Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
We wisten volgens mij al een maand of wat geleden dat er een tweede seizoen aan komt. Sommige acteurs werden namelijk al 'bevestig' en 'hadden getekend' voor seizoen 2.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Heb precies hetzelfde, verder vind ik dat ze de opzetjes voor volgende afleveringen wel goed uitwerken, waardoor je wel moet kijkenMartell schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:12:
Eindelijk weer een nieuwe aflevering van Arrow. Vermakelijk, en ook weer leuke actiescènes. Hoewel je vaak al van mijlenver ziet waar het verhaal naar toe gaat, blijft het toch een serie om bij te houden voor mij.
Vraag me wel af hoe lang Roy er overgaat doen. Dus of het al meteen volgende aflevering gebeurt of later pas.
Arrow heeft een beetje de neiging dat soort verhaallijnen een tijdje open te houden, om ze na een paar afleveringen pas weer op te pakken. Zelfde met Deadshot, kwam in het begin voor, halverwege het seizoen weer (een paar keer) en nu weer. Ik denk dat Roy nog niet de volgende aflevering aan bod komt, maar we gaan het zien.Pompi schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:58:
[...]
Heb precies hetzelfde, verder vind ik dat ze de opzetjes voor volgende afleveringen wel goed uitwerken, waardoor je wel moet kijken
Vraag me wel af hoe lang Roy er overgaat doen. Dus of het al meteen volgende aflevering gebeurt of later pas.
Verder ook geen straf om te kijken, het kijkt lekker weg.
Ollie die Diggle in principe gewoon keihard in de steek laat, zonder iets te melden vond ik echt een rotstreek. Laat dan op zn minst even weten dat je je prioriteiten hebt veranderd.
In dit soort gevallen vind ik hem echt een zak stront eerste klas. Diggle's reactie hierop was niet meer dan logisch. Zal me ook benieuwen hoelang het duurt voordat Felicity weg loopt, want zij kan veel beter met Diggle opschieten dan met Ollie, en deelt ook meer zijn morele standpunten. Feitelijk behandeld Ollie iedereen als oud vuil, behalve wanneer ze handig uitkomen of op een andere manier nodig zijn. Enige uitzondering daarop is Laurel.
Wat dat betreft vond ik Tommy in deze aflevering juist ontzettend volwassen overkomen.
Hij beseft wat er echt speelt, en maakt de enige juiste keuze. Hoe pijnlijk die keuze ook is.
- Hij is al terug bij zn pa
- Zijn pa kan hem skills leren
- Motief voor haat (Laurel)
Kijk het seizoen wel af, maar of ik volgend seizoen de draad weer oppak durf ik nog niet te zeggen...
Hoop dat het wat logischer gaat worden.... beslissingen zijn af en toe wel heeeeel dom.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
⏩ PVOutput☀️
waar kijk je het als ik vragen mag?Vandread schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:15:
Ben aan het inhalen, maar aflevering 17 is zoooo beroerd.
Kijk het seizoen wel af, maar of ik volgend seizoen de draad weer oppak durf ik nog niet te zeggen...
Hoop dat het wat logischer gaat worden.... beslissingen zijn af en toe wel heeeeel dom.
heb heel veel afleveringen moeten missen door mijn werk
kwa serie blijf ik het leuk vinden, zit genoeg actie in, opzich leuk verhaallijn en de flashbacks zijn mooi om te zien.
PSN: Europhea
Nope
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Walter dus. Benieuwd hoe het verder loopt nu..
⏩ PVOutput☀️

Viel mij ook al op indd.. Beetje slecht gemaakt dat stukje.wontcachme schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:57:
Is The Queen's Gambot een jacht met de snelheid van een speedboat? Als je rond 38:35 de zoomout shot bekijkt en de boot vergelijkt met de golven dan heeft dat ding een goede turbo erop zitten
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Is "te makkelijk gaan" niet het idee van deze serie? Als je daar op gaat letten kan je er beter mee stoppenAcidBurn schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:29:
Ep 21 was idd erg goed, maar ben ik de enige die het bevrijden van Walter eigenlijk te makkelijk vond gaan?
