Belcompany & Nokia Lumia 800 aanbieding

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:57
@hardware-lover, ik snap precies wat je bedoelt... Zelf heb ik recent de overstap gemaakt van de Nokia E71 naar de Galaxy Nexus maar de toetsenbord van de Nokia E71 is gewoon zeer geschikt voor alle situaties waar je tekst moet invoeren, terwijl op de Galaxy Nexus er situaties zijn waar woordvoorspelling/autocorrectie niet beschikbaar is en ik vaak de backspace nodig heb :( (Wanneer er wel woordvoorspelling is, is Swiftkey net wat prettiger dan de Nokia E71 omdat hij de kleine foutjes vaak gewoon corrigeert).

Ik vrees echter dat zonder goede woordvoorspelling het toch het makkelijkste is om met de wijsvinger te typen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:34

Ankh

|true

Hmm, dit is interessant. Me vriendin heeft een nieuwe telefoon nodig. Zat al te kijken naar een android, maar dit is voor haar misschien wel handiger :) Iemand in de buurt van Alkmaar / Heerhugowaard wat kunnen scoren? Anders ga ik morgen maar even een rondje bellen. Heb nog een HTC Desire liggen en krijg daar toch nog 83 euro voor terug.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:34
Voor die HTC Desire krijg je op marktplaats die 83 euro ook wel, kan je nog een DEFECT toestel inleveren voor 50 euro bij nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:14
Die cash back gaat via Nokia, en niet bij de aankoop zelf bij belcompany, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Yep, maar betwijfel of er nog belcompany's met voorraad zijn, mss vitrinemodellen, maar die hebben meestal toch wel wat krasjes in mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-08 08:08
Ankh schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:59:
Hmm, dit is interessant. Me vriendin heeft een nieuwe telefoon nodig. Zat al te kijken naar een android, maar dit is voor haar misschien wel handiger :) Iemand in de buurt van Alkmaar / Heerhugowaard wat kunnen scoren? Anders ga ik morgen maar even een rondje bellen. Heb nog een HTC Desire liggen en krijg daar toch nog 83 euro voor terug.
Ik heb er donderdagavond in Alkmaar 1 gekocht. Ze hadden daarna nog zwart, blauw en roze iig.
En vrijdag in Castricum 2 gekocht, toen hadden ze nog 1 (zwart) toestel over.

[ Voor 3% gewijzigd door Pistolebob op 18-11-2012 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Je moet wel een kopie van de kassabon opsturen naar Nokia. Vraag me trouwens af wat er gebeurt als iemand het toestel al eerder heeft gekocht, cashback heeft aangevraagd, heeft teruggebracht naar BC en ik het vervolgens weer meekrijg.

[ Voor 29% gewijzigd door woekele op 18-11-2012 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
LOL, dan heb je pech :), ik zat daar ook aan te denken, maar op het moment dat jij je imei nummer moet opgeven zal het systeem toch wel aangeven dat de korting niet meer geld (zal dan wel een omruiling worden)
woekele schreef op zondag 18 november 2012 @ 18:03:
Je moet wel een kopie van de kassabon opsturen naar Nokia. Vraag me trouwens af wat er gebeurt als iemand het toestel al eerder heeft gekocht, cashback heeft aangevraagd, heeft teruggebracht naar BC en ik het vervolgens weer meekrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psycoxl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-08 09:55
Zaandam is leeg. Vandaag de laatste meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Heb nog een hele ouwe Sony Ericsson ergens liggen, nou nog een BC vinden die de zwarte Lumia 800 heeft. Ik dacht toen ik Donderdag over die actie las dat het slechts 1 dag was, maar morgen toch maar eens de gok wagen dan.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDilus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-08 22:40
nja zelfs zonder de cashback is het een goede deal lijkt me
hij is nergens zo goedkoop het is wel ff minimaal 80 euro korting die je mee pak vergeet dat niet :)
en op MP heb je ze ook wel voor die prijzen maar meestel beschadig en zonder garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Tot wanneer is de actie precies? Ik begin te twijfelen of ik er misschien toch niet eentje wil hebben :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:22

NSG

Je weet niks!

Peter_Aragorn schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:34:
Tot wanneer is de actie precies? Ik begin te twijfelen of ik er misschien toch niet eentje wil hebben :)
In de winkels waar ik ben geweest was er niks dat duidde op een tijdelijke actie. En gezien hij in de meeste winkels uitverkocht is, vermoed ik dat ze gewoon door hun voorraad willen (is ook niet gek, gezien de komst van de 820 en 920).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
Helaas, te laat. Beide winkels in groningen niet meer op voorraad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:34

Ankh

|true

kleine update, heerhugowaard heeft nog een aantal zwarte liggen (ze mogen geen voorraad posities doorgeven). Alkmaar heeft van de drie kleuren nog wat liggen, ik heb nu een blauwe gereserveerd en voor me werk een zwarte :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:06
Bolletje schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 23:24:
[...]

In welk opzicht scheelt dat heel veel dan? Hij is nu aan het updaten trouwens. Zune is wel een draak van een programma.

