Het ziet er zoals gewoonlijk weer fantastisch uit Richard!
Deze ga ik zeker volgen! Succes!
[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]
ThanksUnexpectedBE schreef op zondag 16 december 2012 @ 17:46:
strak
verbazingwekkend hoe mooi je het maakt
ik had al veel verwacht, maar dit
mooi werk man
Dank uSingular1ty schreef op zondag 16 december 2012 @ 17:56:
Het ziet er zoals gewoonlijk weer fantastisch uit Richard!

Xaph schreef op zondag 16 december 2012 @ 18:52:
Deze ga ik zeker volgen! Succes!
Was bijna vergeten dat ik ze nog had liggen

www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod
Gruwelijk project.
Gewaagde kast ook!
Wou dat ik meer tijd had om dit te kunnen, maar het blijft bij kijken
Gewaagde kast ook!
Wou dat ik meer tijd had om dit te kunnen, maar het blijft bij kijken
Zucht...
ik vind het ook een ontzettend mooi project. bij mij is de tijd neit zo het probleem maar het geld. ben nu wel rustig bezig stukje voor stukje aan te passen. maar casemodding blijft een prijzige hoby
Ziet er weer erg gelikt uit Kier!
* floriske.nl vraagt zich alleen af of je niet meer tijd kwijt ben met de foto's dan met het modden zelf
* floriske.nl vraagt zich alleen af of je niet meer tijd kwijt ben met de foto's dan met het modden zelf
offtopic:
heb je eigenlijk ooit nog iets van Lian-Li gehoord over het knopje voor m'n x-box case?
heb je eigenlijk ooit nog iets van Lian-Li gehoord over het knopje voor m'n x-box case?
[ Voor 3% gewijzigd door floriske.nl op 17-12-2012 20:12 ]
Ik zag vandaag je MOD langkomen op facebook dankzij de vrienden de Alienware Nederland.
Ik moet zeggen ik vind de zaken die je doet met plexiglas hoofdzakelijk wel mooi.
Echter hou ik altijd wel van om suggesties te geven dus bij deze.
1. Kun je niet die lucht uitlaten voor je 360 rad niet beter maken in dezelfde golf maken als de caselights van de orginele case.
2. Ik vind die ogen van de alien op de CPU koeler wel cool maar ik zou hem op een zeshoekig stukje groen plexiglas lijmen zodat je het hoofd duidelijk ziet en deze niet wegvalt tegen de achtergrond
Daarnaast ben ik nieuwsgierig hoe je die onderste 6 pin gaat aansluiten op je videokaart want daar zit je plexiglas pijp van je waterkoeling dus recht voor
Ik moet zeggen ik vind de zaken die je doet met plexiglas hoofdzakelijk wel mooi.
1. Kun je niet die lucht uitlaten voor je 360 rad niet beter maken in dezelfde golf maken als de caselights van de orginele case.
2. Ik vind die ogen van de alien op de CPU koeler wel cool maar ik zou hem op een zeshoekig stukje groen plexiglas lijmen zodat je het hoofd duidelijk ziet en deze niet wegvalt tegen de achtergrond
Daarnaast ben ik nieuwsgierig hoe je die onderste 6 pin gaat aansluiten op je videokaart want daar zit je plexiglas pijp van je waterkoeling dus recht voor
Nickname KasPlantje.
Dat wordt een mooie pc
- pleasure in the job puts perfection in the work -
Thanks, bij mij zijn het beide problemen wat zich voordoet. blijft een dure hobby en tijd kom ik zeker te kortrisc16 schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:01:
ik vind het ook een ontzettend mooi project. bij mij is de tijd neit zo het probleem maar het geld. ben nu wel rustig bezig stukje voor stukje aan te passen. maar casemodding blijft een prijzige hoby
Dank u Floriske, lol foto's ed. nemen zeker veel tijd in beslag...maar dat is de verplichting die je aan gaat met sponsors.floriske.nl schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:11:
Ziet er weer erg gelikt uit Kier!
offtopic:
Hmm ja het knopje...nooit meer aangedacht, excuus hiervoor. Van lili ook niks meer gehoord, kmoet zeggen dat de correspondentie ook zeer stroef verliep. Maar kga nog een keer een poging wagen.
ThanksGerGio schreef op woensdag 19 december 2012 @ 17:23:
Ik zag vandaag je MOD langkomen op facebook dankzij de vrienden de Alienware Nederland.
1. Nah, als ik dat nu nog moet aanpassen ben ik op slopers hoogte
2. Tis zeker een idee en ga dit ff testen denk ik. Het idee is eigenlijk om dit niet al te veel laten te laten opvallen, omdat er al aardig wat licht effect in de kast komt straks.
6pins gaat precies, gepast en goed bevonden
sounaloa schreef op woensdag 19 december 2012 @ 19:33:
Kier like a boss!
Thankstobyjan schreef op woensdag 19 december 2012 @ 19:46:
Dat wordt een mooie pc

