[bug] [PW] alle reviews niet te zien review tab Vorige deel Overzicht

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:33

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Topicstarter
1. Bestemming
Bij het benaderen van de review page van CM Centurion 5 II was maar een review zichtbaar. Rechtsboven in de page wordt aangegeven dater 14 beoordelingen zijn gegeven. Daar ik maar een review zichtbaar zie, klik ik op deze 14 beoordelingen link, en verwacht daarmee alle beoordelingen zichtbaar te krijgen. Alleen de bestaande revies tab, met de al genoemde ene review, wordt herladen. Kan ik de andere beoordelingen niet te zien krijgen? Is dit een bug?

2. URL
pricewatch: Cooler Master Centurion 5 II

3. De omschrijving & steps to reproduce
Ga naar pricewatch
Selecteer behuizingen
Vink cooler master aan
zet prijs op 0-52,50 euro
selecteer > Centurion 5 II
ga in Centurion 5 II page naar reviews tab
zie maar een uitgebreide review, zouden er twee moeten zijn

4. Je browser
Firefox 12.0

5. Door jou gebruikte plug-ins
adobe acrobat
agv safe site plugin
microsoft drm
npffapi
shockwave flash
windows media player plugin

6. Besturingssysteem
XP Pro SP3 (eng)

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Denk niet dat het een bug is, er zijn 14 beoordelingen weggegeven, deze worden in 1 lijst opgeteld en de score staat dan aan de rechterkant, aan de linkerkant zie je enkel de uitgebreide reviews.

In de scorekaart staat ook een 4,5 ster bij Algemene beoordeling, Koelingsmogelijkheden en Prijs, dit kun je zelf niet aangeven, dus moet het wel een opsomming zijn van meerdere beoordelingen.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Inderdaad, en bij producten die geen reviews maar wel beoordelingen hebben wordt 't iets duidelijker, bijvoorbeeld hier: pricewatch: Toshiba Satellite Pro S500-115.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:33

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Topicstarter
De reden dat ik op die 14 beoordelingen link begon te klikken was dat ik uit de TW6 tijd (medio dit jaar) wist dat Centurion 5 II twee uitgebreide reviews had., waarvan ik er nu maar een zie. Dit issue had ik al gemeld in een andere topic ([bug] [PW] maar een userreview zichtbaar in review tab).

In TW6 was het trouwens toch zo dat ook de de beknopte reviews (= beoordelingen) werden getoond als de gebruiker daar om vroeg? Niet dat ik dat no matter what terug zou willen. Mijn verwachting was daarom wel dat zich ergens een knop moest bevinden die alle beoordeligen/reviews zichbaar maakte.

Op een of andere manier riep die PW interface deze verwachting bij me op. De vier shortcuts (willen hebben beoordelingen winkels) verwijzen ook naar verschillende doelen. Winkels en beoordelingen naar de tabs in de PW interface, de andere twee naar je profiel. Winkels en beoordelingen zou je in hun rol als link als overdone kunnen beschouwen, was het niet dat de aantallen alleen in deze links zijn te vinden.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

teacup schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:31:
In TW6 was het trouwens toch zo dat ook de de beknopte reviews (= beoordelingen) werden getoond als de gebruiker daar om vroeg?
Jep, dat was inderdaad zo.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
In [bug] [PW] maar een userreview zichtbaar in review tab al even een toelichting gegeven op de beknopte versus de uitgebreide reviews.

De shortcuts bovenin zijn inderdaad vooral ter informatie en inderdaad een extra mogelijkheid om naar reviews of prijzen te gaan. Wanneer er nog geen beoordelingen zijn dient de link waar het aantal beoordelingen staan in de header als mogelijkheid om de eerste te zijn die een review schrijf, het reviewtabblad is er dan namelijk nog niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.