Die is er zeker, en dat heet Greenify.
Bedoel je met een boot/startmanager zoiets als dit programma:FreshMaker schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:51:
[...]
Ik weet niet of je root hebt, maar dan zou je met een boot / startmanager eens moeten kijken welke onderdelen van FB er gestart zijn.
Soms is het nl. niet héél de FB app, maar zogenaamde 'hooks' die in de achtergrond hangen.
( sharing to, en de camera mode zijn er onderdeel van )
Belangrijkste is om met zoiets als CPUspy ( of die battery app ) te controleren hoeveel er werkelijk gebruikt wordt door de apps, 70% van die background-dingen doen niets ( onder 1% ) en hangen alleen maar 'standby'
Google Play: Startup Manager (Free)
Mijn toestel is geroot of zijn er betere apps hiervoor?
[ Voor 3% gewijzigd door bruce the boss op 08-04-2015 19:20 ]
Ik had er een via de exposed frameworks.
maar zoiets is idd wat ik bedoelde
maar zoiets is idd wat ik bedoelde
Je zou eens naar Google Play: Clean Master Phone Boost kunnen kijken.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Thanks, die was ik helemaal vergeten.
There is no place like 127.0.0.1
Die zal alleen de FB app kunnen verwijderen. Terwijl ik dat wel een goede optie vind zal dat niet hetgene zijn waar de vraagsteller enigszins mee geholpen gaat zijn, denk ikavotar schreef op donderdag 09 april 2015 @ 06:24:
Je zou eens naar Google Play: Clean Master Phone Boost kunnen kijken.
Nickname does not reflect reality
Ik heb gewoon via Chrome een snelkoppeling naar Facebook.com op mijn homescreen gezet en die hele app eraf gegooid. Er is nog niets geweest wat ik gemist heb binnen de mobiele website.
Helemaal mee eens, werkt top!The_Fes schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:33:
Ik heb gewoon via Chrome een snelkoppeling naar Facebook.com op mijn homescreen gezet en die hele app eraf gegooid. Er is nog niets geweest wat ik gemist heb binnen de mobiele website.
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Contact foto's syncen (bij de Sony skin iig) via de app. Dat is dus mijn hele punt, ik gebruik die app nooit, maar kan 'm niet weggooien of disablen.
En als je daar Sync.me voor gebruikt? Google Play: Sync.ME - Caller ID & BlockDannisi schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 05:28:
Contact foto's syncen (bij de Sony skin iig) via de app. Dat is dus mijn hele punt, ik gebruik die app nooit, maar kan 'm niet weggooien of disablen.
volgens mij heb je de FB app er niet voor nodig.
[ Voor 23% gewijzigd door avotar op 10-04-2015 08:01 ]
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Leuk, koop je de star wars film collectie voor 84,99 op google play, krijg je alleen een trailer van 1 minuut....

[ Voor 4% gewijzigd door Rockvee2 op 10-04-2015 19:35 ]
Ik gebruik Type Mail (voormalig Blue Mail) voor mijn exchange email adres. Normaal gesproken kun je dan als je een uitnodiging krijgt deze direct aan Google Calendar toevoegen, dit werkte altijd prima.
Maar sinds een paar dagen krijg ik wel alle informatie over locatie en dergelijke, alleen staat er standaard bij de datum 1 Jan 1970. Dan kan ik het alsnog handmatig invoeren dus. Iemand die iets vergelijkbaars heeft meegemaakt? Opnieuw instellen en dergelijke heeft helaas niet geholpen.
Maar sinds een paar dagen krijg ik wel alle informatie over locatie en dergelijke, alleen staat er standaard bij de datum 1 Jan 1970. Dan kan ik het alsnog handmatig invoeren dus. Iemand die iets vergelijkbaars heeft meegemaakt? Opnieuw instellen en dergelijke heeft helaas niet geholpen.
Dan wel een oude .apk van Sync.me downloaden, want door een verandering in de Facebook API werkt de versie in de Play Store maar half, veel contacten worden niet herkend en hebben dan alsnog geen foto.avotar schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 07:57:
[...]
En als je daar Sync.me voor gebruikt? Google Play: Sync.ME - Caller ID & Block
volgens mij heb je de FB app er niet voor nodig.
In een oudere versie werkt het perfect.
Joh...hoe kan dat nou?!Rockvee2 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:34:
Leuk, koop je de star wars film collectie voor 84,99 op google play, krijg je alleen een trailer van 1 minuut....

(weird!)