Serie klopt voor geen meter, kijkt lekker weg maar er zitten foutjes en slordigheden in bijna elke aflevering.
(Ik vind het ook maar matig geacteerd van de meeste en er zijn een hoop acteurs verkeerd gecast naar mijn mening)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wie vind je verkeerd gecast eigenlijk? Wat leeftijd betreft, kan ik Malcolm Merlyn niet rijmen. De acteur is 46, beetje jong om dan een zoon van rond de 30 te hebben.
Voor de rest vind ik het wel meevallen. Ollie en Tommy schelen niet veel, alleen Laurel is wat jonger.
- Yao Fei die een kogel door z'n hersens krijgt
- Malcolm Merlyn weet dat Oliver de hood is
- etc..
Nog een aantal dingen die ik me afvraag...
- De opdrachtgever van Fryers. In het shot zag je een stel vrouwenbenen, de enige die ik me zo voor de geest kan halen zou Moira zijn.
- Harper? Gaat die nog een rol spelen in de finale?
Had 't niet verwacht om heel eerlijk te zijn, maar Arrow begint wel steeds beter te worden imo. Ken de strips verder ook niet, dus geen flauw idee wat er nu gaat gebeuren.
Ik vind de acteurs niet geloofwaardig in hun rollen, nu is het niet geweldig goed geacteerd en dat verwacht ik van een dergelijke serie ook niet perse maar het komt een beetje krampachtig op me over.AcidBurn schreef op zondag 05 mei 2013 @ 14:05:
Wie vind je verkeerd gecast eigenlijk? Wat leeftijd betreft, kan ik Malcolm Merlyn niet rijmen. De acteur is 46, beetje jong om dan een zoon van rond de 30 te hebben.
Voor de rest vind ik het wel meevallen. Ollie en Tommy schelen niet veel, alleen Laurel is wat jonger.
De Mix van acteurs is niet helemaal lekker, alsof ze wilde neerzetten dat er alleen maar mooie mensen wonen in die stad.
Je moet wel bedenken dat het een serie van The CW is he. Die hebben series als Beauty and the Beast, Vampire Diaries, Supernatural, Hart of Dixie en 90210. Dit is een zender voor de jeugd, dan kun je niet wegkomen met lelijke acteurs.Donstil schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:01:
[...]
De Mix van acteurs is niet helemaal lekker, alsof ze wilde neerzetten dat er alleen maar mooie mensen wonen in die stad.
Scene met Diggle, Ollie en Moira was wel goed gedaan.
Season finale kan zeer interessant worden, maar dat is uiteraard ook de bedoeling.
Hij komt binnen en ze reageert zeer gereserveerd, zoals te verwachten in een dergelijke situatie.
Vervolgens geeft hij toe haar nog steeds leuk te vinden en - bam - direct tussen de lakens.
Die scene voor het raam ging me iets te ver, te duidelijk gedaan zodat Tommy ze kon zien.
Die gaat nu gegarandeerd doorslaan.
De opdrachtgever van Freyers, vrijwel zeker dat het idd Moira is. Inmiddels is wel duidelijk dat zij tot dezelfde soort acties in staat is als Malcolm, maar ze doet het om andere redenen.
Roy en Thea, kan nog steeds alle kanten opgaan. Dat is al vanaf het moment dat ze bij elkaar kwamen een knipperlicht relatie. Maar de zaak wordt wel dusdanig opgezet, dat ik denk dat Roy nog wel een rol gaat spelen in de season finale ja.
Verbaast me wel dat Olliver zich zo makkelijk door Malcolm laat verslaan, ik dacht ze meer aan elkaar gewaagd waren. En laat niemand erover beginnen dat Ollie hem onderschat heeft, dat zou een te lame cop-out zijn.
Ja daar heb je ook een punt idd.Sagaris schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:38:
[...]
Je moet wel bedenken dat het een serie van The CW is he. Die hebben series als Beauty and the Beast, Vampire Diaries, Supernatural, Hart of Dixie en 90210. Dit is een zender voor de jeugd, dan kun je niet wegkomen met lelijke acteurs.
