alweer zo'n noob die niks weet

Pagina: 1
Acties:
  • 344 views

• chryxer
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-02-2024
Hallo,
mijn naam is Willem ik ben net nieuw op tweakers, ik redelijk veel verstand van software en games. Ik weet waar ik bepaalde dingen kan vinden maar van hardware weet ik van weinig tot niks.
nah, het idee was om mijn computer up te gaan graden maar ik weet niet waar ik moet beginnen.
Ik denk dat mijn processor upgraden en mijn ram geheugen uitbreiden genoeg zal zijn.
Maarr... ik weet helemaal niet waar ik moet kijken, ik heb dus gehoord dat alles samen moet werken en weet ik het allemaal. Dus ik dacht ik ga het aan de genieën van Tweakers vragen!
ik heb 4gig ram meer weet ik niet :P
Asjeblieft help me.

Gr willem

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-02 23:54

DeTeraarist

#Boots2Asses

van 4gig ram kun je meer maken, meer kan ik je ook niet vertellen. Begin eens met uit te zoeken wat voor hardware je hebt. Daar is software voor ;)

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je redelijk verstand hebt van software en games, dan heb je hersenen en kun je toch zelf aan de slag gaan? Wat heb je zelf al uitgezocht? Er zijn heel veel topics die je door kunt lezen, reviews over hardware, etc. Kijk eens in de Best Buy Guides, enzovoort.

Nu doe je jezelf wel als een blonde n00b voor, en dat werkt hier niet ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:32

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Alweer zo'n vervelende moderator die zomaar om niets slotjes op topics drukt :(

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:32

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Goed, ik denk dat je zelf ook wel begrijpt waarom ik bovenstaand slotje heb gezet.
Met deze informatie kunnen we niet bijster veel en dan laat ik de manier van het openen van je topic even buiten beschouwing.

Je geeft zelf aan dat je weet waar je informatie kunt vinden (bv. zoekmachines, FAQs en andere topics op GoT), maar daarna gooi je de handdoek in de ring en beweeg je jezelf niet om op zoek te gaan naar de antwoorden op je vragen.
Wij willen best met je meedenken. Maar als jij geen voorzet geeft, komen we nergens. Het is hier geen helpdesk, maar een community. Als je wilt dat al het werk voor je gedaan wordt stel ik voor om naar een computerzaak te gaan en die je vraag voor te leggen.

Mocht je de boodschap begrijpen, dan kun je altijd een nieuw topic maken waarin je gerichte vragen kunt stellen aan de hand van informatie die je zelf hebt vergaard.
Neem ook even een kijkje in Het algemeen beleid.
En mogelijk is ook de PMG FAQ interessant.

Succes :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.