Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Chromebook

Pagina: 1
Acties:

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:44
Naar aanleiding van nieuws: Samsung komt met Chromebook voor 249 dollar heb ik gezocht naar een algemene Chromebook topic maar kon er niet zo snel 1 vinden.

- Volgens het bericht is de Chromebook aangekondigd, maar is er geen release datum bekend?
- Wat is er vernieuwend aan deze Chromebook vergeleken met de vorige Chromebook, de specs lijken hetzelfde te zijn?
- Ik heb zitten Googlen maar nergens zie ik de Chromebook voor 249 dollar?

EU DNS: 86.54.11.100

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• c-nan
Kwam ik inderdaad al tegen, maar een verouderd topic over de eerste Chromebooks :) maar misschien kan ik inderdaad beter mijn vragen in dat topic stellen. Wat denkt een mod hierover?

• 3mib
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-11-2024
Chromebook meeR heeft de gemiddelde Nederlander niet nodig

• c-nan
Iemand al op de hoogte wanneer de Chromebook in de VS wordt gereleased?

• c-nan
De Chromebook zou deze week worden gereleased, maar ik kan er niks over vinden?

• Olgeros
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-11 18:08
Maar eens beter zoeken dan ;)

Link van Google: http://www.google.com/intl/en/chrome/devices/landing.html
En als je kijkt onder Devices -> support zie je de topics.

De eerste chromebooks zijn al uitgeleverd en bij (o.a.) Amazon staan de eerste reviews al. Meeste zijn erg lovend, vooral over gebruikersgemak en de snelheid.

Ik heb bestelling lopen via via in Amerika, maar "dankzij" het succes zijn ze even uitverkocht :-( Voor wie het weten wil: de voeding is te gebruiken van 110-240volt. Je hebt dus alleen een US->NL verloop nodig.

Prijs is overigens $ 249,- ex BTW (die is 6%) en inclusief 2 jaar 100GB Google Drive opslag. Bij Nederlandse douane zal er vast nog wel 21% bij komen vrees ik.
Hij is ook in de UK te koop voor 229 pond. Stukkie duurder dus.

[ Voor 17% gewijzigd door Olgeros op 28-10-2012 15:47 ]

• Miezjell
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09 20:43
zit ook te wachten tot die in nederland uit komt.. :)

• c-nan
Olgeros schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:44:
Maar eens beter zoeken dan ;)

Link van Google: http://www.google.com/intl/en/chrome/devices/landing.html
En als je kijkt onder Devices -> support zie je de topics.

De eerste chromebooks zijn al uitgeleverd en bij (o.a.) Amazon staan de eerste reviews al. Meeste zijn erg lovend, vooral over gebruikersgemak en de snelheid.

Ik heb bestelling lopen via via in Amerika, maar "dankzij" het succes zijn ze even uitverkocht :-( Voor wie het weten wil: de voeding is te gebruiken van 110-240volt. Je hebt dus alleen een US->NL verloop nodig.

Prijs is overigens $ 249,- ex BTW (die is 6%) en inclusief 2 jaar 100GB Google Drive opslag. Bij Nederlandse douane zal er vast nog wel 21% bij komen vrees ik.
Hij is ook in de UK te koop voor 229 pond. Stukkie duurder dus.
Google Play laat wel wat anders zien, namelijk:
Coming Soon
Sign up to be notified by email when Samsung Chromebook (Wi-Fi) becomes available.

• Olgeros
Polat06 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 02:43:
[...]
Google Play laat wel wat anders zien, namelijk:

[...]
Dat kan (heb nog niet in Google Play gekeken), maar feit is dat er al Chromebooks uitgeleverd zijn.
Ik las vanochtend dat een van de winkels ze op voorraad heeft.

• Olgeros
Toevoeging: Best Buy heeft ze inmiddels weer en is ze aan verzenden. Geen idee of ze ook naar Nederland versturen.

Recenties zijn erg lovend, met name over de functionaliteit en prijs/kwaliteit/snelheid verhoudingen.....

• c-nan
Olgeros schreef op zondag 11 november 2012 @ 14:20:
Toevoeging: Best Buy heeft ze inmiddels weer en is ze aan verzenden. Geen idee of ze ook naar Nederland versturen.

Recenties zijn erg lovend, met name over de functionaliteit en prijs/kwaliteit/snelheid verhoudingen.....
BestBuy geeft nu ook aan dat het uitverkocht is. Dat ding is al een tijdje uit, nog steeds nergens leverbaar, best jammer :(

• Olgeros
Polat06 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:14:
[...]

BestBuy geeft nu ook aan dat het uitverkocht is. Dat ding is al een tijdje uit, nog steeds nergens leverbaar, best jammer :(
Een vriend van me in US heeft hem vandeweek besteld EN binnen gekregen, ondanks dat er op website van BB staat dat hij uitverkocht is.
Morgen gaat ie richting Nederland :)

• c-nan
Olgeros schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 18:41:
[...]
Een vriend van me in US heeft hem vandeweek besteld EN binnen gekregen, ondanks dat er op website van BB staat dat hij uitverkocht is.
Morgen gaat ie richting Nederland :)
Netjes!

Newegg liet vanmiddag 'in stock' zien, heb 'm besteld, inmiddels staat er out of stock. Het is afwachten :)

Hoe ga je het doen met de oplader?

• Olgeros
Polat06 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 21:13:
[...]

Netjes!

Newegg liet vanmiddag 'in stock' zien, heb 'm besteld, inmiddels staat er out of stock. Het is afwachten :)

Hoe ga je het doen met de oplader?
Ik heb op de website gezien dat de spare opladers 110-230v zijn. Iemand heeft voor mij dit visueel bevestigd dat de meegeleverde oplader ook 110-230v is :)
Voor de afwijkende stekker heb ik hier een reis adapter liggen.

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bij amazon.co.uk kun je hem voor 229 pond bestellen..

Verwijderd

Uit andere topic begrijp ik dat amazon.co.uk hem levert met UK keyboard layout. En die is toch wat anders dan we die normaal gebruiken (US keyboard layout)...
ex87 in "Chromebooks wat denken we ervan?"

Dat drukt de pret toch wat...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2012 09:42 ]

Pagina: 1