Ik denk dat je erg stevig in je schoenen moet staan om in deze case een zaag, dremel of wat dan ook te zetten.
Petje af
Petje af
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Irrelevant by default - rm -rf /
Thanks, maar had ook ff de zenuwen toen de zaag erin gingSlowDown schreef op zondag 04 november 2012 @ 20:46:
Ik denk dat je erg stevig in je schoenen moet staan om in deze case een zaag, dremel of wat dan ook te zetten.
Petje af
Wordt gras knippen met nagelschaartje?
Komt ie nou meeDamic schreef op maandag 05 november 2012 @ 02:01:
ZIEK[afbeelding]
Ideetje: kun je die rooster aan de zijkant (van de rads) niet hetzelfde maken als de bovenkant, ook gestuurd eventueel links en rechts?!
Thanks. de schijven worden 1 SSD en 1 HHD, ik heb achter deze 2x 80mm fanholes in de oude LL kastRob Coops schreef op maandag 05 november 2012 @ 10:13:
Een vaan de mooiste standaard cases van dit moment, en die dan nog even verbeteren... Dat kan eigenlijk alleen als zulke skills hebt als Kier.
Ik vraag me alleen wel af of je schijven in die loze ruimte niet wat warm zullen worden, of zijn het SSD's en niets anders?
Natuurlijk verwachten we wel van je dat de aliens allemaal netjes van een groene gloed achter hun hoofd worden voorzien (zeker op de CPU koeler wat inderdaad een mooi blok is), maar ik neem aan dat je dat allemaal al lang gepland hebt.
Thanks, gaan zeker een poging wagensniek schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:02:
Ben nooit zo weg van dit soort kasten, kans is groot dat hij alleen maar beter wordt door jouw toedoen! Bookmarked...
www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod
als dat is wat nodig iskier schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:05:
Wordt gras knippen met nagelschaartje?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
UnexpectedBE schreef op maandag 05 november 2012 @ 17:39:
[...]
als dat is wat nodig is
zalig werk btw
Ja, kheb het wel......maar geen geduld voor wachten droogtijd. Dit is gelijk droog en aardig kras vrijMeelobee schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:23:
Ondanks al het zwart maken van je diverse mods heb jij volgens mij nog nooit een spuitbus gebruikt he?
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
haha Ik denk het wel ja. Elke keer als ik een een zie dan wil ik er de zaag in zetten.Squ1zZy schreef op zondag 04 november 2012 @ 12:52:
Ben ik de enige die een hartverzakking heb gekregen bij het zien van de pictures waarbij er in een Alienwae kast word gezaagd?
[ Voor 34% gewijzigd door Hukkel80 op 06-11-2012 13:00 ]
https://www.facebook.com/DutchLionCustomising
Volvo V40 T3 MY13
[ Voor 43% gewijzigd door ytterx op 06-11-2012 14:04 ]
Dan maak je hem er toch gewoon in.ytterx schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:03:
Heb zelf ook een Alienware, maar zo'n window er in zou ik wel willen
Ben er niet boos omDamic schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 00:48:
Ja hey ben niet zo snel:)
maak niet uit, hoeft niet alles te snappenHukkel80 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:54:
[...]
haha Ik denk het wel ja. Elke keer als ik een een zie dan wil ik er de zaag in zetten.
Of ben je een Alienware fan?
@KIER; ik vind de onderbouw netjes gedaan aan de buitenkant. Goed in stijl met de kast. Zo zie ik het graag. Waarom je er echter vierkante gaten in heb gezaagd gaat een beetje aan me voorbij. Die kast zit vol bollingen en bijzondere vormen, dan ga je er toch geen rechthoekig gat in zagen? Of komt daar nog wat voor?
Verder ga ik lekker wachten op je volgende update
zijn ook los verkrijgbaar ja...Dell siteRikvdlee schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 13:45:
Misschien lees ik erover heen, maar hoe kom je aan dat toetsenbord? Is die ook te verkrijgen in NL?![]()
Vind je mod nu al erg strak! Ben benieuwd in de toekomst!
thanksytterx schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:03:
Al gekeken op de Dell site bij Alienware? Daar is hij te krijgen.
Overigens mooie mod.
Dom van me, ik keek dus heel ergens anders haha. Thanks!ytterx schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:03:
Al gekeken op de Dell site bij Alienware? Daar is hij te krijgen.
Overigens mooie mod.
