Het betreft het Boom Box font. Alleen de D is bij ons gevuld met strepen (moeilijk uit te leggen)
Overigens moet ik alsnog aan de slag want wij vinden de 'S' te veel op een 5 lijken. De binnenste ronding moet ronder worden gemaakt zeg, maar dat is nog niet zo makkelijk.

Ben niet tevreden, ik vind de ronding niet bij het geheel passen.
Overigens moet ik alsnog aan de slag want wij vinden de 'S' te veel op een 5 lijken. De binnenste ronding moet ronder worden gemaakt zeg, maar dat is nog niet zo makkelijk.

Ben niet tevreden, ik vind de ronding niet bij het geheel passen.
Interessant om te lezen, er is helaas geen M versie beschikbaar.Savantas schreef op maandag 05 november 2012 @ 20:25:
Volgens mij had Adobe daar ooit de MM-fonts voor bedacht, dat was meer voor stapsgewijze verdikking van light condenced tot extra extended. (http://helpx.adobe.com/le...-general-information.html) Maar dan moet je dus wel de betreffende font familie weten (en moet er dus een M versie zijn). Voor de lettertypen in kwestie zijn nu OpenType versies te koop.
Klopt, ik heb de S gemaakt in Inkscape en niet in Illustrator. In Illustrator was ik gek geworden. Inkscape werkt eigenlijk best lekker.agentorangina schreef op maandag 05 november 2012 @ 22:25:
Op zich kan je met illustrator nog een eind komen, maar door de vreselijk slechte bezier precisie is het maken van de juiste curve bijna onmogelijk.
[ Voor 58% gewijzigd door Loev op 06-11-2012 09:24 ]