• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Topicstarter
Mede-auteur:
  • kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Afbeeldingslocatie: http://www.moviemachine.nl/wp-content/uploads/2012/08/Prometheus-2012-Moviesm-600x300.jpg

Het Verhaal
  • Prometheus is een Amerikaanse sciencefictionfilm van Ridley Scott, die in juni 2012 wereldwijd in première ging.
    Prometheus is de prequel van de Alien-filmreeks, maar volgt een eigen verhaallijn die niet direct met de Alien-films is verbonden. De hoofdrollen worden gespeeld door Noomi Rapace, Michael Fassbender, Guy Pearce, Idris Elba, Logan Marshall-Green en Charlize Theron.

In de film zitten héél veel verwijzingen naar Alien, zoals de Space Jockey, maar ook het ringvormig schip, en we zien zelfs een ruimte met wat lijkt op de scene van die in het ringvormig ruimteschip met de duizenden alien eggs.

Plot (ivm spoilers gelinkt naar pagina's)
  • Het plot kun je vinden op [url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Prometheus_(film)]wikipedia[/url], [url=http://www.imdb.com/title/tt1446714/]IMDB[/url] of mijn persoonlijke favoriet [url=http://www.moviemeter.nl/film/79820]moviemeter[/url]

Cast
Afbeeldingslocatie: http://www.prometheus-movie.com/media/prometheus_crew_debriefing.jpg

PersonageActeur
• Elizabeth ShawNoomi Rapace
• DavidMichael Fassbender
• Peter WeylandGuy Pearce
• Meredith VickersCharlize Theron
• JanekIdris Elba
• Charlie HollowayLogan Marshall-Green
• MilburnRafe Spall
• FifieldSean Harris

Trailer(s)

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Prometheus - Official Trailer [TRUE HD]

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
PROMETHEUS 3rd Movie Trailer (Alien Anthology)

Bekijk op YouTube
Prometheus Official Trailer #1 - Ridley Scott Alien Movie (2012) HD

bron - Prometheus Wikipedia

Dit is mijn eerste TS ik heb de layout geript van het The Hobbit topic dus bedankt Shabbaman.

[ Voor 79% gewijzigd door kaasaanfiets op 15-11-2012 12:41 ]

Anoniem: 19894

Een trailer maakt niet een film, in tegendeel de laatste tijd zou ik zeggen :X

Ik kijk dit met argusogen aan, we weten allemaal wat er vanaf deel 3 voor troep is uitgekomen. (sorry Joss).

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 19894 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:50:

Ik kijk dit met argusogen aan, we weten allemaal wat er vanaf deel 3 voor troep is uitgekomen. (sorry Joss).
Alien: Resurrection is anders een topfilm vergeleken met de AvP-films. :+

Ik ben sceptisch over deze film. Zo goed als Alien en Aliens zal hij waarschijnlijk niet worden. Daarentegen wordt wel het mysterieuze wat de ontdekking van het schip in Alien zo spannend maakt weggenomen door deze film.

Het probleem wat ik heb met de meeste films tegenwoordig is dat de CGI gewoon herkenbaar is als nep. Het wordt zoveel gebruikt (het is immers goedkoop) dat je het zelfs als leek kunt zien, hoe goed het ook is. Dat was veel minder toen er nog met echte modellen gewerkt werd. Deze prequel ziet er wederom uit als een CGI driven motion picture :/

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 22-12-2011 22:04 ]

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-05 10:17

Willybubba

Nut up or shut up.

MAAR.

Het is WEL Ridley Scott. Oftewel, voordeel van de twijfel. Want als iemand het kan dan is hij het.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Alsof J.J. Abrams het waar maakte met z'n Lost ;)

Hans Rüdi Giger's Alien ontwerpen moet gewoon organic zijn en niet CGI.

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Als ik darkhorizons zo lees dan wordt het geen typische prequel, in de zin dan men juist niet meer van hetzelfde wil doen, zoals in de vorige Alien films. In die zin vind ik dat wel positief, een film moet ook op zich zelf kunnen staan. Ik hoop dat deze film een trendbreuk zal zijn met een lange reeks, qua inhoud/diepgang/verhaal, zeer armoedige reeks SF films van de afgelopen paar jaar.

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 16:44

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Ik verwacht hier ook een andere film dan de 4 échte Alien-films (AvP wil ik vergeten). We gaan zien hoe het met de space jockey e.d. zit, maar de trailer maakt al duidelijk dat het een totaal ander verhaal gaat worden. Geen zenuwslopende achtervolgingen door krappe gangetjes, maar meer sciencefiction lijkt het op.

