verschil tussen hp en msi

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik zoek wat aankoopadvies,

Ik wil een goeie, snelle laptop kopen in de prijsklasse 1000-1200 euro.
Games zoals call of duty en dergelijke wil ik goed kunnen draaien.
Films en muziek e.d. download ik ook veel.
Het is niet de bedoeling om de laptop iedere dag mee te sleuren dus grootte, gewicht en zo is minder belangrijk.

De MSI GE60 en de HP Pavillion dv7 zijn 2 opties die ik al heb overwogen.

Kan iemand mij helpen tussen deze 2 merken, of een suggestie voor een ander merk geven? :)

Veel dank :)

Verwijderd

Hallo Jericho,

Ik wil alleen maar zeggen dat ik de HP Pavillion dv7 zeker niet aanraad.
Ik heb er zelf 1, maar als het om games gaat dan komt'ie mooi boven de 85 graden!
Bij mij raakte het zelfs een keer overhit!
Max. gemeten graden tot nu toe is 98!
Doordat'ie steeds zeer heet raakt heb ik zelfs geprobeerd de achterkant van mijn laptop te verhogen zodat het makkeljik kan coolen, door 2 blauwe Universal Heatsink Cooling Ball te plaatsen, maar dat blijkt geen oplossing te zijn.

Ik als een owner van een Pavillion dv7 ben zeer ontevreden. (Ik heb een AMD by the way)

Veel succes met het kopen van een nieuwe laptop!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:52

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

ben geen fan van game op laptop, maar als je het dan toch een neemt kijk dan even hier, http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1516071

en je geeft zelf al aan dat je niet van plan bent hem elke dag mee te sleuren, waarom zou je niet een geweldig desktop pc kopen voor deze prijs trek je alle games op high + (als je goed samenstelt)

Succes

[ Voor 4% gewijzigd door xven0mxz op 29-09-2012 17:14 ]

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:28
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:28:
[..]
Ik heb er zelf 1, maar als het om games gaat dan komt'ie mooi boven de 85 graden!
Bij mij raakte het zelfs een keer overhit!
Max. gemeten graden tot nu toe is 98!
[..]
Laptops kunnen sowieso vrij heet worden onder full load, en de 85 graden is dan waarschijnlijk haalbaar op de meeste laptops, vooral op schoot. Bij mij komt alle hitte gelukkig uit de zijkant, er zijn echter laptops die het op je schoot deponeren, en wanneer je gamed op je schoot kan 1) de warmte niet weg en 2) je schoot zal opwarmen tot het oncomfortabel wordt. Wanneer hij zijn hitte niet kwijt en vol belast wordt kan vind ik 98 graden ook nog wel 'normaal' te noemen. Erg gezond is het natuurlijk niet, een laptop moet ook gewoon zijn warmte kwijt kunnen.

Koeling kan dus een punt zijn om naar te kijken, echter een laptop afraden omdat hij vaak 85 graden celsiun wordt vind ik een beetje twijfelachtig...