Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390352

Topicstarter
Alle updates over de prijzen en levertijden van de HTC 8x uitvoeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Iemand enig idee wanneer de rode en gele versies geleverd kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Ik zag hem gisteren bij de MediaMarkt Den Haag voor 529,- (zwarte uitvoering). Wel een hele mooie phone btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jaa, die zwarte en blauwe zijn al te leveren, alleen de rode en gele heb ik nog niks van gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:33
Wat ik had begrepen is dat alleen de zwarte en blauwe uitvoering naar Nederland komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Rudey schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:57:
Wat ik had begrepen is dat alleen de zwarte en blauwe uitvoering naar Nederland komen
Enig idee waar je ze wel (betrouwvbaar en mét garantie) kan bestellen / kopen als dit waar is? Ik snap niet dat dit nergens wordt vermeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:15

vhal

ಠ_ಠ

De lokale phonehouse in dit boerengat waar ik woon was al weer behoorlijk kansloos met een hoofdletter K. Begon al goed met een iets wat vage blik over W8 phones, daarnaast kon hij niet zeggen wanneer hij überhaupt deze kreeg. Kon morgen zijn, volgende week, eind deze maand, begin volgende maand...:/

Ik vraag mij serieus af of ze überhaupt weten dat er W8 phones zijn...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:13

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:@topicstarter: van een topicstart verwachten we wel wat meer dan 1 zin. Het hoeft niet super uitgebreid maar wel wat meer dan dat er nu staat. Kijk bijvoorbeeld eens naar [Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic of LG Optimus L3 E400 - Ervaringen & Discussie, dat zijn geen grote topicstarts maar getuigen wel van inzet om er een mooi en informatief topic van te maken.

Dat verwachten we hier ook. Als dat niet lukt dan sluit ik dit topic en zal er een andere TS worden gezocht.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Davefault
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-04-2023
Bij Vodafone hier in Beek stonden ze ook met de oren te wapperen, die hadden nog nooit over deze telefoon gehoord. Wisten ook niets over wp8, ze vroegen me namelijk wanneer de release zou zijn...

Topicstarter
Eigenlijk niet voor te stellen, als je in een telecomzaak werk moet je toch minstens op de hoogte zijn van de nieuwtjes en weetjes van nieuwe toestellen. Het is maar een paar minuten werk om weer op de hoogte te zijn. Vooral voor een Vodafone winkel is het echt droefenis.

• Wesses
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-06 20:55
Ik sta op het punt om de 8X te bestellen bij castle, zit nu bij vodafone, zelf nooit problemen gehad, en wil hier ook graag bij blijven.. Maar het is nu zo dat bij een nieuw abonnement de kosten van de telefoon €31.- bedraagt bij een altijd 42.50 abonnement. Maar bij verlening komen de kosten al op €159.-..
Weet iemand waar dat belachelijke prijs verschil vandaan komt? Ik ben in staat om gewoon een nieuw abonnement af te sluiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Er moeten nieuwe klanten binnengehaald worden, dus die prijsverschillen tussen nieuw abo en verlengen zijn (helaas) gebruikelijk, bij alle providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik weet niet of je heel veel belt maar bij mij is het zo dat sim only goedkoper uitpakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Opruiming bij CDromland:
Afbeeldingslocatie: http://www.cdromland.nl/email2/uploads/16-04-2013_1/24.jpg
(is klikbaar, de actiecode is 022)

Scheelt ongeveer 90 euro met pricewatch: HTC Windows Phone 8X Blauw

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!