Ik heb sinds een maand of zes een BTO notebook. Deze kocht ik na het lezen van een paar heel goede reviews, maar op die keuze ben ik teruggekomen, omdat dit ding (15CL35) een totale miskoop was. Een notebook van 1130 euro die
Mijn budget is ongeveer 1450 euro, maar dat is echt het uiterste maximum, alles wat er onder ook kan is goed. Ik ben momenteel student Grafische & Digitale Media, dus mijn ideale laptop zou moeten hebben:
Maar dat is dan ook weer een 'alternatief merk' (met betere bouwkwaliteit als die bagger Clevo dingen). Wat zijn zo de opties die een 'big brand' merk aanbieden (à la Dell, HP, ...) ?
- Veel te warm wordt
- Baggere bouwkwaliteit
- Performance die tegenslaat
- ...
Mijn budget is ongeveer 1450 euro, maar dat is echt het uiterste maximum, alles wat er onder ook kan is goed. Ik ben momenteel student Grafische & Digitale Media, dus mijn ideale laptop zou moeten hebben:
- Redelijke processor (minder voor Photoshop maar voor rendersoftware belangrijker)
- Krachtige grafische chip (BTO had de GT555M, met bedroevende Optimus-lag)
- Genoeg geheugen (minimum 8GB DDR3-1333/1600 voor Photoshop, Illustrator en grote bestanden)
- SSD of mogelijkheid om er een SSD in te installeren
Maar dat is dan ook weer een 'alternatief merk' (met betere bouwkwaliteit als die bagger Clevo dingen). Wat zijn zo de opties die een 'big brand' merk aanbieden (à la Dell, HP, ...) ?
[ Voor 5% gewijzigd door AppliArt op 04-11-2012 17:54 ]