AcidBurn schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 14:28:
Goede aflevering, al vond ik niet alles even goed geacteerd.
Scene met Diggle, Ollie en Moira was wel goed gedaan.
Season finale kan zeer interessant worden, maar dat is uiteraard ook de bedoeling.
spoiler:ik vond het wel belachelijk snel gaan tussen Ollie en Laurel.
Hij komt binnen en ze reageert zeer gereserveerd, zoals te verwachten in een dergelijke situatie.
Vervolgens geeft hij toe haar nog steeds leuk te vinden en - bam - direct tussen de lakens.
Die scene voor het raam ging me iets te ver, te duidelijk gedaan zodat Tommy ze kon zien.
De opdrachtgever van Freyers, vrijwel zeker dat het idd Moira is. Inmiddels is wel duidelijk dat zij tot dezelfde soort acties in staat is als Malcolm, maar ze doet het om andere redenen.
Roy en Thea, kan nog steeds alle kanten opgaan. Dat is al vanaf het moment dat ze bij elkaar kwamen een knipperlicht relatie. Maar de zaak wordt wel dusdanig opgezet, dat ik denk dat Roy nog wel een rol gaat spelen in de season finale ja.
Verbaast me wel dat Olliver zich zo makkelijk door Malcolm laat verslaan, ik dacht ze meer aan elkaar gewaagd waren. En laat niemand erover beginnen dat Ollie hem onderschat heeft, dat zou een te lame cop-out zijn.
Vraag me ook af wat dat "Oh no" op het einde betekende.... Zou die Malcom toch bang zijn voor de moeder van Olliver?
Het gesprek tussen hen, eind vorige aflevering, maakte heel duidelijk dat hij voor niemand bang is.
Denk eerder dat hij "oh no" zegt omdat hij beseft dat deze situatie een stuk erger uit de hand zal lopen, dan hij verwacht had. Het feit dat Ollie de vigilante is, compliceert de zaken nogal voor hem.
Hij kan hem niet uitschakelen, zonder met veel meer factoren rekening te houden.
Althans, zo zie ik het. Als iemand een andere kijk op de zaken heeft, be my guest.
Maar waarom al die spoilers
Sowieso schrijf je zo!
Maar goed spannende aflevering inhoudelijk is in de voorgaande spoilers al besproken.
Ik kan niet wachten op de finale.
[ Voor 23% gewijzigd door Frostbite op 09-05-2013 21:24 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Dat met die naam van Felicity was inderdaad wel erg stom. Maar goed, je moet het verhaal ook wat levend houdenSc0rPi0N schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 21:23:
^Voor de mensen die de aflevering nog niet gezien hebben hè
Maar goed spannende aflevering inhoudelijk is in de voorgaande spoilers al besproken.
spoiler:Wel raar dat als je een zeer beveiligd systeem hackt je dan je naam en toenaam achterlaat
Ik kan niet wachten op de finale.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Ach, ze hebben al met elkaar gelopen, draaiden de afgelopen afleveringen constant rondjes om elkaar, dus zo 'onnatuurlijk' was de snelle bed(raam)scene niet.AcidBurn schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 14:28:
(...)
ik vond het wel belachelijk snel gaan tussen Ollie en Laurel.
(...)
De houding van Tommy is wel weinig constructief. Ben benieuwd of ze het (in het komende seizoen) weer gaan bijleggen: het was wel een geschikt karakter voor de serie.
edit: irritante spoilertags. Gewoon niet kijken in het topic tot je de aflevering gezien hebt.
[ Voor 6% gewijzigd door -Tom op 12-05-2013 20:47 . Reden: Spoilerrant ]
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.
To dare is to do
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik zat zelf ook al aan deze vergelijking te denken.AllSeeyinEye schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:23:
Ik voorzie bij Tommy en Malcolm een herhaling / vergelijkbare situatie als bij Green Goblin / Hobgoblin. De laatste heeft na de dood van zijn vader, door Spidey, de rol van aartsvijand aangenomen na de vondst van de alter ego spullen van zijn vader.
En ik ook... Moet wel zeggen dat ik evenals sommige anderen de raam scene wat obstructief vond... Beetje 2 much imo. Anyway sterke aflevering vind ik, ben erg benieuwd.M a r c o schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:44:
[...]
