Dat toontje altijd van Cook
Op de ipad werkt het wel
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Verwijderd
Kijken jullie al ook op OMT? hallo er staan daar een paar zwetende mannen al een tijd te ouwehoeren.
De woorden. Het is echt zoals Jobs het gedaan zou hebben: amazing, incredible, most... blabla!
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Maar toch voelt het anders... Hij heeft niet zoveel charisma.THE_BASE schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:03:
De woorden. Het is echt zoals Jobs het gedaan zou hebben: amazing, incredible, most... blabla!
true thatBrm-G schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:03:
[...]
Maar toch voelt het anders... Hij heeft niet zoveel charisma.
Maar hij doet het minder natuurlijk dan Steve Jobs dat deed.
Lekker kort.
Leuk al die bakken iPhone 5's, maar die van mij is er nog steeds niet
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Welke stream hebben jullie? Die van mij valt iedere keer weg en crap kwaliteit.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
haha zuur inderdaad!Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:04:
Leuk al die bakken iPhone 5's, maar die van mij is er nog steeds niet
Van Apple zelf.Joost1991 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:04:
Welke stream hebben jullie? Die van mij valt iedere keer weg en crap kwaliteit.
Zelfs de hond word gefeliciteerd
[ Voor 4% gewijzigd door PBP op 23-10-2012 19:05 ]
Het is inmiddels zo doorzichtig. Die woorden kent iedereen wel. Ik trap er niet meer in, erger me er meer aan. Schiet toch op met die iPad mini. Interesseert mij het nou dat New York wel iPhones heeft en wij in Nederland niet.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ik krijg nog altijd "Available shortly. Please come back soon" Is dit normaal?
welke stream kijk je dan?Lorem_Ipsum schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:05:
Lekker kort.
Die film met al die mensen in de rij. Ik zal ze denk ik nooit begrijpen. Als ik straks bij de Apple store 4 man zie staan loop ik al gewoon door 
EDIT: Knappe kwaliteit stream
EDIT: Knappe kwaliteit stream
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 23-10-2012 19:06 ]
Denk erom dat dit een press-event is. Dit soort zaken horen er gewoon bij.THE_BASE schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:05:
Het is inmiddels zo doorzichtig. Die woorden kent iedereen wel. Ik trap er niet meer in, erger me er meer aan. Schiet toch op met die iPad mini. Interesseert mij het nou dat New York wel iPhones heeft en wij in Nederland niet.
hahaha je kan bij de iPad mini het zelfde verwachtenTHE_BASE schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:05:
Kreeg die stream niet werkend op m'n win7 desktop (incl. quicktime) maar op mn iPad 3 werkte het meteen. Uitstekende kwaliteit en geen enkele hapering.
Waarschijnlijk zullen ze niets melden over de vele productiefouten van de iPhone 5...
stream is enkel in safari beschikbaarLorem_Ipsum schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:05:
Veel Asians in dat filmpje.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Die op apple.com. Ligt het aan het feit dat ik gewoon windows + firefox draai?
heb ik iets gemist?Tc-Chub schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:05:
Waarschijnlijk zullen ze niets melden over de vele productiefouten van de iPhone 5...
je hebt os X nodigLorem_Ipsum schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:06:
[...]
Die op apple.com. Ligt het aan het feit dat ik gewoon windows + firefox draai?
[ Voor 34% gewijzigd door gekke-gerrit op 23-10-2012 19:06 ]
dubbelpost sorry
[ Voor 94% gewijzigd door gekke-gerrit op 23-10-2012 19:07 ]
"Scuffgate".
Kijk eens in het iphone ervaringen topic hoeveel i5's er worden teruggestuurd. Ik heb zelf mn ontgrendel knop al kapot.
Zelfs chrome onder osx gaf melding dat de stream nog niet beschikbaar was, Safari werkt gewoon.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
200 Miljoen iOS 6 downloads in 1 maand.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Maar even kijken wat Apple dit maal voor troep uitgeeft.. ;D
Stream loopt nu niet echt vloeiend meer, meer mensen last van?
stream van apple wordt laggy
Hopelijk!gekke-gerrit schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:09:
sounds like dropbox en google drive
An a day keeps the doctor away.
Net heel even een lag, maar gaat nu goed hoor?
Nee, bij mij looptie nog gesmeerd
Lekker kort.
Die vent is niet om aan te horen. Ergens in zijn media trainingen heeft hij blijkbaar geleerd dat hij alles moet overdrijven.
"Ik moet naar de WC. DE WC. Ik kan me niet herinneren dat ik zo naar de WC moest. Dit is waarschijnlijk de ALLERBESTE WC gang OOIT"
"Ik moet naar de WC. DE WC. Ik kan me niet herinneren dat ik zo naar de WC moest. Dit is waarschijnlijk de ALLERBESTE WC gang OOIT"
Yep stream lagged als een gek
I am the great Cornholio!
Hahaha,PWM schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:10:
Die vent is niet om aan te horen. Ergens in zijn media trainingen heeft hij blijkbaar geleerd dat hij alles moet overdrijven.
