zessen schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 17:29:
Mijn toestel komt voor op de site, is alleen niet werkend (scherm is kapot).
Volgens de site krijg je bij een niet-werkende telefoon ook geld terug.
In de voorwaarden staat echter:
"Alleen werkende, complete mobiele telefoons inclusief batterij en IMEI-nummer, zonder vocht- of andere ernstige schade, en voorkomend op de Nokia cashback site komen voor 100% van de vergoeding in aanmerking.
Voor toestellen die niet aan deze eisen voldoen, wordt 25% van de waarde uitbetaald m.u.v. toestellen met ernstige schade o.a. gebroken/bleeding lcd’s, vochtschade of gebroken toestellen. Voor deze toestellen wordt GEEN vergoeding gegeven."
Dat betekent dat ik weer niets terug krijg (?).
Zie mijn eerdere bericht. Ik heb het nagevraagd, als je voldoet aan de voorwaarden en je hebt een toestel met vochtschade die op de lijst staat, dan krijg je altijd € 50,-. Stel dat die werkend was en voor € 75,- op de lijst stond, dan krijg je dus in feite € 25,- extra bovenop die cashback actie van Nokia.
TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 18:25:
Voor toestellen die niet aan deze eisen voldoen, wordt 25% van de waarde uitbetaald m.u.v. toestellen met ernstige schade o.a. gebroken/bleeding lcd’s, vochtschade of gebroken toestellen. Voor deze toestellen wordt GEEN vergoeding gegeven. Tevens zijn 'namaak' toestellen uitgesloten.
^^ Je krijgt altijd de 50 euro nokia cashback, daarnaast nog eventueel werkend 100% waarde niet werkend 25% (dus bijv 51 euro werkend en 50,25 niet werkend, dat kan je zelf testen door niet werkend aan te vinken) en zware schade is geen vergoeding en enkel cashback
Oftewel, je krijgt in bovenstaand voorbeeld € 0,25 of € 1,- extra. Ik zat me al rijk te rekenen dat je bovenop die € 50,- cashback van Nokia ook nog bijvoorbeeld € 51,- zou krijgen, maar dat was volgens de dame van Recell helaas niet
[
Voor 38% gewijzigd door
unknowndb op 24-11-2012 19:12
]