Je bent wel snel overtuigd dat je gelijk je Galaxy Nexus de deur uit doet :p
Als je al een microsoft account gekoppeld heb gaat het updaten niet zo fijn meer aangezien je dan je toestel moet resetten en alles weer leeg is. Toch jammer als je net een uur bezig bent om alles te installeren en goed te zetten :+

Overigens Zune werkt fantastisch, stuk beter dan die oude itunes meuk die ik nu eindelijk kon verwijderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
net gebeld naar heerhugowaard, maar dat waren wel speciale acties.. abonnementen en prepaid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

thefox154 schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:40:
[...]

Als je al een microsoft account gekoppeld heb gaat het updaten niet zo fijn meer aangezien je dan je toestel moet resetten en alles weer leeg is. Toch jammer als je net een uur bezig bent om alles te installeren en goed te zetten :+

Overigens Zune werkt fantastisch, stuk beter dan die oude itunes meuk die ik nu eindelijk kon verwijderen :+
Géén flauw idee waar je het over hebt, het installeren van de updates duurde vrij lang doordat het meerdere losse updates zijn. Maar heb geen problemen ondervonden omdat ik een Microsoft account had gekoppeld en heb ook niks moeten resetten o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
hier in Maarssen is ook alles op, volgens de verkoper is het erg hard gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs2tom
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-08 16:47
Schiedam had vrijdag nog 3 kleuren in de vitrine en toen ik zaterdag mijn simkaart liet knippen alleen nog maar zwart.
Was bedoeld voor mijn vrouw maar die zag het niet zo zitten en nu dus zelf aan de eerste smartphone. Wel groot in je broekzak. Verder oogt en voelt het degelijk (Nokia) alleen zoals hier al eerder aangegeven een beetje beperkt wat je kunt instellen en zoeken etc. Wifi en GPS aan/uit zou toch simpeler op de eerste pagina moeten kunnen als hoe het nu standaard zit. Zo ook voor het instellen van de intensiteit en het maken van groepen voor je contacten. Denk dat ik stiekem toch meer een android type ben. Maar het werkt allemaal wel vlot, zonder haperen of vastlopen.

Nu alleen nog kijken welke oude meuk ze terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-06 22:39
Hier in de directe omgeving waren alle winkels gisteren uitverkocht, maar in hadden ze er nog enkele liggen. Dus hier ligt inmiddels een cyan-kleurige Lumia te wachten tot ik een microsimkaart heb geregeld. Toch een leuke deal.

Ik zat trouwens even te kijken op de cashback-site, maar daar staat dat in het pakketje dat je terugstuurt ook een 'verkoopformulier' moet zitten. Ik heb echter niet meer dan een normale kassabon meegekregen. Dus wat houdt het in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurpaard66
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-05-2024
verkoopformulier krijg je vanzelf per mail als je de inruiltelefoon op cashbacksite hebt verkocht. je ziet formulier ook aan het einde van inruiltraject op de site.

deze samen met kopie kassabon opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-06 22:39
vuurpaard66 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:19:
verkoopformulier krijg je vanzelf per mail als je de inruiltelefoon op cashbacksite hebt verkocht. je ziet formulier ook aan het einde van inruiltraject op de site.

deze samen met kopie kassabon opsturen.
Top, thanks. Ook weer duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gionimo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:42
Utrecht, lange elisabethstraat krijgt aan het eind van de week weer enkele Lumia 800's binnen die ook voor 169 over de toonbank gaan. Alle kleuren. Heb er een gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:16
Antwoord op mijn mail mbt de cashbackactie had nog wel wat liggen die niet op de lijst voor kwamen.

Hartelijk dank voor je mail.Een toestel dat niet voorkomt op de Nokia site, komt niet voor een toestelvergoeding in aanmerking maar wel voor de Nokia (extra) vergoeding van euro 50,-. Voor zo’n toestel is het ook niet van belang of het voldoet aan de werkende of niet-werkende voorwaarden.Je moet wel voldoen aan de andere voorwaarden van de Nokia actie (zoals o.a. de aankoopverplichting).Indien je mee wilt doen, dan kan je bij het formulier een willekeurig toestel invullen. Wij zullen na ontvangst van de order eea in het systeem wijzigen. Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen wij die graag.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-08 15:30
Die mail heb ik ook net gehad. Ik heb maar teruggemaild dat ze dan een overige categorie aan moeten maken voor alleen de cashback. :p

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:11

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Hmm. mijn Lumia 800 gaat helemaal niet aan... Das mooi kloten....

Hij was klaarblijkelijk zo goed als leeg ;) Na een uurtje aan de stroom startte ie uiteindelijk op :D
Nou mijn apps maar eens gaan herinstalleren en dan kan mijn oude Lumia 800 naar Recell :)

Volgens mij lag ie trouwens wel al best lang daaro. Nog hardware revisie 112.1402.2.3 ! (dezelfde dus als mijn vorige)
Bovendien firmware versie 7.10.7720, volgens mij is dat de allereerste (en moet ik dus via 7.10.7740 naar naar 7.10.8107 naar 7.10.8112 naar 7.10.8773.98 ;))

[ Voor 95% gewijzigd door Tomba op 20-11-2012 20:31 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDilus
zover ik weet heb gouda nog een stel liggen!
dus als je er 1 zoek gouda heeft ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister 1 voor mijn collega besteld in Sneek. Hier hadden ze nog 2 zwarte op voorraad. Leeuwarden en Harlingen hebben niks meer op voorraad.

