Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga met deze computer vooral gamen en downloaden. Ik download vooral films. Ook moet hij vlot zijn met het opstarten van programs.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik stel mijn max op 1200,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een toetsenbord en muis. Verder heb ik al een samsung 32 inch lcd tv om er op aan te sluiten.
Als laatste heb ik ook nog een 5.1 logitech surround set ( X530).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil genoeg opslagcapaciteit hebben zodat ik hier films op kan zetten. Ik heb een goede videokaart nodig die nog lang bij de tijd blijft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grote van het systeem maakt mij niet zo heel veel uit. Hij moet nog een heel tijdje bij de tijd zijn en wanneer nodig, upgradable zijn.
Voorstel
Hier komen nog windows 8
en deze case bij. Deze kon ik niet vinden in de pricewatch maar hier de link: Aerocool Xpredator x1 black edition http://www.aerocool.com.t...predator-x1-black-edition
Ik ga met deze computer vooral gamen en downloaden. Ik download vooral films. Ook moet hij vlot zijn met het opstarten van programs.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik stel mijn max op 1200,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een toetsenbord en muis. Verder heb ik al een samsung 32 inch lcd tv om er op aan te sluiten.
Als laatste heb ik ook nog een 5.1 logitech surround set ( X530).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil genoeg opslagcapaciteit hebben zodat ik hier films op kan zetten. Ik heb een goede videokaart nodig die nog lang bij de tijd blijft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grote van het systeem maakt mij niet zo heel veel uit. Hij moet nog een heel tijdje bij de tijd zijn en wanneer nodig, upgradable zijn.
Voorstel
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 965 Black Edition | € 84,20 | € 84,20 |
| 1 | Asus Sabertooth 990FX | € 142,01 | € 142,01 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 670 4GB Superclocked | € 425,- | € 425,- |
| 1 | Western Digital Scorpio Blue WD10JPVT, 1TB SATA-300, 8MB, 5400rpm | € 81,51 | € 81,51 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ16GX3M2A1866C9 | € 83,34 | € 83,34 |
| 1 | OCZ ModXStream Pro 600W | € 63,99 | € 63,99 |
| 1 | Adata S510 120GB | € 94,- | € 94,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 974,05 | |
Hier komen nog windows 8
en deze case bij. Deze kon ik niet vinden in de pricewatch maar hier de link: Aerocool Xpredator x1 black edition http://www.aerocool.com.t...predator-x1-black-edition
[ Voor 230% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 18:38 ]