[BUG] Auto-update van homepage werkt niet meer.

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheppy
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
Hallo Devvers,
Sinds Tweakers 7 werkt de autoupdate van de homepage niet meer.
Althans, ik meen mij zeer stellig te herinneren dat Tweakers homepage elke 5 (?) minuten automatisch ververste....
Best wel handig was dat in Tweakers 6.
Kan deze functionaliteit weer terug?

Ik gebruik:
Firefox latest release, op Windows (7) en Mac (ML). Bij mijn weten geen ad-ons geinstalleerd die dit zouden kunnen veroorzaken.

Met vriendelijke groeten,

Sjoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Als ik het me goed herinner was er eerder een opmerking van een devver dat dit bekend is, maar geen probleem. Een aanwezigheid van een autoupdate van de homepage zou juist problemen opleveren.

Ik ben het er mee eens, het was handig. En best wel gemist, zeker in de huidige afwezigheid van gebruik van de tracker. Maar daar zou een oplossing voor komen. Vraag is wel of de tracker de autoupdate functie wel zal hebben, zo ja dan kunnen we in ieder geval nieuwe items links in de tracker kunnen zien.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheppy
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
Is het dan zo moeilijk om dit instelbaar in je profiel te maken? Dan kun je als tweaker er zelf voor kiezen.

En hoezo: autoupdate zou problemen op kunnen leveren? Kan me alleen voorstellen dat het dan wat drukker wordt op de server, maar aangezien de site nu zo "light" geworden is (laadt echt razend snel nu, veel sneller dan T6) lijkt me dat ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die functie is eruit gesloopt. Er zou een alternatief voor in de plaats komen, maar net als de nodige andere functies was die nog niet klaar toen v7 live ging....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:12

rob_erwt

What does this button do?

Zoals Hooglander1 aangeeft: dubbel met [FEAT] Geen automatische refresh

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.