Heb vorige week zelf mijn N8 aangetekend opgestuurd voor de cashback actie.. ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurpaard66
Tomba schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 18:21:
Hmm. mijn Lumia 800 gaat helemaal niet aan... Das mooi kloten....

Hij was klaarblijkelijk zo goed als leeg ;) Na een uurtje aan de stroom startte ie uiteindelijk op :D
Nou mijn apps maar eens gaan herinstalleren en dan kan mijn oude Lumia 800 naar Recell :)

Volgens mij lag ie trouwens wel al best lang daaro. Nog hardware revisie 112.1402.2.3 ! (dezelfde dus als mijn vorige)
Bovendien firmware versie 7.10.7720, volgens mij is dat de allereerste (en moet ik dus via 7.10.7740 naar naar 7.10.8107 naar 7.10.8112 naar 7.10.8773.98 ;))
ik heb hardware revisie 112.1402.2.4 en windows/microsoft besturingssysteem 7.10.8107.79 op mijn toestel.
hoe ga jij de firmware exact upgraden en weet jij uit ervaring met jou vorige toestel of er daadwerkelijk vooruit gang is met duur batterij en andere voordelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:55
In Nootdorp een blauwe lumia gekocht. Ze hadden er nog één zwarte en één roze.
In het filiaal in Zoetermeer ook nog één roze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:11

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

vuurpaard66 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:54:
[...]

ik heb hardware revisie 112.1402.2.4 en windows/microsoft besturingssysteem 7.10.8107.79 op mijn toestel.
hoe ga jij de firmware exact upgraden en weet jij uit ervaring met jou vorige toestel of er daadwerkelijk vooruit gang is met duur batterij en andere voordelen??
Dan heb jij er dus een uit een latere batch :) Voor zover mij bekend heb je overigens ook alleen 112.1402.2.3 en 112.1402.2.4 qua hardware revisie but I could be mistaken ;)

Ik zou de upgrade zeker adviseren, je toestel wordt wat sneller maar bovendien kun je eindelijk via WiFi tetheren! Batterij vooruitgang merkte ik niet bij de update naar Tango.
Ook vereisen verschillende apps inmiddels Tango (7.10.8773). Updaten is heel simpel; Zune installeren en je telefoon aansluiten op je PC, de rest gaat 'van eigus'. Hou er rekening mee dat je al gauw 30-40 minuten verder kunt zijn overigens want na de 7.10.8773.98 update komen er ook nog 1 of 2 Nokia updates achteraan.

[ Voor 9% gewijzigd door Tomba op 21-11-2012 16:14 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokosnoot1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-05 18:14
vandaag nog 2 gehaald in castricum 2x blauw , ze hebben er nog meer, voor de liefhebbers

[ Voor 18% gewijzigd door kokosnoot1 op 21-11-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:59
Breda heeft nog 1 blauwe,

Een tip: doet de winkel BCC niet laagste prijs garanderen? Dan zou je van de BCC de prijs van BC kunnen eisen.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:39
Tjiwa schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:04:
Breda heeft nog 1 blauwe,

Een tip: doet de winkel BCC niet laagste prijs garanderen? Dan zou je van de BCC de prijs van BC kunnen eisen.
Zijn volgens mij wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Het is denk ik zeker te proberen, maar heeft BCC wel de Nokia lumia 800 op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Doet BCC wel mee aan die cashback? Anders heb je er nog niet veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Senor Sjon schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:38:
Doet BCC wel mee aan die cashback? Anders heb je er nog niet veel aan.
Nee dus:

Deze actie geldt voor particulieren en is geldig op aankopen die na 17-09-2012 zijn gedaan bij een van de deelnemende partners. Deze actie loopt tot en met 31-12-2012. Deze actie is uitsluitend geldig in Nederland.

Deelnemende partijen zijn:
KPN
Hi
Telfort
Vodafone
T-Mobile
Tele2
Rabomobiel
Phone House
BelCompany
Coolblue (o.a. pdashop.nl)
Media Markt
Saturn
Bol.com
Kijkshop
MTV Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Laatst online: 21:59
Het is een afweging dan of de telefoon voor de volle pond met cashback, of de foon tegen de lage prijs, zonder cashback

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurpaard66
Tomba schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:11:
[...]

Dan heb jij er dus een uit een latere batch :) Voor zover mij bekend heb je overigens ook alleen 112.1402.2.3 en 112.1402.2.4 qua hardware revisie but I could be mistaken ;)

denk ook dat het laatste batch is

Ik zou de upgrade zeker adviseren, je toestel wordt wat sneller maar bovendien kun je eindelijk via WiFi tetheren! Batterij vooruitgang merkte ik niet bij de update naar Tango.
Ook vereisen verschillende apps inmiddels Tango (7.10.8773). Updaten is heel simpel; Zune installeren en je telefoon aansluiten op je PC, de rest gaat 'van eigus'. Hou er rekening mee dat je al gauw 30-40 minuten verder kunt zijn overigens want na de 7.10.8773.98 update komen er ook nog 1 of 2 Nokia updates achteraan.
zal zeker je advies opvolgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Heb er een op de kop weten te tikken. Hoe weet ik overigens of ik de laatste update binnen heb? De tel. zelf geeft aan als ik bij info kijk "Windows Phone 7.5".. is de laatste versie niet 7.8?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Nee, die moet nog uitkomen.

