PW+abo - leaseprijs maakt toestel altijd 0 euro?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Vanuit dit topic ging ik even spelen met de PW/abo.
Hi is vrekkig?

Even snel toestelprijs op 0 gezet:
pricewatch: Samsung Galaxy Note 2 N7100 16GB Grijs

Nu heb ik lease aan staan, maar is dit niet beetje 'misleiding'? Toestelprijs staat op 0 euro, jaarprijs op abo*12 + aansluiting, maar je mist even goede ~700 euro aan leasekosten die niet meegeteld worden. De verdere prijzen van de precieze leasekosten staan er niet bij (ik gok dus prijs+20%, incl afkoop).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

De prijs waarvoor je 'm in eerste instantie 'koopt' is 0 euro, dat klopt. Maar ons telecomvergelijkingsysteem kan nog geen rekening houden met lease-prijzen, waardoor je bij de abo-prijzen altijd de kale abo-prijs exclusief lease te zien krijgt. Daarom staat er een waarschuwing dat je op moet letten op extra leasekosten.

Het wordt helemaal een feest als je ook rekening gaat houden met de afkoopprijs aan het einde van je contract, wil je het toestel houden. Dat is een bepaald percentage (als ik mij goed herinner, staat er in je contract zelfs "ongeveer xx%") van de oorspronkelijke losprijs (wie bepaalt dat?).

Dus het zal nog een leuk uitzoekwerk worden als we het systeem op de schop gaan nemen. Wanneer dat gaat gebeuren geen idee. Ja we weten dat het nu niet perfect is met de leaseprijzen, maar het kan simpelweg nog niet.