[bug] Product niet te koppelen, bestaat wel in de PW

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
1. topics
2. got.tweakers.net, specifiek http://gathering.tweakers...pdate_relations/1523836/0
3. Als ik hier probeer een product toe te voegen, in dit geval de Z77-GD65, dan werkt dat niet.
pricewatch: MSI Intel Z77 Express Z77A-GD65 product bestaat.
Typ ik dat in (copy/pasten werkt immers niet lekker), dan krijg ik 0 resultaten en kan ik het product niet koppelen.
4. IE9 en Opera 12.02
5. atm geen
6. Win7 HP 64b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Ik kwam er net nog een tegen.

Als je aan OC Genie II de Z77A-G45 wil koppelen gaat dat niet (want in dat schermpje krijg je te zien dat het product niet bestaat)
Maar het staat wel in de PW: pricewatch: MSI Z77A-G45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05:54
Vziw is het nu enkel mogelijk om producten te koppelen aan forum topics en niet specifieke uitvoeringen van producten. Dat zal dan iig verklaren waarom het niet te koppelen valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Misha schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:37:
Vziw is het nu enkel mogelijk om producten te koppelen aan forum topics en niet specifieke uitvoeringen van producten. Dat zal dan iig verklaren waarom het niet te koppelen valt
Net weer iets proberen te koppelen.
Gigabyte Z77X-D3H en CML8GX3M2A1600C9 niet op 1600mhz?

De Z77X-D3H staat wel in de PW, maar is niet te koppelen.
Wel een paar andere Z77 borden (specifiek).

Mag ik vragen wat nu een product is en wat een specifieke uitvoering?
Vroeger vond ik de productkoppelingen wel handig, nu is het een ongelooflijk zooitje omdat het grootste gedeelte van de producten niet te koppelen is, en het een beetje een willekeur is wat er wel of niet gekoppeld kan worden.

Is er trouwens een FAQ voor hoe die nieuwe tagging werkt. Want ik snap er werkelijk helemaal niets meer van. Wat wordt nu gezien als onderwerp, is dat een tag, of een product, of beide?
Kan ook gewoon zijn dat ik er te dom voor ben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Je kan alleen producten koppelen, geen specifieke uitvoeringen.

mbt de Z77X-D3H, dat is feitelijk meer een content-issue. m.i. is de Z77X een serie en geen product. Daarbij zijn sommige losse uitvoeringen zoals de pricewatch: Gigabyte Z77X-UD3H WiFi ook niet gekoppelt. Dat is meer iets voor Pricewatch :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Maar wat zien jullie dan als een specifieke uitvoering en wat als een product?
Mij ontbreekt echt alle logica daarin om eerlijk te zijn.

Ik snap dat je een telefoon er 1 keer inzet als het gaat om een blauwe, groene, paarse, zwarte en witte.

Maar in dit geval, een Z77X-D3H is een compleet ander bord en heeft weinig te maken met bijvoorbeeld een Z77X-UP7.

Dus is het dan de bedoeling dat we alleen de Gigabyte Z77X toe zouden kunnen voegen (want het hele productenkoppeling in 1 klap compleet zinloos maakt, omdat er gewoon teveel verschillen zijn tussen een bordje van 350 euro en eentje van 75)? Of is het een willekeur wat er toevallig wel of niet instaat (zo lijkt het nu te zijn namelijk)?

Er is vast over nagedacht, maar ik snap het echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

TERW_DAN schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:53:
Maar wat zien jullie dan als een specifieke uitvoering en wat als een product?
Mij ontbreekt echt alle logica daarin om eerlijk te zijn.

Ik snap dat je een telefoon er 1 keer inzet als het gaat om een blauwe, groene, paarse, zwarte en witte.
Ik weet niet of productcontent daar vastomlijnde regels voor heeft, maar het is inderdaad zo dat we praten van uitvoeringen wanneer deze slechts kleine afwijkende specificaties hebben ten opzichte van elkaar. Het product is dan de verzameling van alle uitvoeringen.
Maar in dit geval, een Z77X-D3H is een compleet ander bord en heeft weinig te maken met bijvoorbeeld een Z77X-UP7.
Daarom geef ik hier al aan dat je beter kan spreken van een serie 'Z77X' waar dan de Z77X-D3H en Z77X-UP7 als product onder zouden vallen.

Als je echter bijvoorbeeld kijkt naar de Gigabyte GA-Z77X-UD3H en de Gigabyte Z77X-UD3H WiFi dan is duidelijk dat dit 2 verschillende uitvoeringen zijn van hetzelfde product, maar de laatstgenoemde is ingevoerd als een product op zichzelf.

Intentionally left blank

Pagina: 1