De openvallende grill aan de zijkanten passen goed bij de bouw en ook het groen/geel plexi past erg goed bij de nvidia en alienware vibe. Ik vind het nog steeds jammer dat de gaten voor de radiatoren vierkant zijn, maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak. Erg tof ook die lichtgevende oogjes op de koeler. Het zijn altijd details die het afmaken.
https://www.facebook.com/DutchLionCustomising
In het begin was ik een beetje sceptish, maar hij begint toch wel zeer mooi te worden moet ik bekennen.
Verder misschien een heel stomme vraag, maar van die koperen buizen die je soms hebt gebruikt in je vorige casemods, koop je die gewoon in doe je het zelf zaken ? En ik vroeg me af of je die dus moet aansluiten op van die gewone fittings of op compressionfittings ? Ik had graag eens geprobeerd, maar ik kon tot op heden de juiste maten niet vinden in de gamma.
Oohja, het zou leuk zijn als je voor die vents aan de onderkant iets kon maken in de vorm van een relais ofzo zodanig dat dezen ook automatish opengaan wanneer de temp stijgt en ze gesloten zijn wanneer er niet veel airflow nodig is of wanneer de PC uit staat. Een ander klein detail, je had ze misschien beter dezelfde vorm gegeven als de bovensten, dan was het meer een geheel.
Maar, hij is erg mooi !
Verder misschien een heel stomme vraag, maar van die koperen buizen die je soms hebt gebruikt in je vorige casemods, koop je die gewoon in doe je het zelf zaken ? En ik vroeg me af of je die dus moet aansluiten op van die gewone fittings of op compressionfittings ? Ik had graag eens geprobeerd, maar ik kon tot op heden de juiste maten niet vinden in de gamma.
Oohja, het zou leuk zijn als je voor die vents aan de onderkant iets kon maken in de vorm van een relais ofzo zodanig dat dezen ook automatish opengaan wanneer de temp stijgt en ze gesloten zijn wanneer er niet veel airflow nodig is of wanneer de PC uit staat. Een ander klein detail, je had ze misschien beter dezelfde vorm gegeven als de bovensten, dan was het meer een geheel.
Maar, hij is erg mooi !
I7 960 @ 4.2Ghz-Coolit eco alc c240-2*HD6850 CFX-CM690II-6GB Corsair Vengance ram cl8-2*OCZ SSD in Raid0
wow het is geweldig mooi!!!
(komt er een update of heb ik iets gemist en is ie af?
)
(komt er een update of heb ik iets gemist en is ie af?
Ziet er erg mooi uit! Je weet altijd wel weer wat nieuws te vinden:) Die klepjes onder in de case vind ik ook erug vett staan 
Wat Soulaiman ook al zegt, ik ben ook benieuwd hoe je dat doet met die koperen buizen. En als ik vragen mag: Waar haal je die rechte tubes?
Succes verder en ik kijk uit naar de volgende update:)
Wat Soulaiman ook al zegt, ik ben ook benieuwd hoe je dat doet met die koperen buizen. En als ik vragen mag: Waar haal je die rechte tubes?
Ziet er weer strak uit zo, die vents aan de zijkant passen mooi zo, en dat Nvidia paneeltje is erg nice.
Waar heb je die glowpads vandaan als ik vragen mag?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Thanks man, Update??? hijs al lang al afklokkert1 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:25:
wow het is geweldig mooi!!!
(komt er een update of heb ik iets gemist en is ie af?)
Dank u
Dank....als je eerst vertelt waar je koperen buizen ziet vertel ik waar ik de rechte tubes vandaan hebari-equal95 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:19:
Ziet er erg mooi uit! Je weet altijd wel weer wat nieuws te vinden:) Die klepjes onder in de case vind ik ook erug vett staan
Dank je wel man, de glowpads (GlowPlex) zijn bij recom vandaanMeelobee schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:17:
Ziet er weer strak uit zo, die vents aan de zijkant passen mooi zo, en dat Nvidia paneeltje is erg nice.
Origineel vind ik de kast echt lelijk maar nu vind ik hem gewoon mooi knap werk man!
Haha, ik zie ze in deze mod inderdaad nergens. Soulaiman vroeg het volgende boven mij in de reacties:kier schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:46:
[...]
Dank....als je eerst vertelt waar je koperen buizen ziet vertel ik waar ik de rechte tubes vandaan heb
''Verder misschien een heel stomme vraag, maar van die koperen buizen die je soms hebt gebruikt in je vorige casemods, koop je die gewoon in doe je het zelf zaken ? En ik vroeg me af of je die dus moet aansluiten op van die gewone fittings of op compressionfittings ? Ik had graag eens geprobeerd, maar ik kon tot op heden de juiste maten niet vinden in de gamma.''
Dat vroeg ik me ook af;)
Vertellen waar ik ze zie kan ik dus niet, maar toch hoop ik dat je het me kan vertellen:P
Another mystery solved...
Je kunt ook nog de binnenkant van de boven en onderkant van de buizen even op een verzinkboor zetten. Dit deed ik met mn buizen (hoewel die van koper zijn) omdat er anders een vervelend geluidje onstond. Waarschijnlijk dus door water langs bramen op de rand aan de binnenkant.
Maar thanks voor de info Richard, ik ga een kijken of het niet beter is het koper door plastic te vervangen.

