Een klein portable radiootje

Pagina: 1
Acties:

• Sandert98
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-11 21:21
Hallo,

Ik heb een folderwijk, en dit is natuurlijk erg saai. Daarom zoek ik een klein radiootje die gewoon in mn broekzak past waar ik Radio Veronica op kan luisteren.
Bij mijn mobiel (HTC WildFire S) zaten wel oortjes met radio, maar die oortjes zijn zo lomp dat ze de hele tijd uit mn oren vallen...

Sander

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 13:18
Is het geen idee om andere in-ears te kopen die wel goed passen? Dan hoeft de rest van de mensen ook niet mee te genieten van jouw muziek. :)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

^^ Met stom. Je kunt ook gewoon een verloopje pakken voor een HTC en daar je eigen dopjes op zetten. Zit en stuk beter en je bent telefonisch nog eens fatsoenlijk bereikbaar ook :)
Zoiets bijvoorbeeld: http://dx.com/p/3-in-1-us...s900-g2-pro-pro2-3g-34014 heb je meteen een microfoon er bij :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Sandert98
DuDePrOdUcTiOnS schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:46:
Is het geen idee om andere in-ears te kopen die wel goed passen? Dan hoeft de rest van de mensen ook niet mee te genieten van jouw muziek. :)
Haha, ik bedoel wel dat er dan 3.5mm koptelefoon op aangesloten kan worden :p
The Eagle schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:52:
^^ Met stom. Je kunt ook gewoon een verloopje pakken voor een HTC en daar je eigen dopjes op zetten. Zit en stuk beter en je bent telefonisch nog eens fatsoenlijk bereikbaar ook :)
Zoiets bijvoorbeeld: http://dx.com/p/3-in-1-us...s900-g2-pro-pro2-3g-34014 heb je meteen een microfoon er bij :)
Bedankt!
Maar kan ik dan niet gewoon beter de 3.5mm jack gebruiken op mn telefoon? En zit er dan een FM ontvanger in dat dingetje? Of moet ik dan oortjes met een FM ontvanger zoeken?
En als de radio ontvanger er in zit:
Ik zoek nog nieuwe oortjes. Ik ben een Sennheiser fanboy, dus ik zou graag nieuwe Sennheiser willen hebben :9 . Budget is 30,- excl. verzendkosten. Zelf kijk ik nu naar de Sennheiser CX 280, of zeggen jullie dat een andere Sennheiser veel beter is? Misschien de CX 150 wel (die van een Tweaker hogere beoordeling krijgt)?

[ Voor 14% gewijzigd door Sandert98 op 29-10-2012 17:59 ]

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:05

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Dit topic wordt dus meer een aankoop advies topic.

Aud > cea

Wise enough to play the fool

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Net even op mijn Desire HD getest en als ik simpelweg een 3,5mm plug in de telefoon stop (in mijn geval van mijn Senheiser HD202) dan doet de radio het gewoon :)
Ergo: koop gewoon een setje leuke oordopjes en geniet van je radio :)
Verder kan ik je in dit kader ook Het grote Headphones topic aanraden :)
Er moet geloof ik ook nog ergens een apart topic voor oordoppen zijn, maar die kan ik zo 123 niet vinden.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Sandert98
Er zit idd een FM radiootje op :) . Maar als ik ga staan met mn mobiel in mn broekzak hoor ik niks anders dan 'skaskjqjiwejrijiwjijriwejahssssssskkkkkksssss' . Dus dat lijkt me niet helemaal goed :p .
Anders probeer ik wel zo veel mogelijk in mn eigen afspeel lijst te zetten :) .
Pagina: 1