Xiaomi 13T Pro
Ik zal zelf aftrappen. Ik heb een android tv stick en wil vanaf een HD die aan mijn router hangt films afspelen en vanaf de stick naar die HD downloaden.
De HD is al te vinden in het netwerk via een SMB share. Maar dat wil niet zeggen dat het al werkt. als je een media file aanklikt geeft hij aan dat hij ze niet kan afspelen.
Bittorrent en nzb programma's krijg ik niet aan het verstand gepeuterd dat ze naar een map op die HD moeten kijken.
Wie weet hier wat voor.
De HD is al te vinden in het netwerk via een SMB share. Maar dat wil niet zeggen dat het al werkt. als je een media file aanklikt geeft hij aan dat hij ze niet kan afspelen.
Bittorrent en nzb programma's krijg ik niet aan het verstand gepeuterd dat ze naar een map op die HD moeten kijken.
Wie weet hier wat voor.
Xiaomi 13T Pro
Basement Bios ---- Exo-S
Nee wan ik ben het aan het testen op mijn SGS3 dit staat los van die stick het gaat over het mappen van een netwerkshare zodat de programma's op je device eraan kunnen.
Xiaomi 13T Pro
Ik heb het ook nog nooit streamend aan de praat gekregen. Android lijkt er telkens als een soort FTP mee om te gaan: eerst downloaden en dan lokaal afspelen... Ik zelf vind het niet zo'n groot probleem, maar ik kan best begrijpen dat filmliefhebbers dat anders zouden willen zien.
Met de juiste software moet je kunnen streamen. Hebben jullie Diceplayer al eens geprobeerd?
[ Voor 3% gewijzigd door job op 15-11-2012 08:27 ]
die zal ik eens proberen. dan nu nog de download vanuit een torrent en nieuwsgroep programma. Daar kon ik nergens de samba server invullen.
Xiaomi 13T Pro
Lijkt me makkelijker om de smb share te mounten (en dus te koppelen aan een folder binnen android zelf). Dat al geprobeerd?
Nou dan ga je volgens mij de andere kant op. Ik heb de HD aan een router hangen die kan ik via samba benaderen op een android device. Echter hier kun je hem niet mappen op een directory waar de download programma's aan kunnen.
Xiaomi 13T Pro
Pagina: 1