Ik zat zelf ook al aan deze vergelijking te denken.
Major spoiler;
Vond het ook leuk dat Manu Bennett er flink op los schreeuwde a la Crixus.
Klopt! Al vond ik het vliegtuig aan het begin van de eilandscènes er niet uit zien, maar ach, een kniesoor die daarop let.wontcachme schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:06:
Overigens hebben de special effects lui erg goed werk geleverd. Niet allemaal even echt, maar ontzettend veel.
Cliffhangers? Die zal ik dan wel gemist hebben.wontcachme schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:54:
Ik vind hem juist awesome. Spanning, actie en toch nog een aantal leuke cliffhangers.
Malcolm was duidelijk gewond en toen bewusteloos geslagen, en leeft dus nog.
Die helikopter is waarschijnlijk gewoon een politie helikopter.
Ik kan juist helemaal niets in de laatste afleveringen vinden die erop zouden wijzen dat er überhaupt materiaal is voor een tweede seizoen. Hij heeft de lijst afgewerkt, dat was zijn hele doel. Teveel mensen weten nu wie hij is, hij is weer terug met Laurel, het probleem dat Tommy ook Laurel leuk vind is "opgelost".
Alles wijst erop dat de serie gewoon voor 1 seizoen is geschreven, ik houd dan ook mijn hart vast wat ze met seizoen 2 gaan doen maar ik vrees dat het weinig soeps gaat worden.
Enige wat ze nog wat verder uit kunnen werken is Roy en het hele eiland verhaal.
[ Voor 4% gewijzigd door Gtoniser op 16-05-2013 10:28 ]
Cliffhangers meer als wat gebeurt er met de moeder, Malcolm Merlin natuurlijk, felicity met het hacken, wat er nu gebeurt in de Glades. Of stort de ArrowCave (tm batman) ook nog in?Gtoniser schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:26:
[...]
Cliffhangers? Die zal ik dan wel gemist hebben.
Malcolm was duidelijk gewond en toen bewusteloos geslagen, en leeft dus nog.
Die helikopter is waarschijnlijk gewoon een politie helikopter.
Ik kan juist helemaal niets in de laatste afleveringen vinden die erop zouden wijzen dat er überhaupt materiaal is voor een tweede seizoen. Hij heeft de lijst afgewerkt, dat was zijn hele doel. Teveel mensen weten nu wie hij is, hij is weer terug met Laurel, het probleem dat Tommy ook Laurel leuk vind is "opgelost".
Alles wijst erop dat de serie gewoon voor 1 seizoen is geschreven, ik houd dan ook mijn hart vast wat ze met seizoen 2 gaan doen maar ik vrees dat het weinig soeps gaat worden.
Enige wat ze nog wat verder uit kunnen werken is Roy en het hele eiland verhaal.
En de hele lijst is toch nog niet afgewerkt? Daar stonden ontzettend veel namen in en zeker meer dan 23 eps aan namen
Ik zie nog tal van dingen die er kunnen worden geedaan

Je hebt een punt natuurlijk, maar van wat we gezien hebben van "the undertaking" was het dus vooral dit conspiracy groepje en was dit het uiteindelijke doel. Zoals Oliver ook al aangaf (in de vorige episode) is zijn taak compleet als hij dit stopte, daarom ging hij ook weer terug naar Laurel omdat hij erna niet meer "The Hood" zou hoeven te zijn.wontcachme schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:37:
[...]
Cliffhangers meer als wat gebeurt er met de moeder, Malcolm Merlin natuurlijk, felicity met het hacken, wat er nu gebeurt in de Glades. Of stort de ArrowCave (tm batman) ook nog in?
En de hele lijst is toch nog niet afgewerkt? Daar stonden ontzettend veel namen in en zeker meer dan 23 eps aan namen. En met veel mensen die het weten is nu ook mee te twisten. Die agent heeft zijn vertrouwen in de wet al verloren, Laurel weet het niet (misschien een vermoeden), zus weet het niet, zijn ma weet ik niet echt. Denk dat die een vermoeden zal hebben.