Volvo V40 T3 MY13
zal er morgen aan beginnenkier schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:41:
lol, iets met Arena en gras hoorde ik op de achtergrond
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
UnexpectedBE schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:58:
al nieuws van nvidia? wacht vol ongeduld om te beginnen
mooi werk hoor!
staat nog altijd te groeien
Thanks, straks zal er alleen nog een groen verlichte rand te zien zijn en dan wat namen van sponsorsDigitalError schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:58:
Dat plexi is echt schitterend! (alles trouwens) kan niet wachten tot de volgende update!
Dank u, was wel ff meten en zagen. Zijpaneel heb ik dan ook 1 keer over moeten maken vanwege verkeerd buigenmveijden schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:02:
Mooi project. Ik ben vooral onder de indruk van hoe je een kast `even` wat hoger maakt...
It al looks so simple...
ThanksRubm93 schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:45:
Woooooooooooooooooooooooooooow
ZO mooi met die "kelder"
en slim met die randjes
Hoe bedoel je precies? als je onder de midplate bedoelt...nee, dit is voor de bekabeling ed. deze ruimte heb ik echt nodig hiervoor, gezien de hoeveelheid kabelsHukkel80 schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:38:
Wat ga je met het psu deel doen? Komen daar ook radiatoren?
Ze denken dat het een geintje isUnexpectedBE schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:58:
al nieuws van nvidia? wacht vol ongeduld om te beginnen
mooi werk hoor!
UnexpectedBE schreef op maandag 19 november 2012 @ 21:51:
[...]
staat nog altijd te groeien
wacht op een go van jou
Signature
Ik zie de foto's anders zonder problemenRaven_X3 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:17:
Ik kan geen enkele foto zien, slechts linkjes.
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
ThanksTheThomas schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:00:
Is het al sinterklaas? Al die pakjes uitpakken moet erg leuk zijn geweest
![]()
Een erg mooie CM, KUTGW![]()
Nu wachten op de bouwupdate...
Spacertjes ertussen en gaanFordox schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:30:
ik heb wel eens gelezen dat de 680 backplates wel eens de neiging hebben om kortsluiting te maken op het pcb. misschien iets om na te checken voordat je de boel aanzet
ik ook nietHukkel80 schreef op maandag 26 november 2012 @ 23:35:
Weer een mooi pakketje van EKWB.
Waarom ze toch overgegaan zijn naar die nare cirkels, ik snap er niks van.
[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]
ThanksUnexpectedBE schreef op zondag 16 december 2012 @ 17:46:
strak
verbazingwekkend hoe mooi je het maakt
ik had al veel verwacht, maar dit
mooi werk man
Dank uSingular1ty schreef op zondag 16 december 2012 @ 17:56:
Het ziet er zoals gewoonlijk weer fantastisch uit Richard!
Xaph schreef op zondag 16 december 2012 @ 18:52:
Deze ga ik zeker volgen! Succes!
Was bijna vergeten dat ik ze nog had liggen
Zucht...
[ Voor 3% gewijzigd door floriske.nl op 17-12-2012 20:12 ]
Nickname KasPlantje.
- pleasure in the job puts perfection in the work -
Thanks, bij mij zijn het beide problemen wat zich voordoet. blijft een dure hobby en tijd kom ik zeker te kortrisc16 schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:01:
ik vind het ook een ontzettend mooi project. bij mij is de tijd neit zo het probleem maar het geld. ben nu wel rustig bezig stukje voor stukje aan te passen. maar casemodding blijft een prijzige hoby
Dank u Floriske, lol foto's ed. nemen zeker veel tijd in beslag...maar dat is de verplichting die je aan gaat met sponsors.floriske.nl schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:11:
Ziet er weer erg gelikt uit Kier!
* floriske.nl vraagt zich alleen af of je niet meer tijd kwijt ben met de foto's dan met het modden zelf
offtopic:
heb je eigenlijk ooit nog iets van Lian-Li gehoord over het knopje voor m'n x-box case?
ThanksGerGio schreef op woensdag 19 december 2012 @ 17:23:
Ik zag vandaag je MOD langkomen op facebook dankzij de vrienden de Alienware Nederland.
Ik moet zeggen ik vind de zaken die je doet met plexiglas hoofdzakelijk wel mooi.
Echter hou ik altijd wel van om suggesties te geven dus bij deze.
1. Kun je niet die lucht uitlaten voor je 360 rad niet beter maken in dezelfde golf maken als de caselights van de orginele case.
2. Ik vind die ogen van de alien op de CPU koeler wel cool maar ik zou hem op een zeshoekig stukje groen plexiglas lijmen zodat je het hoofd duidelijk ziet en deze niet wegvalt tegen de achtergrond
Daarnaast ben ik nieuwsgierig hoe je die onderste 6 pin gaat aansluiten op je videokaart want daar zit je plexiglas pijp van je waterkoeling dus recht voor
sounaloa schreef op woensdag 19 december 2012 @ 19:33:
Kier like a boss!