Testing, one, two ...

• walterworld
  • Laatst online: 17:45
Afgelopen zaterdag bij BC in Valkenswaard geweest. Daar heb ik de laatste opgehaald, in het blauw. De verkopen had er die dag al 2 verkocht + nog eentje aan zich zelf. Ik had die morgen voor de zekerheid gebeld en gevraagd of hij hem opzij kan leggen. Simkaart daar laten knippen. Dank aan de tipgever.

Voor mij geld het zelfde↓
Check. Vergeten mee te nemen :F

53 betaald voor LG L3
170 betaald voor Nokia lumia 800
------------------------------------------------
223 totaal kwijt
20 terug LG L3 cashback door LG
90 terug LG L3 cashback door Nokia
---------------------------------------------------
113 kwijt voor de Lumia 800

Dan nog.. voor 113 een Lumia 800 kopen is een mooie deal 8)
Ik heb op de LG L3 CM9 gezet. Dien ik hem eerst terug te zetten naar de standaard meegeleverde versie van Android voor ik hem opstuur? Zouden ze er moeilijk over doen als ik hem zo opstuur? (met CM9)?

• RDilus
walterworld schreef op donderdag 22 november 2012 @ 16:23:
Afgelopen zaterdag bij BC in Valkenswaard geweest. Daar heb ik de laatste opgehaald, in het blauw. De verkopen had er die dag al 2 verkocht + nog eentje aan zich zelf. Ik had die morgen voor de zekerheid gebeld en gevraagd of hij hem opzij kan leggen. Simkaart daar laten knippen. Dank aan de tipgever.

Voor mij geld het zelfde↓

[...]

Ik heb op de LG L3 CM9 gezet. Dien ik hem eerst terug te zetten naar de standaard meegeleverde versie van Android voor ik hem opstuur? Zouden ze er moeilijk over doen als ik hem zo opstuur? (met CM9)?
ik raad je aan om hem naar stock te gooien weer en vergeet de bootloader niet te locken!

• walterworld
  • Laatst online: 17:45
Ik heb er geen ervering mee, Bootloader locken? Hopelijk is Google weer lief voor me. Ga ik vandaag regelen.

• RDilus
walterworld schreef op donderdag 22 november 2012 @ 16:42:
Ik heb er geen ervering mee, Bootloader locken? Hopelijk is Google weer lief voor me. Ga ik vandaag regelen.
gwn met kdz flasher naar stock gaan :)

• jps110
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
Vanmiddag de een na laatste zwarte Lumia 800 gehaald bij BC in Zwolle, ze hebben nog een vitrinetoestel met minimale krasjes. Nu nog een microsim knippen!! pffff

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:50
In Belcompany Purmerend hebben ze nog 1 (mat) zwarte en een blauwe.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Jeroen10
  • Niet online
waarom heb je je chip niet daar even laten knippen, heb ik ook gedaan, hierna via ebay 4 adaptertjes besteld die er weer een normale sim van maken :)
jps110 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 21:23:
Vanmiddag de een na laatste zwarte Lumia 800 gehaald bij BC in Zwolle, ze hebben nog een vitrinetoestel met minimale krasjes. Nu nog een microsim knippen!! pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartje006
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09-2023
Kun je ook gewoon een oude telefoon, die het niet meer doet en die niet op de lijst staat inleveren?

Krijg je dan ook €50 terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ja

Je krijgt sowieso 50 euro terug. Voor sommige werkende toestellen krijg je in feite nog maar 1 euro terug (werkend) en 0,25 (defect). Je kan een willekeurig toestel selecteren in de lijst om door het menu heen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 13:34
Zwolle, alles op, Kampen alles op, Steenwijk alles op Harderwijk ligt er nog 1...

diskeltische lurker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
Foutje, had gebeld naar Phone House en dacht dat ze me verkeerde prijs hadden gegeven. Was even vergeten dat het de Belcompany moest zijn 8)7

Zit alleen nog even te twijfelen tussen een zwarte of blauwe.....

Iemand eigenlijk al geld ontvangen van de actie?

[ Voor 237% gewijzigd door unknowndb op 23-11-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07 16:36
Jeroen10 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 22:49:
waarom heb je je chip niet daar even laten knippen, heb ik ook gedaan, hierna via ebay 4 adaptertjes besteld die er weer een normale sim van maken :)

[...]
Heb je wellicht een ebay link van die adaptertjes?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07 16:36
Senor Sjon schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:24:
Ja

Je krijgt sowieso 50 euro terug. Voor sommige werkende toestellen krijg je in feite nog maar 1 euro terug (werkend) en 0,25 (defect). Je kan een willekeurig toestel selecteren in de lijst om door het menu heen te komen.
Waar haal je dat vandaan dat je ongeacht het type telefoon, werkend of niet werkend, en ongeacht de leeftijd van het toestel altijd 50 euro terugkrijgt via de cashback?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

melk0r schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:28:
[...]

