[Bug] [GoT] Verstuur bericht geeft Bekijk bericht

Pagina: 1
Acties:

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
1. Bestemming: Het willen versturen van een bericht op GoT middels de Verstuur bericht-knop

2. URL: In mijn geval ging het om deze post: SChief in "\[Bug?] [GoT] Forum iets te smal?"

3. De omschrijving & steps to reproduce: Hoe je hem kan reproduceren weet ik niet, maar in mijn geval gebeurde dit: ik had een berichtje getikt en ik drukte op Verstuur bericht, maar ik werd doorgestuurd naar de pagina voor een nieuwe reactie (zelfde effect als bij Bekijk bericht dus). Ik dacht eerst dat ik fout zat, dus ik ging terug, drukte opnieuw op Verstuur bericht, maar ik kwam weer bij Bekijk bericht uit. :+

4. Je browserversie: Chrome 22.0.1229.94

5. Door jou gebruikte plug-ins: NVT

6. Besturingssysteem: Windows 7

Heb eerst in LD gezocht of er al een melding was van deze bug, heb niets kunnen vinden. Mocht er toch een tweede topic zijn, excuus.

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10 16:34
test

/edit: hmm, hier gaat het wel goed...

Kan jij hem nog reproduceren? Anders sluit ik hem als 'unable to reproduce'

[ Voor 93% gewijzigd door JoostBaksteen op 20-10-2012 23:33 ]

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik kan de bug bevestigen, maar (nog) niet duidelijk reproduceren, ik heb het niet elke keer meegemaakt. Het maakt in dat geval niet uit of ik op "Reageer" of "Verstuur bericht" klik als ik het quick reply invoerveld heb ingevuld. Ik kom dan op de bekijk bericht voor versturen pagina.

• S_Chief
  • Niet online
JoostBaksteen schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 23:32:
test

/edit: hmm, hier gaat het wel goed...

Kan jij hem nog reproduceren? Anders sluit ik hem als 'unable to reproduce'
Zou het willen proberen, maar dan moet ik overal onzinnige reacties gaan plaatsen. :+

Een andere Tweaker (buiten Arie- hierboven om) heeft het ook gehad, stond ergens ik de HK dacht ik..

[ Voor 13% gewijzigd door S_Chief op 20-10-2012 23:51 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:43

crisp

Devver

Pixelated

En je weet echt heel zeker dat je niet op 'Reageer' klikte rechtsonder ipv 'Verstuur bericht'? Getuige [BUG] Quick reply & reageren inconsistent kan dat nog wel verwarrend werken...

Intentionally left blank

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Even een test bericht om het misschien te reproduceren, een vermoeden wat er gebeurd is.
1- typ wat in het quick reply veld
2- klik op reageer (Nu kom op de bekijk reactie pagina)
3- vorige (de browser knop, niet iets op de site)
4- verstuur bericht (Als ik nu weer op de bekijk reactie pagina terecht komt gaat het op die manier mis)
5- Tada, werkt, in ieder geval voor deze reactie.

[ Voor 5% gewijzigd door Arie- op 20-10-2012 23:56 ]

• S_Chief
  • Niet online
Arie- schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 23:55:
Even een test bericht om het misschien te reproduceren, een vermoeden wat er gebeurd is.
1- typ wat in het quick reply veld
2- klik op reageer (Nu kom op de bekijk reactie pagina)
3- vorige (de browser knop, niet iets op de site)
4- verstuur bericht (Als ik nu weer op de bekijk reactie pagina terecht komt gaat het op die manier mis)
5- Tada, werkt, in ieder geval voor deze reactie.
^ Dit is precies wat er gebeurd is ja, heb toen eerst ook nog op reageren gedrukt (was dat helemaal vergeten, scusi). Teruggegaan en verzenden gedrukt en toen kwam ik dus uit op bekijk. Drukte weer op terug en vervolgens weer op verzenden, kwam uit bij bekijk. Hetzelfde nog een keer gedaan, zelfde resultaat. :+

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:43

crisp

Devver

Pixelated

hmm, dan weet ik denk ik wel wat er aan de hand is :) Dan ligt het aan het stukje javascript dat probeert eventuele inhoud in de quickreply mee te nemen naar het insert_message scherm als je op 'Reageer' klikt :)

Da's dan overigens wel een bug die er in de vorige versie ook al in zat (maar nu naar boven komt door de enigszins verwarrende benamingen van de knoppen).

[ Voor 27% gewijzigd door crisp op 21-10-2012 00:11 ]

Intentionally left blank

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-11 14:01
En omdat je de QR niet uit kan zetten.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1