Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Geen matches
Metro2002 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:01:
Gisteren mijn Airdroid app geupdate omdat het programma daar constant om bleef zeuren. Had ik dat nou maar niet gedaan want je raadt het al: Nu crasht de app telkens bij het opstarten (airdroid has stopped working). Al een keer herinstallatie gedaan , keer helemaal verwijderd en geherinstalleerd maar helaas.
Fijn zo'n update die je opgedrongen krijgt waarna je hele app niet meer werkt :( Meer mensen die deze app gebruiken die hiertegen aan liepen?
Hier even getest op mijn Nexus 4 en alles werkt zoals het voorheen ook werkte.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartbee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 21:31
Geen matches
Michele_M_ schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:42:
[...]

Die is gelijk 3 euries.... :X

[...]

Die werkt met zendmasten en daar heb je mobiel internet voor nodig?
Dubbel en dwars waard, 3 euro voor tasker. Die kan ook locatie bepalen aan de hand van gsm en/of wifi en dan kan je wat voor actie je ook maar wilt er aan hangen. Tasker kan echt bijna alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 11:56
Matched: play
Heb de programma gevonden dat ik zocht:
Glass widgets
https://play.google.com/s...uch.andersen.glasswidgets

Doet hetzelfde wat je zei Ari ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Geen matches
Prulleman schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:37:
maar.... zonder zendmasten en wifi uit zul je je locatie met GPS moeten bepalen, en alleen GPS (dus zonder wifi en gsm) gaat niet heel rap voor een locatie bepaling. Je zal dus elke keer vrij veel stroom kwijt zijn om je locatie te bepalen, meer dan dat het kost om wifi aan te laten staan.

Je moet je dus afvragen of je je doel niet voorbij schiet (en dan neem ik aan dat je stroom wilt besparen door wifi alleen op bekende locaties aan te hebben)
Kijk daar hebben we wat aan.... scheelt toch weer 3 euro voor een appie die ik helemaal niet nodig heb :+

Ben juice defender ultimate, (ook zo'n rib uit mijn lijf toendertijd :*) ) aan het testen. Die zet mijn wifi ook uit. Maar die blijft op de achtergrond ook uit als mijn scherm uit is, als ik eigenlijk mijn wifi aan wil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:40
Geen matches
Michele_M_ schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:34:
[...]

Kijk daar hebben we wat aan.... scheelt toch weer 3 euro voor een appie die ik helemaal niet nodig heb :+

Ben juice defender ultimate, (ook zo'n rib uit mijn lijf toendertijd :*) ) aan het testen. Die zet mijn wifi ook uit. Maar die blijft op de achtergrond ook uit als mijn scherm uit is, als ik eigenlijk mijn wifi aan wil houden.
Kunt bij Juice Defender instellen toch dat ie constant connect blijft met (thuis)netwerk? Althans ik heb dat bij mijn Juice Defender (Ultimate) kunnen instellen bij location.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:38
Geen matches
Michele_M_ schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:08:
Vraagje. Ik ben op zoek naar een app die mijn wifi uitzet op mijn tablet zonder mobiel internet als ik een locatie verlaat en weer aanzet als ik weer terug ben. Ik ken wifimatic maar die werkt niet zonder mobiel internet volgens mij. Juice defender heeft deze optie ook maar werkt ook met mobiel internet.
Iemand een idee?
Wifimatic gebruikt geen internet, maar telefoonpalen. Jou tablet heeft geen simkaart, dus kan je wifimatic niet gebruiken.

Kijk eens naar Condi. Maar wifi toggelen als wifi uit is zal moeilijk gaan denk ik, of het moet via GPS gaan. Maar binnenshuis een lock krijgen is vaak moeilijk. Dus vraag me af of er iets geschikts voor jou is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Geen matches
Timocos schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:59:
[...]