Ik zie nog tal van dingen die er kunnen worden geedaan![]()
Vermoedelijk komt in seizoen 2 er weer een andere schurk boven water die al dan niet verbonden is met Malcolm. Er zijn uiteraard genoeg dingen die je erbij kunt verzinnen, maar het echte doel van the undertaking stoppen is al bereikt. Vandaar dat ik benieuwd ben met wat ze met S2 gaan doen, maar ik er nog niet echt veel van verwacht.
Ook het gevecht op het eiland vond ik wat slap, ineens hadden ze gewonnen en waren precies hun 4 over.
Seizoen 2 komt zag ik online maar dat zal wel een filler seizoen worden. Jammer wel.
Waarschijnlijk gaat de volgende villain, de vrouw met rode hakken worden? (die we de vorige aflevering zagen)
FCG
Zou kunnen, alleen zou Olliver haar wel op de een of andere manier op het spoor moeten komen. Misschien is ze een naam in het boekje, we shall see.Remy!!!! schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 23:59:
Erg vette finale!
Waarschijnlijk gaat de volgende villain, de vrouw met rode hakken worden? (die we de vorige aflevering zagen)
Vond het ook opvallend dat er veel verhaallijnen zijn afgerond (of toch niet...?) Malcolm dead or alive? Tommy zelfde vraag? Leek dood, maar wie weet wat ze ervan gaan maken? Al met al wel een einde waar ik vrede mee had en benieuwd blijf naar seizoen 2
And to think they once said that computers would take away jobs.
Verder vond ik het wat Speedy betreft ook wel heeeeel mager
Moest wel lachen toen Slade op de tegenstander ging schieten (kijk ook even naar de hoek waarin hij zijn geweer afschiet

Met een beetje meer aandacht hadden ze er nog best een betere finale van kunnen maken...
[ Voor 6% gewijzigd door Frostbite op 17-05-2013 10:47 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Dat met 2 kan ook natuurlijk ook gewoon iets zijn wat Malcolm bewust überclassified heeft gelaten en nergens heeft vermeld.Sc0rPi0N schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:42:
Tja vanmorgen op de fiets (je moet wat) zat ik ook nog even te denken dat het toch ook wel vreemd is dat ze e.a. hackt en alle informatie kan opvragen om vervolgens tijdens de finale uitzending het volgende te zien...
spoiler:het zijn 2 bommen...
spoiler:Hij stoeit wat met twee mannen en de derde gaan neer na een tik met een wijnfles ??? kom op... Verder ga je natuurlijk heel romantisch kussen als de stad op exploderen staat en er mensen in paniek achter je staan te gillen....
Moest wel lachen toen Slade op de tegenstander ging schieten (kijk ook even naar de hoek waarin hij zijn geweer afschiet)
Met een beetje meer aandacht hadden ze er nog best een betere finale van kunnen maken...
Speedy

Slade showde zijn mad skills inderdaad even flink over het randje. Dat geweer ging alle kanten op maar iedereen ging neer! Wat een held!
Volgens mij is Tommy wel beland in the afterlife hoor. Na zo'n dramatische scene zou het nogal ongeloofwaardig zijn als hij in het volgende seizoen weer meedoet. Wat ik overigens wel erg jammer vindt, hij past(e) goed in de serie.m4yall schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:24:
[...]
Zou kunnen, alleen zou Olliver haar wel op de een of andere manier op het spoor moeten komen. Misschien is ze een naam in het boekje, we shall see.
Vond het ook opvallend dat er veel verhaallijnen zijn afgerond (of toch niet...?) Malcolm dead or alive? Tommy zelfde vraag? Leek dood, maar wie weet wat ze ervan gaan maken? Al met al wel een einde waar ik vrede mee had en benieuwd blijf naar seizoen 2
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.