Dit kan reden zijn tot voorzichtigheid, maar met Scott zelf achter aan het roer heb ik er echt alle vertrouwen in. Fingers crossed!

Ik heb overigens vanavond toevallig Alien voor de zoveelste keer gezien, deze keer voor het eerst in HD. Wat blijft het een topfilm, en wat ziet de HD-versie er mooi uit.

Btw, wat een week in trailers... The Dark Knight Rises, The Hobbit en nu Prometheus, wat mij betreft de 3 grote films van 2012 waar ik naar uitkijk.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:47
Ik ben wel benieuwd naar deze film, al ben ik het geheel met Gaius eens; het neemt het mysterieuze absoluut weg. Laat dat nou net de kracht van Alien zijn. De sfeer en mysterie, de lange donkere gangen en zware metalen deuren die echt "boenk"+echo zeggen als ze dicht slaan.
Pikdonker schip... Bzzzz tonk... tonk... tonk.. Lampen springen automatisch aan, het schip komt tot lezen. Bzzzzz... slaapcabines gaan open...
Waarom worden ze wakker?? Hoe lang hebben ze geslapen?? Waar zijn ze?? Wat is dat voor n schip? Van wie?

De sfeer die gezet wordt is ongeëvenaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik ben zeker benieuwd, maar ben bang voor een cgi-overkill.

Daarnaast grappig dat ze met de openingstitels naar de originele Alien titel van Saul Bass verwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Anoniem: 19894 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:50:

Ik vond alle vier de alien-delen sterk. Alien3 is imo enorm onderschat. Ik ben wel benieuwd naar deze film, maar idd. wel met argusogen wegens de oppervlakkigheid en overdaad aan CGI van veel hollywoodfilms.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Space Jockey! _O_
Space Jockey in Prometheus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

geen vinger schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 04:41:
[...]

Ik vond alle vier de alien-delen sterk. Alien3 is imo enorm onderschat. Ik ben wel benieuwd naar deze film, maar idd. wel met argusogen wegens de oppervlakkigheid en overdaad aan CGI van veel hollywoodfilms.
Alien 4 vond ik de minste van de "echte" Alien films. Alien 3 (en zeker de special edition cut) is inderdaad behoorlijk onderschat, maar kan zich nog steeds niet meten met 1 en 2.

Over AvP wil ik het niet hebben. Getverredemme.

Verder vind ik J.J. Abrams en Ridley Scott echt geen vergelijking hoor. Scott heeft masterpieces als Blade Runner, Gladiator en Alien afgeleverd. Abrams is leuk op weg maar kan toch echt niet tippen aan het oudere werk van Scott.

Tenslotte: iedereen refereert maar aan Alien bij deze film. Maar het is geen "echte" Alien film. Zo is 'ie wel begonnen maar het is verder dan dat gegroeid.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:24

Vrijdag

De Zwarte

Natuurlijk iets compleet anders maar ik moest tijdens het kijken van de trailer heel erg denken aan de film Dead Space Downfall:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=sqTFcsnY9S4]

Het lijkt me wel een interessante film, Scott heeft wel bewezen dat hij goede films kan maken en Aliens blijven tof natuurlijk. Bliepjes... :X

[ Voor 27% gewijzigd door Vrijdag op 23-12-2011 09:48 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Alien 1 en Aliens zijn natuurlijk beide gemaakt zijn door het topsegment van regisseurs (Ridley Scott/James Cameron), dat blijft moeilijk te evenaren. Maar uiteindelijk loop je toch altijd het risico dat het genre onnodig wordt uitgemolken, wat uiteindelijk ook gebeurd is.
Willybubba schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:23:
Verder vind ik J.J. Abrams en Ridley Scott echt geen vergelijking hoor. Scott heeft masterpieces als Blade Runner, Gladiator en Alien afgeleverd. Abrams is leuk op weg maar kan toch echt niet tippen aan het oudere werk van Scott.
Precies, ik kan nog niet wakker liggen van het werk van Abrams, hij wordt geprezen vanwege z'n werk met bijvoorbeeld Lost/Alias, maar bij z'n films (Star Trek/Cloverfield) is het niveau nog verre van het peil van de meer getalenteerde regisseurs.