Kunt bij Juice Defender instellen toch dat ie constant connect blijft met (thuis)netwerk? Althans ik heb dat bij mijn Juice Defender (Ultimate) kunnen instellen bij location.
Klopt maar dat is niet actief als je geen mobiel internet hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 12:21
Geen matches
Als ik een bestand wil verwijderen in esfileexplorer app, krijg ik de melding: kan niet verwijderd worden.
In de app "mijn bestanden" kan ik dat bestand wél verwijderen.
Ik heb het idee dat android 4.4 kitkat die op mijn Galaxy note 3 draait, dit op een of andere manier blokkeerd voor esfileexplorer.
Zit er misschien ergens een optie om zo'n blokkade in of uit te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Geen matches
Heb je je Note geroot? Dit klinkt een beetje als een app die geen roottoegang heeft en een andere app die het wel heeft.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 11:02
Joster schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:05:
Ik zoek een app als MissedIt maar dan een die in plaats van tekst afbeeldingen (bij voorkeur PNG) kan gebruiken. Ik wil kleine iconen gaan gebruiken welke wit zijn zonder melding en een andere kleur worden bij een melding. BIjvoorbeeld deze: Google Play: SmallWhites Uiteraard is het wenselijk dat de iconen klikbaar zijn, of ze nu wel of geen melding hebben. MissedIt kan - op de afbeeldingen na - wat ik wil..
En dit zoek ik nog steeds :( Het moet toch niet zo moeilijk zijn om een letter te vervangen voor een plaatje zou je denken. Niemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 12:21
Geen matches
Bra-Jo schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:59:
Heb je je Note geroot? Dit klinkt een beetje als een app die geen roottoegang heeft en een andere app die het wel heeft.
De note 3 is niet geroot, helemaal standaard op kitkat 4.4.2
Het blijkt dat er meer mensen zijn die last hebben van niet benaderbare externe SD kaart bij kitkat.
Ondanks het toestel maar 3 dagen oud was, toch maar een hard reset gedaan. Helaas, geen verandering. Zouden er andere mogelijkheden zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:04
Geen matches
Als het een probleem met KitKat is, terug naar Jellybean flashen of wachten op een fix van Samsung uit middels een nieuwe update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Geen matches
Aloysxda schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:53:
De note 3 is niet geroot, helemaal standaard op kitkat 4.4.2
Het blijkt dat er meer mensen zijn die last hebben van niet benaderbare externe SD kaart bij kitkat.
Ondanks het toestel maar 3 dagen oud was, toch maar een hard reset gedaan. Helaas, geen verandering. Zouden er andere mogelijkheden zijn ?
Heeft te maken met permissies die verkeerd blijken te staan :)
Of third-party ontwikkelaars moeten dit voor hun apps fixen, maar eigenlijk is 't Samsungs schuld.

Even geduld hebben dus...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-10 07:33
Geen matches
Ik heb wel een permissions.xml die dat op zou moeten lossen maar je moet root hebben om die op het toestel te kunnen zetten. Plus zelf niet getest (want doet allemaal prima hier op 4.4.2) dus geen garantie :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Google Play Giftcards nu weer een stapje gemakkelijker in NL te verkrijgen :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Geen matches
Ik wilde het net posten. :) Jammer dat ze er zoveel op willen verdienen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Geen matches
Kreeg een tip van een 'collega', Fweather is een f*cking geinige weer widget!

Afbeeldingslocatie: http://edje01.home.xs4all.nl/got/ssfw.png

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Matched: store, play
Haha, en op de foto's in de Play Store is overal het woord 'fuck' zwartgemaakt, anders zal de app wel verwijderd worden. ;)
Het idee is wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmcvanleeuwen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-01 14:36
heeft iemand al een play card via ideal aangeschaft?

rvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Geen matches
Waarom wil je dat weten? :?

Zie die site van die gift-cards: na betaling heb je de code blijkbaar binnen 30 seconden binnen. En als je het niet vertrouwt, dan kan je CC of PayPal gebruiken.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-10 12:11
Geen matches
daPet schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:26:
Kreeg een tip van een 'collega', Fweather is een f*cking geinige weer widget!

[afbeelding]
LOL geïnstalleerd! Een klokkie erbij zou het afmaken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmcvanleeuwen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-01 14:36
Geen matches
pven schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:09:
Waarom wil je dat weten? :?

Zie die site van die gift-cards: na betaling heb je de code blijkbaar binnen 30 seconden binnen. En als je het niet vertrouwt, dan kan je CC of PayPal gebruiken.
ik was benieuwd of iemand er al ervaring mee heeft.

rvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:27
rmcvanleeuwen schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:57:
heeft iemand al een play card via ideal aangeschaft?
Ik heb het gedaan, wel een beetje lullig dat je meer moet betalen maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 22:32
Geen matches
Mizgala28 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:00:
[...]

