Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals de titel van dit topic al aangeeft, zal de pc voornamelijk gebruikt worden voor internet en e-mail en zal er tevens sporadisch een film op gekeken worden c.q. gestreamd worden naar mijn tv. Spelletjes speel ik niet en ook aan fotobewerking doe ik niet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Circa EUR 900,- inclusief monitor, toetsenbord en muis.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu nog een mac, nee dus.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vanwege het gebruik, denk ik geen separate videokaart nodig te hebben. Ik wil wel voldoende opslagmogelijkheden te hebben. Dus naast een ssd, tevens een grote hdd. Verder wil ik minimaal een 24 inch scherm en een draadloze muis en toetsenbord.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben op zoek naar een energiezuinig en een stil systeem. Liefst zo compact mogelijk. Daarnaast wil ik er minimaal 3-4 jaar zonder upgrade mee kunnen doen. Vandaar dat ik in onderstaand voorstel gekozen heb voor een i5 en niet een goedkopere processor.
Voorstel
Ik heb inmiddels een paar dagen onderzoek erop zitten en heb dit lijstje samengesteld. Voor mij staan enkel de ssd en hdd van dit voorstel niet ter discussie.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Zoals de titel van dit topic al aangeeft, zal de pc voornamelijk gebruikt worden voor internet en e-mail en zal er tevens sporadisch een film op gekeken worden c.q. gestreamd worden naar mijn tv. Spelletjes speel ik niet en ook aan fotobewerking doe ik niet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Circa EUR 900,- inclusief monitor, toetsenbord en muis.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu nog een mac, nee dus.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vanwege het gebruik, denk ik geen separate videokaart nodig te hebben. Ik wil wel voldoende opslagmogelijkheden te hebben. Dus naast een ssd, tevens een grote hdd. Verder wil ik minimaal een 24 inch scherm en een draadloze muis en toetsenbord.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben op zoek naar een energiezuinig en een stil systeem. Liefst zo compact mogelijk. Daarnaast wil ik er minimaal 3-4 jaar zonder upgrade mee kunnen doen. Vandaar dat ik in onderstaand voorstel gekozen heb voor een i5 en niet een goedkopere processor.
Voorstel
Ik heb inmiddels een paar dagen onderzoek erop zitten en heb dit lijstje samengesteld. Voor mij staan enkel de ssd en hdd van dit voorstel niet ter discussie.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3470 Boxed | € 172,30 | € 172,30 |
1 | Asrock B75 Pro3-M | € 58,40 | € 58,40 |
1 | Western Digital Green WD20EARX, 2TB | € 89,- | € 89,- |
1 | Cooler Master Silencio 550 | € 66,50 | € 66,50 |
1 | Iiyama E2473HDS-B1 Zwart | € 178,90 | € 178,90 |
1 | be quiet! Shadow Rock PRO SR1 | € 42,13 | € 42,13 |
1 | Logitech MK520 Wireless Combo | € 34,45 | € 34,45 |
1 | G.Skill Ripjaws X F3-12800CL9D-8GBXL | € 34,- | € 34,- |
1 | Samsung SH-224BB Zwart | € 16,45 | € 16,45 |
1 | XFX Pro 550W | € 55,40 | € 55,40 |
1 | OCZ Agility 3 120GB | € 78,90 | € 78,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 826,43 |
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.