Mod ziet er bazig vet uit BTW. Die glowpad werkt echt goed (lees: jaloers).
Je kunt ook nog de binnenkant van de boven en onderkant van de buizen even op een verzinkboor zetten. Dit deed ik met mn buizen (hoewel die van koper zijn) omdat er anders een vervelend geluidje onstond. Waarschijnlijk dus door water langs bramen op de rand aan de binnenkant.
Maar thanks voor de info Richard, ik ga een kijken of het niet beter is het koper door plastic te vervangen.
Mod ziet er bazig vet uit BTW. Die glowpad werkt echt goed (lees: jaloers).
Alienware Aurora ALX-XL is sponsored by:

Update!!!
Heeft even geduurd maar hier is dan de volgende update van de Alienware. Na wat twijfel wat ik zou doen ivm de paint of poedercoaten heb ik toch besloten om het maar zelf te doen.
Aantal bussen primer en Mat zwart aangeschaft en gaan
Onderdelen goed in de primer gezet

Nacht goed laten drogen en hierna meerdere lagen zwart aangebracht
Welke ook weer goed te drogen zijn gehangen. Aardig gelukt dacht ik zo

Intern hab ik ook nog wat zwart toegepast koelblok en ander klein meuk...alleen nog ff de connectors uitwisselen

Blijft leuk met de Alien eyes spelen

Ik heb ook de midplate zwart gemaakt. Dit om een mooie groene rand mbv een ccfl balk te krijgen
om een betere licht opbrengst en spreiding te krijgen heb ik eerst de top wit gemaakt en hierover een laag zwart

En een wat licht geplaatst

Tijd om te kijken hoe het hart van de verlichting ed. te plaatsen. Hier heb ik een plaatje alu op maat gemaakt

Komt zo te zitten

Na verlengen van wat kabels en wat gepuzzel

Spanning erop om te testen

En de verlichting ed. werkt weer

Altijd goed om te weten voordat de afwerking begint

Heel ijverig al mn sleeve spullen te voorschijn gehaald om de dikke bundel te gaan sleeven