Als ik het goed had gezien werd die wijnfles gegooid, en dan kan het opzich best hard aankomen.Sc0rPi0N schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:42:
Tja vanmorgen op de fiets (je moet wat) zat ik ook nog even te denken dat het toch ook wel vreemd is dat ze e.a. hackt en alle informatie kan opvragen om vervolgens tijdens de finale uitzending het volgende te zien...
spoiler:het zijn 2 bommen...
spoiler:Hij stoeit wat met twee mannen en de derde gaan neer na een tik met een wijnfles ??? kom op... Verder ga je natuurlijk heel romantisch kussen als de stad op exploderen staat en er mensen in paniek achter je staan te gillen....
Moest wel lachen toen Slade op de tegenstander ging schieten (kijk ook even naar de hoek waarin hij zijn geweer afschiet)
Had liever gewild dat ze met een à-la-basebat dat ding tegen ze harses aan sloeg. Dan was het geloofwaardiger geweest.
En op het eiland was ze allemaal gewapend tot op het bot met van alles en nog wat gaan ze allemaal met bosjes neer van het gespray van Slade zonder dat er ook maar iemand dekking zoekt en gericht terugschiet.(hahahaha)
En wat sewer zegt .. die missile gaat recht omhoog en doet er zowat 10 minuten over om een vliegtuig te bereiken. Na wat vechten past hij een stekker aan en hup binnen 2 seconden draait hij precies op de base en gaat alles de lucht in.... euh... right...
Vanavond nog een keer kijken als komedie
[ Voor 29% gewijzigd door Frostbite op 17-05-2013 13:00 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Dus die aflevering gisteren was op dat gebied wel frustrerend. Eerst die missile die afgeschoten wordt; daarna gaan ze vrolijk wat vechten tegen weet ik hoeveel man, en dan nog dat missilelauncher beklimmen en nog wat man er vanaf trappen en dan nog dat elektrisch bordje zien te vinden en op de laatste seconde de missile van baan laten laten wijzigen. Pfoe, was wel een gelukje dat een missile er 10 minuten over doet om tot 10 km hoogte te komen
Toen bij die bom was ook al zo geweldig, hij gaat binnen 2 minuten af en aan de andere kant is iemand druk bezig voor een alternatief te verzinnen, dus wat je ga de doen: je dochter bellen en een ontiegelijk zeverig cliche-gesprek mee houden van ook ongeveer 2 minuten

En toen inderdaad nog in de glades bij de ontploffing elkaar even aflebberen op een kruispunt als je nog 10 seconden hebt.
/frustratie
Maar voor de rest is het wel een leuke serie hoor
Nou zolang hij op een dergelijke zender wordt uitgezonden wel ja.RemcoDelft schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:57:
Elke serie moet tegenwoordig een soap-element hebben lijkt het...
[ Voor 14% gewijzigd door ChuckyDevil op 17-05-2013 16:24 ]
And to think they once said that computers would take away jobs.
Verwijderd
Uh oh...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2013 21:46 ]
Maar misschien sociaal ook die naam even in een spoiler te gooien
Verder is ze opzich wel wat aan de jonge kant om dat personage te kunnen spelen, tenzij ze natuurlijk een groot gedeelte van dat verhaal opzij zetten, die kans zal ook wel heel groot bijna 100% zijn
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
casting is toch geen spoiler. Als wie ze gecast is wel.Spike_wolf schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 22:08:
Dat gaat Ollie verliezen
Maar misschien sociaal ook die naam even in een spoiler te gooien
Verder is ze opzich wel wat aan de jonge kant om dat personage te kunnen spelen, tenzij ze natuurlijk een groot gedeelte van dat verhaal opzij zetten, die kans zal ook wel heel groot bijna 100% zijn
Voorproefje
Nouja, er lopen best wat mensen rond die dat nog niet willen weten denk ikRocketKoen schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 22:11:
[...]
casting is toch geen spoiler. Als wie ze gecast is wel.
Voorproefje
Humankind… be both.
Verwijderd
Zeker wel, het is dat ik Arrow niet meer volg, maar voor actieve series waar ik dat wel doe wil ik het niet weten
/me moet nu wel weer Arrow gaan kijken
Humankind… be both.