Ik heb een support ticket bij Google Play toen der tijd neergelegd, ik kreeg van Google een url waar ik een chat kon openen (ze belde mij op mijn mobiele nummer toen ik op de knop chat drukte) en ze weten ook niet hoe dat kan maar hebben mij een refund gegeven . En toen heb ik hem opnieuw gekocht en alles was toen goed. Dus prima service van Google.dafmay schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:13:
[...]
Joh...hoe kan dat nou?!Krijg je de film collectie niet alsnog thuisgestuurd oid?
(weird!)
Dat klinkt verder inderdaad prima. Fijn dat het is opgelost!Rockvee2 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 17:59:
[...]
Ik heb een support ticket bij Google Play toen der tijd neergelegd, ik kreeg van Google een url waar ik een chat kon openen (ze belde mij op mijn mobiele nummer toen ik op de knop chat drukte) en ze weten ook niet hoe dat kan maar hebben mij een refund gegeven . En toen heb ik hem opnieuw gekocht en alles was toen goed. Dus prima service van Google.
Als ik een google agenda melding krijg dan verdwijnt hij na de ingestelde tijd.
Ik weet bijna zeker dat de instelling eerst was dat hij altijd bleef staan tot je hem wegdeed.
Is dit een instelling?
dus als ik een afspraak/agendapunt heb van 12-13:00 uur dan komt de melding netjes, maar hij verdwijnt dan om 13:00 uur. en dat is nogal tricky in sommige gevallen ik wil graag dat hij blijft staan tot ik de melding wegdoe.
Ik weet bijna zeker dat de instelling eerst was dat hij altijd bleef staan tot je hem wegdeed.
Is dit een instelling?
dus als ik een afspraak/agendapunt heb van 12-13:00 uur dan komt de melding netjes, maar hij verdwijnt dan om 13:00 uur. en dat is nogal tricky in sommige gevallen ik wil graag dat hij blijft staan tot ik de melding wegdoe.
www.casarodriguillo.com
Iemand hier met Swype en de mogelijkheid om emoji's te typen...
Je moet ze kunnen 'swypen', lees ik overal, maar ik begrijp er geen snars van
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
type kiss dan komt die emoji tevoorschijn.CLB schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:55:
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Hier echt niet hoor... Moest je nog ergens wat instellen ofzo...?icecreamfarmer schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:28:
type kiss dan komt die emoji tevoorschijn.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Gevonden, het werkt enkel in Engels, niet in En/Nl bijvoorbeeld. Als je bijvoorbeeld happy veegt, dan is de middelste suggestie een smiley.
Ahhh kijk dat is 'm inderdaad!
Dan is het hier nog steeds niet bruikbaar
Swype moet dat maar eens normaal implementeren, dat smileyswypen is niks zeg.
Dan is het hier nog steeds niet bruikbaar
Swype moet dat maar eens normaal implementeren, dat smileyswypen is niks zeg.
Ik zoek een youtube background player
Ik heb gezocht maar de einige goedwerkende player is : viral lite
Maar die laat een vrij groot scherm zien, aangezien ik alleen muziek wil afspelen op Yt
Iemand?
Maar die laat een vrij groot scherm zien, aangezien ik alleen muziek wil afspelen op Yt
Iemand?
Genoeg te vinden toch... qua video, maar ook alleen voor muziek:
http://androidworld.nl/ap...l-floating-youtube-popup/
http://androidworld.nl/ap...be-floating-popup-player/
http://androidworld.nl/ap...utube-muziek-achtergrond/
http://androidworld.nl/ap...l-floating-youtube-popup/
http://androidworld.nl/ap...be-floating-popup-player/
http://androidworld.nl/ap...utube-muziek-achtergrond/
Als je rooted bent is er een Xposed module: http://repo.xposed.info/m...youtubebackgroundplaybackHuaw schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 18:06:
Iemand?
Android developer & dürüm-liefhebber
Hier gebruik ik firetube voor, werkt goed.Huaw schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 18:06:
Iemand?
ik had net 15 updates voor de play store en heb zonder op te letten alles geinstalleerd.
nu heb ik vage apps als background defocus en nog wat Sony rotzooi.
ik kan ze wel verwijderen maar dan blijven ze staan bij "update this app"
ik krijg zo'n vermoeden dat ik nu al mijn apps moet selecteren die ik wel / niet wil updaten als ik meerde updates te gelijk krijg?
ik krijg zo'n vermoeden dat ik nu al mijn apps moet selecteren die ik wel / niet wil updaten als ik meerde updates te gelijk krijg?
