Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Malware waarschuwing op GoT

Pagina: 1
Acties:

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:41
Beste devvers,

ik krijg de volgende melding zodra ik een topic open op got:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LktUN.png

Browser: Chrome 22.0.1229.94 m

Groetjes,

[ Voor 4% gewijzigd door jessy100 op 05-11-2012 11:13 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gok weer een usericon van iemand?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Cloud
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Bedoel je met 'een topic' dat je deze waarschuwing krijgt ongeacht het topic wat je aan het bekijken bent?

Zo nee, dan is het handig om even aan te geven bij wélk topic je deze boodschap krijgt. Verder is Chrome wel vaker de oorzaak van loos alarm, zie ook Google Chrome 'safe browsing' malware meldingen :)
Gezien het feit dat het een imgur.com link is, denk ik dat iemand een icon daar heeft staan en dat Chrome daarom zich geroepen voelt om te waarschuwen. Als dat zo is, is er dus waarschijnlijk niets aan de hand.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• jessy100
SinergyX schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:14:
Gok weer een usericon van iemand?
Kan, ik post het toch maar voor de zekerheid. de betreffende site is inderdaad een wallpaper site.

• jessy100
Cloud schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:15:
Bedoel je met 'een topic' dat je deze waarschuwing krijgt ongeacht het topic wat je aan het bekijken bent?

Zo nee, dan is het handig om even aan te geven bij wélk topic je deze boodschap krijgt. Verder is Chrome wel vaker de oorzaak van loos alarm, zie ook Google Chrome 'safe browsing' malware meldingen :)
Gezien het feit dat het een imgur.com link is, denk ik dat iemand een icon daar heeft staan en dat Chrome daarom zich geroepen voelt om te waarschuwen. Als dat zo is, is er dus waarschijnlijk niets aan de hand.
ik kreeg het in een specifiek topic (Nieuwe Zuinige Server (discussie)).

• Cloud
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ah dat is inderdaad een usericon gehost op een domein dat af en toe ongure content bevat. Chrome gaat daar veel verder in qua waarschuwen dan andere browsers (zie dat topic wat ik linkte) Vals alarm dus :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1