Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

17" laptop met Full HD touchscreen gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek voor mijn werk waarbij ik elke dag klanten bezoek en maar een meter of 50 van mijn auto naar de deur loop, een laptop met een goed scherm. Een extra monitor is voor mij geen optie, omdat ik bij een klant zit, maar voor mijn werk is een hoge resolutie wel heel belangrijk. Dus, een 17" full HD laptop.

Ik zit echter te zoeken naar een touchscreen, aangezien ik een paar jaar wil doen met de laptop. Niet alleen is het een gadget nu, maar over een paar jaar is alles touchscreen aan het worden en dus gaat je laptop langer met z'n tijd mee.

De Dell XPS 17 kom ik op internet als enige tegen die als optie een 17" Full HD touchscreen heeft, maar als ik dan naar de Dell site ga, staat ie er niet tussen. Het lijkt alsof ie niet meer verkrijgbaar is. Zijn er alternatieven?

Verwijderd

Volgens mij (nog) niet leverbaar

Zoek 17inch full HD touchscreen ssd laptop?

Dit topic gaat over ongeveer hetzelfde onderwerp

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

even wachten op windows 8, ik verwacht dat we dan overspoeld gaan worden met touchscreen laptops. Dit omdat het metro interface ook gericht is op touch

Verwijderd

brilsmurfffje schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:19:
even wachten op windows 8, ik verwacht dat we dan overspoeld gaan worden met touchscreen laptops. Dit omdat het metro interface ook gericht is op touch
Hebben we binnen de kortste keren een nieuwe beroepsziekte erbij, de touchscreen arm.
Ga echt niet de hele dag met gestrekte armen mijn beeldscherm aanraken.
lijkt me erg vermoeiend.

touchscreen van een Tablet, is natuurlijk een ander verhaal.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2012 15:20 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 02:54:
Ik zoek voor mijn werk waarbij ik elke dag klanten bezoek en maar een meter of 50 van mijn auto naar de deur loop, een laptop met een goed scherm. Een extra monitor is voor mij geen optie, omdat ik bij een klant zit, maar voor mijn werk is een hoge resolutie wel heel belangrijk. Dus, een 17" full HD laptop.

Ik zit echter te zoeken naar een touchscreen, aangezien ik een paar jaar wil doen met de laptop. Niet alleen is het een gadget nu, maar over een paar jaar is alles touchscreen aan het worden en dus gaat je laptop langer met z'n tijd mee.

De Dell XPS 17 kom ik op internet als enige tegen die als optie een 17" Full HD touchscreen heeft, maar als ik dan naar de Dell site ga, staat ie er niet tussen. Het lijkt alsof ie niet meer verkrijgbaar is. Zijn er alternatieven?
Kijk eens naar de ASUS N76VM ( en dan nog wat cijfers en letters ;o)
Geen Dell, maar ook een goed computer merk

Die komt goed uit de bus.

Full HD scherm 17.3 inch (mat scherm)
i7 3610QM CPU (derde generatie)
6 Gig DDR3 1800 mhz
Intel HD4000 grafische kaart, plus een Nvidia Geforce GT 360M
Ruimte voor 2 harde schijven.
Bang&Olufsen speakers met aparte subwoofer (Ice Power) geeft een erg goed geluid.
1 Seriele poort
1 UTP 1 gig Netwerkpoort
In 2 seconden helemaal uit stand bij.
Verlicht toestenbord en backcover.
Metalen behuizing.

Ik vind het een topper

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:28:
[...]

Hebben we binnen de kortste keren een nieuwe beroepsziekte erbij, de touchscreen arm.
Ga echt niet de hele dag met gestrekte armen mijn beeldscherm aanraken.
lijkt me erg vermoeiend.

touchscreen van een Tablet, is natuurlijk een ander verhaal.
De TS zoekt een touchscreen, dat jij daar een zere arm van krijgt heeft de TS geen last van ;)

Verwijderd

brilsmurfffje schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:20:
[...]

De TS zoekt een touchscreen, dat jij daar een zere arm van krijgt heeft de TS geen last van ;)
Dat klopt helemaal :)

Maar dat komt dan nog wel, als hij er een koopt.
Ga jij maar eens een tijdje je armen gebruiken, om op je scherm te duwen.
Denk dat je daar heel erg moe van wordt.

Tablet is hetzelfde als toetsen van een toetsenbord indrukken.
Dat kost weinig moeite.

Maar je arm een tijdje voor je uit in de lucht houden, kost veel meer moeite.
Probeer het maar eens een half uurtje :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 17:26:
[...]

Dat klopt helemaal :)

Maar dat komt dan nog wel, als hij er een koopt.
Ga jij maar eens een tijdje je armen gebruiken, om op je scherm te duwen.
Denk dat je daar heel erg moe van wordt.

Tablet is hetzelfde als toetsen van een toetsenbord indrukken.
Dat kost weinig moeite.

Maar je arm een tijdje voor je uit in de lucht houden, kost veel meer moeite.
Probeer het maar eens een half uurtje :)
Er zit een aardig showgehalte aan vast bij klanten. Net als dat je met een mooie auto komt voorrijden, heb je ook een mooie laptop bij je. Inderdaad: allemaal lucht, maar alle beetjes helpen als IT Consultant waar betrouwbaarheid, high-tech en hoog-niveau vanaf moet stralen. Heb al een paar laptops verkocht deze maand puur doordat klanten mij met Windows 8 zagen werken. Ik heb tientallen iphones verkocht door de jaren heen, omdat ik er zelf een gebruik.
Pagina: 1