ASUS N76VJ kopen of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480447

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben van plan om de ASUS N76VJ te kopen.
Het lijkt mij een goede computer voor volgend jaar informatica te gaan studeren.

Iemand ervaring met deze pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-07 17:18
waar ga je informatica studeren? als je aan één van de Tu's gaat studeren, kan je een zakelijke laptop via de uni kopen voor goede prijzen en zeer goede garantie( iig op de TU/e) dit jaar zijn alledrie versies van de elitebook 8560w(tud volgens mij 8570w) voor echt aantrekkelijke prijzen, als je niet aan een uni gaat studeren raad ik aan om een laptop te kopen die flink stevig is, denk aan lenovo's bijv de Y500 die over een tijdje uitkomt.

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480447

Topicstarter
Waarschijnlijk aan de KHL, maar ik heb hem dit jaar ookal nodig want ik heb op school 6u informatica per week, dus zolang wachten is echt geen optie.
Denkt u dat de Asus N76VJ een goede computer hiervoor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:07

Quad

Doof

Als je deze bedoelt met deze specs: http://www.laptopshop.nl/...48/asus-n76vj-t4005h.html
Het is een prima laptop. Maar de Dell Inspiron 17R SE is goedkoper en sneller (grafisch gebied dus gamen kan je er ook op mee).

http://www.dell.com/nl/p/...=nldhs1&l=nl&s=dhs&~ck=mn
En met behulp van kortingen nog erg veel af te halen ook.
Shopkorting, studenten korting (epp truuc) en waardebon (klik)
Meer informatie: Dell Waardebonnen Topic - Deel 2

Voor de rest hangt er erg veel vanaf wat je ermee wilt gaan doen, dus lees even het Laptop Aankoopadvies door.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar heb deze laptop 2 weken terug gekocht, en vond het toetsenbord matig, de backlight v/h keyboard slecht, en dankzij alle bloatware de performance voor een I7 ondermaats. Het scherm was wel een verademing tov mijn oude Dell Inspiron 1720.

Eerlijk is eerlijk though, vanwege het feit dat ik binnen 24 uur BSOD's kreeg op de videokaart (de 650, ipv 635) ben ik waarschijnlijk niet de meest optimistische gebruiker, en de laptop is dus ook geretouneerd. (Ik had de pricewatch: Asus N76 Series N76VZ-V2G-T1120V aangeschaft)

wbt de Dell, hou daar wel rekening mee dat er géén Gb ethernet op zit (dus 100 Mbit/8=12,5MBps, -overhead = ~10MBps datatransfer, wat lastig kán zijn als je veel grote bestanden over zet.)

[ Voor 12% gewijzigd door zion op 31-10-2012 17:19 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:24

Bolletje

Moderator Harde Waren
Je hebt al een topic lopen: Nieuwe laptop 1000-1500euro

En je openingpost is hier ook (weer) erg beperkt. Daarom gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.