Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zoek 17inch full HD touchscreen ssd laptop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een laptop met een 17 inch touchscreen full hd scherm met een ssd. Tevens met Windows 8. Deze bestaat blijkbaar niet?

Een laptop met groot scherp scherm, die razendsnel opstart, een HD schijf die niet weer als eerste kapot gaat. En computer die Windows 8 tot zijn recht laat komen, en niet onderdoet voor een tablet..
Bovendien wil wat wat nieuws.

De enige die ik tot nu toe kan vinden is een Dell Inspiron 15z. Nadeel hij heeft maar een 15 inch scherm met een ouderwets lage resolutie.

De prijs maakt me niet echt uit.

Komen er binnenkort nieuwe modellen uit? Dan wacht ik nog even. Of zijn ze er al? Of stel ik rare eisen?

Verwijderd

17" touch is er nog niet. 15,6" is voor zover ik weet de enige die beschikbaar is. Even zoeken op de Asus U500VZ en je krijgt wat je wilt (muv 17" dan)

http://www.laptopshop.nl/...s/asus-u500vz-cn046h.html

Edit: hmm, toch geen touch...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2012 12:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 11:07:
17" touch is er nog niet. 15,6" is voor zover ik weet de enige die beschikbaar is. Even zoeken op de Asus U500VZ en je krijgt wat je wilt (muv 17" dan)

http://www.laptopshop.nl/...s/asus-u500vz-cn046h.html
Helaas die wordt het niet. Geen touchscreen, te klein scherm en ook erg duur, zeker in vergelijking met de Dell. :|

• zoek34
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-10 10:01
Als ik op de Pricewatch zoek kom ik bij de Dell Inspiron 17R SE

pricewatch: Dell Inspiron 17R Special Edition (N0017S12)

Alleen een onbekende touchscreentechniek...

Verwijderd

Topicstarter
zoek34 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 11:12:
Als ik op de Pricewatch zoek kom ik bij de Dell Inspiron 17R SE

pricewatch: Dell Inspiron 17R Special Edition (N0017S12)

Alleen een onbekende touchscreentechniek...
Ik vrees geen aanraakscherm en maar klein opstart SSD tje. Wat een zoekplaatje die site van Dell als je de spec wil vinden.
Ik stel blijkbaar belachelijk hoge en unieke eisen.. Alle laptobs is meer van hetzelfde lijkt het soms

Verwijderd

Dell heeft 2 jaar lang touchscreens aangeboden.

En ik ben blij dat ze die dingen niet meer verkopen. Ze kwamen alleen icm een 900p scherm. Van bedroevende kwaliteit. Verder klaagde paktisch iedereen diagonale lijnen in het scherm, ghost clicks, en slecht werkende touch functionaliteit over het algemeen. Als je iets met een touchscreen koopt. Neem dan gaan 17". Want ik heb nog geen een fabrikant gezien die volgens welke review dan ook een fatsoenlijke ervaring neer heeft weten te zetten.
Pagina: 1