Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ik heb onlangs opgemerkt dat dit probleem nog steeds bestaat. Aangezien er destijds geen devver heeft gereageerd en ik dus niet weet wat de status hiervan is, breng ik 'm weer even onder de aandacht.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Er hangt mij iets van bij dat het opschuiven van het een en ander weer invloed zou hebben op andere onderdelen van de layout.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
Ik blijf mij er over verbazen dat dit soort basale veranderingen zo enorm veel tijd kosten. Hoe niet flexibel is het nieuwe systeem dan vraag ik mij af.
Er hoeft niets opgeschoven te worden. Namen kunnen afgekapt worden (met ...) of als er spaties in staan kunnen er meerdere regels gebruikt worden. En wat te denken van het font verkleinen?
Dit is een minor glitsch, dus staat simpelweg niet hoog op onze prio-lijst. Daarnaast ligt er een nieuw design voor de topic-indeling welke dit probleem ook oplost, dus het is zonde om alleen voor deze specifieke issue een quick-fix te gaan bedenken welke op termijn toch weer obsolete wordt.Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 14:35:
Ik blijf mij er over verbazen dat dit soort basale veranderingen zo enorm veel tijd kosten. Hoe niet flexibel is het nieuwe systeem dan vraag ik mij af.
Nicknames afkappen met ellipsis vind ik simpelweg not-done. Een kleiner font doet ook afbreuk aan het design en de functionaliteit; de persoon die iets zegt is vaak net zo belangrijk als hetgeen er gezegd wordt. Een nickname moet je dan niet met een kleiner font minder belangrijk maken.NitroX infinity schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 14:37:
Er hoeft niets opgeschoven te worden. Namen kunnen afgekapt worden (met ...) of als er spaties in staan kunnen er meerdere regels gebruikt worden. En wat te denken van het font verkleinen?
[ Voor 34% gewijzigd door crisp op 13-04-2013 22:43 ]
Intentionally left blank
Pagina: 1