkrijgbaar was. Overigens hadden ze in de Saturn in Groningen er nog wel 10 stuks.Henk. schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:23:
Tip !
De nokia lumia 800 Vodafone prepaid is nu ook verkrijgbaar bij de Kijkshop voor € 199,-
Link: http://www.kijkshop.nl/pr...-prepaid-nokia-lumia-800/
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is zo lang
Effectief 55 euro is natuurlijk een mooie deal.
Beide zijn gratis, dus nee. De adresgegevens staan in de voorwaarden.altayg schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:38:
[...]
KIALA of Postkantoor maakt qua verzendkosten niks uit? Moet ook nog iets ouds vinden voor de cashback. En het is inderdaad een toptoestel voor weinig geld
Het gaat dan gelijk via PostNL; veel sneller. Vergeet niet het trackingnummer te vragen. Die heb je wel nodig.
Ik heb dit gedaan, omdat ik geen Kiala-punt in de buurt had.
[ Voor 6% gewijzigd door Bolletje op 12-12-2012 17:31 ]
ik weer naar huis denk komt morgen wel en dan breng ik hem wel naar TNT post punt.
Dus volgende morgen ik netje pakketje afgegeven kom ik terug bij me auto BAM ! een prent van € 55,-
G*dver de G*dver weg cashback geld !!!
Dat overkwam mij ook maar het (hele lange) nummer handmatig ingeven wat onder de barcode staat werkt ook prima, je moet het ze alleen even zeggen als ze dat zelf niet weten. Misschien handig voor een volgende keerHenk. schreef op woensdag 12 december 2012 @ 23:19:
Ik gister mijn pakketje naar een kiala punt brengen kunnen ze de code niet scannen ofzo nou goed ik weer naar huis denk komt morgen wel en dan breng ik hem wel naar TNT post punt.
[knip]
Testing, one, two ...
De telefoon in branded en heeft een simlock helaas.tonytang schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:03:
Kan iemand bevestigen of de nokia lumia 800 Vodafone prepaid wel/niet simlock heeft.
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is zo lang
Met deze tutortial moeten de geïnteresseerden er wel uitkomen.
Zeg dat je pakketje aant laden/lossen wasHenk. schreef op woensdag 12 december 2012 @ 23:19:
Ik gister mijn pakketje naar een kiala punt brengen kunnen ze de code niet scannen ofzo nou goed
ik weer naar huis denk komt morgen wel en dan breng ik hem wel naar TNT post punt.
Dus volgende morgen ik netje pakketje afgegeven kom ik terug bij me auto BAM ! een prent van € 55,-
PSN/XBL: DarkTaufu
Henk. schreef op woensdag 12 december 2012 @ 23:19:
Ik gister mijn pakketje naar een kiala punt brengen kunnen ze de code niet scannen ofzo nou goed
Was me gisteren gelukt, lees ik vandaag dat de update via Zune ook werd verstuurd (een dag later).Enes_81 schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 14:13:
Zojuist mijn L800 geüpdatet naar WP7.8Je hebt hiervoor wel de Nokia Care Suite nodig want Zune ziet nog geen FW-update.
Met deze tutortial moeten de geïnteresseerden er wel uitkomen.
Rotterdam
Hier niet via Zune hoor... 7.10 (8773) is de laatste volgens Zune.GS88 schreef op zondag 16 december 2012 @ 22:36:
[...]
Was me gisteren gelukt, lees ik vandaag dat de update via Zune ook werd verstuurd (een dag later).
Testing, one, two ...
Nou, bij mij nog niet. Ik heb 3 weken terug een telefoon verzonden via Kiala, en nog niets ontvangen. Vandaag maar eens gemaild.hardware-lover schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:33:
Cashback is afgehandeld, precies 2 weken nadat Kiala melde dat mijn pakje in hun sorteercentrum terecht was gekomen.
Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.
Ik had hem ook eerder bij een Kiala punt afgegeven maar niet alle pakjes gaan dagelijks naar het sorteercentrum. Ik heb dus gerekend vanaf het moment dat Kiala (trace) aangaf dat dit bij het sorteercentrum was aangekomen.jps110 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 21:02:
[...]
Nou, bij mij nog niet. Ik heb 3 weken terug een telefoon verzonden via Kiala, en nog niets ontvangen. Vandaag maar eens gemaild.
Testing, one, two ...
10 december mail
12 december geld.
Inmiddels ook het geld keurig bijgeschreven.jps110 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 21:02:
[...]
Nou, bij mij nog niet. Ik heb 3 weken terug een telefoon verzonden via Kiala, en nog niets ontvangen. Vandaag maar eens gemaild.
Mijn Lumia nu voor € 95
Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.
[ Voor 12% gewijzigd door woekele op 22-12-2012 13:01 ]