[ Voor 4% gewijzigd door fespen op 10-05-2015 20:16 ]
Als je de apps in kwestie niet gebruikt > instellingen > apps > apps in kwestie uitschakelen? Dit deïnstalleerd de update(s) en disabled de app(s).fespen schreef op zondag 10 mei 2015 @ 20:16:
ik had net 15 updates voor de play store en heb zonder op te letten alles geinstalleerd.
gaaf, dus apps (bv. Hangoouts) kan ik daar gewoon uninstallen en dan zie ik ze niet meer tussen mijn apps staan, en heb ik er geen last meer van?
via de play store uninstallen, dan blijven ze volgens mij terug komen.
via de play store uninstallen, dan blijven ze volgens mij terug komen.
[ Voor 33% gewijzigd door fespen op 10-05-2015 20:41 ]
Zo werkt het, ja, al zou ik Hangouts laten staan, want dat is voor je SMS en messaging. Anders moet je wellicht terug naar WhatsApp ofzo. Hangouts rules.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
ik zal Hangouts dan toch eens bekijken, maar ik heb het nooit gebruikt.
nu ik hier toch ben, nog een vraagje
ik kon vroeger apps "verbergen" in mijn app overzicht.
dit deed ik voor apps die op mijn home screen staan, zodat het overzicht van apps kleiner wordt.
ik gebruik ze dus wel.
ik begrijp van een vriend dat hij dat wel kan met een Samsung met Lollipop, maar ik heb deze optie niet. (Sony z3 Compact met Lollipop)
nu ik hier toch ben, nog een vraagje
ik kon vroeger apps "verbergen" in mijn app overzicht.
dit deed ik voor apps die op mijn home screen staan, zodat het overzicht van apps kleiner wordt.
ik gebruik ze dus wel.
ik begrijp van een vriend dat hij dat wel kan met een Samsung met Lollipop, maar ik heb deze optie niet. (Sony z3 Compact met Lollipop)
[ Voor 9% gewijzigd door fespen op 10-05-2015 20:46 ]
Hangouts is veelal extra app, en niet de standaard SMS app. Althans op Kitkat. 
Apps verbergen zal Samsung wel in Touchwiz gebouwd hebben, omdat ze ook zoveel apps meeleveren
Sony heeft dat dan niet.
Wellicht moet je een andere launcher installeren.
Apps verbergen zal Samsung wel in Touchwiz gebouwd hebben, omdat ze ook zoveel apps meeleveren
Sony heeft dat dan niet.
Wellicht moet je een andere launcher installeren.
[ Voor 52% gewijzigd door dutchgio op 10-05-2015 20:50 ]
Hmm net een update voor Nederlands en het werkt nu wel zo lijkt hetCLB schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:55:
Vind persoonlijk het kunnen tikken van dingen als 125000 of €99 zonder long-press waanzinnig handig. SuperCLB schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:13:
Hmm net een update voor Nederlands en het werkt nu wel zo lijkt het
Ook weer de vraag, hoe de fuck krijg je dat voor elkaar, lijkt alsof alles hier later pas werktBrad Pitt schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:19:
Vind persoonlijk het kunnen tikken van dingen als 125000
of €99 zonder long-press waanzinnig handig. Super
De Swype app updaten!CLB schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:28:
Ook weer de vraag, hoe de fuck krijg je dat voor elkaar, lijkt alsof alles hier later pas werkt
Ja uiteraard done, maar hoe of wat ik ook over cijfers of valuta-icoontjes swype ik krijg het niet werkend...
Niet swypen, tikken...CLB schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:12:
Ja uiteraard done, maar hoe of wat ik ook over cijfers of valuta-icoontjes swype ik krijg het niet werkend...

Ahh dat is wel handig bij Swype ja...
Werkt hier ook, maar jij hebt een Euroteken onder de letter s en ik een Pond, pff het zou eens werken

Heb telefoon op Nederlands staan, jij wellicht niet..?CLB schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:41:
Ahh dat is wel handig bij Swype ja...![]()
Werkt hier ook, maar jij hebt een Euroteken onder de letter s en ik een Pond, pff het zou eens werken
Ja dat is het inderdaad, jammer, maar prima, dan alles maar in PondenBrad Pitt schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:21:
Heb telefoon op Nederlands staan, jij wellicht niet..?
Zijn er mensen hier die timelapse apps gebruiken
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik gebruik de standaard Samsung camera om time-lapse video's te maken
Gadgets FTW!
Bij mij werkt het niet.CLB schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:41:
[...]
Ahh dat is wel handig bij Swype ja...![]()
Ik heb het euro teken ook onder een andere letter staan
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Ik ben opzoek naar een app die bel minuten kan bijhouden zeg maar het verbruik.