Waar haal je dat vandaan dat je ongeacht het type telefoon, werkend of niet werkend, en ongeacht de leeftijd van het toestel altijd 50 euro terugkrijgt via de cashback?
O.a. uit dit topic?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dit topic en hun mail aan mij toen ik het gevraagd had. Die mail staat hier ook ergens gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jps110
Jeroen10 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 22:49:

[...]
Even niet aan gedacht, ik was zo blij, zo`n top toestel voor dat geld!!!
En wat ziet ie er strak uit. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
melk0r schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:28:
[...]
Vandaag ook toevallig met Recell gebeld en die bevestigde dit ook telefonisch. Ik heb hier nog een oude tel liggen met vochtschade en als ik die in zou sturen en ik voldoe aan de voorwaarden van Nokia (zie hieronder), dan krijg je altijd € 50,- cashback:

Je dient - samen met het orderformulier - een kopie van een factuur/aankoopbewijs van de Lumia 800 of 900 mee te sturen. Op deze kopie moeten de volgende gegevens duidelijk vermeld staan:

naam van het bedrijf waar de Nokia Lumia 800 en/of 900 aangekocht is
aankoopdatum (aankopen na 17-09-2012)
IMEI-nummer van de aangekochte Nokia Lumia 800 en/of 900
prijs van de aangekochte Nokia Lumia 800 en/of 900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:24

vhal

ಠ_ಠ

woop....zojuist een lumia 800 gehaald bij de BC @ Delft. Ze hadden toen ik vanochtend belde er nog 3, een zwarte, blauwe en een magenta. Ik had gevraagd of ze de zwarte even apart konden zetten en dat was geen probleem. In mijn la had ik nog een oude Sony Ericsson telefoon liggen die 51 euro waard is via de Nokia cashback. Dus voor 119 euro heb ik nu weer een hopelijk nette telefoon. En mijn oude HTC Desire gaat naar mijn vriendin.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

rajboen schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 21:57:
[...]

Vandaag ook toevallig met Recell gebeld en die bevestigde dit ook telefonisch. Ik heb hier nog een oude tel liggen met vochtschade en als ik die in zou sturen en ik voldoe aan de voorwaarden van Nokia (zie hieronder), dan krijg je altijd € 50,- cashback:

Je dient - samen met het orderformulier - een kopie van een factuur/aankoopbewijs van de Lumia 800 of 900 mee te sturen. Op deze kopie moeten de volgende gegevens duidelijk vermeld staan:

naam van het bedrijf waar de Nokia Lumia 800 en/of 900 aangekocht is
aankoopdatum (aankopen na 17-09-2012)
IMEI-nummer van de aangekochte Nokia Lumia 800 en/of 900
prijs van de aangekochte Nokia Lumia 800 en/of 900
Nokia heeft de voorwaarden van de 50 euro cashback gewijzigd. Er is nu wat toegevoegd aan de voorwaarden.

Je oude mobiel is geld waard

Krijg minimaal € 50 voor je oude mobiel!

Het zijn gouden tijden voor je oude mobiele telefoon. Want als je nu een nieuwe Nokia Lumia 800 of 900 koopt, krijg je gegarandeerd €50 voor je oude mobiel. Ongeacht staat, leeftijd of merk (mits het toestel voorkomt op nokiacashback.nl). Dus koop een fantastische nieuwe Lumia, neem afscheid van je huidige toestel en krijg minimaal €50 terug.

De vetgedrukte tekst (tussen de haakjes) stond er eerst niet bij, ik heb nog een screenprint van de oude voorwaarden.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
hardware-lover schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 14:33:
[...]

Nokia heeft de voorwaarden van de 50 euro cashback gewijzigd. Er is nu wat toegevoegd aan de voorwaarden.

Je oude mobiel is geld waard

Krijg minimaal € 50 voor je oude mobiel!

Het zijn gouden tijden voor je oude mobiele telefoon. Want als je nu een nieuwe Nokia Lumia 800 of 900 koopt, krijg je gegarandeerd €50 voor je oude mobiel. Ongeacht staat, leeftijd of merk (mits het toestel voorkomt op nokiacashback.nl). Dus koop een fantastische nieuwe Lumia, neem afscheid van je huidige toestel en krijg minimaal €50 terug.

De vetgedrukte tekst (tussen de haakjes) stond er eerst niet bij, ik heb nog een screenprint van de oude voorwaarden.
In mijn geval geen probleem, nokia 6700. Maar idd goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hmm, ik heb een antieke 3210 opgestuurd, maar ik heb nog de mail van ReCell met mijn screenshots van de oude voorwaarden en de bevestiging van hun erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Die heb ik al uit me favorietjes gewist, ik krijg er 8 binnen, blijkbaar als je op ebay op betalen drukt is de koop definitief :), als ik ze binnen krijg kun je er wel 1 overnemen hoor, kosten niet veel.
melk0r schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:23:
[...]