En SF heeft juist goeie combinatie nodig van getalenteerde acteurs/regisseurs/schrijvers, omdat het bij SF gaat om de geloofwaardigheid van de hele omgeving die wordt gecreëerd. Zonder dat zakt een film toch snel weg in het moeras van een overdosis actie en eendimensionale karakters (waar Cameron zich ook schuldig aan heeft gemaakt van Avatar).

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-04 19:02

Sargan

Filmfreak...

David Fincher (maker van Alien 3) zou ik toch ook wel onder het kopje topsegment willen scharen. Al zal hij niet met een goed gevoel terugkijken naar het maken van dit derde deel.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

franssie

Save the albatross

Dit is hvoor het eerst in jaren dat ik weer eens naar een film uitkijk (ok toegegeven de hobbit moet ik ook zien). We zullen het meemaken, al is ie alleen dvd waardig, dan nog moet ik 'm zien. AvP heb ik bewust nooit gekeken - concept stond me al niet aan.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNW
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-04 04:06

TNW

CGI feest / geen Sigourney Weaver = dikke MEH

Trailer doet me een beetje aan Terminator Salvation denken. Men neme een hoop CGI, wat bekende namen en een vrije interpretatie van de bestaande "franchise" en men denkt iets te hebben.

Weblog | Straling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:16

Chiron

Moderator Discord
Anoniem: 19894 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 22:24:
Alsof J.J. Abrams het waar maakte met z'n Lost ;)

Hans Rüdi Giger's Alien ontwerpen moet gewoon organic zijn en niet CGI.
Ik zie anders wel het aardig Gigeresque aandoende horseshoe ruimteschip voorbij komen.. kan alleen niet vinden of ie ook actief mee heeft gewerkt aan de set design .

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-04 23:16
Phuncz schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:36:
[video]

Wow, hier kan ik even niet bijkomen. De heer en meester van scifi Ridley Scott keert terug voor een prequel van Alien, genaamd Prometheus.

In de trailer zitten héél veel verwijzingen naar Alien, zoals de Space Jockey, maar ook het ringvormig schip, en we zien zelfs een ruimte met wat lijkt op de scene van die in het ringvormig ruimteschip met de duizenden alien eggs.
Voor meer verwijzingen zie deze trailer :)

YouTube: Alien Trailer (1979)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

TNW schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:49:
CGI feest / geen Sigourney Weaver = dikke MEH

Trailer doet me een beetje aan Terminator Salvation denken. Men neme een hoop CGI, wat bekende namen en een vrije interpretatie van de bestaande "franchise" en men denkt iets te hebben.
Je wilt serieus Sigourney in deze prequel? Ze is ongeveer 100 jaar ouder geworden sinds Alien. Dat kan toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik dacht gelezen te hebben dat Prometheus in eerste instantie echt een prequel zou worden van Alien maar dat men daar later op teruggekomen is en het nog wel in hetzelfde universum als Alien afspeelt maar verder geheel los staat van de franchise. Maar ja, als ik de trailer zie met de Space Jockey en het bijbehorende schip en hoe de titel in beeld verschijnt lijkt het me toch echt een echte prequel.

En er was ook iets met de rating van deze film, waardoor we niet al teveel bloed en zeker geen chestburster zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Willybubba schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:23:
[...]
Tenslotte: iedereen refereert maar aan Alien bij deze film. Maar het is geen "echte" Alien film. Zo is 'ie wel begonnen maar het is verder dan dat gegroeid.
Dat het geen "echte" Alien-film is betekent niet dat het er los van staat. Integendeel zelfs, getuige de vele referenties in de trailer.

Prometheus werd aanvankelijk inderdaad ontwikkeld als directe prequel, maar gaandeweg heeft men er een meer losstaand verhaal van gemaakt. Ik denk dat ze dit bedoelen in de zin van het type film en de aard van het verhaal; het is hetzelfde universum en we gaan zien wat er op die basis is gebeurd, maar qua type film krijgen we iets totaal anders te zien.

Geen zenuwslopend gekruip door de gangen, deze keer juist heel veel exterior shots en meer de nadruk op sciencefiction. Ik denk zelfs dat we de xenomorph niet of nauwelijks gaan zien. In dat opzicht is het dus geen directe Alien-film qua sfeer en verhaal, maar het hangt er wel degelijk aan vast. Mijn zegen hebben ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Sargan schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:53:
David Fincher (maker van Alien 3) zou ik toch ook wel onder het kopje topsegment willen scharen.
Dat zou ik denken ja, ook al vond ik zelf seven en fight club niet leuk, dir films worden wel goed beoordeeld. Ook is The Game van Fincher. Als je ziet hoe Alien3 in elkaar zit qua licht-effecten, emoties, camerawerk dan is die film imo gigantisch goed, ook al is er wel het een en ander op de film aan te merken zoals dat de psychopaten niet helemaal als psychopaten overkomen.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
Ram0n schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 16:14:
[...]