Ik heb het gedaan, wel een beetje lullig dat je meer moet betalen maar het werkt wel.
Ik wil geen discussie starten, maar het gezeik over extra betalen vind ik niet helemaal op zijn plaats. Op Androidworld begonnen er ook al een paar mensen te janken, terwijl ik het meer dan logisch vind dat je wat extra betaalt. Het zijn onofficiële kaarten die door particulieren uit Duitsland en Frankrijk worden gehaald en worden doorverkocht.Los van het feit dat dit alleen al transportkosten vergt, snap ik ook dat je er wat aan wil (en moet) verdienen. Bovendien is iDeal ook niet gratis (vaak rond 1eu per transactie).

Met andere woorden: Als ik zo'n business zou hebben opgezet, had ik exact hetzelfde gedaan :+

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Maardiweb schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:52:
[...]

Ik wil geen discussie starten, maar het gezeik over extra betalen vind ik niet helemaal op zijn plaats. Op Androidworld begonnen er ook al een paar mensen te janken, terwijl ik het meer dan logisch vind dat je wat extra betaalt. Het zijn onofficiële kaarten die door particulieren uit Duitsland en Frankrijk worden gehaald en worden doorverkocht.Los van het feit dat dit alleen al transportkosten vergt, snap ik ook dat je er wat aan wil (en moet) verdienen. Bovendien is iDeal ook niet gratis (vaak rond 1eu per transactie).

Met andere woorden: Als ik zo'n business zou hebben opgezet, had ik exact hetzelfde gedaan :+
Daar doel ik niet op met lullig, zoveel duurder is het niet het is meer het feit dat je zelfs iTunes kaarten (al jaren) in Nederland kunt kopen maar een Google Play Store kaart niet.

Het is meer dat dan die extra euro of 2 bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Mizgala28 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:55:
[...]

Daar doel ik niet op met lullig, zoveel duurder is het niet het is meer het feit dat je zelfs iTunes kaarten (al jaren) in Nederland kunt kopen maar een Google Play Store kaart niet.

Het is meer dat dan die extra euro of 2 bijbetalen.
Als je iTunes kaarten online koopt waarbij de code meteen zichtbaar is betaal je ook een paar euro meer.
Kaaren inkopen, site hosten en beheren van codes, etc; daar zijn gewoon kosten aan verbonden.
Verschil is alleen dat deze ook 'offline' fysiek in winkels te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johien
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-08 08:36
Als je zo een Google-Play-Store-kaart koopt, kan je dan ook gebruiken van het gratis Google Play Music upload van al je songs (tot 20.000) in de cloud zonder creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Geen matches
Ik heb een kleine android tablet voor muziek aangesloten op mijn minisetje. Er zit geen bluetooth op.
Hiervoor zoek ik een muziek-app die van afstand te bedienen is, zoals met mijn android phone of de iphone van mijn partner. Tot nu toe helaas nog niets kunnen vinden. Bestaan er zulke apps via wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
johien schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:13:
Als je zo een Google-Play-Store-kaart koopt, kan je dan ook gebruiken van het gratis Google Play Music upload van al je songs (tot 20.000) in de cloud zonder creditcard?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik ben opzoek naar een app die Telefoontjes en SMSjes van bepaalde nummers kan blokkeren. Ik had eerst MrNumber maar ik kreeg nog steeds SMSjes gewoon binnen in Hangouts.

Op mijn vorige telefoon gebruikte ik Call SMS Blocker. Die werkte prima maar kan ik op mijn huidige telefoon (Nexus5) helaas niet installeren.

Iemand suggesties voor een goede app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Geen matches
Joster schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:36:
[...]

En dit zoek ik nog steeds :( Het moet toch niet zo moeilijk zijn om een letter te vervangen voor een plaatje zou je denken. Niemand tips?
Voorlopig los ik het denk ik anders op :D Ik heb een font gevonden ( http://tenbytwenty.com/?xxxx_posts=sosa ) met logo's uitgedrukt in letters / cijfers :) Die pas ik nu toe binnen missedit waardoor je alsnog deze logo's kan gebruiken en van kleur kan laten veranderen afhankelijk van een melding.

Edit: Heeft me wel enthousiast gemaakt, want deze kan je dus ook gebruiken: http://kudakurage.com/ligature_symbols/

[ Voor 19% gewijzigd door Joster op 29-01-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Geen matches
Joster schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:14:
[...]