Kwam ik erachter dat de pins van het grote blok toch niet zo makkelijk los gaan. Heb aardig wat geprobeerd, maar krijg ze niet netjes los zonder te slopen. Ik mis gewoon de sleuven om de pin remover in te doen.

dus change of plans...ga hier voor sleeved extenions gebruiken. Sorry geen sleeve update dus!
Verders heb ik nog wat aan de achterkant gedaan. Omdat ik de Aurora wat hoger gemaakt heb, zal ik de achterkant ook moeten
verlengen. alu plaatje gezaagd/ gebogen en geboord

En nog een plaatje gezaagd + gebogen

Eerste plaatje gemonteerd op de bestaande PSU cover

En de andere plaat zwart gemaakt en gemonteerd. Moet nog wel beetje bijbuigen en waarschijnlijk nog sparingen met mesh erin, maar zo komt hij ongeveer te zitten.

Als laatste de keuze van de fans voor op de rads. De Scythe SY1212SL12H...mooie dunne fans, alleen wel wat lawaai.
Maar zal ze zeker nog wat knijpen

Meer is onderweg

Update!!!
Heeft even geduurd maar hier is dan de volgende update van de Alienware. Na wat twijfel wat ik zou doen ivm de paint of poedercoaten heb ik toch besloten om het maar zelf te doen.
Aantal bussen primer en Mat zwart aangeschaft en gaan
Onderdelen goed in de primer gezet

Nacht goed laten drogen en hierna meerdere lagen zwart aangebracht
Welke ook weer goed te drogen zijn gehangen. Aardig gelukt dacht ik zo

Intern hab ik ook nog wat zwart toegepast koelblok en ander klein meuk...alleen nog ff de connectors uitwisselen

Blijft leuk met de Alien eyes spelen

Ik heb ook de midplate zwart gemaakt. Dit om een mooie groene rand mbv een ccfl balk te krijgen
om een betere licht opbrengst en spreiding te krijgen heb ik eerst de top wit gemaakt en hierover een laag zwart

En een wat licht geplaatst

Tijd om te kijken hoe het hart van de verlichting ed. te plaatsen. Hier heb ik een plaatje alu op maat gemaakt

Komt zo te zitten

Na verlengen van wat kabels en wat gepuzzel

Spanning erop om te testen

En de verlichting ed. werkt weer

Altijd goed om te weten voordat de afwerking begint

Heel ijverig al mn sleeve spullen te voorschijn gehaald om de dikke bundel te gaan sleeven

Kwam ik erachter dat de pins van het grote blok toch niet zo makkelijk los gaan. Heb aardig wat geprobeerd, maar krijg ze niet netjes los zonder te slopen. Ik mis gewoon de sleuven om de pin remover in te doen.

dus change of plans...ga hier voor sleeved extenions gebruiken. Sorry geen sleeve update dus!
Verders heb ik nog wat aan de achterkant gedaan. Omdat ik de Aurora wat hoger gemaakt heb, zal ik de achterkant ook moeten
verlengen. alu plaatje gezaagd/ gebogen en geboord

En nog een plaatje gezaagd + gebogen

Eerste plaatje gemonteerd op de bestaande PSU cover

En de andere plaat zwart gemaakt en gemonteerd. Moet nog wel beetje bijbuigen en waarschijnlijk nog sparingen met mesh erin, maar zo komt hij ongeveer te zitten.

