Hallo allemaal,
Ik heb een HP Pavilion DV7 4135-ED
Processor: AMD Phenom II N930
Processor snelheid: 2,0 GHz
RAM: 6 GB DDR3-RAM
Grafische kaart: ATI Mobility Radeon HD 5650
Type Harde Schijf/ HDD type 2,5-inch vasteschijf
Hard drive capacity: 640 GB
Snelheid harde schijf: 5400 rpm
Toen ik mijn laptop had gekocht werd het ook best wel heet (raakte 1x overhit)
Ik meet vaak het tempratuur van mijn CPU
Als mijn laptop volledig is opgestart komt is mijn CPU rond de 65 t/m 73 Graden Celsius.
Wanneer ik een game zit te spelen Bijv. Counter Strike Source word mijn CPU erg heet en zit flink te blazen! (80-90 Graden C.)
Ik heb gisteren mijn Windows 7 Home Premium (64-bit) geupgrade naar Windows 8 Pro (64-bit)
Nu is het erger ook nog, want wanneer mijn laptop volledig is opgestart dan is de tempratuur tussen de 80-87 Graden C.!!
In het Windows Prestatie-Index heeft mijn Harde schijf een lage score van 5,9.. kan het ook daar door komen?
Ik hoop dat iemand mij hiermee spoedig kan helpen
Bedankt alvast!
Edit:
Ik heb 5 dagen geleden een Trust Notebook Cooling Stand gekocht maar dat help ook niet
Ik heb een HP Pavilion DV7 4135-ED
Processor: AMD Phenom II N930
Processor snelheid: 2,0 GHz
RAM: 6 GB DDR3-RAM
Grafische kaart: ATI Mobility Radeon HD 5650
Type Harde Schijf/ HDD type 2,5-inch vasteschijf
Hard drive capacity: 640 GB
Snelheid harde schijf: 5400 rpm
Toen ik mijn laptop had gekocht werd het ook best wel heet (raakte 1x overhit)
Ik meet vaak het tempratuur van mijn CPU
Als mijn laptop volledig is opgestart komt is mijn CPU rond de 65 t/m 73 Graden Celsius.
Wanneer ik een game zit te spelen Bijv. Counter Strike Source word mijn CPU erg heet en zit flink te blazen! (80-90 Graden C.)
Ik heb gisteren mijn Windows 7 Home Premium (64-bit) geupgrade naar Windows 8 Pro (64-bit)
Nu is het erger ook nog, want wanneer mijn laptop volledig is opgestart dan is de tempratuur tussen de 80-87 Graden C.!!
In het Windows Prestatie-Index heeft mijn Harde schijf een lage score van 5,9.. kan het ook daar door komen?
Ik hoop dat iemand mij hiermee spoedig kan helpen

Bedankt alvast!
Edit:
Ik heb 5 dagen geleden een Trust Notebook Cooling Stand gekocht maar dat help ook niet

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 473634 op 30-10-2012 11:08 ]