Geen zenuwslopend gekruip door de gangen, deze keer juist heel veel exterior shots en meer de nadruk op sciencefiction. Ik denk zelfs dat we de xenomorph niet of nauwelijks gaan zien. In dat opzicht is het dus geen directe Alien-film qua sfeer en verhaal, maar het hangt er wel degelijk aan vast. Mijn zegen hebben ze :)
Lijkt me sterk dat we geen xenomorph te zien krijgen. Ik denk dat we zelfs een alien Queen gaan zien.
Die eieren die ze vinden in deel 1 komen daar niet vanzelf ;)

Waarschijnlijk worden ze in eerste instantie gekweekt ofzo door de Space Jockey zelf, als je kijkt naar 0:30-0:31 van de trailer. En dat loopt natuurlijk verkeerd af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 15:55
Ben wel benieuwd hiernaar. Kan me nog herinneren hoe eng ik de eerste film vond toen ik hem voor het eerst zag. Zal een jaar of 14 zijn geweest. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

mingooski schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 18:48:
[...]

Lijkt me sterk dat we geen xenomorph te zien krijgen. Ik denk dat we zelfs een alien Queen gaan zien.
Die eieren die ze vinden in deel 1 komen daar niet vanzelf ;)

Waarschijnlijk worden ze in eerste instantie gekweekt ofzo door de Space Jockey zelf, als je kijkt naar 0:30-0:31 van de trailer. En dat loopt natuurlijk verkeerd af.
Wellicht even, maar het lijkt er toch op dat de film een andere richting uit gaat. We shall see :)

Wat Alien 3 betreft; ik vind het nog altijd zeer jammer dat men het oorspronkelijke idee niet heeft uitgevoerd met de houten planeet bewoond door monniken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Een nieuwe video uit de film is opgedoken:
YouTube: Prometheus - Guy Pearce Weyland Viral Video (HD)#!

[ Voor 123% gewijzigd door Sargan op 29-02-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Nice, thx voor de link ! Ik kan niet wachten op de film, sci-fi thriller/horror wordt zelden nog goed uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
Hey nice find, is dit echt een stukje uit de film of is dit speciaal gemaakt ter promotie van de film?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

mingooski schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:31:
Hey nice find, is dit echt een stukje uit de film of is dit speciaal gemaakt ter promotie van de film?
Volgens mij ter promotie van de film, maar zeker weten doe ik het niet.
Volgens Empire Magazine is dit ter promotie:
http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=33262

[ Voor 14% gewijzigd door Sargan op 29-02-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Die TEDTalk is door Damon Lindelof geschreven. Hij is ook een van de schrijvers van Prometheus. Oja, nog maar 3 maanden wachten \o/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-05 11:41
Echt zo'n ongelooflijke zin in deze film, eindelijk weer eens een duistere big budget sci-fi knaller die ik in de bios kan gaan zien!

Die viral met Guy Pearce moet ik misschien even nog een keer gaan kijken voordat ik mijn mening geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik kan niet wachten om deze in 3D te zien. 8)

De Alien-quadrilogie staat al jaren bij mij in de kast, en is toch echt (deel 1 - 2 - 3) één van de beste SF-franchises aller tijden!

De sfeer in deel 1, wanneer ze op die planeet dat schip zien liggen, dat is zo duister... wereldfilm!

Ik hoop dat de waarden van de eerste 2 films (David Fincher deed 't niet slecht, maar het was wat karig) weer in volle glorie te zien zullen zijn!

O ja, en welkom H.R. Giger...

