Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 11-11-2012 01:13 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Echter... voor mijn vereniging (met 3 bestuursleden in totaal) dacht ik een Folder aan te maken en deze te delen met de andere bestuursleden, zodanig dat de andere ook mappen en documenten kunnen toevoegen/editeren.
Wanneer ik de sharing doormail krijgen ze succesvol een mail MAAR:
- Ze kunnen geen sub folders aanmaken (Redirect sign-in)
- Ze kunnen geen nieuwe documenten aanmaken (Redirect sign-in)
Ze kunnen wel bestaande documenten editeren....
Vermits dit mijn account is ga ik ze ook niet mijn credentials doorgeven
Iemand een idee hoe ik dit kan verwezenlijken?
Heb het voorstel gehad om over te schakelen naar dropbox maar weet niet of dit bij dropbox mogelijk is EN daar heb je geen office web apps (wat toch makkelijk is)...
en never mind, zelfde principe als bij dropbox blijkbaar. Read links kan je zonder in te loggen bekijken, editeren dien je een microsoft account voor te hebben.... dus moeten ze maar een account aanmaken
Maar dan werkt het vlekkeloos!
[ Voor 12% gewijzigd door dj_vibri op 14-03-2013 12:21 ]
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
youtube.com/@hisrep
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
youtube.com/@hisrep
Kan je niet een bestand met de zelfde naam op de zelfde SkyDrive locatie plaatsen zodat SkyDrive denkt dat het bestand weer hersteld is en daarna opnieuw verwijderen?DeNachtwacht schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:30:
Maar niemand een idee hoe ik die synchronisatieproblemen kan oplossen? Herinstallatie van Skydrive haalt ook niks uit.
inloggen op skydrive in de browser, daar staat het 'corrupte' bestaand wel (niet op de pc). Als je hem daar verwijdert, verdwijnt op de pc bij de volgende keer opstarten ook de melding. Thx voor het meedenken!
[ Voor 4% gewijzigd door DeNachtwacht op 24-08-2013 00:35 ]
youtube.com/@hisrep
Zijn er alternatieve clients die wel werken onder windows 8.1 om data te synchronizeren naar de SkyDrive cloud?
A life lived in fear is a life half lived
Nu met windows 8.1 alleen maar ruzie met Skydrive. Ik dacht dat het nu goed werkt maar blijkbaar niet. Vandaag evewat dieper in gekeken.
Skydrive is al weken bezig om 11000 bestanden te synchroniseren.
Wat blijkt, Skydrive is al weken bezig over een langzame lijn al mijn grote raw foto's up te loaden. Bestanden die al jaren op mijn Skydrive staan.
Iemand enig idee wat hier fout gaat? Vind allerlei problemen als ik google met Skydrive, maar niet zo zeer wat bij mij gebeurd.
edit:
Toch iemand gevonden met hetzelfde probleem bij http://answers.microsoft.com/. re-uploading was het key woord dat wel resultaten gaf.
[ Voor 11% gewijzigd door [Roland] op 10-11-2013 18:23 ]
Ik kan zo 123 niks bedenken, ja je kan het via je browser nog benaderen. Maar even voor mijn beeld, waarom heb je wel skydrive (via een microsoft account) maar wil je niet inloggen met een microsoft account, maar dan weer wél je skydrive willen syncen in windows. Dat is toch gewoon raarNot_Disclosed schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:48:
Windows 8.1 heeft niet de mogelijkheid om Skydrive te gebruiken zonder dat je met een Microsoft Account inlogt op de PC. Ik wil niet inloggen op de PC met een Microsoft Account.
Zijn er alternatieve clients die wel werken onder windows 8.1 om data te synchronizeren naar de SkyDrive cloud?
youtube.com/@hisrep