In de steek gelaten door *mijn eigen fatsoen*

Pagina: 1
Acties:
  • 1.021 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 481079

Topicstarter
*snip*

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 02-11-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Wat is je vraag nu precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger1234
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-06 21:38
Ik mis het onderdeel in je verhaal waaruit kan blijken hoe die kras / barst in je glas is gekomen.

Ik gebruik de S3 nu al sinds het begin dat die uit is en ik heb nog geen krasje op het glas zitten. Ik maak helemaal geen gebruik van protectors of covers.

http://tweakers.net/gallery/158119/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:37
Het lijkt me sterk dat die kras is gekomen door de batterij
klep? Daar kun je sowieso geen kracht mee zetten, ding weegt niks en is ontzettend dun...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dit is wel een interessant stukje (voor als je dat nog niet gevonden had): http://www.themobilerevol...g-galaxy-siii-te-fragiel/

Samsung geeft inderdaad aan dat dit niet onder de garantie valt. Opzich is dat ook logisch omdat je de schade zelf (misschien onbewust) hebt veroorzaakt. Maar in het bovenstaande stukje wordt terecht gevraagd of het glas niet te makkelijk breekt. Misschien kan je door heel veel aandringen en zeuren (met alle referenties van internet) de reparatie nog vergoed krijgen, maar het is wel een lastige kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik tik je topic even door naar Shopping Forum. Maar het zou schelen als je even duidelijk opschrijft wat je met dit topic wil bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:23

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

RoD schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 00:19:
Ik tik je topic even door naar Shopping Forum. Maar het zou schelen als je even duidelijk opschrijft wat je met dit topic wil bereiken.
Inderdaad, want als het je er slechts om te doen is om deze ervaring te delen, dan kan je daarvoor terecht bij de Shopreviews (zodra de ervaring is afgerond): http://tweakers.net/shopreview/7638/belsimpel-punt-nl.html

Het forum is bedoeld voor discussie, niet voor het op deze manier delen van ervaringen. Zie ook de uitleg in SF Beleid.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Even voor de duidelijkheid: je moet je wenden tot de winkel waar je dit hebt gekocht. Samsung mag garantie gewoon weigeren, zij hebben geen overeenkomst met jou, en een reparatiedienst is je al helemaal niets verplicht. Al kun je het Samsung natuurlijk wel kwalijk nemen als ze je niet goed helpen met één van hun high-end producten. Een reparatiedienst is gewoon een betaalde service, die danwel door de consument (jij) of door samsung of de winkel moet worden betaald, en van hun is het simpelweg niet te verwachten dat ze iets "als service" doen als dit niet door Samsung of de winkel vergoed wordt.

Die winkel waar je het hebt gekocht zal dan moeten aantonen dat jij het product zelf stuk hebt gemaakt, en anders zullen ze je moeten helpen met reparatie/een nieuw toestel. Het is natuurlijk maar de vraag hoe aannemelijk het is dat je het toestel zelf hebt laten vallen, en in hoeverre het toestel zelf gewoon te fragiel is.

[ Voor 25% gewijzigd door bwerg op 02-11-2012 11:30 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazzghoul
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-12-2023
Ik heb mijn SGSIII nu al een aantal maanden en hier zit ook een redelijk kras op, maar dit komt dan ook omdat ik hem aantal keer goed heb laten vallen. Grote barsten lijken bij mij niet 'zomaar' te ontstaan.

Ik merk wel dat, wanneer de telefoon in mijn broekzak zit, er redelijk wat spanning op de telefoon komt doordat hij eigenlijk te groot is voor mijn broekzak. Hierdoor kan hij klem komen te zitten tussen mijn bovenbeen een onderbuik. Dit komt de telefoon zeker niet ten goede.

[ Voor 4% gewijzigd door nazzghoul op 02-11-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Heel veel boe-geroep, maar het blijkt dat je niet echt weet wie hier nu het klote-bedrijf is. Inderdaad gewoon naar de verkoper gaan (de partij die het aan jou heeft verkocht) en daar het verhaal maken. Daar sta je ook het sterkst. Als er geen krasjes of butsen in zitten (van vallen) kan je het al een stuk aannemelijker maken. Neem ook wat internet bronnen mee van mensen met hetzelfde verhaal.

En verder: de aanhouder wint. Ik heb hetzelfde met een laptop gehad. Het heeft mij 2 uur aan bellen gekost over een periode van 3 dagen, maar als je weet wie je moet hebben en DIE persoon lastig valt er over en constant nieuw bewijs aandraagt worden ze het vanzelf zat :+

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Kom je hier voor advies of heb je speciaal een account aangemaakt om op die bedrijven te ranten ?

Hou de eer aan jezelf , los het op met Belsimpel en sluit het topic ...

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

En blijkbaar is TS alweer gevlogen. Het is hier een discussieforum, als het doel enkel is je onvrede via google beter aan de man te brengen, dan werken we daar niet aan mee.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.