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 29-02-2012 22:41 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik denk er precies zo over :) De trailer belooft in elk geval al veel goeds, dat Alien sfeertje zit er weer helemaal in. Het 3D hoeft dan nog niet eens zo van mij maar is een leuk extraatje.

en die virals vind ik super, was die Lindelof daar ook niet bij betrokken tijdens Cloverfield? Die had echt een geweldige viral campaign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Blijkbaar heeft de website van Weyland Industries een easter egg: een veelzeggende foto van de film. En die foto is echt gaaf! _O_

Spoilerwaarschuwing!
https://www.weylandindustries.com/6EQUJ5/6EQUJ5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
spoiler:
Het lijkt op de kamer van de spacejockey maar er is geen spacejockey. Hmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Phuncz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:07:
spoiler:
Het lijkt op de kamer van de spacejockey maar er is geen spacejockey. Hmm...
spoiler:
In de trailer zie je die kamer toch ook waar de space jockey uit de vloer omhoog komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Goed punt, was ik al vergeten :)

Ik weet dat ik nog niet excited mag worden, maar stiekem is het feest in mijn hoofd in afwachting van de film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

volgende week, op 17 maart, komt de volledige trailer uit. Idioot eigenlijk maar ik kijk nu al uit naar een trailer :P
On March 7, 2012, it was announced that, in partnership with AMC Theaters, the first full Prometheus trailer would be shown at the AMC Downtown Disney on March 17, 2012, with the premiere hosted by Scott. The event is to be streamed live through Facebook, Twitter, and the AMC Theater website, with the full trailer released online through the AMC Youtube channel immediately following the debut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

kazuka schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:47:
volgende week, op 17 maart, komt de volledige trailer uit. Idioot eigenlijk maar ik kijk nu al uit naar een trailer :P
[...]
Kan me ook niet herinneren dat eerder gehad te hebben bij een trailer - nog maar 8 nachtjes slapen :$

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Bij Transformers was ik ook benieuwd naar de trailer !!! *O* *O* *O*
Tot ik de film zag... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Phuncz schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:32:
Bij Transformers was ik ook benieuwd naar de trailer !!! *O* *O* *O*
Tot ik de film zag... -O-
Gelukkig mag je iets meer vertrouwen hebben in Ridley Scott dan in Michael Bay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Inderdaad, alhoewel hij zich nu toch ook wel schaamt voor de richting waarin de franchise is gelopen en een reboot belooft volgend jaar. Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Damn, wat een trailer :D

Bekijk op YouTube
Prometheus - Official Full HD Trailer - Ridley Scott, Michael Fassbender, Noomi Rapace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Kolere, wat vet :D

Het wordt wel erg duidelijk zo dat het verhaal helemaal lost staat van Alien maar het lijkt er wel op dat we wel meer duidelijkheid krijgen over de space jockey.

Ben vooral benieuwd naar de R rated versie die Scott ook zal uitbrengen.

Er is tegelijkertijd ook nog een 2e viral video gereleased van Weyland Corp:

Bekijk op YouTube
Prometheus - Viral Video - Artificial Intelligence Commercial - Michael Fassbender (2012)

[ Voor 21% gewijzigd door kazuka op 18-03-2012 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
Ik gooi geld tegen mijn beeldscherm, maar waarom krijg ik niet de volledige film te zien? :p

@ 1:38 gelijk na het stukje van michael fassbender waar hij iets uit een soort urn haalt, doet me ergens aan herinneren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Het leek me juist wél met Aliens te maken te maken te hebben, maar zoals het bij een prequel hoort, niet het hoofdverhaal.

Dit ziet er onwijs goed uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

kazuka schreef op zondag 18 maart 2012 @ 11:32:
Kolere, wat vet :D

Het wordt wel erg duidelijk zo dat het verhaal helemaal lost staat van Alien maar het lijkt er wel op dat we wel meer duidelijkheid krijgen over de space jockey.

Ben vooral benieuwd naar de R rated versie die Scott ook zal uitbrengen.

Er is tegelijkertijd ook nog een 2e viral video gereleased van Weyland Corp:

[video]
Ash... Het eerste wat in mij opkwam bij het zien van die video.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:34
David dan in de film... iig die viral heeft het over David 8, rol van Fassbender in Prometheus heet David.
Zal wel een voorloper van Ash zijn :p

Wil na zien van trailer die film ook zien... in bios (heb dat niet vaak), nadeel is dat ik niet alleen wil en mn vriendin er geen zak om geeft ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:34:
<>
Wil na zien van trailer die film ook zien... in bios (heb dat niet vaak), nadeel is dat ik niet alleen wil en mn vriendin er geen zak om geeft ...
Hier hetzelfde - misschien een meet waard? [zeur]Voor mij liever geen 3D overigens - kan er niet tegen [/zeur]

[ Voor 16% gewijzigd door franssie op 18-03-2012 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04 14:06
franssie schreef op zondag 18 maart 2012 @ 21:30:
[...]