Heb je wellicht een ebay link van die adaptertjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zessen
  • Laatst online: 20:50
Mijn toestel komt voor op de site, is alleen niet werkend (scherm is kapot).
Volgens de site krijg je bij een niet-werkende telefoon ook geld terug.
In de voorwaarden staat echter:
"Alleen werkende, complete mobiele telefoons inclusief batterij en IMEI-nummer, zonder vocht- of andere ernstige schade, en voorkomend op de Nokia cashback site komen voor 100% van de vergoeding in aanmerking.

Voor toestellen die niet aan deze eisen voldoen, wordt 25% van de waarde uitbetaald m.u.v. toestellen met ernstige schade o.a. gebroken/bleeding lcd’s, vochtschade of gebroken toestellen. Voor deze toestellen wordt GEEN vergoeding gegeven."

Dat betekent dat ik weer niets terug krijg (?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Wellicht kan je ergens een oude nokia opvissen of kopen en deze weer inruilen. Tegenwoordig heb je ze al voor een paar euro op MP ofzo.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Voor toestellen die niet aan deze eisen voldoen, wordt 25% van de waarde uitbetaald m.u.v. toestellen met ernstige schade o.a. gebroken/bleeding lcd’s, vochtschade of gebroken toestellen. Voor deze toestellen wordt GEEN vergoeding gegeven. Tevens zijn 'namaak' toestellen uitgesloten.

^^ Je krijgt altijd de 50 euro nokia cashback, daarnaast nog eventueel werkend 100% waarde niet werkend 25% (dus bijv 51 euro werkend en 50,25 niet werkend, dat kan je zelf testen door niet werkend aan te vinken) en zware schade is geen vergoeding en enkel cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
zessen schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 17:29:
Mijn toestel komt voor op de site, is alleen niet werkend (scherm is kapot).
Volgens de site krijg je bij een niet-werkende telefoon ook geld terug.
In de voorwaarden staat echter:
"Alleen werkende, complete mobiele telefoons inclusief batterij en IMEI-nummer, zonder vocht- of andere ernstige schade, en voorkomend op de Nokia cashback site komen voor 100% van de vergoeding in aanmerking.

Voor toestellen die niet aan deze eisen voldoen, wordt 25% van de waarde uitbetaald m.u.v. toestellen met ernstige schade o.a. gebroken/bleeding lcd’s, vochtschade of gebroken toestellen. Voor deze toestellen wordt GEEN vergoeding gegeven."

Dat betekent dat ik weer niets terug krijg (?).
Zie mijn eerdere bericht. Ik heb het nagevraagd, als je voldoet aan de voorwaarden en je hebt een toestel met vochtschade die op de lijst staat, dan krijg je altijd € 50,-. Stel dat die werkend was en voor € 75,- op de lijst stond, dan krijg je dus in feite € 25,- extra bovenop die cashback actie van Nokia.
TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 18:25:
Voor toestellen die niet aan deze eisen voldoen, wordt 25% van de waarde uitbetaald m.u.v. toestellen met ernstige schade o.a. gebroken/bleeding lcd’s, vochtschade of gebroken toestellen. Voor deze toestellen wordt GEEN vergoeding gegeven. Tevens zijn 'namaak' toestellen uitgesloten.

^^ Je krijgt altijd de 50 euro nokia cashback, daarnaast nog eventueel werkend 100% waarde niet werkend 25% (dus bijv 51 euro werkend en 50,25 niet werkend, dat kan je zelf testen door niet werkend aan te vinken) en zware schade is geen vergoeding en enkel cashback
Oftewel, je krijgt in bovenstaand voorbeeld € 0,25 of € 1,- extra. Ik zat me al rijk te rekenen dat je bovenop die € 50,- cashback van Nokia ook nog bijvoorbeeld € 51,- zou krijgen, maar dat was volgens de dame van Recell helaas niet :+

[ Voor 38% gewijzigd door unknowndb op 24-11-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zessen
  • Laatst online: 20:50
OK, dus voor mijn telefoon met bleeding lcd krijg ik GEEN vergoeding, maar wel de cashback van € 50,-?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
zessen schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 20:08:
OK, dus voor mijn telefoon met bleeding lcd krijg ik GEEN vergoeding, maar wel de cashback van € 50,-?
Idd, aangezien je eerder ook al hebt aangegeven dat die op de lijst staat.
Ik ga iig maandag m'n cyan ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Laatst online: 17-08 10:36
Ik heb nog een oude nokia 6100 liggen met een kapotte antenne. Alleen jammer dat ik al een lumia 800 heb. Ik vind het toch wel apart dat hij binnen een jaar al voor 35% van de oorspronkelijke adviesprijs over de toonbank gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartje006
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09-2023
Gisteren een niet-werkende telefoon opgestuurd die niet op de lijst staat. Aan de telefoon zeiden ze dat ik daar wel de Cashback voor zou krijgen. Daar ga ik dan ook van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
Sinds gister web lumia 800 in bezit. Superblij mee! De laatste in gouda opgehaald na reservering..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurpaard66
Jeroen10 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 17:05:
Die heb ik al uit me favorietjes gewist, ik krijg er 8 binnen, blijkbaar als je op ebay op betalen drukt is de koop definitief :), als ik ze binnen krijg kun je er wel 1 overnemen hoor, kosten niet veel.

