Vraag en Aanbod / Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas van der Heide
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-01 21:34
Het zoeken naar op produkten is een ramp geworden. Vroeger zocht ik op moederbord socket type. Nu kreeg ik ze allemaal. Het filteren naar AM31 help niet want ook de AM2 borden worden getoond.

Het zoeken op VGA kaarten is een zelfde ramp. Mag ik de functionaliteit weer terug van Tweakers 6

Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-07 11:55

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Overstromingen in Haïti zijn een ramp, een zoekresultaat waarin AM2-borden staan tussen AM3+ slechts een ongemak. Overigens ziet ik bij het filteteren op AM3+ (als dat is wat je bedoelt) ook AM3-borden maar zeker geen AM2-borden. Het is me niet helemaal duidelijk waarom dat zo is. We hebben een laag subcategorieën geschrapt omdat ze beter vervangen konden worden door specs. Socket 1136- en AM3+-moederborden zijn hetzelfde soort moederbord met enkel andere specs, daar moet je geen subcategorieën voor maken, zeker als moederborden soms verschillende versies van een socket ondersteunen.

In videokaarten werkt het filteren op videochipfabrikant naar verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-06 18:00
topickaping:
nu het toch over de V&A gaat :

tijdens het in de V&A door categorieen heen bladeren geeft het zoekveld bovenin aan : zoek in de PW, terwijl ik toch echt in V&A zit en daar ook wil blijven :)

[ Voor 8% gewijzigd door KaWaReZ op 21-10-2012 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas van der Heide
Femme, probeer nu eens in vraag en aanbod gericht te zoeken. Dat was in de vorige versie beter. Toen was de keuze in de filtering uitgebreider. Je kon zoeken op chip en nu heb ik alleen maar 1 zoekveld waar ik zelf dan bijv 5770 invul en dan alle 5770 ATI kaarten zie. In de vorige versie zat daar een menu tussen.

Het zoeken op moederborden in V&A is gewoon een ramp voor de gebruiker geen snelkoppeling met een plaatje maar eerst een submenu door met computer en dan basis componenten en dan een pictogram klikken moederbord en dan krijg je alle moederborden.

En helaas weer 1 zoekbox waar je een zoekstring mag ingeven. Vroeger kon je gerichter zoeken dan nu. Toen kon ik op socket zoeken en daarna op chipset.

Nu kun je natuurlijk in de zoekstring Am3 zetten en als chipset 790 kiezen en die ook in de zoekstring zetten. Op dit moment krijg je dan 3 borden in V&A. Je moet dus wel weten welke chipsets er zijn. Het overzicht was in versie 6 gewoon beter en sneller in het zoeken

Dat is geen vooruitgang maar achteruitgang in functionaliteit. Ik noem dat een ramp voor de gebruikers.

Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas van der Heide
KaWaReZ schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:24:
topickaping:
nu het toch over de V&A gaat :

tijdens het in de V&A door categorieen heen bladeren geeft het zoekveld bovenin aan : zoek in de PW, terwijl ik toch echt in V&A zit en daar ook wil blijven :)
Ook dat punt heb ik gezien. Je gaat zo ongewild over naar de PW terwijl je in V&A zat. Dit omdat je in de tabs wisseld van functie en en zoeken standaard op pricewatch staat. Ik kan mij vinden in je opmerking. je begint in V&A en kunt dan zoeken en V&A maar als je 1 sub menu verder komt staat zoeken op PW

Kaping van het topic. Nee hoor. Je heb dezelfde opmerking als ik. O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Klaas van der Heide op 21-10-2012 17:35 . Reden: kleine verduidelijking ]

Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas van der Heide
In videokaarten werkt het filteren op videochipfabrikant naar verwachting.
[/quote]

ben ik het niet helemaal mee eens vul maar eens ATI 9800 in. Dan zie je wat ik bedoel. Ik zoek een ATI chipset en er komen gforce kaarten met dezelfde naam naar boven. In versie set koos je voor ATI en dan als sub menu de chipset. Dan kwamen er echt geen Gforce kaarten naar voren. 8)7

Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:09
Klaas van der Heide schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 17:24:
Nu kun je natuurlijk in de zoekstring Am3 zetten en als chipset 790 kiezen en die ook in de zoekstring zetten. Op dit moment krijg je dan 3 borden in V&A. Je moet dus wel weten welke chipsets er zijn. Het overzicht was in versie 6 gewoon beter en sneller in het zoeken

Dat is geen vooruitgang maar achteruitgang in functionaliteit. Ik noem dat een ramp voor de gebruikers.
Persoonlijk helemaal mee eens, het lijkt en voelt onoverzichtelijk en incompleet qua zoek- en selectiegereedschap.

Ook eens met je laatste twee posten btw. Met name in je laatste post beschrijf je wat ik gisteren ook als probleem ondervond... ongemak, probleem, ramp... hoe je het noemen wilt. De filters zijn niet meer van wat het geweest is, dat staat als een paal boven water.

Allemaal niet zo erg als je 1 keer in de 3 jaar een systeem samensteld of hooguit 1x per maand een game zoekt, maar zodra je elke dag of over een periode wat meer uur aan de PW besteed om zaken te vergelijken, dan is het een beetje huilen met de pet op... uiteindelijk allemaal te overleven, maar prettig... tja. ;)
Pagina: 1