Bestelling bij MyCom wordt niet geleverd

Pagina: 1
Acties:
  • 776 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollywood7773
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-06-2019
Hallo,

Ik heb samen met een vriend van mij 2 bestelling gedaan bij MyCom
Het gaat om het spel Forza Horizon: Limited Edition.

Deze bestellingen zijn sinds 20 oktober op de status 'order is in bestelling' gebleven.
Nu heb ik op 26 oktober (de release dag van Forza Horizon) gebeld met de klantenservice van MyCom.
Daarvan heb ik te horen gekregen dat er nog geen enkel exemplaar is geleverd door de leverancier en dat het nog voor een onbepaalde tijd kan duren i.v.m. problemen bij de leverancier.

Ik dacht bij mijzelf, oke dit kan gebeuren.

Dan kom ik te horen van 2 andere vrienden die respectievelijk werken bij Gamemania en MyCom dat ze dit spel in de normale editie en de limited editie al in de schappen hebben en ook al verkopen.
Ook heb ik gehoord, van de persoon die bij Gamemania werkt, dat beide winkels bij hetzelfde punt bestellen.

Ik weet niet wat ze daar allemaal te horen krijgen bij het hoofdkantoor van MyCom, maar valse informatie doorgeven aan klanten stel ik bij lange na niet op prijs.

Dit was de laatste keer dat ik bij deze winkel een order doe en ik geef advies aan alle andere die dit lezen dit ook niet meer te doen.
Het maakt niet uit wat je besteld, maar om er misschien dagen op zitten te wachten en te horen krijgen dat je de bestelling niet krijgt ga ik niet op wachten.

Met vriendelijke groer,
Hollywood7773

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

http://tweakers.net/shopreview/ is er niet voor niets ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Raven op 27-10-2012 15:05 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollywood7773
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-06-2019
Dank je wel, ben nieuw hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Het is de bedoeling dat je een shopreview pas schrijft als de zaak afgehandeld is. Je beoordeelt nu een shop zonder ze enige kans te geven de fout te corrigeren.
(overigens is volgens de website van Mycom Forza maar bij één filiaal op voorraad, en dat is niet de door jouw bestelde Limited Edition.)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
dan annuleer je toch je bestellen en haal je het bij 1 van je vrienden? Zo moeilijk is dat niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:05
Verdenk je nou echt dat een shop expres een product niet verzend terwijl ze het wel gewoon hebben liggen? Kan zijn dat het bij hun domweg nog niet geleverd is. Mycom heeft meerdere vestigingen.

Zo kan ook bij de ene GameMania het spel al wel liggen en bij de andere niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:23

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Welkom op Tweakers :)

Ik doe dit topic op slot. Dit soort ervaringen horen in de shopreview, het forum is bedoeld voor discussie, niet voor het delen van een ervaring, zie ook: SF Beleid

Inderdaad wel even wachten met het plaatsen van een review tot er sprake is van een afgeronde ervaring, of een uitzichtloze situatie.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.