Voorlopig los ik het denk ik anders op :D Ik heb een font gevonden ( http://tenbytwenty.com/?xxxx_posts=sosa ) met logo's uitgedrukt in letters / cijfers :) Die pas ik nu toe binnen missedit waardoor je alsnog deze logo's kan gebruiken en van kleur kan laten veranderen afhankelijk van een melding.

Edit: Heeft me wel enthousiast gemaakt, want deze kan je dus ook gebruiken: http://kudakurage.com/ligature_symbols/
Wow, dit zou zomaar iets zijn wat ik kan gebruiken, even door de symbolen bladeren. Even bekijken of het mijn lockscreen mooier kan maken.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3038360/tweakers/homescreen/small/2014-01-28%2010.36.38.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Laatst online: 25-09 11:56
Geen matches
Arie- schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:23:
[...]
Wow, dit zou zomaar iets zijn wat ik kan gebruiken, even door de symbolen bladeren. Even bekijken of het mijn lockscreen mooier kan maken.
[afbeelding]
Nice lockscreen, hoe heb je die zo gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Geen matches
Iemand die weet waarom ik geen youtube notifications krijg?
Zoals op deze foto: https://twitter.com/MKBHD/status/409036400810803201/photo/1
Ik ben gesubscribed op dat channel van MKBHD maar heb nog nooit een notificatie gekregen. Ik heb eigenlijk nog nooit een youtube notificatie gekregen, van welke subscription dan ook.

Edit: Nexus 5, Youtube v 5.3.32 & die instelling in de youtube app staat uiteraard aan.

[ Voor 12% gewijzigd door joachim op 30-01-2014 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koelkast schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:56:
Ik heb een kleine android tablet voor muziek aangesloten op mijn minisetje. Er zit geen bluetooth op.
Hiervoor zoek ik een muziek-app die van afstand te bedienen is, zoals met mijn android phone of de iphone van mijn partner. Tot nu toe helaas nog niets kunnen vinden. Bestaan er zulke apps via wifi?
Misschien dat je iets hebt aan deze app?
Google Play: Tablet Remote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Geen matches
Arie- schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:23:
[...]
[afbeelding]
Er zijn er echt talloze te vinden..

http://www.alessioatzeni.com/metrize-icons/
http://fontastic.me/app/#select/wJTHd7ypXH2Ji5dWfaau3H (aanrader als je een account maakt!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Geen matches
Ik krijg sinds kort bij m'n Gmail app geem meldingen van berichten meer, terwijl wel alles op sync staan. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Geen matches
RekZ schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 20:18:
Ik krijg sinds kort bij m'n Gmail app geem meldingen van berichten meer, terwijl wel alles op sync staan. Hebben meer mensen hier last van?
Kijk in de instellingen/apps/Gmail of meldingen aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Geen matches
Mizgala28 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 23:39:
[...]

Kijk in de instellingen/apps/Gmail of meldingen aan staan.

Yep, staat aangevinkt.

Ook als je de app zelf opent staat 'meldingen' aangevinkt.

Ook bij accounts -> Google -> E-mail staat het aangevinkt. Net de laatste update gedaan, cache verwijderd en nog steeds krijg ik geen e-mails via push binnen, alleen handmatig doet ie het :'(

Whatsapp en andere meldingen komen wel gewoon binnen

Edit: het is gelukt, onder 'geluid en trillen voor postvak in' heb ik sync op alles gezet, nu werkt het.

[ Voor 9% gewijzigd door RekZ op 01-02-2014 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Geen matches
RekZ schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 01:20:
[...]

Yep, staat aangevinkt.

Ook als je de app zelf opent staat 'meldingen' aangevinkt.

Ook bij accounts -> Google -> E-mail staat het aangevinkt. Net de laatste update gedaan, cache verwijderd en nog steeds krijg ik geen e-mails via push binnen, alleen handmatig doet ie het :'(