Als laatste de keuze van de fans voor op de rads. De Scythe SY1212SL12H...mooie dunne fans, alleen wel wat lawaai.
Maar zal ze zeker nog wat knijpen

Meer is onderweg
één woord:
PRACHTIG
dat licht zo mooi!
Wat voor spul heb je precies op die arcyl plaat gedaan?
een soort van folie? Op die groene midplate
PRACHTIG
dat licht zo mooi!
[ Voor 84% gewijzigd door Rubm93 op 28-01-2013 13:38 ]
Vet gedaan! Ben zelf nooit zo weg geweest van Alienware kasten, maar je maakt er zeer positieve veranderingen aan!
Gebruik je de 12mm fans? hmm ik ben benieuwd naar de temps. Ik heb ze juist niet gebruikt omdat ik te horen krijg dat ze amper lucht pushen.
Net achterkantje zo.
En die extensions ga je toch zeker wel zelf maken?
Net achterkantje zo.
https://www.facebook.com/DutchLionCustomising
Die dunne fans hebben toch haast geen static preasure, dus die kunnen toch nooit een rad goed koelen?
volgens mij zijn je temps veel lager als je goede preasure optimized fans van noctua ofzo neemt.
volgens mij zijn je temps veel lager als je goede preasure optimized fans van noctua ofzo neemt.
Een update wil ik(denk ook dat ik namens andere spreek)
Wat er mee gedaan word is onbegrijpelijk! Als eerste een verhoging, zijkant in vorm als bovenkant, die plexi plaat in het midden, etc.

Wat er mee gedaan word is onbegrijpelijk! Als eerste een verhoging, zijkant in vorm als bovenkant, die plexi plaat in het midden, etc.
Dank je!!!Rubm93 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 20:32:
één woord:
PRACHTIG
dat licht zo mooi!
Ik heb eerst de bovenkant wit gespoten en daarop een laag zwart vinyl geplakt. Het wit geeft een mooiere lichtspreiding.
Dat hoor ik vaker, maar gelukkig kan/mag ik hier wat aan veranderenIanovski schreef op zondag 27 januari 2013 @ 21:16:
Vet gedaan! Ben zelf nooit zo weg geweest van Alienware kasten, maar je maakt er zeer positieve veranderingen aan!
Temp komen zodra alles klaar is. En yup het zijn de120mm 2000rpm versie.Hukkel80 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:17:
Gebruik je de 12mm fans? hmm ik ben benieuwd naar de temps. Ik heb ze juist niet gebruikt omdat ik te horen krijg dat ze amper lucht pushen.
Net achterkantje zo.
Extensions zijn al geleverd, dus word me makkelijk gemaakt
Wist niet dat de fans zo slecht waren...zal hier nogeens naar kijken thnxJMaarse schreef op maandag 28 januari 2013 @ 02:15:
Die dunne fans hebben toch haast geen static preasure, dus die kunnen toch nooit een rad goed koelen?
ff nog op nieuwe pijpjes wachten en de Nvidia cover, dan komt een nieuwe update en als goed gaat nog gevuld ookyrxcf schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 01:20:
Een update wil ik(denk ook dat ik namens andere spreek)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

kier schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:07:
[...]
Dank je!!!
Ik heb eerst de bovenkant wit gespoten en daarop een laag zwart vinyl geplakt. Het wit geeft een mooiere lichtspreiding.
[...]
Dat hoor ik vaker, maar gelukkig kan/mag ik hier wat aan veranderen
[...]
Temp komen zodra alles klaar is. En yup het zijn de120mm 2000rpm versie.
Extensions zijn al geleverd, dus word me makkelijk gemaakt
[...]
Wist niet dat de fans zo slecht waren...zal hier nogeens naar kijken thnx
[...]
ff nog op nieuwe pijpjes wachten en de Nvidia cover, dan komt een nieuwe update en als goed gaat nog gevuld ook

Kan niet wachten

Update!!!
Het einde is bijna in zicht. Afgelopen weken toch aardig wat gedaan aan de Alienware Aurora R4
Omdat het sleeven niet echt lekker ging met de grote connector heb ik extensions gebruikt. Het is zeker niet MDPC sleeve, maar mistaat niet.
Onderste GPU voeding connected

En nog een voeding erbij

En nog ééñ

De laatste

Beetje recht buigen en trekken

Staat wel leuk

24 pins ook wat shapen

Heb waarschijnlijk al wat foto's voorbij zien komen van de tubes, maar hier alles connected. Deze keer met 12/10mm buis
Eindelijk heb ik ze gevonden en de perfecte maat. Enige wat moet gebeuren aan de tubes is een schuin randje vanaf vijlen net als de crystal links

Was ook weer aardig wat werk, maar hier 1 pic van de andere side finished lol

En toen was het toch echt tijd om te vullen en lek testen. Optical drive eruit gehaald en de bayres vullen.

