1. Bestemming
Gevalletje twee linkerhanden? Bij bewust product ben ik bekend met in ieder geval twee uitgebreide userreviews (TW6, mei-juni 2012). Wordt de review tab van het product nu benaderd, dan is slechts een userreview zichtbaar. Er zijn meer review bugs gemeld en meen in reacties gelezen te hebbenl dat in ieder geval twee userreviews zichtbaar moeten zijn. De huidige page schept de indruk dat er maar een uitgebreide review is gemaakt. En dit is onjuist. De enige andere reden die ik kan verzinnen s dat de andere user zijn review heeft teruggetrokken. Dit is niet erg waarschijnlijk, omdat van de twee reviews de onzichtbare de meest populaire en uitgebreide was. Zo'n review trek je niet terug (als dat al kan).
2. URL
pricewatch: Cooler Master Centurion 5 II
3. De omschrijving & steps to reproduce
Ga naar pricewatch
Selecteer behuizingen
Vink cooler master aan
zet prijs op 0-52,50 euro
selecteer > Centurion 5 II
ga in Centurion 5 II page naar reviews tab
zie maar een uitgebreide review, zouden er twee moeten zijn
4. Je browser
Firefox 12.0
5. Door jou gebruikte plug-ins
adobe acrobat
agv safe site plugin
microsoft drm
npffapi
shockwave flash
windows media player plugin
6. Besturingssysteem
XP Pro SP3 (eng)
Gevalletje twee linkerhanden? Bij bewust product ben ik bekend met in ieder geval twee uitgebreide userreviews (TW6, mei-juni 2012). Wordt de review tab van het product nu benaderd, dan is slechts een userreview zichtbaar. Er zijn meer review bugs gemeld en meen in reacties gelezen te hebbenl dat in ieder geval twee userreviews zichtbaar moeten zijn. De huidige page schept de indruk dat er maar een uitgebreide review is gemaakt. En dit is onjuist. De enige andere reden die ik kan verzinnen s dat de andere user zijn review heeft teruggetrokken. Dit is niet erg waarschijnlijk, omdat van de twee reviews de onzichtbare de meest populaire en uitgebreide was. Zo'n review trek je niet terug (als dat al kan).
2. URL
pricewatch: Cooler Master Centurion 5 II
3. De omschrijving & steps to reproduce
Ga naar pricewatch
Selecteer behuizingen
Vink cooler master aan
zet prijs op 0-52,50 euro
selecteer > Centurion 5 II
ga in Centurion 5 II page naar reviews tab
zie maar een uitgebreide review, zouden er twee moeten zijn
4. Je browser
Firefox 12.0
5. Door jou gebruikte plug-ins
adobe acrobat
agv safe site plugin
microsoft drm
npffapi
shockwave flash
windows media player plugin
6. Besturingssysteem
XP Pro SP3 (eng)
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)