Thankstobyjan schreef op woensdag 19 december 2012 @ 19:46:
Dat wordt een mooie pc
I7 960 @ 4.2Ghz-Coolit eco alc c240-2*HD6850 CFX-CM690II-6GB Corsair Vengance ram cl8-2*OCZ SSD in Raid0
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Thanks man, Update??? hijs al lang al afklokkert1 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:25:
wow het is geweldig mooi!!!
(komt er een update of heb ik iets gemist en is ie af?)
Dank u
Dank....als je eerst vertelt waar je koperen buizen ziet vertel ik waar ik de rechte tubes vandaan hebari-equal95 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:19:
Ziet er erg mooi uit! Je weet altijd wel weer wat nieuws te vinden:) Die klepjes onder in de case vind ik ook erug vett staan
Wat Soulaiman ook al zegt, ik ben ook benieuwd hoe je dat doet met die koperen buizen. En als ik vragen mag: Waar haal je die rechte tubes?
Succes verder en ik kijk uit naar de volgende update:)
Dank je wel man, de glowpads (GlowPlex) zijn bij recom vandaanMeelobee schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:17:
Ziet er weer strak uit zo, die vents aan de zijkant passen mooi zo, en dat Nvidia paneeltje is erg nice.
Waar heb je die glowpads vandaan als ik vragen mag?
Haha, ik zie ze in deze mod inderdaad nergens. Soulaiman vroeg het volgende boven mij in de reacties:kier schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:46:
[...]
Dank....als je eerst vertelt waar je koperen buizen ziet vertel ik waar ik de rechte tubes vandaan heb
[ Voor 84% gewijzigd door Rubm93 op 28-01-2013 13:38 ]
Dank je!!!Rubm93 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 20:32:
één woord:
PRACHTIG
dat licht zo mooi!
Wat voor spul heb je precies op die arcyl plaat gedaan?
een soort van folie? Op die groene midplate
Dat hoor ik vaker, maar gelukkig kan/mag ik hier wat aan veranderenIanovski schreef op zondag 27 januari 2013 @ 21:16:
Vet gedaan! Ben zelf nooit zo weg geweest van Alienware kasten, maar je maakt er zeer positieve veranderingen aan!
Temp komen zodra alles klaar is. En yup het zijn de120mm 2000rpm versie.Hukkel80 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:17:
Gebruik je de 12mm fans? hmm ik ben benieuwd naar de temps. Ik heb ze juist niet gebruikt omdat ik te horen krijg dat ze amper lucht pushen.
Net achterkantje zo.
En die extensions ga je toch zeker wel zelf maken?
Wist niet dat de fans zo slecht waren...zal hier nogeens naar kijken thnxJMaarse schreef op maandag 28 januari 2013 @ 02:15:
Die dunne fans hebben toch haast geen static preasure, dus die kunnen toch nooit een rad goed koelen?
volgens mij zijn je temps veel lager als je goede preasure optimized fans van noctua ofzo neemt.
ff nog op nieuwe pijpjes wachten en de Nvidia cover, dan komt een nieuwe update en als goed gaat nog gevuld ookyrxcf schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 01:20:
Een update wil ik(denk ook dat ik namens andere spreek)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat er mee gedaan word is onbegrijpelijk! Als eerste een verhoging, zijkant in vorm als bovenkant, die plexi plaat in het midden, etc.
kier schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:07:
[...]
Dank je!!!
Ik heb eerst de bovenkant wit gespoten en daarop een laag zwart vinyl geplakt. Het wit geeft een mooiere lichtspreiding.
[...]
Dat hoor ik vaker, maar gelukkig kan/mag ik hier wat aan veranderen
[...]
Temp komen zodra alles klaar is. En yup het zijn de120mm 2000rpm versie.
Extensions zijn al geleverd, dus word me makkelijk gemaakt
[...]
Wist niet dat de fans zo slecht waren...zal hier nogeens naar kijken thnx
[...]
ff nog op nieuwe pijpjes wachten en de Nvidia cover, dan komt een nieuwe update en als goed gaat nog gevuld ook
Er zat 1 x een GTX 555 in, maar nu 2 x een GTX 680comitatus schreef op maandag 18 februari 2013 @ 07:52:
Pfff, die alienware case zijn al best prijzig, zal wel duur grapje geworden zijn, toch beetje jammer dat er 2x gtx 555 in zit terwijl ze wel even een i7 gebruiken, beetje vaag waarom ze het gamedesktops noemen, gebruik dan de i5 met beter videokaarten, een 660 is netzo sterk als 2x 555 bijna, beetje jammer.