Na wat pruttelen...

En toen werd het donker...
Lights on please!!!
Oww bijna vergeten, De midplate heb ik in zijn geheel verlicht gekregen door de ene helft een groen ccfl balkje te plaatsen.
En de andere (links) een glowpad te gebruiken. ivm. de PSU cage zou dit anders een donker stuk opleveren...nu dus niet

En toen het grote licht aan. Omdat de sidepanel eraf is blijven er 3 witte ledjes aan de bovenkant schijnen, wat internal verlicht

Toch even de ledjes uit

Kleur standaard ff op groen gehouden, maar alle orginele kleuren opties zijn nog mogelijk.

En de front heeft ook zeker wel wat zo

En toen was het weer licht. Wat foto's met daglicht en de kappen erop

Nog een aantal kleine werkzaamheden moeten gebeuren, zoals de Nvidia sticker op de verlichte GPU cover, window maken en dergelijke. Hierover volgende keer meer
Groetjes!!!

Update!!!
Het einde is bijna in zicht. Afgelopen weken toch aardig wat gedaan aan de Alienware Aurora R4
Omdat het sleeven niet echt lekker ging met de grote connector heb ik extensions gebruikt. Het is zeker niet MDPC sleeve, maar mistaat niet.
Onderste GPU voeding connected

En nog een voeding erbij

En nog ééñ

De laatste

Beetje recht buigen en trekken

Staat wel leuk

24 pins ook wat shapen

Heb waarschijnlijk al wat foto's voorbij zien komen van de tubes, maar hier alles connected. Deze keer met 12/10mm buis
Eindelijk heb ik ze gevonden en de perfecte maat. Enige wat moet gebeuren aan de tubes is een schuin randje vanaf vijlen net als de crystal links

Was ook weer aardig wat werk, maar hier 1 pic van de andere side finished lol

En toen was het toch echt tijd om te vullen en lek testen. Optical drive eruit gehaald en de bayres vullen.

Na wat pruttelen...

En toen werd het donker...
Lights on please!!!
Oww bijna vergeten, De midplate heb ik in zijn geheel verlicht gekregen door de ene helft een groen ccfl balkje te plaatsen.
En de andere (links) een glowpad te gebruiken. ivm. de PSU cage zou dit anders een donker stuk opleveren...nu dus niet

En toen het grote licht aan. Omdat de sidepanel eraf is blijven er 3 witte ledjes aan de bovenkant schijnen, wat internal verlicht

Toch even de ledjes uit

Kleur standaard ff op groen gehouden, maar alle orginele kleuren opties zijn nog mogelijk.

