Ik wil een "leuke" digitale spiegelreflex camera gaan aanschaffen via marktplaats.
Nu zie ik een hoop aanbiedingen van hobbyisten staan met een hoop accessoire, wat het juist heel interessant maakt voor startende hobbyist.
Zo zie je redelijk wat setjes met bijvoorbeeld een body van merk X en een lens, extra batterij en opberg tas.
Ook wordt er gesproken over het aantal clicks dat is genomen met de camera.
Ik zou graag willen weten welk merk en type camera ik naar uit zou moeten kijken en welk bedrag redelijk is voor zo iets.
Ik zoek iets waarmee ik snel foto's kan maken en met snel bedoel ik de tijd tussen tussen de clicks in.
Zodat ik veel foto's kan maken in een korte tijd.
edit:
Budget rond de € 300,--
soort foto's: allround
Nu zie ik een hoop aanbiedingen van hobbyisten staan met een hoop accessoire, wat het juist heel interessant maakt voor startende hobbyist.
Zo zie je redelijk wat setjes met bijvoorbeeld een body van merk X en een lens, extra batterij en opberg tas.
Ook wordt er gesproken over het aantal clicks dat is genomen met de camera.
Ik zou graag willen weten welk merk en type camera ik naar uit zou moeten kijken en welk bedrag redelijk is voor zo iets.
Ik zoek iets waarmee ik snel foto's kan maken en met snel bedoel ik de tijd tussen tussen de clicks in.
Zodat ik veel foto's kan maken in een korte tijd.
edit:
Budget rond de € 300,--
soort foto's: allround
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 449893 op 24-10-2012 11:16 ]