Dacht dat 3G watchdog dat ook deed,
Maar die houd alleen data bij.
Dacht dat 3G watchdog dat ook deed,
Maar die houd alleen data bij.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Heeft de provider zelf geen app? Daar kan je het ook in zien.
Onbeperkt bellen abo,
Dus dat word niet zichtbaar op de app
Dus dat word niet zichtbaar op de app
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Dan maakt het verbruik toch ook niet uit?
Ze wil een ander abonnement,
Misschien goedkoper.
Misschien goedkoper.
Ah zo.
Heb er zelf geen ervaring mee, gebruik gewoon de app van de provoder. Hier staan er wel een aantal om het verbruik bij te houden:
http://androidworld.nl/ni...-dataverkeer-in-de-gaten/
Heb er zelf geen ervaring mee, gebruik gewoon de app van de provoder. Hier staan er wel een aantal om het verbruik bij te houden:
http://androidworld.nl/ni...-dataverkeer-in-de-gaten/
Mijn dochter heeft een abonnement van 100 minuten, 1 gig data en onbeperkt SMS voor 9,50. Is nog steeds af te sluiten (simpel).
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
thnx voor de link naar die apps,
ik ga effe kijken welke het fijnst werkt
ik ga effe kijken welke het fijnst werkt
Ik zoek een app voor slow motion bewerken zoals die standaard op veel telefoons zit.
Zegmaar in slowmo filmen en dan terugspelenvan: Normaal-Sloom-Normaal.
Dit zit niet standaard op de S5
Zegmaar in slowmo filmen en dan terugspelenvan: Normaal-Sloom-Normaal.
Dit zit niet standaard op de S5
Verwijderd
Matched: play
Ik heb deze app gekocht een paar jaar geleden:
https://play.google.com/s...dgetjuice.dockclock&hl=nl
Werkte altijd perfect , maar nu beginnen de fouten te komen en de app
is al sinds 2013 niet meer geupdate door de makers.
Ik heb al Email naar de makers gestuurd voor een update vandaag.
Hopen dat daar wat uitkomt en dat we een update krijgen voor de app.
Wat is een vergelijkbare app die nog wel geupdate wordt?
Werkte altijd perfect , maar nu beginnen de fouten te komen en de app
is al sinds 2013 niet meer geupdate door de makers.
Ik heb al Email naar de makers gestuurd voor een update vandaag.
Hopen dat daar wat uitkomt en dat we een update krijgen voor de app.
ik gebruik dezeVerwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 07:18:
Ik heb deze app gekocht een paar jaar geleden:
Verwijderd
Geen matches
Is er een app die een photosphere-achtige functionaliteit aanbiedt in combinatie met HDR(i)? Ik snap dat zoiets technisch en op patentvlak wat moeilijk ligt, maar onmogelijk is het zeer zeker niet.
Bij het zelf maken van renderomgevingen zou zoiets weleens een heel goedkoop en simpel alternatief kunnen zijn voor normaal gesproken vrij complexe setups
Bij het zelf maken van renderomgevingen zou zoiets weleens een heel goedkoop en simpel alternatief kunnen zijn voor normaal gesproken vrij complexe setups
Verwijderd
Geen matches
Ik weet al waarom alle Facebook meldingen in verschillende apps niet meer werken:
Facebook no longer allows access to news feed from external applications. For that reason the Facebook widget no longer functions.
Jammer , maar dan maar zonder Facebook meldingen in andere apps.
Facebook no longer allows access to news feed from external applications. For that reason the Facebook widget no longer functions.
Jammer , maar dan maar zonder Facebook meldingen in andere apps.
Verwijderd
Geen matches
Facebook kan wel mailtjes sturen bij nieuwe berichten, dus je kan dat als notificaties gebruiken, eventueel met behulp van een speciaal aangemaakte mailbox/mailaccount.Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 07:35:
Ik weet al waarom alle Facebook meldingen in verschillende apps niet meer werken:
Net ff 'Drupe' geïnstalleerd. Hele geinige app!
Goed verhaal, lekker kort...mariconjo schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 08:13:
Net ff 'Drupe' geïnstalleerd. Hele geinige app!

Wat doet die app?
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
iets van contact manager ...Goverman schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:17:
[...]
Goed verhaal, lekker kort...![]()
Wat doet die app?
Maar de uitspraak "drupe is always around" hou ik niet zo van
Dat is weer zo'n floating button die stiekem altijd in de weg zit ....