Hier hetzelfde - misschien een meet waard? [zeur]Voor mij liever geen 3D overigens - kan er niet tegen [/zeur]
Doe ik ook wel mee. En Idem geen 3D zie je die aliens al helemaal niet meer zwart op zwart 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-05 11:18

Spooksel

Spooksel!

Godnondeju... die kerel weet wel hoe je trailers maakt hoor... wat een baas :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
De trailer is zeker geslaagd. M'n 3D zicht is ook maar matig doordat ik een lui oog heb/had, ik zie films toch liever gewoon in 2D. Voor zo'n film als dit wil ik bij uitzondering wel de bioscoop bezoeken, ik ben er normaliter niet zo'n fan van en de bios hier in de buurt heeft maar matige apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Iemand de site al gespot? https://www.weylandindustries.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-05 08:21
spoiler:
De spacejockey is een mens?!?
1:35 in trailer twee, zit duidelijk een "classic" alien vorm in de "muur".
Schip interieur "organiseert" (alien style), dus het moet zeker een voorganger worden van aliens.
Het lijkt wel alsof de spacejockey die aan de stoel zit een soort shell/cocon is.

internationale versie van de trailer.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=a9jRaa4Wkbk&feature=related]

[ Voor 107% gewijzigd door DCG909 op 19-03-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Bah, de nieuwe trailer bevat spoilers. Mijn inziens te veel onthullend materiaal waardoor ik het idee heb dat ik de film al heb gezien :{ Nee, zo maak je geen trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Geen probleem hoor, das alweer eentje minder die aanschuift aan de cinema !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:27

Sharky

Skamn Dippy!

Door al dat Prometheus-nieuws gister Alien maar even weer gekeken. Nu heb ik er nog meer zin in! :(

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:02
Sharky schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:47:
Door al dat Prometheus-nieuws gister Alien maar even weer gekeken. Nu heb ik er nog meer zin in! :(
Me2 hehe, heb ze alle 4 maar weer ff geregeld _/-\o_
Qua spoilers in de trailer ben ik het wel eens, maar ik ga de film er niet 1x minder om zien :o

[ Voor 15% gewijzigd door Mutatie op 21-03-2012 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-05 08:21
Heb de anthology ;p
Ik vraag me wel af of de nederlandse release date gehaald wordt :s
The Thing werd toen ook een maand uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Ik weet dat vroegah de films in België nogal eens eerder gereleased werden dan in Nederland om één of andere (waarschijnlijk nutteloze) reden, dus als je niet te ver van de grens woont, kan je dat altijd proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Weer een nieuwe viral video, deze keer met Michael Fassbender:

Bekijk op YouTube
Happy Birthday David (Prometheus Viral)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Interesting, Siri in real life!

Fassbender is wel perfect voor zo'n rol; in Shame liet hij in ieder geval al zien een emotieloos personage te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Meesterlijk, ik blijf excited voor de film ! Nog anderhalf maandje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Cool. Ik moet wel zeggen dat ik Fassbender de laatste tijd wel in een aantal films voorbij zie komen, dat vind ik wel jammer. Doet een beetje afbreuk aan de immersion.

Goede acteur verder hoor, hij was erg goed in Shame ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

De marketing campagne ratelt rustig door, nu weer een aantal posters en een Gif bestandje.

Afbeeldingslocatie: http://i305.photobucket.com/albums/nn214/sargannl/david-real-emotions.gif

Afbeeldingslocatie: http://i305.photobucket.com/albums/nn214/sargannl/59979.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i305.photobucket.com/albums/nn214/sargannl/59978.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i305.photobucket.com/albums/nn214/sargannl/59977.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:01
Zag dat het hier nog niet gemeld was, maar Prometheus staat nu zeker gepland in de IMAX agenda van de Pathe

Vanaf 1 Juni zal hij als IMAX 3D draaien (http://www.pathe.nl/special/imax)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ok, dat wordt een retourtje Amsterdam Arena dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:01
Spooksel schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:40:
Ok, dat wordt een retourtje Amsterdam Arena dan :D
Ik ga er zelf voor naar Eindhoven, niet alleen ligt dat voor mij vele malen dichterbij (ga er bijna altijd naartoe :P), maar ook is de IMAX daar tenminste niet zo verouderd als die van de Arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-05 11:41
Onlangs Alien, Aliens, Alien³ en Alien Resurrection weer gekeken dus ik ben er aardig klaar voor.

