1. Bestemming
Willekeurig topic op GoT
2. URL
Ik mag hopen dat ik die niet voor hoef te kauwen
3. De omschrijving & steps to reproduce
Pak een willekeurig (sub) forum. Je zult zien dat dat goed uitgelijnd wordt; alle topics mooi in het midden van de pagina. Pak een willekeurig topic en merk dat de zelfde ruimte die een forum inneemt, opgevuld wordt door het topic + een ad. De ad maakt het hele topic smaller, off-center en hangt er aan de bovenkant wat bij. Indien er geen ad getoond wordt, blijft het topic zijn smallere off-center breedte houden. Maak je even wel een nieuw topic, dan is er ineens geen ad te zien en wordt het invoerscherm van het nieuwe topic even breed als een forum; de juiste breedte dus.
Kortom: ik vermoed dat de ads die getoond worden in een verkeerd stukje staan uitgelijnd
Edit: ik zie het zelfde "uitlijningseffect" ook wanneer er bijvoorbeeld producten of onderwerpen getoond worden. Je ziet het goed bij Het Denon Receiver ervaringen/discussie Topic - Deel 4
Eerst de onderwerpen (he wat doen die producten onder het kopje onderwerpen btw
) en dan de onderwerpen, en dan de ad daaronder. En hele topic daardoopr off-center
Leest voor geen meter...
4. Je browserversie
Chrome, zowel normaal als portable. IE8 32bit idem
5. Door jou gebruikte plug-ins
N/A
6. Besturingssysteem
XP, Win7 64bit
Willekeurig topic op GoT
2. URL
Ik mag hopen dat ik die niet voor hoef te kauwen
3. De omschrijving & steps to reproduce
Pak een willekeurig (sub) forum. Je zult zien dat dat goed uitgelijnd wordt; alle topics mooi in het midden van de pagina. Pak een willekeurig topic en merk dat de zelfde ruimte die een forum inneemt, opgevuld wordt door het topic + een ad. De ad maakt het hele topic smaller, off-center en hangt er aan de bovenkant wat bij. Indien er geen ad getoond wordt, blijft het topic zijn smallere off-center breedte houden. Maak je even wel een nieuw topic, dan is er ineens geen ad te zien en wordt het invoerscherm van het nieuwe topic even breed als een forum; de juiste breedte dus.
Kortom: ik vermoed dat de ads die getoond worden in een verkeerd stukje staan uitgelijnd
Edit: ik zie het zelfde "uitlijningseffect" ook wanneer er bijvoorbeeld producten of onderwerpen getoond worden. Je ziet het goed bij Het Denon Receiver ervaringen/discussie Topic - Deel 4
Eerst de onderwerpen (he wat doen die producten onder het kopje onderwerpen btw

4. Je browserversie
Chrome, zowel normaal als portable. IE8 32bit idem
5. Door jou gebruikte plug-ins
N/A
6. Besturingssysteem
XP, Win7 64bit
[ Voor 17% gewijzigd door The Eagle op 19-10-2012 20:54 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)