Contactbeheer in Google werkt imo prima, en online aan te passen
'Drupe' gaat ook niet zozeer over contractbeheer alswel over een snelle manier van een contact bellen, whatsappen, mailen, sms-en etc.
Dat kan dus zonder eerst de betreffende applicaties te moeten openen. En dat floating puntje kun je net zo groot maken als je wilt. Ook de plaats kies je zelf, dus in de weg... Neuh...
Dat kan dus zonder eerst de betreffende applicaties te moeten openen. En dat floating puntje kun je net zo groot maken als je wilt. Ook de plaats kies je zelf, dus in de weg... Neuh...
En wat zou dan een goede plek zijn ?
Links bovenaan ?
Nee, want daar begin ik met lezen op een website
Rechtsbovenin ?
bijna hetzelfde, en daar zit de klok, dus hoger kan eigenlijk ook niet
In het midden ?
Tja ....
onderop ?
Daar komt mijn keyboard tevoorschijn, en zit de invoerbalk.
Mijn toestel heeft dan wel een 5" scherm, maar de ruimte is vrij beperkt, en contacten in WA staan meestal toch wel in het scherm.
Zelden dat ik een 'nieuwe' chat moet beginnen.
Mail verzenden, idem .... auto aanvullen van mailadressen werkt prima
Maar ik betwist niet dat het een goede app is, ik geef alleen maar aan dat het (weer) een app is die een probleem creëert wat er eigenlijk niet was ( did you ever struggle with your contactlist )
Links bovenaan ?
Nee, want daar begin ik met lezen op een website
Rechtsbovenin ?
bijna hetzelfde, en daar zit de klok, dus hoger kan eigenlijk ook niet
In het midden ?
Tja ....
onderop ?
Daar komt mijn keyboard tevoorschijn, en zit de invoerbalk.
Mijn toestel heeft dan wel een 5" scherm, maar de ruimte is vrij beperkt, en contacten in WA staan meestal toch wel in het scherm.
Zelden dat ik een 'nieuwe' chat moet beginnen.
Mail verzenden, idem .... auto aanvullen van mailadressen werkt prima
Maar ik betwist niet dat het een goede app is, ik geef alleen maar aan dat het (weer) een app is die een probleem creëert wat er eigenlijk niet was ( did you ever struggle with your contactlist )
Wat is er mis met Contacten openen > Contact zoeken > Bellen/SMS'en/Whatsapp/Whatever aantikken?mariconjo schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:58:
'Drupe' gaat ook niet zozeer over contractbeheer alswel over een snelle manier van een contact bellen, whatsappen, mailen, sms-en etc.
Kan nog sneller als je de android contact widget gebruikt.
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 05-06-2015 12:31 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Geen matches
Het is altijd riskant om te zeggen dat dingen niet beter zouden kunnen, want dat blijkt zelden het geval, maar je moet wel met een iets beter verhaal komen voordat het overtuigtZeror schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:30:
Wat is er mis met Contacten openen > Contact zoeken > Bellen/SMS'en/Whatsapp/Whatever aantikken?
Kan nog sneller als je de android contact widget gebruikt.
Innovatie om een bepaald probleem te verhelpen/verbeteren/vergemakkelijken kan altijd natuurlijk. Maar moet niet betekenen dat dit iets anders gaat belemmeren. Zoals in geval van Drupe een shortcut die altijd in beeld staat. Maar als je dat niet erg vind, dan vooral Drupe gebruiken. Wil je dat niet dan werkt de normale android manier bijna net zo snel.
[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 05-06-2015 12:41 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Geen matches
Ik merk dat er veel verschil zit tussen de laadtijden met verschillende USB-kabeltjes. Is er misschien een app waarmee je kan kijken hoeveel stroom een lader+kabeltje levert?
Ik heb het al geprobeerd met CurrentWidget: Battery Monitor maar die geeft enorm schommelende waardes.
Ik heb het al geprobeerd met CurrentWidget: Battery Monitor maar die geeft enorm schommelende waardes.
Google Play: Ampere
Zit idd veel verschil in. Goedkope kabels zijn vaak van ijzer, wat slecht geleid en dus langzamer laad. De duurdere zijn dus vaak echt wel beter. Korte goedkope kabels willen het vaak nog wel redelijk doen, maar langer dan een halve meter worden ze slecht.
Zit idd veel verschil in. Goedkope kabels zijn vaak van ijzer, wat slecht geleid en dus langzamer laad. De duurdere zijn dus vaak echt wel beter. Korte goedkope kabels willen het vaak nog wel redelijk doen, maar langer dan een halve meter worden ze slecht.