Ahh meer mensen hebben er last van. Ik was al naar mn internet kabel aan het rennen.
iets over appsDaimen schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:10:
Wat is dit voor slap gelul?
Toch wel goed dat hij lessen charisma heeft gehad?PWM schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:10:
Nu kan hij nog wat beter in de sporen van Steve Jobs treden.
dat was de stream
Zo zit die waarschijnlijk ook OP de wc. OMG this is the LARGEST POO I EVER took. Its 10" which is the BEST size to drop!
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Gelul hoe goed het gaat zoals bij elke persconferentie van een bedrijf.Daimen schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:10:
Wat is dit voor slap gelul?
wat zijn de cijfers van whatsapp... ben ik dan erg benieuwd naar!downloader91 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:11:
28 000 imassage per secone WTF
Daar gaan we!
Hij overdrijft wel een beetje, ja.
"This is jaw dropping..."
"This is jaw dropping..."
+1The Chosen One schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:11:
Zo zit die waarschijnlijk ook OP de wc. OMG this is the LARGEST POO I EVER took. Its 10" which is the BEST size to drop!
Vind hem veeels te langzaam en nadrukkelijk praten...
Hier inmiddels het bericht: available shortly. Please check back soonF.West98 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:11:
dat was de stream
denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)
Tim Cook komt wel echt gay over...
Verder niks tegen homosexuelen maar 't klinkt een beetje....
Verder niks tegen homosexuelen maar 't klinkt een beetje....
1,5 Miljoen boeken beschikbaar in de iBookstore. Lekker interessant.
Geswitcht naar de stream van OMT, die doet het wel maar dat geluid is verschrikkelijk.
you will need a IOS or OS X devicenoakes schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:12:
Apple event niet te volgen op een Linux/Windows PCWay to go

Loopt hier nog wel, hakkelt wel wat..Bluepenguin schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:12:
[...]
Hier inmiddels het bericht: available shortly. Please check back soon
is van maart 2012
http://mobilekings.nl/201...00-berichten-per-seconde/
25.000
http://mobilekings.nl/201...00-berichten-per-seconde/
25.000
gekke-gerrit schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:11:
[...]
wat zijn de cijfers van whatsapp... ben ik dan erg benieuwd naar!
Cloud ☁️
Wat was die live blog die zo goed was met foto's? Just incase de stream kapot gaat.
Nieuwe functie in iBooks: "Today we're introducing a new version with a new feature — continuous scrolling — just flick."
Lijkt mij wel nice!
Lijkt mij wel nice!
De stream van OMT gaat ook al haperen. Helaas
YES new IBOOKS app whoo!
...
...
...
never used
...
...
...
never used
Nieuwe iBooks, zoals al was ontdekt
.
Hier loopt hij erg soepel. Nog... als 'ie maar niet stopt op het moment supreme.
http://live.theverge.com/apple-ipad-mini-live-blog/
The Chosen One schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:13:
Wat was die live blog die zo goed was met foto's? Just incase de stream kapot gaat.
Cloud ☁️
Dan heb ik je eruit gegooid, hier lijkt het ineens opgelostDaimen schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:13:
De stream van OMT gaat ook al haperen. Helaas
Even voor de duidelijkheid over de stream:
Live streaming video requires Safari 4 or later on Mac OS X v10.6 or later; Safari on iOS 4.2 or later. Streaming via Apple TV requires second- or third-generation Apple TV with software 5.0.2 or later.
Live streaming video requires Safari 4 or later on Mac OS X v10.6 or later; Safari on iOS 4.2 or later. Streaming via Apple TV requires second- or third-generation Apple TV with software 5.0.2 or later.
Dat was in het verleden toch ook al zo? (Niet dat dat veel goedmaakt maar ja..)
Het leukste is voor het laatst tochVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:13:
Man man man introdceer de ipad mini nou maar
denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)
Och. Het wordt een One More Thing: iPad Mini.
Tim Cook: "you can share this on facebook an twitter... this is very cool
"
"De Maaaaac."
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slowchat
Slowchat gerelateerd aan het Apple Event is in dit topic (en dus nergens anders) toegestaan.
Livestream
Apple zal het event live streamen naar de AppleTV. Herstart je AppleTV om een link naar Apple Events te krijgen. Tevens kan je de livestream bekijken via Apple's website.
Chatten tijdens de Keynote
In dit topic mag er -zoals aangegeven- geslowchat worden, maar uiteraard is iedereen ook welkom op Tweakers.net IRC #apple. Note: je hoeft geen password in te vullen.
Slowchat
Slowchat gerelateerd aan het Apple Event is in dit topic (en dus nergens anders) toegestaan.
Livestream
Apple zal het event live streamen naar de AppleTV. Herstart je AppleTV om een link naar Apple Events te krijgen. Tevens kan je de livestream bekijken via Apple's website.
Chatten tijdens de Keynote
In dit topic mag er -zoals aangegeven- geslowchat worden, maar uiteraard is iedereen ook welkom op Tweakers.net IRC #apple. Note: je hoeft geen password in te vullen.