Laptop word zeer heet na upgraden Windows 8 Pro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 473634

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een HP Pavilion DV7 4135-ED

Processor: AMD Phenom II N930
Processor snelheid: 2,0 GHz
RAM: 6 GB DDR3-RAM
Grafische kaart: ATI Mobility Radeon HD 5650
Type Harde Schijf/ HDD type 2,5-inch vasteschijf
Hard drive capacity: 640 GB
Snelheid harde schijf: 5400 rpm

Toen ik mijn laptop had gekocht werd het ook best wel heet (raakte 1x overhit)
Ik meet vaak het tempratuur van mijn CPU
Als mijn laptop volledig is opgestart komt is mijn CPU rond de 65 t/m 73 Graden Celsius.
Wanneer ik een game zit te spelen Bijv. Counter Strike Source word mijn CPU erg heet en zit flink te blazen! (80-90 Graden C.)

Ik heb gisteren mijn Windows 7 Home Premium (64-bit) geupgrade naar Windows 8 Pro (64-bit)
Nu is het erger ook nog, want wanneer mijn laptop volledig is opgestart dan is de tempratuur tussen de 80-87 Graden C.!!

In het Windows Prestatie-Index heeft mijn Harde schijf een lage score van 5,9.. kan het ook daar door komen?

Ik hoop dat iemand mij hiermee spoedig kan helpen :/
Bedankt alvast!

Edit:
Ik heb 5 dagen geleden een Trust Notebook Cooling Stand gekocht maar dat help ook niet :|
Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/products/xl/087695/3/trust_notebook_cooling_stand_xstream.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 473634 op 30-10-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Anoniem: 473634 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:54:
Hallo allemaal,

Ik heb een HP Pavilion DV7 4135-ED

Processor: AMD Phenom II N930
Processor snelheid: 2,0 GHz
RAM: 6 GB DDR3-RAM
Grafische kaart: ATI Mobility Radeon HD 5650
Type Harde Schijf/ HDD type 2,5-inch vasteschijf
Hard drive capacity: 640 GB
Snelheid harde schijf: 5400 rpm

Toen ik mijn laptop had gekocht werd het ook best wel heet (raakte 1x overhit)
Garantie?
Ik meet vaak het tempratuur van mijn CPU
Als mijn laptop volledig is opgestart komt is mijn CPU rond de 65 t/m 73 Graden Celsius.
Wanneer ik een game zit te spelen Bijv. Counter Strike Source word mijn CPU erg heet en zit flink te blazen! (80-90 Graden C.)
Ik heb gisteren mijn Windows 7 Home Premium (64-bit) geupgrade naar Windows 8 Pro (64-bit)
Nu is het erger ook nog, want wanneer mijn laptop volledig is opgestart dan is de tempratuur tussen de 80-87 Graden C.!!
Voor jouw processor zijn de temperaturen die jij aangeeft niet abnormaal en komen erg vaak voor.
In het Windows Prestatie-Index heeft mijn Harde schijf een lage score van 5,9.. kan het ook daar door komen?
HDD of SDD? 5.9 is voor een HDD het hoogst haalbare in de prestatie-index, dus absoluut niet verkeerd.
Ik hoop dat iemand mij hiermee spoedig kan helpen :/
Bedankt alvast!
Mij maak je niet wijs dat je dit niet zelf met even kort googelen had kunnen vinden, of door zelfs je vorige topic te lezen, waar je zelfs al voor hoge temperaturen gewaarschuwd werd.

verschil tussen hp en msi

[ Voor 4% gewijzigd door Slaiter op 30-10-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 473634

Topicstarter
Garantie?
3 Jaar Garantie
Ik heb mijn laptop al 1 keer naar de reparatie gebracht.
De Harde schijf en de ventilator is vervangen, maar er is helemaal niets veranderd
HDD of SDD? 5.9 is voor een HDD het hoogst haalbare in de prestatie-index, dus absoluut niet verkeerd.
HDD, maarja ik snap't bedankt :)