En de front heeft ook zeker wel wat zo

En toen was het weer licht. Wat foto's met daglicht en de kappen erop

Nog een aantal kleine werkzaamheden moeten gebeuren, zoals de Nvidia sticker op de verlichte GPU cover, window maken en dergelijke. Hierover volgende keer meer
Geweldig werk Kier, heb echt van deze mod genoten!
Super gaaf ook gewoon dat je een stuk van een andere kast onder heb gebouwd voor de radiatoren!
Tot de volgende update maar weer dan
Pfff, die alienware case zijn al best prijzig, zal wel duur grapje geworden zijn, toch beetje jammer dat er 2x gtx 555 in zit terwijl ze wel even een i7 gebruiken, beetje vaag waarom ze het gamedesktops noemen, gebruik dan de i5 met beter videokaarten, een 660 is netzo sterk als 2x 555 bijna, beetje jammer.
Maar mooie case is het wel.
Er zat 1 x een GTX 555 in, maar nu 2 x een GTX 680comitatus schreef op maandag 18 februari 2013 @ 07:52:
Pfff, die alienware case zijn al best prijzig, zal wel duur grapje geworden zijn, toch beetje jammer dat er 2x gtx 555 in zit terwijl ze wel even een i7 gebruiken, beetje vaag waarom ze het gamedesktops noemen, gebruik dan de i5 met beter videokaarten, een 660 is netzo sterk als 2x 555 bijna, beetje jammer.
Prachtige build kier! Echt ontzettend gaaf!
beterkevindelange schreef op maandag 18 februari 2013 @ 08:05:
[...]
Er zat 1 x een GTX 555 in, maar nu 2 x een GTX 680
Prachtige build kier! Echt ontzettend gaaf!
Uiteraard, maar dat valt vooral wij "tweakers" op denk ik. Degene die zo'n alienware kopen die vinden het prachtig en zien dat soort details niet eens en nemen aan dat het 't beste van het beste is. Ik denk dat iemand met wat meer verstand of meer interesse al snel uitkomt bij een zelfbouw systeem (nu heb ik het nog niet over het modden). Maar wat Kier met deze kast heeft gedaan... echt super!comitatus schreef op maandag 18 februari 2013 @ 08:36:
[...]
beter, maar nog steeds zijn die alienware kasten veel te duur eigelijk. Ook wel jammer dat de PSU niet even mooi zwart was in begin. Zie je zo'n grijs grill aan de achterkant echt een minpunt naar mijn mening (bij koop).
Buitenwerelds deze mod! Jaloers op de skills.
Paint job is trouwens ook netjes gelukt.
Vraagje, wat voor buizen gebruik je voor je waterkoeling? En waar haal je ze vandaan?
Vraagje, wat voor buizen gebruik je voor je waterkoeling? En waar haal je ze vandaan?
Damn Richard, alweer een absoluut meesterwerk! Geniaal hoe je de Alienware-huisstijl met de typische Kier-elementen in harmonie hebt gekregen. En dat bodemstuk sluit gewoon naadloos aan op de rest.Koning! Dit is een Alienware waar je wél mee thuis kunt komen
wow het is echt heel mooi geworden!!! echt awesome
Erg vet geworden!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Thanks, en zeker tot de volgende keer maar weer.AktiveHate schreef op maandag 18 februari 2013 @ 07:03:
Geweldig werk Kier, heb echt van deze mod genoten!Super gaaf ook gewoon dat je een stuk van een andere kast onder heb gebouwd voor de radiatoren!
2x 680comitatus schreef op maandag 18 februari 2013 @ 07:52:
Zijn best duur ja, en uit modders oogpunt zou ik ook extern alles zwart maken....maar wie zijn wijcomitatus schreef op maandag 18 februari 2013 @ 08:36:
[...]
beter, maar nog steeds zijn die alienware kasten veel te duur eigelijk. Ook wel jammer dat de PSU niet even mooi zwart was in begin. Zie je zo'n grijs grill aan de achterkant echt een minpunt naar mijn mening (bij koop).
Amen to thatkevindelange schreef op maandag 18 februari 2013 @ 08:45:
[...]
Uiteraard, maar dat valt vooral wij "tweakers" op denk ik. Degene die zo'n alienware kopen die vinden het prachtig en zien dat soort details niet eens en nemen aan dat het 't beste van het beste is. Ik denk dat iemand met wat meer verstand of meer interesse al snel uitkomt bij een zelfbouw systeem (nu heb ik het nog niet over het modden). Maar wat Kier met deze kast heeft gedaan... echt super!
Thanks, de buizen die ik nu gebruik zijn 12/10mm en bij E22 vandaanSlurpie schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:29:
Buitenwerelds deze mod! Jaloers op de skills.
lol, niet thuis komen met deze maar straks wegbrengen naar DellSingular1ty schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:36:
Damn Richard, alweer een absoluut meesterwerk! Geniaal hoe je de Alienware-huisstijl met de typische Kier-elementen in harmonie hebt gekregen. En dat bodemstuk sluit gewoon naadloos aan op de rest.Koning! Dit is een Alienware waar je wél mee thuis kunt komen