Ik ga denk ik voor Pathé Arena!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

spoiler alert:

Een aantal sites hebben 13 minuten aan verschillende scènes van de film mogen zien, voor wie zo nieuwsgierig is en het niet kan laten, hier een omschrijving: http://ohnotheydidnt.livejournal.com/68076059.html

Ik probeer mezelf nog even in bedwang te houden :P

[ Voor 12% gewijzigd door kazuka op 24-04-2012 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNW
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-04 04:06

TNW

Ik moet na het zien van die David 8 video toch een beetje terugkomen op mijn eerdere zeikcomment. Ik had het idee dat het weer hersenloze CGI zou worden maar het wordt mij nu duidelijk dat het allemaal toch wat dieper is uitgedacht.

Kille androids, ethisch twijfelachtige megacorporaties, kom maar op :)

Weblog | Straling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-04 21:59
Phuncz schreef op maandag 09 april 2012 @ 10:44:
Ik weet dat vroegah de films in België nogal eens eerder gereleased werden dan in Nederland om één of andere (waarschijnlijk nutteloze) reden, dus als je niet te ver van de grens woont, kan je dat altijd proberen.
Dat is omdat de "filmweek" of hoe je het ook mag noemen in Belgie een paar dagen vroeger begint dan de rest. Vandaar dat sommige films bij ons iets eerder uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Bedoel je wanneer films gereleased worden ? Dat is in .be altijd op een woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowrunR
  • Laatst online: 08-05 11:50
En er is een nieuwe trailer! Wordt wel veel in weggegeven...

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1byZkbNB3Jw]

[ Voor 11% gewijzigd door ShadowrunR op 30-04-2012 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Eindelijk bevestiging dat Prometheus een R-rating zal krijgen en geen PG-13:

http://collider.com/prometheus-rating-rated-r/164532/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

d:)b Goed nieuws dat men geen concessies zal doen aan het verhaal en de beelden om de film maar geschikt te maken voor een jonger publiek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Zeer goed nieuws ! Deze film hoort niet geedit te worden voor kids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

En alweer een viral video, ditmaal met Noomi Rapace:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zwEtldZQNew]

hmmm het embedden wil niet lukken :?

YouTube: Quiet Eye

[ Voor 32% gewijzigd door Sargan op 16-05-2012 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Vreemde boel, het maakt me alleen maar nieuwsgieriger ! Nog twee weken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sargan schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 21:10:
En alweer een viral video, ditmaal met Noomi Rapace:
[video]

hmmm het embedden wil niet lukken :?

YouTube: Quiet Eye
Er staat het een en ander in je post waar de YouTube parser hier niet mee overweg kan ;)
code:
1
[video=600]http://www.youtube.com/watch?v=zwEtldZQNew[/]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zwEtldZQNew]

Oeh, Noomi :D , 't is wel apart om haar Engels te horen spreken itt Zweeds in de Millenium films.

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 16-05-2012 22:48 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:00
Morgen zit screenwriter Damon Lindelof bij 'On The Verge' http://www.theverge.com/2...lof-masi-oka-marco-arment.

Uitzendingen staan meestal volgende dag of dag daarna online.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:45

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik zie in Noomi Rapace een goede opvolger van Sigourney Weaver en anders toch wel behoorlijke overeenkomsten met haar rol in Alien. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

ik zag net de promo op tv, het is nu dichtbij. Mijn vriendin is niet zo in dit soort kwaliteitsfilms, dus vraag ik me af of er tweakers zijn rondom Gooi/Amsterdam die in een soortgelijke situatie zitten en er een kleine meet van willen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 23:15
Ter voorbereiding verleden week alle Alien-films gekeken, maar man, wat is die Alien 4 een breuk met de eerste 3 films zeg... Het is een halve comedy geworden (of dat probeerden ze toch... :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Fire69 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 19:56:
Ter voorbereiding verleden week alle Alien-films gekeken, maar man, wat is die Alien 4 een breuk met de eerste 3 films zeg... Het is een halve comedy geworden (of dat probeerden ze toch... :/ )
Mee eens. Vind het ook veruit de minste van de 4. Veel mensen vinden 3 het slechts maar die vind ik juist wel iets hebben.