CurrentWidget schommelt omdat de waarde die hij daadwerkelijk aan het laden is ook schommelt. Ik heb meerdere laders getest en kan prima meten hoeveel er in gaat met CurrentWidget. Maximale is ongeveer 1400-1500 mAh.Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:53:
Ik merk dat er veel verschil zit tussen de laadtijden met verschillende USB-kabeltjes. Is er misschien een app waarmee je kan kijken hoeveel stroom een lader+kabeltje levert?
Klein puntje: die shortcut hoeft niet altijd in beeld. Die functie heet 'invisible hotspots'.Zeror schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:39:
Innovatie om een bepaald probleem te verhelpen/verbeteren/vergemakkelijken kan altijd natuurlijk. Maar moet niet betekenen dat dit iets anders gaat belemmeren. Zoals in geval van Drupe een shortcut die altijd in beeld staat. Maar als je dat niet erg vind, dan vooral Drupe gebruiken. Wil je dat niet dan werkt de normale android manier bijna net zo snel.
GSAM laat het ook zien :Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:53:
Google Play: GSam Battery Monitor
edit : niet mijn screenshot, merk nu dat de tijd 'zomaar' 1 minuut voor staat
[ Voor 7% gewijzigd door FreshMaker op 06-06-2015 07:25 ]
En er is ook Google Play: Ampere dat de laadstroom laat zien.
Hopen dat hier iemand een goed idee heeft voor mij (ons).
Mijn vriendin en ik zijn op zoek naar een app waar we onze financien bij kunnen houden. Onze inkomsten en uitgaven. Ingedeeld in categorieen. Dus ik voer een uitgave in waarbij ik vervolgens aangeef of deze in de groep "boodschappen" of "woonkosten" valt.
De app moet gebruik kunnen maken van budgetten en sync hebben. Dus mijn uitgaven moeten ook bij de app van mijn vriendin zichtbaar zijn. Daarnaast wil ik nog dat de budgetten gewoon elke maand opnieuw starten. Liefst in de periode die ik zelf kan specificeren.
Bij voorkeur moet het ook nog mogelijk zijn om maandelijks terugkerende uitgaven alvast standaard in te vullen (zoals de hypotheek).en owh, al met al moet het er ook nog fatsoenlijk uit zien en niet android 2.0
In het kort;
- Multiple devices sync
- Budgetten
- Categorieen
- Zelf in te stellen periode
- Herhalende uitgaven/inkomsten
- Fatsoenlijk design.
Er zijn een aantal apps die het kunnen, maar bieden eigenljjk niet alles.
Ik gebruik nu Monas, maar moet ik weer gelijk 2x de pro aanschaffen.
Daarnaast kan ik daar nadat de maand over is niet meer nakijken hoe ik het vorige maand heb gedan met de budgetten.
Mijn vriendin en ik zijn op zoek naar een app waar we onze financien bij kunnen houden. Onze inkomsten en uitgaven. Ingedeeld in categorieen. Dus ik voer een uitgave in waarbij ik vervolgens aangeef of deze in de groep "boodschappen" of "woonkosten" valt.
De app moet gebruik kunnen maken van budgetten en sync hebben. Dus mijn uitgaven moeten ook bij de app van mijn vriendin zichtbaar zijn. Daarnaast wil ik nog dat de budgetten gewoon elke maand opnieuw starten. Liefst in de periode die ik zelf kan specificeren.
Bij voorkeur moet het ook nog mogelijk zijn om maandelijks terugkerende uitgaven alvast standaard in te vullen (zoals de hypotheek).en owh, al met al moet het er ook nog fatsoenlijk uit zien en niet android 2.0
In het kort;
- Multiple devices sync
- Budgetten
- Categorieen
- Fatsoenlijk design.
Daarnaast kan ik daar nadat de maand over is niet meer nakijken hoe ik het vorige maand heb gedan met de budgetten.
Misschien Money Lover? Weet alleen niet of je die met meerdere mensen kunt bijwerken. Ik gebruik hem al maandenlang.Robbie T schreef op zondag 07 juni 2015 @ 10:28:
In het kort;
- Multiple devices sync
- Budgetten
- Categorieen
- Fatsoenlijk design.
Google Play: Money Lover - Expense Manager
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Ik gebruik zelf AFAS Personal hiervoor: http://www.afaspersonal.nl/mobielRobbie T schreef op zondag 07 juni 2015 @ 10:28:
In het kort;
- Multiple devices sync
- Budgetten
- Categorieen
- Fatsoenlijk design.
