Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-07 15:36
Ik mag nu verlengen bij Hi, waar ik momenteel een abonnement heb lopen voor 32 euro met 350 min/sms en 3600MB aan data. Als ik op z'n goedkoopst een Galaxy Note 2 wil nemen bij ze, betaal ik het eerste jaar 26 euro per maand, en daarna 52 euro. Hiervoor krijg ik 500MB data en 75 min/smsjes. Dat is 1/7 van de data en bijna 1/5 van de minuten en smsjes, voor gemiddeld 7 euro meer per maand! Daar krijg ik dan wel 12 maanden 50% korting voor wist een medewerker me te vertellen, en ik mag ook het toestel leasen! Toch aardig dat ik mag leasen, ondanks dat ik geen keuze heb.

Aan de telefoon verklaren ze me ook voor gek als ik na acht jaar trouwe klant te zijn verwacht had dat ik misschien een leuk persoonlijk aanbod zou krijgen. Ik heb al diverse smoezen langs horen komen, zoals 'ja maar meneer, de telefoons zijn tegenwoordig ook van duurdere materialen gemaakt', 'ja meneer, de crisis he?' en 'de Note 2 kost toch 700 als u een los toestel wilt, die 550 euro die u zegt is alleen in Duitsland!'.

Wanneer ik erop hint dat ik over wil stappen blijven ze koud, of krijg ik zelfs te horen 'ik ben blij te horen dat u al een alternatief gevonden heeft'. Blijkbaar is het behoud van trouwe klanten totaal geen prioriteit, nog net een plaatsje onder klantvriendelijkheid. Daarnaast is er nog het kromme stelsel van korting geven op de eerste X maanden, zodat ze met dat lage bedrag kunnen adverteren, en dit nog verkopen als zijnde 'korting'. Het is duidelijk dat het helemaal geen korting is natuurlijk, alleen een trucje voor de marketing.

Is er iemand anders die ook totaal geen korting weet los te peuteren en misschien een beter alternatief heeft om toch een Galaxy Note 2 te scoren. Los kopen vind ik ook niet echt de voorkeur hebben, omdat ik in m'n hoofd dan veel meer kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:33
Mijn ervaring met klantbehoud was toch anders. Ik kreeg meteen een ander aanbod en toen ik zei dat ik geen toetstel lease wou kreeg ik een aanbod van MTV-mobile. Ook een kpn dochter.

Heb nu een leuk abonnement met HTC One X voor een leuke prijs en het mooiste is dat het maar een 1 jarig contract is. De persoon van klantbehoud meldde toen: Ik spreek u volgend jaar weer! :Y)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
Dan heb ik tot nu toe pech gehad, maar toch vier keer gesproken/gebeld en geen sjoege. Misschien kan ik als bluf de klantenservice bellen en laten weten dat ik op wil zeggen, hopend op de vraag 'kunnen we u misschien een aanbod doen?'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Speel eens met de PW/abo varianten, kijk of je daar wat goedkopers kan krijgen.

edit, zie een vaag iets, even PW topic maken :P
Richard P schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:59:
Dan heb ik tot nu toe pech gehad, maar toch vier keer gesproken/gebeld en geen sjoege. Misschien kan ik als bluf de klantenservice bellen en laten weten dat ik op wil zeggen, hopend op de vraag 'kunnen we u misschien een aanbod doen?'.
Waarom zeg je dan niet gewoon op en ga je naar een ander? Nummerbehoud en weer verder.

En face it, 3600MB data krijg je vandaag de dag _nergens_ meer zonder er flink voor te betalen.

[ Voor 67% gewijzigd door SinergyX op 07-11-2012 13:08 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

SinergyX schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:02:
Speel eens met de PW/abo varianten, kijk of je daar wat goedkopers kan krijgen.

edit, zie een vaag iets, even PW topic maken :P

[...]

Waarom zeg je dan niet gewoon op en ga je naar een ander? Nummerbehoud en weer verder.

En face it, 3600MB data krijg je vandaag de dag _nergens_ meer zonder er flink voor te betalen.
Ohnee? Kijk hier eens. Of als je het in sim-only vorm wilt: kijk hier eens :D 10GB voor best aardige prijzen ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
Ik zie via de PW nu een leuke aanbieding bij phoneshop.nl, maar ik kan niet vinden waar het *tje op slaat:

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimage.org/q5unmeu2d/tele2_aanbieding_7_nov_2012_bij_phoneshop_nl.png

Op de site van Tele2 kom ik niet eens in de buurt van deze aanbieding. Waar zit het addertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een persoonlijke korting is precies dat: persoonlijk. Daar kunnen wij dus niets mee. Verder lijkt dit meer op een rant uit te draaien en dat is op GoT niet de bedoeling. Slotje dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.