[...]
klinkt goed zo een adapter mocht je er voor mij ook nog een hebben wat moet het dan wel kosten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Wat ik wel vervelend vind is dat bij contacten ook direct mijn hotmailcontacten er tussen zitten, terwijl ik alleen me telefooncontacten (met tel.nr) wil zien, weet iemand of dat aan te passen is?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

GS88 schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:18:
Wat ik wel vervelend vind is dat bij contacten ook direct mijn hotmailcontacten er tussen zitten, terwijl ik alleen me telefooncontacten (met tel.nr) wil zien, weet iemand of dat aan te passen is?
Heb dat ook ondervonden tijdens het via bluetooth overzetten van mijn contacten, deze werden direct gesynchroniseerd met mijn hotmail, blijkbaar is het niet mogelijk deze op het toestel zelf op te slaan.

Wat ik vervolgens heb gedaan is mijn contacten geïmporteerd in mijn gmail en dus mijn contacten via gmail laat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Via BT overzetten? Van SGS2 naar L800 werkt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightningCAT
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-06-2023
Dag medetweakers, heb zelf ook een Lumia 800 gehaald, maar ik wil graag mijn oude k800i gebruiken voor de cashback actie, deze heeft wel waterschade. Ben bang dat ik deze dan niet kan gebruiken vanwege de:

"Voor toestellen die niet aan deze eisen voldoen, wordt een lagere vergoeding uitbetaald m.u.v. toestellen met ernstige schade o.a. gebroken/bleeding lcd’s, vochtschade of gebroken toestellen. Voor deze toestellen wordt GEEN vergoeding gegeven."

Of wel, want "niet werkende toestellen", daar krijg je ook rond de 50 voor terug? Some help, please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jps110
lightningCAT schreef op zondag 25 november 2012 @ 20:11:
Dag medetweakers, heb zelf ook een Lumia 800 gehaald, maar ik wil graag mijn oude k800i gebruiken voor de cashback actie, deze heeft wel waterschade. Ben bang dat ik deze dan niet kan gebruiken vanwege de:

"Voor toestellen die niet aan deze eisen voldoen, wordt een lagere vergoeding uitbetaald m.u.v. toestellen met ernstige schade o.a. gebroken/bleeding lcd’s, vochtschade of gebroken toestellen. Voor deze toestellen wordt GEEN vergoeding gegeven."

Of wel, want "niet werkende toestellen", daar krijg je ook rond de 50 voor terug? Some help, please.
Ja hoor, € 50,75 krijg je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Senor Sjon schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:57:
Via BT overzetten? Van SGS2 naar L800 werkt dat niet.
Ging hier in één keer goed van mijn 4S naar mijn L800 met de "contactoverdracht" app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb het met BT geprobeerd zonder allerhande apps. Maar dat kan pas in WP 7.8 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
lightningCAT schreef op zondag 25 november 2012 @ 20:11:

Zoals in de voorwaarden te lezen is, krijg je o.a. voor toestellen met waterschade, geen vergoeding, dus ook niet 25% voor een niet werkend toestel, maar je krijgt wel de cashback van Nokia = 50,- euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Ik ben benieuwd wat voor accessoires de meeste hier hebben gehaald, of van plan zijn te halen.

De volgende twee lijken me wel wat voor mijn Blauwe Lumia 800.

Een Nokia Headsetje

En: De meest linkse, als ik er ook een stekkertje bij kan vinden. Handig voor onderweg want dan heb ik het originele spul gewoon thuis.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 00:03

SpX

Marly schreef op maandag 26 november 2012 @ 01:18:
[...]

Zoals in de voorwaarden te lezen is, krijg je o.a. voor toestellen met waterschade, geen vergoeding, dus ook niet 25% voor een niet werkend toestel, maar je krijgt wel de cashback van Nokia = 50,- euro :)
Dit is inderdaad zojuist ook aan mij bevestigd aan de telefoon. Welk toestel dan ook, al dan niet op de lijst, krijgt altijd minimaal 50 euro cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Blijft toch vreemd dat Nokia het nodig vond om de tekst tussen haakjes toe te voegen aan de website, daar zal toch een bepaalde bedoeling achter zitten? Ik wil geen onrust zaaien en het zal allemaal zo'n vaart niet gaan lopen, maar het blijft tamelijk verdacht. Ik heb ook een bevestiging per mail ontvangen dat het voor de 50 euro cashback niet uitmaakt wat voor toestel je inlevert maar de tekst tussen haakjes was toen nog niet zichtbaar op de website "(mits het toestel voorkomt op nokiacashback.nl)".