Volgens mij kun je niet syncen over multiple devices maar dat hebben wij opgelost door 1 account + wachtwoord te delen. Je kunt dus wel met 1 account op meerdere devices inloggen.
Tevens kun je ook via hun website inkomsten/uitgaven invoeren en downloads van je internetbankieren importeren.
Deze kan inderdaad een hele hoop. Maar erg groot nadeel vind ik de relatief hoge aanschafprijs voor de pro versie (dus maal 2). Eigenlijk daardoor een no-go.Steeffoon schreef op zondag 07 juni 2015 @ 11:08:
[...]
Misschien Money Lover? Weet alleen niet of je die met meerdere mensen kunt bijwerken. Ik gebruik hem al maandenlang.
Google Play: Money Lover - Expense Manager
Deze hebben we al eens gebruikt. eigenlijk geen idee waarom we daar mee gestopt zijn dus ik zal er weer eens naar gaan kijken. Dank voor de tips!Blauwschaap schreef op zondag 07 juni 2015 @ 18:07:
[...]
Ik gebruik zelf AFAS Personal hiervoor: http://www.afaspersonal.nl/mobiel
Volgens mij kun je niet syncen over multiple devices maar dat hebben wij opgelost door 1 account + wachtwoord te delen. Je kunt dus wel met 1 account op meerdere devices inloggen.
Tevens kun je ook via hun website inkomsten/uitgaven invoeren en downloads van je internetbankieren importeren.
[ Voor 38% gewijzigd door Robbie T op 08-06-2015 11:09 ]
Is er een werkende methode bekend om apps te downloaden die niet beschikbaar zijn in jouw land?
Vpn tunnel werkt iig niet.
Of mag dat niet besproken worden?
Ik pleur de google playstore link hier neer, en installeer dan de apk met de hand.Manke schreef op maandag 08 juni 2015 @ 16:57:
Is er een werkende methode bekend om apps te downloaden die niet beschikbaar zijn in jouw land?
Ik zoek een widget die de weersvoorspelling aangeeft zoals Google dat doet als je "weather" intypt op je phone. Iemand zoiets gevonden?
Nice, thanksDacuuu schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:09:
[...]
Ik pleur de google playstore link hier neer, en installeer dan de apk met de hand.
Als je root hebt: Market UnlockerManke schreef op maandag 08 juni 2015 @ 16:57:
Goedemiddag!
Kent iemand een app om internet permissies zonder root te managen. Voor choozze zero ben ik opzoek naar een app om op mobiel internet enkel bepaalde apps toegang te geven. Is dit mogelijk, en zo ja met welke app?
Alvast bedankt!
Kent iemand een app om internet permissies zonder root te managen. Voor choozze zero ben ik opzoek naar een app om op mobiel internet enkel bepaalde apps toegang te geven. Is dit mogelijk, en zo ja met welke app?
Alvast bedankt!
Verwijderd
Geen matches
Kan iemand me helpen aan een goede muziekspeler met ingebouwde timerfunctie?
Ik zie een hoop links met aparte Sleep Timer apps maar omdat ik geen native Android gebruik (heb BB Android Runtime) kan de app niet worden gekilled. Enkel het geluid wordt op stil gezet terwijl de muziek blijft doorspelen en het batterijverbruik dus terugloopt. Ik zoek dus een muziekspeler met ingebouwde timerfunctie.
Ik zie een hoop links met aparte Sleep Timer apps maar omdat ik geen native Android gebruik (heb BB Android Runtime) kan de app niet worden gekilled. Enkel het geluid wordt op stil gezet terwijl de muziek blijft doorspelen en het batterijverbruik dus terugloopt. Ik zoek dus een muziekspeler met ingebouwde timerfunctie.
VLC kan dit gewoon. Als je muziek afspeelt, dan kan je rechtsbovenin (drie dots boven elkaar) in het menuutje kiezen voor sleeptimer.
Wellicht https://play.google.com/s...om.jianjia.firewall&hl=nldanielrene schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:52:
Goedemiddag!
Alvast bedankt!
Rocket player. Ideale speler en de sleep timer werkt ook prima.Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:15:
Kan iemand me helpen aan een goede muziekspeler met ingebouwde timerfunctie?
Verwijderd
Matched: play
Bedankt. Gelijk geïnstalleerd en de speler werktspNk schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:33:
[...]
Rocket player. Ideale speler en de sleep timer werkt ook prima.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2015 16:25 ]
Ik heb een Moto X 2014 non-rooted op Lollipop stock en ik ben op zoek naar 2 dingen:
1) een app die ervoor zorgt dat, als ik TomTom go mobile (of een andere full screen app zoals youtube) gebruik, er geen irritante whatsapp, facebook of wat voor notificatie popups dan ook overheen komen.
Liefst iets wat dmv van llamal of tasker te autmatiseren is.
2) een app waarmee ik kan afdwingen welke apps tijdens roaming data mogen verbuiken. In Lollipop kan je niet meer eenvoudig je mobile data uit togglen. En ik wil ook wel dat onderweg naar Frankrijk m'n tomtom gewoon de traffic info blijkft ophalen. Maar andere apps liever niet.
1) een app die ervoor zorgt dat, als ik TomTom go mobile (of een andere full screen app zoals youtube) gebruik, er geen irritante whatsapp, facebook of wat voor notificatie popups dan ook overheen komen.
2) een app waarmee ik kan afdwingen welke apps tijdens roaming data mogen verbuiken. In Lollipop kan je niet meer eenvoudig je mobile data uit togglen. En ik wil ook wel dat onderweg naar Frankrijk m'n tomtom gewoon de traffic info blijkft ophalen. Maar andere apps liever niet.
Blender....
Voor het 2 gebruik ik Opera max, kan je instellen welke apps je blokkeert (als je de app dan opent en deze wil op internet vraagt de app of dit mag), en bespaart ook nog tamelijk wat verbruik door gebruik te maken van compressie (indien je dit wil).Andre21 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:23:
Ik heb een Moto X 2014 non-rooted op Lollipop stock en ik ben op zoek naar 2 dingen:
.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG
Ik denk dat je met Google Play: HeadsOff een eind komt.Andre21 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:23:
Geen tasker, maar dat lijkt mij ook helemaal niet nodig?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Die heb ik inmiddels ook draaien. Lastige daarvan vind ik dat het enablen/disablen een aantal stappen kost. Met tasker zou je zoiets moeten kunnen automatiseren.Nakebod schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:28:
[...]
Ik denk dat je met Google Play: HeadsOff een eind komt.
Geen tasker, maar dat lijkt mij ook helemaal niet nodig?
Bv: Wanneer een bepaalde app start -> HeadsOff enablen.. en bij afsluiten van de app weer disablen.
Dat moet nu handmatig.. maar het werkt..
Blender....
*snurk*
[ Voor 96% gewijzigd door Bra-Jo op 18-06-2015 16:22 ]
Nomen nescio
Is er iets veranderd aan Google Foto? Ik wilde gisteren foto's op m'n tv laten zien via chromecast, maar er was geen icoon. Andere apps waaronder google music was geen enkel probleem. De telefoon van m'n vriendin had hetzelfde probleem. Beide Nexus 5, Android 5.1.1
To dare is to do
Ja, het is al een tijdje zo, maar het is een een losse app geworden, en staat los van Google+.
En volgens mij zit er sindsdien geen Chromecast ondersteuning meer in de app.
En volgens mij zit er sindsdien geen Chromecast ondersteuning meer in de app.
Oh dat is wel bagger, dan moet ik op zoek naar een andere app. Vreemd besluit van Google als ik eerlijk ben.
To dare is to do
Je kan anders gewoon screencasten?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dat is natuurlijk ook nog een oplossing
To dare is to do
Ik krijg met geen mogelijkheid een big screen caller ID aan de gang op mijn LG G3.
De app Big Screen Caller ID onthoudt de ingestelde HD foto's niet. De ingebouwde functie van Rocker Dialer ook niet, en de functie in Tweaksbox werkt ook al niet!
Heb je een groot scherm, zit je nog tegen kleine plaatjes aan te kijken!
Iemand een idee?
De app Big Screen Caller ID onthoudt de ingestelde HD foto's niet. De ingebouwde functie van Rocker Dialer ook niet, en de functie in Tweaksbox werkt ook al niet!
Heb je een groot scherm, zit je nog tegen kleine plaatjes aan te kijken!
Iemand een idee?
Ik gebruik al een tijdje Contacts+ en dat bevalt me prima. Wat me niet bevalt is dat een SMS van mijn voicemail (1233) niet wordt getoond door deze app. Als ik Hangouts als SMS-app instel dan zie ik de SMS wel. Uiteraard heb ik geklaagd bij Contacts+, waarbij ze aangeven dat dit een bekende bug is die ooit op wordt gelost.
Iemand een idee of er een workaround is? Ik wil helemaal geen extra app voor SMS gebruiken.
Iemand een idee of er een workaround is? Ik wil helemaal geen extra app voor SMS gebruiken.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.
Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.
Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.
Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.
Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.