Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mediaspeler met apps of browser

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden,

Voor mijn nieuwe appartement ben ik op zoek naar een mediaspeler die bij mij past. Ik heb een aantal eisen die ik graag terug zou willen zien in de mediaspeler. Na veel te hebben gezocht kan ik niks vinden en ik hoop dat jullie hier iets meer uit kunnen halen.

Mijn vriendin kijkt veel uitzendinggemist, rtlgemist en meer van dat soort sites. Nu zou ik dus graag een mediaspeler willen hebben die of via een browser alles kan afspelen die ik kan besturen via een Android app.

Of waar ik een app op kan installeren waardoor ik het kan afspelen. Eigenlijk wil ik mijn gewone tv smart maken doormiddel van een mediaspeler.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Een mediaspeler met Smart TV functies is eigenlijk al geen mediaspeler meer, maar een volledige computer. Een beetje mediaspeler doet ca 200 euro, als je die ok nog met smart functies zou wilen hebben vermoed ik dat ze, als ze al bestaan, ergens op het dubbele uitkomen. Dan kun je beter gewoon een smart-tv aanschaffen, scheelt je een hoop ellende :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Iemand heeft een e-mail naar mij gestuurd aan de hand van dit topic met de naam van Eminent EM7380. Hier ga ik me dus even verder in verdiepen.

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 21:28
Je hebt een aantal fraaie opties waar veelal gratis (of betaald) Uitzending gemist of RTLXL apps op zitten of voor te downloaden zijn:

- HTPC zoals Raspberry Pi met XMBC of Zotac ZBOX met XBMC.
- Popcornhour mediaspeler (diverse modellen), UitzendingGemist
D-link Boxee Box - RTLXL, Uitzendinggemist - heeft nog veel meer US apps en browser met Flash ondersteuning (weliswaar oude versie).