Dank je manklokkert1 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:24:
wow het is echt heel mooi geworden!!! echt awesome
ThanksTommyGun schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:03:
Erg vet geworden!
Thanx. Ziet er namelijk zo veel beter uit dan normale tubing.kier schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:24:
[...]
Thanks, de buizen die ik nu gebruik zijn 12/10mm en bij E22 vandaan
Verwijderd
Geweldige build !
Ik geniet gewoon al elke keer van de afwerking nog niet eens hoe is gedaan !
Dat Nvidia logo is ook zeer mooi gemaakt maar waar ik zeker altijd versteld van sta is hoe je die kabels zo mooi krijgt afgewerkt
Dat Nvidia logo is ook zeer mooi gemaakt maar waar ik zeker altijd versteld van sta is hoe je die kabels zo mooi krijgt afgewerkt
Dank voor deze fijne woorden. Nvidia sticker was ff probeersel, de echte moet nog komenVerwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:01:
Geweldige build !
Deze week hoop ik

Update!!!
Het is zover...hij is klaar.
Laatste werkzaamheden zijn gedaan en nu alleen nog de final fotoshoot. Daarna gaat hij voorlopig terug naar Alienware.
Voor demo room en events...dus mischien kom je hem nog een keer live tegen
Window was één van de laatste dingen die gedaan most worden, dus heb ik de bestaande cover nog wat aangepast.
Overbodig plastic weg gehaald

Een stuk acryl op maat gemaakt

En vast geplakt

De vinyl stickers waren ook binnen en zijn erg mooi geworden. Heb er meerdere gekregen om het 1 en ander uit te proberen. Letterop Reclame heel erg bedankt hiervoor.

Gelijk toegepast en licht getest

En de Alienware Aurora ALX-XL aangesloten

Crysis 3 mag niet ontbreken

Laatste update word final fotoshoot en mischien nog een leuk filmpje...tot dan!!!

Update!!!
Het is zover...hij is klaar.
Laatste werkzaamheden zijn gedaan en nu alleen nog de final fotoshoot. Daarna gaat hij voorlopig terug naar Alienware.
Voor demo room en events...dus mischien kom je hem nog een keer live tegen
Window was één van de laatste dingen die gedaan most worden, dus heb ik de bestaande cover nog wat aangepast.
Overbodig plastic weg gehaald

Een stuk acryl op maat gemaakt

En vast geplakt

De vinyl stickers waren ook binnen en zijn erg mooi geworden. Heb er meerdere gekregen om het 1 en ander uit te proberen. Letterop Reclame heel erg bedankt hiervoor.

Gelijk toegepast en licht getest

En de Alienware Aurora ALX-XL aangesloten

Crysis 3 mag niet ontbreken

Laatste update word final fotoshoot en mischien nog een leuk filmpje...tot dan!!!
Mooie update Kier! Ziet er errug gaaf uit! Volg je werk al wel wat langer en elke keer weet je er wat moois van te maken. Hou vooral van een cleane setup! En je hebt het gedaan hoor! top!
Weer een nominaatje binnen....Motm february. Vote wisely please 
Mod of the Month February 2013 | bit-tech.net
Mod of the Month February 2013 | bit-tech.net

Final Update!!!
Hi medemodders,
Hierbij de final photoshoot. Hoop dat jullie net zo genoten heb als ik met het bouwen van deze casemod.
Special thanks goes to:
- Hendrik en Ian van Alienware
- Niko van EKWB
- Pascal en Lise van Nvidia
- Medewerkers van Letterop
Janina, Pascal en iedereen van de forums voor de mooie complimenten.

Grtz. en tot de volgende mod maar weer

Final Update!!!
Hi medemodders,
Hierbij de final photoshoot. Hoop dat jullie net zo genoten heb als ik met het bouwen van deze casemod.
Special thanks goes to:
- Hendrik en Ian van Alienware
- Niko van EKWB
- Pascal en Lise van Nvidia
- Medewerkers van Letterop
Janina, Pascal en iedereen van de forums voor de mooie complimenten.

Grtz. en tot de volgende mod maar weer
wat een prachtig monster
alleen vind ik het nog steeds een beetje jammer van het blauwe OEM bord...
verder is het echt heerlijk om naar te kijken ^^
verder is het echt heerlijk om naar te kijken ^^
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.