Ik kan mij heel goed voorstellen dat mensen 'mijn verhaal' met een korreltje zout nemen. En dat moet ook. Want pas na vanavond weten we wat er allemaal waar is van alle geruchten.
Medewerkers in de Apple Store Amsterdam is verteld geen vrij te kunnen krijgen op 2 november. Wat vreemd is, want dat is exact twee weken na vanavond op vrijdag. En doorgaans is de eerste release voor de Verenigde Staten. Zit Nederland er ook opeens bij?
Mijn tweede punt is dat er normaliter schijnbaar op de avond van het evenement iets gebeurd met 'een aantal belangrijke medewerkers in de Apple Stores'. Vanavond ging dit evenement níet door. Waarom niet? Wat is er zo belangrijk dat Apple dit evenement belangrijker acht dan al het andere?
En het derde punt is dat het sinds een tijd weer live gestreamd zal worden via voornamelijk Apple TV. Heeft Apple dan prioriteit gegeven aan de hobby van Jobs? Krijgen we een preview van de TV van Apple te zien? Of komt er een Apple TV App Store?
Hoop dat ik zo duidelijk heb gemaakt dat het ook voor mij een puzzle is en dat ik verder weinig meer weet dat alle anderen en niets minder dan mijn gedachten en kennis wil delen met jullie. Jammer van de kritiek die ik daarvoor terug krijg.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max