Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FP] Vier van de vier banners Windows 8

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Op de FP staan op het moment van schrijven vier van de vier banner gevuld met een Windows 8 item. Is Tweakers.net Microsoft-biased, of is er een foutje gemaakt? Het móet een van de twee zijn, want normaliter worden dat soort plekken verdeeld met dingen die voor zoveel mogelijk mensen interessant zijn.

Doe dan een Windows 8 ding, een game, iets van Apple, en een hardware-iets. Iedereen blij, en het lijkt een stuk minder geforceerd een Windows 8-reclamefolder.

日本!🎌

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:20
De laatste vier (of eigenlijk zes) reviews gaan over Windows 8, dat heeft niks te maken met fouten of Microsoft-biased zijn. Of het handig/verstandig is, wordt hier ook al besproken: Windows 8

The devil is in the details.

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Kijk hier even: Windows 8

EDIT: Damn you Hahn. :+

[ Voor 21% gewijzigd door S_Chief op 29-10-2012 23:48 ]

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Nou er ook wel erg positief gedaan over Windows 8. Het liijkt wel of de complete t.net crew het een klein godswonder vindt. Zo komt het bij mij over. Ik denk dat er veel tweakers zijn die er een grondige hekel aan hebben, die het alleen een leuke UI vinden voor op een tablet of een TV, en dat er voor normale desktops wel war meer aandacht besteed kan worden aan leukere zaken, zoals genoemd.

SChief, dat topic wat jij noemt, wijdt nogal uit... dat gaat nauwelijks meer over dit probleem.

日本!🎌

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:20

WoutF

Hoofdredacteur
_Thanatos_ schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 23:46:
Op de FP staan op het moment van schrijven vier van de vier banner gevuld met een Windows 8 item. Is Tweakers.net Microsoft-biased, of is er een foutje gemaakt? Het móet een van de twee zijn, want normaliter worden dat soort plekken verdeeld met dingen die voor zoveel mogelijk mensen interessant zijn.

Doe dan een Windows 8 ding, een game, iets van Apple, en een hardware-iets. Iedereen blij, en het lijkt een stuk minder geforceerd een Windows 8-reclamefolder.
Geen van beiden. De plaatjes bovenaan worden chronologisch gevuld en de laatste artikelen gingen allemaal over Windows 8 :)
_Thanatos_ schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:47:
Nou er ook wel erg positief gedaan over Windows 8. Het liijkt wel of de complete t.net crew het een klein godswonder vindt. Zo komt het bij mij over. Ik denk dat er veel tweakers zijn die er een grondige hekel aan hebben, die het alleen een leuke UI vinden voor op een tablet of een TV, en dat er voor normale desktops wel war meer aandacht besteed kan worden aan leukere zaken, zoals genoemd.

SChief, dat topic wat jij noemt, wijdt nogal uit... dat gaat nauwelijks meer over dit probleem.
Dan zou ik de stukken nog een keer nauwkeurig doorlezen ;)

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Nou, er wordt wel kritiek geleverd, maar volgens mij zijn jullie allemaal blij met Windows 8 alsof het een nieuwe sportauto is ofzo. Ik heb nog niet één redacteur dingen in Windows 8 keihard zien afbranden, hooguit wat voorzichtigjes kreten als "en dat is jammer" of "dat had beter gemoeten". Ja zeg, dat kun je bij iOS zelfs doen en ermee wegkomen bij de fanboys.

Van de andere kant, ik ben zelf wél (ook?) biased.

Maar ik zou jullie willen vragen er in elk geval rekening mee te houden en te voorkomen dat er gedachten ontstaan in de trend van "Wat zijn dat nou voor IT-ers dat ze Windows 8 zo mooi vinden?!". Just sayin ;)

日本!🎌

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
_Thanatos_ schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:59:
Maar ik zou jullie willen vragen er in elk geval rekening mee te houden en te voorkomen dat er gedachten ontstaan in de trend van "Wat zijn dat nou voor IT-ers dat ze Windows 8 zo mooi vinden?!". Just sayin ;)
Dat kun je vragen, maar wij houden geen rekening met dit soort gedachten. Dan zouden we namelijk onze mening niet meer kunnen geven, maar aan het meelopen zijn met wat een groep users vindt. En bovendien, hoe kom je er bij dat we it'ers zijn? We schrijven uiteraard ook voor die doelgroep, maar we zijn journalisten, redacteuren, reviewers of welk label je het ook zou willen geven.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-11 10:03

Gé Brander

MS SQL Server

_Thanatos_ schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:59:
Ik heb nog niet één redacteur dingen in Windows 8 keihard zien afbranden, hooguit wat voorzichtigjes kreten als "en dat is jammer" of "dat had beter gemoeten". Ja zeg, dat kun je bij iOS zelfs doen en ermee wegkomen bij de fanboys.
En dat is nodig dan of zo? Tweakers moet per definitie iets van Windows 8 keihard afbranden? Misschien is het gewoon wel goed. Zou dat in je op kunnen komen?
8)7

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Pagina: 1