Maar mooie case is het wel.
beterkevindelange schreef op maandag 18 februari 2013 @ 08:05:
[...]
Er zat 1 x een GTX 555 in, maar nu 2 x een GTX 680
Prachtige build kier! Echt ontzettend gaaf!
Uiteraard, maar dat valt vooral wij "tweakers" op denk ik. Degene die zo'n alienware kopen die vinden het prachtig en zien dat soort details niet eens en nemen aan dat het 't beste van het beste is. Ik denk dat iemand met wat meer verstand of meer interesse al snel uitkomt bij een zelfbouw systeem (nu heb ik het nog niet over het modden). Maar wat Kier met deze kast heeft gedaan... echt super!comitatus schreef op maandag 18 februari 2013 @ 08:36:
[...]
beter, maar nog steeds zijn die alienware kasten veel te duur eigelijk. Ook wel jammer dat de PSU niet even mooi zwart was in begin. Zie je zo'n grijs grill aan de achterkant echt een minpunt naar mijn mening (bij koop).
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Thanks, en zeker tot de volgende keer maar weer.AktiveHate schreef op maandag 18 februari 2013 @ 07:03:
Geweldig werk Kier, heb echt van deze mod genoten!Super gaaf ook gewoon dat je een stuk van een andere kast onder heb gebouwd voor de radiatoren!
Tot de volgende update maar weer dan
2x 680comitatus schreef op maandag 18 februari 2013 @ 07:52:
Pfff, die alienware case zijn al best prijzig, zal wel duur grapje geworden zijn, toch beetje jammer dat er 2x gtx 555 in zit terwijl ze wel even een i7 gebruiken, beetje vaag waarom ze het gamedesktops noemen, gebruik dan de i5 met beter videokaarten, een 660 is netzo sterk als 2x 555 bijna, beetje jammer.
Maar mooie case is het wel.
Zijn best duur ja, en uit modders oogpunt zou ik ook extern alles zwart maken....maar wie zijn wijcomitatus schreef op maandag 18 februari 2013 @ 08:36:
[...]
beter, maar nog steeds zijn die alienware kasten veel te duur eigelijk. Ook wel jammer dat de PSU niet even mooi zwart was in begin. Zie je zo'n grijs grill aan de achterkant echt een minpunt naar mijn mening (bij koop).
Amen to thatkevindelange schreef op maandag 18 februari 2013 @ 08:45:
[...]
Uiteraard, maar dat valt vooral wij "tweakers" op denk ik. Degene die zo'n alienware kopen die vinden het prachtig en zien dat soort details niet eens en nemen aan dat het 't beste van het beste is. Ik denk dat iemand met wat meer verstand of meer interesse al snel uitkomt bij een zelfbouw systeem (nu heb ik het nog niet over het modden). Maar wat Kier met deze kast heeft gedaan... echt super!
Thanks, de buizen die ik nu gebruik zijn 12/10mm en bij E22 vandaanSlurpie schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:29:
Buitenwerelds deze mod! Jaloers op de skills.
Paint job is trouwens ook netjes gelukt.
Vraagje, wat voor buizen gebruik je voor je waterkoeling? En waar haal je ze vandaan?
lol, niet thuis komen met deze maar straks wegbrengen naar DellSingular1ty schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:36:
Damn Richard, alweer een absoluut meesterwerk! Geniaal hoe je de Alienware-huisstijl met de typische Kier-elementen in harmonie hebt gekregen. En dat bodemstuk sluit gewoon naadloos aan op de rest.Koning! Dit is een Alienware waar je wél mee thuis kunt komen
Dank je manklokkert1 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:24:
wow het is echt heel mooi geworden!!! echt awesome
ThanksTommyGun schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:03:
Erg vet geworden!
Thanx. Ziet er namelijk zo veel beter uit dan normale tubing.kier schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:24:
[...]
Thanks, de buizen die ik nu gebruik zijn 12/10mm en bij E22 vandaan
Anoniem: 475454
Dank voor deze fijne woorden. Nvidia sticker was ff probeersel, de echte moet nog komenAnoniem: 475454 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:01:
Geweldige build !
Ik geniet gewoon al elke keer van de afwerking nog niet eens hoe is gedaan !
Dat Nvidia logo is ook zeer mooi gemaakt maar waar ik zeker altijd versteld van sta is hoe je die kabels zo mooi krijgt afgewerkt
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq