Alle updates over de prijzen en levertijden van de HTC 8x uitvoeringen.
Ik zag hem gisteren bij de MediaMarkt Den Haag voor 529,- (zwarte uitvoering). Wel een hele mooie phone btw
Enig idee waar je ze wel (betrouwvbaar en mét garantie) kan bestellen / kopen als dit waar is? Ik snap niet dat dit nergens wordt vermeld...Rudey schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:57:
Wat ik had begrepen is dat alleen de zwarte en blauwe uitvoering naar Nederland komen
De lokale phonehouse in dit boerengat waar ik woon was al weer behoorlijk kansloos met een hoofdletter K. Begon al goed met een iets wat vage blik over W8 phones, daarnaast kon hij niet zeggen wanneer hij überhaupt deze kreeg. Kon morgen zijn, volgende week, eind deze maand, begin volgende maand...:/
Ik vraag mij serieus af of ze überhaupt weten dat er W8 phones zijn...
Ik vraag mij serieus af of ze überhaupt weten dat er W8 phones zijn...
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Bij Vodafone hier in Beek stonden ze ook met de oren te wapperen, die hadden nog nooit over deze telefoon gehoord. Wisten ook niets over wp8, ze vroegen me namelijk wanneer de release zou zijn...
Eigenlijk niet voor te stellen, als je in een telecomzaak werk moet je toch minstens op de hoogte zijn van de nieuwtjes en weetjes van nieuwe toestellen. Het is maar een paar minuten werk om weer op de hoogte te zijn. Vooral voor een Vodafone winkel is het echt droefenis.
Ik sta op het punt om de 8X te bestellen bij castle, zit nu bij vodafone, zelf nooit problemen gehad, en wil hier ook graag bij blijven.. Maar het is nu zo dat bij een nieuw abonnement de kosten van de telefoon €31.- bedraagt bij een altijd 42.50 abonnement. Maar bij verlening komen de kosten al op €159.-..
Weet iemand waar dat belachelijke prijs verschil vandaan komt? Ik ben in staat om gewoon een nieuw abonnement af te sluiten!
Weet iemand waar dat belachelijke prijs verschil vandaan komt? Ik ben in staat om gewoon een nieuw abonnement af te sluiten!
Er moeten nieuwe klanten binnengehaald worden, dus die prijsverschillen tussen nieuw abo en verlengen zijn (helaas) gebruikelijk, bij alle providers.
Opruiming bij CDromland:
(is klikbaar, de actiecode is 022)
Scheelt ongeveer 90 euro met pricewatch: HTC Windows Phone 8X Blauw

(is klikbaar, de actiecode is 022)
Scheelt ongeveer 90 euro met pricewatch: HTC Windows Phone 8X Blauw
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
280 Nu bij ibood in de aanbieding.
http://www.ibood.com/nl/nl/
http://www.ibood.com/nl/nl/
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Vandaag bij Ibood: HTC Windows Phone 8X Smartphone € 219,95
Pricewatch