Toon posts:

Wanneer ben je junior member meer

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
gewoon uit nieuwsgierigheid

Verwijderd

Zolang je dit soort vragen in het hardware forum post ben je voorlopig nog heel lang junior member.

Oftwel dit hoort hier niet echt thuis.

Verwijderd

Schumi: jij nooit newbie tweaker geweest ofzow? In andere woorden: wat minder lullig mag best

Verwijderd

Jep ik ben ook een newbie geweest, maar ik postte het:
1 niet in het verkeerde forum
2 uberhaupt niet

Maar je hebt gelijk, is een beetje lullig.

Excuses Neelsjan, en als goedmakertje het goede antwoord:

Bij 100 posts verdwijnt je Junior status.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Neelsjan=> ga nou niet net als vele dan hard je best doen om zo snel mogelijk van deze status af te komen, want dit hebben velen voor jou geprobeerd en die werden zonder pardon op -10.000 gezet. Kom je er lang niet vanaf. En is toch wel dom dat je hier post, want zelfs ik kan lezen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Gewoon uit nieuwsgierigheid ;)

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

HAHAHA..pas op harry, zometeen sta je op -10.000!

• leuf
  • Niet online
gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, maar wat is het voordeel als je Junior Member af bent?

Verwijderd

Nou... Er staat geen junior member meer achter je naam :)

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

leuf=> sommge mensen maken er echt een sport om zo snel van die status af te komen, en dit ergert veel mensen, omdat het op de meest extreme manieren gaat. Sommige mensen gaan zelfs een hele topic openen en dan gaan ze aftellen, dan posten ze nog 75 en dan weer daaronder in een aparte post nog 74, in de volgende nog 73, en ga zo maar door(tot de 100).

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Boeit me echt niet zo junior of niet... Maakt het voor jullie uit dan, heb je voordeel ofzo??
maarre toch goed gedaan hoor allemaal die van de junior af zijn!!
grtz

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

en of me dat boeit, bij jr. member af, ontvang je een persoonlijke rekening waar de got sponsoren 2 cent per post op zetten, is niet veel maar alle beetjes helpen toch? :)

tijd voor verandering.

• Slashdotter
  • Niet online
JAFORCE:

Voordeel?! Nou en of!
Als je 100 postings hebt gedaan krijg je korting bij het kopen van hardware, gratis entree bij alle discotheken en sta je nooit meer in de rij bij de bakker! :)

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dan moet ik toch eens opschieten... afgezien van dat bakker gedoe dan ;)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Kom op, een echt tweaker gaat toch wel ZELF op onderzoek uit wat betreft je onderwerp... het eerste wat ik deed is naar de profiles kijken (ik wil echt niet patserig doen hoor, maar het is toch obvious !)...
Jammer dat mijn profile een (-) toont...
Femme, toch ff aanpassen dat cgi script ... :( (of anders aanroepen met een ID ofzo)

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Verwijderd

Topicstarter
he begrijp me niet verkeerd,
het boeid me echt niet zoveel of ik nu junior member ben of niet. dat status gebeuren (als dat er al is) boeit me echt niet,

en het was echt uit nieuwsgierigheid
maar ok dan vraag ik volgende keer niet meer zoiets.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Volgende keer gewoon bij Lieve Adjes vragen, dan krijg je het antwoord, en wordt direct je antal postings terug gezet naar -10.000 >:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.