Ik dacht dat Prometheus pas 6 juni in NL ging draaien maar het is a.s. donderdag al zover blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

kazuka schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 22:22:
[...]
Veel mensen vinden 3 het slechts maar die vind ik juist wel iets hebben.
Deel 3 is verreweg mijn favoriet in de serie :Y

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 23:15
Met ^^
De eerste vind ik eigenlijk een beetje saai :P

Ik kan echt niet wachten om Prometheus te zien, ik hoop echt dat ze er iets mooi van gemaakt hebben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

3 de beste? Nee dat niet. 3 de slechtste? ZEKER niet. Dat is toch wel 4 ja. 3 is wel als film underrated, zeker de "Director's Cut"for lack of a better word (want Fincher heeft er niks mee van doen gehad) is wat mij betreft gewoon een vette space scifi. Enige wat ik aan 3 jammer vind is dat Newt en Hicks zo makkelijk gekilled worden. Je ziet ze niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:21

vhal

ಠ_ಠ

Het enige wat ik van 4 kan herinneren zijn die newborn aliens en Call. Deel 1 en 2 zijn toch mijn favorieten, ik ben wel benieuwd naar deze film

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Van Alien 3 was het originele concept met de houten planeet vol monniken pas echt interessant... Met Fincher erachter had dat echt heel erg gaaf kunnen worden, maar helaas...

Overigens moet ik me heel erg inhouden om niet alvast "At the Mountains of Madness" van H.P. Lovecraft te lezen :) Alles wijst erop dat het verhaal (en met name het einde) daar veel van weg heeft... Ik heb het heel wat jaartjes terug al eens gelezen, maar weet (gelukkig) enkel nog de grote lijnen van het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Serieus?! Heb je daar bronnen van? AtMoM is een van mijn favoriete horrorboeken, en Alien één van mijn favoriete franchises. Een combi is een match made in heaven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Sterker nog; Guillermo del Toro probeerde al jaren om het te verfilmen, maar door Prometheus denkt hij dat het nu geen zin meer heeft. Bron. Aan de ene kant zou het gaaf zijn als Prometheus inderdaad dit plot volgt, maar aan de andere kant had ik ook heel graag willen zien wat Del Toro ermee zou doen :)
quote: Guillermo del Toro
Prometheus started filming a while ago- right at the time we were in preproduction on PACIFIC RIM. The title itself gave me pause- knowing that ALIEN was heavily influenced by Lovecraft and his novella.

This time, decades later with the budget and place Ridley Scott occupied, I assumed the greek metaphor alluded at the creation aspects of the HPL book. I believe I am right and if so, as a fan, I am delighted to see a new RS science fiction film, but this will probably mark a long pause -if not the demise- of ATMOM.

The sad part is- I have been pursuing ATMOM for over a decade now- and, well, after Hellboy II two projects I dearly loved were not brought to fruition for me.

The good part is: One project did… And I am loving it and grateful for the blessings I have received.

Onwards.

[ Voor 51% gewijzigd door Ram0n op 27-05-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-05 22:41
Dan is het cirkeltje ook weer rond met H.R. Giger en zijn voorliefde voor Lovecraft en specifiek 'Necronomicon'.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04 14:06
Weet iemand toevallig of Prometheus ook ergens in 2D te zien is in de omgeving van Rotterdam, ik kom namelijk alleen de 3D/IMAX versie tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Dat boek van Lovecraft is wel cool, heb de NL versie, 'Bergen van de waanzin'

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Wat trouwens wel jammer is... op een paar voorstellingen na op (vrijdag/zaterdag middennacht) is zo'n beetje alles voor IMAX de komende week in gebruik voor MiB3!

Dus als je, op een fatsoenlijke tijd, de IMAX variant wil zien moet je verdomme nog een week extra wachten tot 7 juni :(

Dit alles oa bij Pathe Arena (A'dam) en Pathe Schouwburgplein (R'dam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ja ik vind het jammer dat de release zo dicht zit op Men in Black 3. Maar wat wel apart is is dat Prometheus bij ons in Europa een week eerder draait dan in de US. Dat is meestal andersom, toch?

IMDB: Prometheus (2012) - Release dates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanValentijn
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-06-2023
Ik heb als voorbereiding alle Alien films weer gekeken en heb er zin in ondertussen :). Ik ben alleen nog opzoek naar een bioscoop in de buurt van Zwolle die Prometheus in 2D draait.

3D gaat altijd een half uurtje goed en daarna zit ik met tranende ogen de film te kijken.

MBA 13' | EEE pad Transformer | Sony NEX - C3

Pagina: 1 2 Laatste