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Dat betekent dus dat je eigenlijk bijvoorbeeld maar 12 euro extra krijgt voor een werkend 6300-exemplaar. Als ik dat had geweten, had ik ook kapotte meuk ingeleverd ipv werkende oude meuk :P

[ Voor 12% gewijzigd door woekele op 26-11-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

woekele schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:08:
Dat betekent dus dat je eigenlijk bijvoorbeeld maar 12 euro extra krijgt voor een werkend 6300-exemplaar. Als ik dat had geweten, had ik ook kapotte meuk ingeleverd ipv werkende oude meuk :P
Hoezo? De 6300 staat toch in de lijst met cashback toestellen? €62,- werkend, €53,- niet werkend.

Ah, €12,- euro extra t.o.v. de minimale €50,-, ik snap hem ;)

[ Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 26-11-2012 13:22 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

GS88 schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:18:
Instellingen > Personen > Contactlijst Filteren > Aanvinken welke je wil zien.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmlangwerden
  • Laatst online: 17-05-2023
Ik ben duidelijk een beetje laat bij het feestje, maar dit is wel een erg aantrekkelijke actie.

Als ik naar de belcompany site ga staat de lumia 800 helemaal niet meer geregistreerd, alleen de 900. Ben ik te laat en is de actie voorbij of moet ik maar langs bij de plaatselijke bc winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:05
Hij is al ruim een week niet meer verkrijgbaar via de site, via de winkels is hij her en der nog wel te koop ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmlangwerden
  • Laatst online: 17-05-2023
Okay bedankt, dan fiets ik er zo even langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
harmlangwerden schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:35:
Okay bedankt, dan fiets ik er zo even langs.
Ik zou als ik jou was gaan rondbellen, ipv fietsen.. Ik heb wel 6 BC's gebeld, totdat ik een tip in dit forum kreeg over een filiaal dat ze nog had (vorige week, nu niet meer voor zover ik weet).. reserveren kan altijd, dus probeer ook even in andere plaatsen te kijken (bellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurpaard66
hardware-lover schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:42:
Blijft toch vreemd dat Nokia het nodig vond om de tekst tussen haakjes toe te voegen aan de website, daar zal toch een bepaalde bedoeling achter zitten? Ik wil geen onrust zaaien en het zal allemaal zo'n vaart niet gaan lopen, maar het blijft tamelijk verdacht. Ik heb ook een bevestiging per mail ontvangen dat het voor de 50 euro cashback niet uitmaakt wat voor toestel je inlevert maar de tekst tussen haakjes was toen nog niet zichtbaar op de website "(mits het toestel voorkomt op nokiacashback.nl)".
staat ook beetje verwarrend op de site vermeld, maar men bedoeld dat de cashback alleen voor lumia 800 en 900 is. Dus niet met factuur van lumia 600 of 700 komen aanzetten aangekocht voor september 2012 via kruidvat. Hier let men heel streng op, voldoe je aan bovenstaande dan mag je zelfs een gsm uit 1998 inleveren...wat ik dus ook heb gedaan en krijg er gegarandeerd 50euries voor. WHAT EEN DEAL _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

vuurpaard66 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:26:[...]

staat ook beetje verwarrend op de site vermeld, maar men bedoeld dat de cashback alleen voor lumia 800 en 900 is. Dus niet met factuur van lumia 600 of 700 komen aanzetten aangekocht voor september 2012 via kruidvat. Hier let men heel streng op, voldoe je aan bovenstaande dan mag je zelfs een gsm uit 1998 inleveren...wat ik dus ook heb gedaan en krijg er gegarandeerd 50euries voor. WHAT EEN DEAL _/-\o_
De tekst tussen de haakjes slaat op het toestel wat je inlevert, dat het een actie betreft voor het 800 of 900 model is altijd al duidelijk geweest.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skip0Pot2Mus
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-08 07:58
Purmerend heeft nog 1 vitrinetoestel (zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Oosterhout heeft een roze en een blauwe en Tilburg Wagnerplein een zwarte en een blauwe. Lucky me, kreeg hier rijkelijk laat lucht van :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Ik ga terug naar android, dat windowsphone werkt mij toch te verschillend ivm het simpele knip en plak gebeuren van android. Maar wat zal ik dat o zo mooie schermpje missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 18-08 23:16
Jeroen10 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:14:
Ik ga terug naar android, dat windowsphone werkt mij toch te verschillend ivm het simpele knip en plak gebeuren van android. Maar wat zal ik dat o zo mooie schermpje missen.
Was zelf niet extreem onder de indruk van het Pentile gedoe, maar ligt er aan wat je gewend bent I guess.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
pentile is zeker mooi hoor,erg scherp maar smaken verschillen. jammer dat.ik het simpele en eenvoud van android waardeer

[ Voor 71% gewijzigd door Jeroen10 op 28-11-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Vandaag een showroommodel opgepikt in Goes, een zwarte. Kreeg nog 20 euro extra korting. Ze hadden ook nog een blauwe, maar die durfde ze niet meer mee te geven, zo gehavend was ie.

In Delft hebben ze ook nog een roze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-08 09:56
Awesome, kom er net achter dat de WP 7.8 update 2 ergernissen zal verhelpen op de Lumia 800.. De MP3 ringtone kwestie, en bluetooth file transfer. Nu maar hopen dat ze opschieten met de update. ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste