|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
ik heb mijn telefoon beveiligd met een pincode en maar wil dus niet steeds de pincode invoeren als ik om de paar seconden meerdere whatsapp berichten ontvang.
vanaf android 4.2 is dit ook mogelijk via widgets.
graag wil ik alleen whatsapp kunnen openen vanaf het lockscreen
maar mijn probleem is dat als je gebruik maakt van een pincode beveiliging , dat je dan de widget niet kunt openen.
heb dit ook al geprobeerd met de app NILS lockscreen.
maar helaas werken de widgets alleen als je geen lockscreen beveiliging gebruikt.
weet iemand misschien een oplossing via android instellingen of een lockscreen app die wel de pincode omzeild ?
Instelling zit in Whatsapp bij de notifications, heet (in het Engels in ieder geval) "Popup notification".
Sometimes you need to plan for coincidence
Als je iets naar beneden scrolt, komt de balk weer in beeld. Dan kan je daarop klikken (of op de unread count) en dan spring je naar boven:)pven schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:56:
Bedankt voor de melding. Weet je toevallig het antwoord op mijn vraag?
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Het werkt. Dank!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Dat klinkt weer redelijk definitief.Volledige versie van MAPS.ME is GRATIS beschikbaar geworden!
Sowieso en beetje storend, want ik heb de Pro app geïnstalleerd.
Verder niet of het tijdelijk is.
Hij was vorige week op amazon als onderdeel van de grote weggeefactie ook te halen.rockhopper schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:33:
Geen idee of het blijvend of tijdelijk is, maar kennelijk is Maps.me Pro (soort offline wandel navigatie app met OSM kaarten) gratis geworden.
Dus ik vermoed dat het een permanente actie is
Overigens een erg fijne app om per voet te gebruiken in een vreemde stad.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Verwijderd
daar zit nu dus mijn probleem .Hmmbob schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:30:
. Ik kan ook 1x per bericht antwoorden, maar als je de conversatie wil openen (of meer dan één antwoord op een bericht wil schrijven) dan moet ik het patroon tekenen.
Instelling zit in Whatsapp bij de notifications, heet (in het Engels in ieder geval) "Popup notification".
ik wil niet steeds bij het openen van een nieuw bericht mijn pincode intypen of met een patroon ontgrendelen.
gewoon effe snel openen en lezen en dat na het sluiten van whatsapp de telefoon weer vergrendeld is.
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar dat lijkt me een redelijk security issueVerwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 21:49:
[...]
daar zit nu dus mijn probleem .
ik wil niet steeds bij het openen van een nieuw bericht mijn pincode intypen of met een patroon ontgrendelen.
gewoon effe snel openen en lezen en dat na het sluiten van whatsapp de telefoon weer vergrendeld is.
Dat is standaard met Lollipop. Of een notification app zoals acdisplay installeren.Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 21:49:
[...]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Dat is ook zo. Probeer het maar eens uit.Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 21:49:
[...]
Sometimes you need to plan for coincidence
Yeps, blijpven schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:41:
[...]
Volgens mij is dit met de update van vandaag verholpen. Bij mij in ieder geval wel (Nexus 5).
www.casarodriguillo.com
Verwijderd
ik begin te begrijpen dat het met beveiliging niet gaat werken.Prulleman schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 22:05:
[...]
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar dat lijkt me een redelijk security issue
ga toch maar werken met widgets en dan maar geen beveiliging gebruiken.
iedereen hier toch bedankt voor alle tips
Ik heb je toch twee oplossingen gegeven?Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:06:
[...]
ik begin te begrijpen dat het met beveiliging niet gaat werken.
ga toch maar werken met widgets en dan maar geen beveiliging gebruiken.
iedereen hier toch bedankt voor alle tips
Flash Lollipop en je kan standaard je berichten lezen op het lockscreen.
Installeer AC Display en je kan alles lezen op het lockscreen.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
je zou kunnen proberen ipv te verwijderen ze uit te zetten.
misschien ben je er dan van af.
de andere optie zal wel rooten worden
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Maar dan krijg ik ook geen updates meer voor andere apps. Kan natuurlijk wel elke dag handmatig checken voor updates, maar echt praktisch is het niet. Maar het is een optie.TRaSH schreef op zondag 07 december 2014 @ 10:52:
@chim0
je zou kunnen proberen ipv te verwijderen ze uit te zetten.
misschien ben je er dan van af.
de andere optie zal wel rooten worden
Ik zal je nog sterker vertellen. Ik heb hem zojuist geïnstalleerd, automatische updates uitgeschakeld, weer verwijdert, telefoon opnieuw opgestart en wat denk je? Hij staat er vrolijk weer op samen met Zaklamp (bij updates dan).dutchgio schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:27:
Je kunt bij instellingen > apps > family protection ook kiezen voor "uitschakelen".

Zal hem wel installeren en uitschakelen, want er is blijkbaar geen ontkomen aan.
Je verwijderd alleen de update, waarna de app zelf blijft staan en je na een reboot dus weer de 'kale' app hebt waarvoor een update beschikbaar is...
Doe je dan de update, verwijder je die weer en reboot je... Ja dan begin je weer opnieuw..
Dat heb ik nu gedaan. Bedankt hiervoor!dutchgio schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:41:
Dat komt omdat het een systeem app is, die kun je zonder root niet verwijderen, alleen "uitschakelen".
Je verwijderd alleen de update, waarna de app zelf blijft staan en je na een reboot dus weer de 'kale' app hebt waarvoor een update beschikbaar is...
Doe je dan de update, verwijder je die weer en reboot je... Ja dan begin je weer opnieuw..
Die Zaklamp kan ik trouwens nergens terugvinden bij Apps. Heb er ook niks aan, want ik heb geen flits op mijn telefoon.
Iedere rootbrowser kan apps verwijderen. Het is niet meer dan een apk-tje wissen, hernoemen of verplaatsen. Hier heb je geen speciale tools voor nodig hoor.Floris-K schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:03:
Als je het wil verwijderen dan moet je gaan rooten en (om on-topic te blijven) kun je hier Titanium backup voor gebruiken
Daar zijn al langere tijd ook tooltjes voor: Facebook Chat EnablerSteeffoon schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:24:
Facebook maakt verplichting Messenger ongedaan, chatten kan weer via de app!:)
[afbeelding]
via
Je hebt Kickstarter mobile, alleen die is 69 cent en de reviews zijn niet de beste
En de android app van Indiegogo is nog niet klaar...
Apart, zonder de messenger app op mijn telefoon krijg ik een melding dat ik die moet downloaden, het gaat dus blijkbaar niet direct via de fb app.Steeffoon schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:24:
[afbeelding]
via
Ik heb hier zelf -nooit- de Messenger app geinstalleerd:) het schijnt te verschillen per persoon.Mizgala28 schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:04:
[...]
Apart, zonder de messenger app op mijn telefoon krijg ik een melding dat ik die moet downloaden, het gaat dus blijkbaar niet direct via de fb app.
Zowel op de telefoon als tablet ben ik verplicht om die verrekte messenger te installeren, alleen weiger ikSteeffoon schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:25:
[...]
Ik heb hier zelf -nooit- de Messenger app geinstalleerd:) het schijnt te verschillen per persoon.
4 posts boven de jouwe staat de oplossing...Satom schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:48:
[...]
Zowel op de telefoon als tablet ben ik verplicht om die verrekte messenger te installeren, alleen weiger ik
Yes, mijn koppigheid heeft zijn vruchten afgeworpenSteeffoon schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:24:
[afbeelding]
via
ThanksAllSeeyinEye schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:28:
[...]
Daar zijn al langere tijd ook tooltjes voor: Facebook Chat Enabler
Bekend probleem. Reboot lost het op als je je er aan stoort. Evt een soft reboot.Waterski schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:32:
Ik heb vanmorgen in de trein Radio geluisterd met TuneIn Radio (gratis versie) op mijn Nexus 5, alleen nu ik hem heb afgesloten springt de achtergrond in mijn lockscreen niet terug naar de standaard achtergrond. Iemand een idee hoe dit te verhelpen is? Ik kan het (helaas) niet vinden.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Gefascineerd.Touchdomex schreef op donderdag 11 december 2014 @ 22:05:
Voor de liefhebbers Action Launcher 3 is uit. Direct maar de volledige versie gekocht en lekker geskinned. Beste launcher op de markt.
Geïnstalleerd.
Gebrek aan opties.
Vijf FC's binnen paar minuten (vooral met widgets).
Gedelete
Nickname does not reflect reality
Was, uiteraard, gratis versie hè
Waarin logischerwijs hoop dingen niet werken maar ook de Plus-versie had imho te weinig leuks, zo op het oog.
Goed werken kost nu nog eventjes tijd blijkbaar
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Bellen via je telefoon? What's next?agoNITE schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 06:43:
Laatste versie van whatsapp (via WhatsApp.com) vraagt toegang tot Bluetooth. En er zit een heuse call optie in!
Waar zouden de belkosten landen.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Haha, ik heb iets te vroeg gesproken. Ik had een Skype achtig iets verwacht. Maar het is niets meer dan een snelkoppeling naar bellen via je provideravotar schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 07:34:
[...]
Bellen via je telefoon? What's next?![]()
Waar zouden de belkosten landen.
Ik denk dat de toegang tot bluetooth mij iets te enthousiast hebben gemaakt.
Ehm, die snelkoppeling was er toch altijd al? Klik op naam van iemand en dan op het hoorntje...agoNITE schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:22:
[...]
Haha, ik heb iets te vroeg gesproken. Ik had een Skype achtig iets verwacht. Maar het is niets meer dan een snelkoppeling naar bellen via je provider
Ik denk dat de toegang tot bluetooth mij iets te enthousiast hebben gemaakt.
Dat bedoel ik met iets te enthousiast...ik gebruik die functie nooit. Door die bluetooth toegang ben ik gaan kijken en viel het mij pas op dat je dus kan 'bellen' via WhatsApp.AllSeeyinEye schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:28:
[...]
Ehm, die snelkoppeling was er toch altijd al? Klik op naam van iemand en dan op het hoorntje...
Niks aan de hand zeg maar!
Vlak anders 'Next Launcher' ook niet uit!Touchdomex schreef op donderdag 11 december 2014 @ 22:05:
Voor de liefhebbers Action Launcher 3 is uit. Direct maar de volledige versie gekocht en lekker geskinned. Beste launcher op de markt.
Na 3 jaar TSF deze maar eens gekocht. Bevalt tot nu toe erg goed.
Dat betwijfel ik, ze gebruiken de in-app mogelijkheid, daar doet Google nogal moeilijk over bij retouren.
Losse "unlockers" zoals bij titanium en nova kan je idd gewoon teruggeven.
Ik zag 3.99 tot 7.99€ - best aan de prijs, zeg maar
[ Voor 47% gewijzigd door FreshMaker op 13-12-2014 20:31 ]
Dan kijk je dus naar een scherm met de tekst: 'no launcher available'....
Ik kneep hem wel ff wat je kunt dus helemaal niks. Tot ik op het idee kwam om via de laptop een gratis launcher uit de playstore te installeren.
We kunnen weer verder.
Het is een interessante discussie in ieder geval
Kijk eens aan:
Het Android launchers, themes en icons topic
Zo, schaamteloos gekickt, zodat het weer zichtbaar is
[ Voor 52% gewijzigd door anandus op 15-12-2014 18:12 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Zonder root kan je de meesten uitschakelenchim0 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 07:27:
Kan je al die Google apps, zoals Google Chrome, Box, Google Drive, Hangouts etc. gewoon verwijderen zonder dat je telefoon niet meer werkt? Heb niet zoveel geheugen op mijn telefoon en al die apps nemen enorm veel ruimte in beslag.
Met root kan je ze verwijderen.
Je telefoon zal gewoon naar behoren blijven functioneren, tenzij je een Google Play Edition ROM draait, dan heb je G+ (de app) nodig voor de photo's app die daar de standaard gallery is. Natuurlijk kan je die ook vervangen, maar in de basis is dat dus de standaard app.
Grappig eigenlijk. Met uitzondering van Box (geen Google app, trouwens), gebruik ik al die apps dagelijks. Ik gooi alleen Gmail van mn toestel af sinds ik Inbox gebruik.
Ik gebruik het nooit, daarom. Het is best veel ruimte als je alles bij elkaar optelt. Rooten heb ik geen verstand van, dus daar ga ik niet aan beginnen. Dan maar zo verder.AllSeeyinEye schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 07:30:
[...]
Zonder root kan je de meesten uitschakelen
Met root kan je ze verwijderen.
Je telefoon zal gewoon naar behoren blijven functioneren, tenzij je een Google Play Edition ROM draait, dan heb je G+ (de app) nodig voor de photo's app die daar de standaard gallery is. Natuurlijk kan je die ook vervangen, maar in de basis is dat dus de standaard app.
Grappig eigenlijk. Met uitzondering van Box (geen Google app, trouwens), gebruik ik al die apps dagelijks. Ik gooi alleen Gmail van mn toestel af sinds ik Inbox gebruik.

Gedurende de week heb ik veel gesprekken en altijd gaat mijn notitieblokje mee. In de nabije toekomst wil ik mijn notitieblokje vervangen door een tablet en hiervoor zoek ik de ultieme app.
Ik zie wel apps waarmee je kan typen of kan schrijven, maar ik zoek juist de gouden combinatie.
Tijdens mijn aantekeningen schrijf ik tekst, maar teken ook lijntjes, rondjes, pijltjes etc en heb hier een eigen stijl in gecreëerd waardoor ik zeer efficiënt mijn aantekenen kan teruglezen.
Welke app bied je een blanco blaadje waarin je kan typen, maar ook vrij vormen kan tekenen.
Ik overweeg binnenkort een Galaxy note aan te schaffen ter vervangingen van mijn huidige Tab 10.1 vanwege de stylus...
wijze woorden
Mooi..dank!AllSeeyinEye schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 07:32:
En voor de Poweramp gebruikers: Er is inmiddels een Material (dark) skin: https://play.google.com/s...v.poweramp.skins.material
Verwijderd
Onenote: https://play.google.com/s....microsoft.office.onenoteValandil schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:46:
Ik ben op zoek naar een voor mij ideale notitieapp...
Gedurende de week heb ik veel gesprekken en altijd gaat mijn notitieblokje mee. In de nabije toekomst wil ik mijn notitieblokje vervangen door een tablet en hiervoor zoek ik de ultieme app.
Ik zie wel apps waarmee je kan typen of kan schrijven, maar ik zoek juist de gouden combinatie.
Tijdens mijn aantekeningen schrijf ik tekst, maar teken ook lijntjes, rondjes, pijltjes etc en heb hier een eigen stijl in gecreëerd waardoor ik zeer efficiënt mijn aantekenen kan teruglezen.
Welke app bied je een blanco blaadje waarin je kan typen, maar ook vrij vormen kan tekenen.
Ik overweeg binnenkort een Galaxy note aan te schaffen ter vervangingen van mijn huidige Tab 10.1 vanwege de stylus...
Keep: https://play.google.com/s...d=com.google.android.keep
Evernote: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.evernote
Voor Keep wil je misschien Sketch for Keep erbij: https://play.google.com/s...?id=lv.piip.sketchforkeep
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Verwijderd
Normaal 8,99 in snap/g-playstore. Is nu gratis in de amazon winkel omdat het de app van de dag is.
OneNote is mijn favoriet! Ik maak er op m'n Note 2 al gebruik van en dat is erg prettig. ook het verder werken op de pc met de gratis OneNote2013 is super. Je kunt in 1 keer door al je notities zoeken, outlook taken aanmaken en weet ik het wat nog meer.Valandil schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:46:
Ik ben op zoek naar een voor mij ideale notitieapp...
Ter voorbereiding van een vergadering print ik bijvoorbeeld de bijbehorende mailtjes of documenten naar Onenote, zodat ik tijdens de vergadering daarin weer eenvoudig aantekeningen kan maken.
Gadgets FTW!
https://play.google.com/s...ilapp.appskiller&hl=nl_NL
Bij info de coupon code appoftheday invoeren.
zoek je goedkope webhosting? check Versio! - PSN: OdinsFiRe99

[ Voor 5% gewijzigd door Koppensneller op 24-12-2014 12:14 ]
idd, zorgt voor meer elende dan hulp. die dingen zijn zooo 2011
www.casarodriguillo.com
Zeker nu 2GB RAM een beetje de standaard begint te worden. Verder zorgt Android er zelf voor dat apps worden gesloten als het RAM nodig is.
Als je meer dan 600 'blogs' volgt, dan raakt het geheugen vlotjes vol
Mijn idee om een taakkiller te installeren maakte inderdaad meer kapot dan goed was, even werkt het prima, maar op een gegeven moment lijkt het toestel stroperig en traag aan te voelen.
deinstallatie loste het probleem op
( en mijn oudste vertellen dat niet elke meme en humor poster gevolgd hoeft te worden
Af en toe wel makkelijk, bij blijft de playstore volhouden geen verbinding te hebben.Koppensneller schreef op woensdag 24 december 2014 @ 12:31:
Het enige dat je veroorzaakt met dat soort apps is dat gecachete apps uit het geheugen worden geknikkerd waardoor ze de volgende keer trager opstarten. Joepie!
Ik kill hem en dan werkt het wel.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Moet je wel de Amazon app bij nemen die je misschien niet wil!Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:06:
TuneIn Radio Pro,
Normaal 8,99 in snap/g-playstore. Is nu gratis in de amazon winkel omdat het de app van de dag is.
Die kan je daarna weer verwijderen, de geïnstalleerde app blijft werken.mariconjo schreef op woensdag 24 december 2014 @ 23:24:
[...]
Moet je wel de Amazon app bij nemen die je misschien niet wil!
Iets heel anders, ik heb sinds kort een simpele tablet, de Alcatel One touch Pop8. Het scherm daarvan is nogal geel bruinig, bestaan er apps waarmee je de kleurtemperatuur kan aanpassen? Sommige apparaten bieden in hun Android versie deze mogelijkheid standaard maar mijn Alcatel helaas niet.
Nou, bij mij niet!
Maar ff iets anders:
net BC 2 gekocht.(=upgrade Business Calendar Pro)
Kost €1,18 maar is echt de moeite waard!
Heb je ooit de Business Calendar Pro gekocht dan kun je de 2 versie gratis gebruiken zolang je de oude versie geïnstalleerd laat.
[ Voor 57% gewijzigd door mariconjo op 25-12-2014 20:19 ]
Root en SuperSU zijn aanwezig.
[ Voor 3% gewijzigd door pafdaddy op 29-12-2014 23:21 ]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
App Opspafdaddy schreef op maandag 29 december 2014 @ 23:20:
Ik zoek een app waarmee ik rechten van apps kan limiteren en dat werkt op Lollipop. Ik liep tegen LBE security master aan, maar mijn Chinees is niet op niveau zeg maar.![]()
Dankuwelzeerbeleefd.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
L (zelfs KK) kan dit toch standaard... Bij instellingen en privacypafdaddy schreef op maandag 29 december 2014 @ 23:20:
Ik zoek een app waarmee ik rechten van apps kan limiteren en dat werkt op Lollipop. Ik liep tegen LBE security master aan, maar mijn Chinees is niet op niveau zeg maar.![]()
Instellingen/Privacy heb ik niet eens (niet op LG G3 met KK als wel SGS4 met LP)superiscch schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:25:
L (zelfs KK) kan dit toch standaard... Bij instellingen en privacy
Die optie heb ik niet in mijn menu, kan me ook niet herinneren dat dat er in zat. Gebruik app ops voor dit inderdaad. Misschien afhankelijk van het merk toestel en de rom. Heb zelf stock 5.0.1 op een Nexus 5.superiscch schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:25:
[...]
L (zelfs KK) kan dit toch standaard... Bij instellingen en privacy
Ik wil graag mijn outlook taken synchroniseren (in Windows 7 enterprise, met outlook 2003) met mijn android apparaten synchroniseren via Exchange activesync.
Nu heb ik hiervoor een app gevonden (tasks and notes). Deze werkt prima, maar kost 5 dollar (in app purchase, na 2 weken). Echter, als iemand een goedkoper of gratis alternatief heeft dan houd ik me natuurlijk aanbevolen. Weet iemand wat?
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
[ Voor 15% gewijzigd door MegaTronics op 08-01-2015 12:10 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Nee, maar zolang je de apps geïnstalleerd hebt, en het aantal "vakken" hetzelfde is, zal het wel goed gaan. Houd er wel rekening mee dat widgets niet overgenomen worden.v1nzent- schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 10:48:
Iemand ervaring toevallig met het restoren van een GOLauncher backup op een ander apparaat?
Ik gebruik altijd Google Maps als main navigatie app, maar sinds een tijdje is de navigatie stem helemaal naar z'n gootje. De dame klinkt als een overstuurde krakende robot en ik heb geen idee hoe dit op is te lossen.. Iemand? Een herinstallatie van Maps heeft niks geholpen en ik kan ook geen stem instellingen vinden in Maps zelf.
Iemand een idee?
Ik gebruik overigens sinds gisteren ook Nokia's HERE navigatie app en de eerste indrukken daarvan zijn postief, dus wellicht dat ik overstap mocht ik het stemprobleem van Maps niet op kunnen lossen.
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Ik heb ze via ES File Explorer verwijderd en ook via de tekst-naar-spraak optie in systeeminstellingen van de telefoon zelf, dat mocht helaas niet baten.Touchdomex schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 11:32:
de stembestanden op je interne ook verwijderd/gecontroleerd of die helemaal leeg is?
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Nomen nescio
Ik gebruik popcorn time android app versie 1.1
In deze versie kan ik nog niet streamen naar mijn Chromecast. In de instellingen staat wel een optie om een andere videospeler te kiezen, dus ik dacht dan speel ik af op een app die wel kan streamen.
Helaas krijgen zowel ik als mijn vriendin de melding dat het bestand niet afgespeeld kan worden.
Weet iemand een manier om te streamen naar Chromecast?
(De telefoon in zijn geheel casten met de Chromecast app zelf zegt ervoor dat het geluid niet synchroon loopt met het beeld)
Edit: net de dev app versie 312 geprobeerd, maar geen geluid via Chromecast.
[ Voor 6% gewijzigd door AndereKoekoek op 11-01-2015 21:17 ]
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.
Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.
Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.