Beste tweakers,
Na lang uitstellen staat mijn budget het eindelijk toe om een beetje uit te breiden qua specs
. Mijn kast (Corsair 650D met stock fans) is erg luid en dit stoort behoorlijk wanneer ik huiswerk maak op mijn kamer en film kijk. Vandaar dat ik wil investeren in mijn koeling, na een avond lang zoeken ben ik op de volgende lijst gekomen.
Na een beetje reviews door te hebben gelezen van tweakers en hwinfo, ben ik op deze fans terecht gekomen. Alleen kwam ik steeds als kritiek tegen dat de controller zo weinig vermogen kan leveren op 'één kanaal', mijn kennis over electronica is helaas niet voldoende
om voor mij een goed overwogen keus te kunnen maken. Ik heb gelezen dat de Scythe een behoorlijke slurpert is, nu vraag ik mij dus ook af: Kan deze fancontroller al deze fans probleemloos aansturen?
Bij voorbaat dank tweakerts!
Met vriendelijke groet,
Christian 'Lampiz' Piet
Na lang uitstellen staat mijn budget het eindelijk toe om een beetje uit te breiden qua specs
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Zalman ZM-MFC1 Plus (Zwart) | € 26,38 | € 26,38 |
| 2 | Antec Case Fan/Two-Cool 140mm | € 9,- | € 18,- |
| 1 | Scythe Slip Stream SY1225SL12H, 120mm | € 6,69 | € 6,69 |
| 1 | Xigmatek XLF-F2004, 200mm | € 16,10 | € 16,10 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 67,17 | |
Na een beetje reviews door te hebben gelezen van tweakers en hwinfo, ben ik op deze fans terecht gekomen. Alleen kwam ik steeds als kritiek tegen dat de controller zo weinig vermogen kan leveren op 'één kanaal', mijn kennis over electronica is helaas niet voldoende
Bij voorbaat dank tweakerts!
Met vriendelijke groet,
Christian 'Lampiz' Piet