Vorige week een paar keer een flink stuk door het bos gewandeld, op zoek naar mooie herfstplaatjes. Ik had zin om eens wat 'gewone' foto's te maken. Ben ook veel aan het zoeken geweest naar paddenstoelen, daar waren er aardig wat van te vinden, hoewel vaak al beschadigd of half vergaan. Ik heb er een aantal foto's uit gezocht en er deze serie van gemaakt. Vond het wel mooi om de herstkleuren met split-toning er uit te lichten en een andere kleur te geven. Heb enkel met split-toning gewerkt, niet selectief (toverstafje, masker, ed) de kleuren aangepast. Alle foto's zijn uit de hand geschoten met een Canon 500D en 18-55mm kitlens.
En als laatst nog een linkje naar een testcase over paddestoelen en zwammen die ik een jaar geleden gemaakt heb, best leuk om eens te vergelijken hoe ik er in een jaar tijd op vooruit ben gegaan.
En als laatst nog een linkje naar een testcase over paddestoelen en zwammen die ik een jaar geleden gemaakt heb, best leuk om eens te vergelijken hoe ik er in een jaar tijd op vooruit ben gegaan.
___
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2012 09:52 . Reden: linkje gefixt ]