Uh?HamburgerHenk schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:09:
Arrow was net zo'n leuke serie. Jammer dat het stopt na 2 seizoenen
Summer Glau is gecast, dat houd meestal in dat een serie zijn laatste seizoen ingaat
Humankind… be both.
in de meeste van die series heeft ze ook maar 1 aflevering gezeten?Spike_wolf schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:19:
Toch altijd jammer dat men met die bewering series als Angel, Cold Case, CSI, The Unit, The Big Bang Theory, Chuck, Grey's Anatomy en Hawaii Five-0 overslaat
Moet zelf nog weer eens verder kijken met Arrow, heb de eerste 8 episodes of zo gekeken maar daarna heb ik het een tijdje niet meer gekeken. Ben nu alleen eerst nog een paar andere series aan het inhalen, zoals Orphan Black wat zeer goed bevalt
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Sarah Conner draaide 2 seizoenen met SummerEvil Cowman schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:22:
[...]
in de meeste van die series heeft ze ook maar 1 aflevering gezeten?
The Unit is toch wel daarna gecancelled hoor. Chuck is volgens mij ook gecancelled.Spike_wolf schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:19:
Toch altijd jammer dat men met die bewering series als Angel, Cold Case, CSI, The Unit, The Big Bang Theory, Chuck, Grey's Anatomy en Hawaii Five-0 overslaat
Ze kwam ook voor ergens in seizoen drie of zo van TBBT, in de trein. Die serie loopt ook nog steeds, hoewel imo veel minder leuk dan eerst. Dus misschien klopt de stelling welSpike_wolf schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:19:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Chuck hebben ze nog afgesloten omet een kort 13 ep seizoen, maar wel een heel crappy einde die eigenlijk niet bij de serie past.HamburgerHenk schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:54:
[...]
The Unit is toch wel daarna gecancelled hoor. Chuck is volgens mij ook gecancelled.
Waar de frak komt die derde ineens vandaan? Dat gaat nergens over, en hoe willen ze op een logische manier 3 personages met dezelfde voornaam in de serie verwerken?

Caity heeft wel een veel beter uiterlijk voor Black Canary, maar dit gaat helemaal nergens over zo

Nouja, in ieder geval maar hopen dat ze Canary niet net zo vernaggelen als ze met Huntress gedaan hebben...
Fingers crossed...
Humankind… be both.
Alleen het acteren... man man wat tenenkrommend slecht
Ik ben echt heel benieuwd hoe ze dit zooitje willen gaan verklaren straks
Humankind… be both.
Ach, ik heb maar weinig verfilmingen van boeken en comics gezien die ook maar een beetje in de buurt kwamen van de bestaande verhalen.Verwijderd schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 20:59:
En anders zorgen ze dat Summer de boel maar cancelled
Man man hoe verkracht je een lore
Maar met deze brei aan personages maken ze het wel heel bond
Humankind… be both.
Humankind… be both.
Of van de stiefpa van van Ollie en de collega van Laurel, of van de ma van Ollie en de broer van DigglerSpike_wolf schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 22:09:
In dat geval kan het nieuwe personage ook nog het liefdes kind van de pa van Ollie en de ma van Laurel zijn, of zelfs van Laurel en de pa van Ollie!!!!!oneeleven
[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 20-07-2013 07:49 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Eerste deel macho achtige terugblik van afgelopen seizoen laatste aflevering, daarna stukjes van nieuwe seizoen (spoilers)
YouTube: Comic-Con 2013 Video - Arrow
Nouja, dat zegt natuurlijk nog niks. "It doesn't mean that...." maar dat betekend ook niet dat het niet zo is...wontcachme schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 15:43:
Voor jullie bangerikken, in dit filmpje rond de 2:40 leggen ze wat meer uit: http://tvline.com/2013/07...mell-emily-bett-rickards/
Vervolgens begint hij over de andere personages die toch niet de personages lijken te zijn die we zouden verwachten zou prima kunnen betekenen dat de eerdere 2 D's niet het personage gaat zijn dat we verwachtte en dat die nieuwe dat toch gaan zijn....
Die reactie zegt niets en we moeten gewoon afwachten... En sowieso blijven hopen dat ze dat nieuwe personage niet gernaggelen, daar ben ik na Huntress nog steeds heel erg bang voor.
Humankind… be both.