Whatsapp en andere meldingen komen wel gewoon binnen

Edit: het is gelukt, onder 'geluid en trillen voor postvak in' heb ik sync op alles gezet, nu werkt het.
Goed dat het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Geen matches
Dus ik kan uit Duitsland een kaart kopen en op mijn Nederlandse account zetten?
Zo ja naast mediamarkt welke andere winkels verkopen die ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Geen matches
Kan, je kunt 'm ook digitaal aanschaffen, krijg je een code per e-mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Laatst online: 11-11-2024
Geen matches
Kan maar ik woon 10 minuten van gronau en ik ga er vaak ook heen.
Je weet wel benzine is 20 cent goedkoper en soms dingen van de aldi kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-09 08:29
Geen matches
Voor mijn is moxier mail de beste sync app voor exchange
Wil hier echter niet voor betalen.
Heb allerlei apps geprobeerd maar geen gratis mail-app gevonden voor meerdere exchange-synchronisatieschema`s.
Iemand die hiervoor een app weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Geen matches
Je hebt een app die precies doet wat je wilt en je wilt er geen € 14,99 aan uitgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Geen matches
MegaTronics schreef op zondag 02 februari 2014 @ 08:49:
Je hebt een app die precies doet wat je wilt en je wilt er geen € 14,99 aan uitgeven?
€14,99 is een SMAK geld voor een mail app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Geen matches
Maar als die precies dat doet wat je wilt, is het niet duur. Zo heb ik zelf ook Remote Desktop Client aangeschaft omdat die ook precies hetgene doet wat ik wil en wat bij andere gratis varianten (toen) niet mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Geen matches
Ben me aan het verdiepen in de app tasker. Enkele basis dingen draaien al, nu ben ik echter bezig met het volgende:
Ik wil dat als ik in de auto stap een bepaalde app vanzelf opstart. Dat laatste is geen probleem, echter ik heb geen bluetooth in de auto als trigger moment.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:41
Geen matches
horizon1978 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 12:54:
Ben me aan het verdiepen in de app tasker. Enkele basis dingen draaien al, nu ben ik echter bezig met het volgende:
Ik wil dat als ik in de auto stap een bepaalde app vanzelf opstart. Dat laatste is geen probleem, echter ik heb geen bluetooth in de auto als trigger moment.
Iemand een idee?
Heeft je toestel nfc?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
Geen matches
horizon1978 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 12:54:
Iemand een idee?
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Ik heb een profiel 'car' en als dat actief is dan is m'n lockscreen disabled, start automatisch de muziek app als ik m'n scherm aanzet, worden oproepen na 3 seconden automatisch beantwoord enzo (enige wat ik nog moet fixen is dat de speakerphone automatisch aangaat, wil maar niet lukken dat). In afwachting tot ik nfc tags heb heb ik gewoon een widget op m'n homescreen gemaakt die dit profile toggled.
Is het enkel het openen van 1 app die je wil? Of meerdere dingen? Want als het enkel voor 1 app is heb je natuurlijk niks aan zo'n toggle widget. Dan zou je evengoed gewoon zelf de app kunnen starten.

[ Voor 4% gewijzigd door joachim op 02-02-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haplo500
  • Niet online
Geen matches
raro007 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 19:43:
Dus ik kan uit Duitsland een kaart kopen en op mijn Nederlandse account zetten?
Zo ja naast mediamarkt welke andere winkels verkopen die ook?
Ik weet uit ervaring dat ze in ieder geval bij de dm en de REWE te koop zijn. Maar ze hebben niet altijd alle verschillende bedragen op voorraad.

[ Voor 30% gewijzigd door haplo500 op 02-02-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Geen matches
Nee, helaas niet.

Hmm, als ik een autolader aansluit, zou dat moeten lukken?

Wil beginnen met 1 app om te starten, later extra dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Geen matches
Ja dat kan, maar dan moet je nog iets extra's hebben als trigger, want anders worden de acties bij elke keer dat je de telefoon aan de lading legt getriggered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
Geen matches
Als je je lader alleen thuis en in de auto gebruikt zou je een profiel kunnen maken met 2 contexten: De lader is aangesloten & je bent niet verbonden met je thuis wifi netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Geen matches
dutchgio schreef op zondag 02 februari 2014 @ 15:37:
Ja dat kan, maar dan moet je nog iets extra's hebben als trigger, want anders worden de acties bij elke keer dat je de telefoon aan de lading legt getriggered.
Een andere task zet de wifi uit, wifi off als 2e trigger?
Zie reactie hierboven, zou dus moeten kunnen.

Ga eens aan de slag...

Ps Is er geen goedkoop apparaat wat bluetooth uitzend?

[ Voor 8% gewijzigd door horizon1978 op 02-02-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Geen matches
Bij het installeren van Teamspeak (1,49 euro) krijg ik de foutmelding:

onbekende foutcode tijdens installatie van app '-24'

Wat is hier de reden van? Via Google word ik ook niet veel wijzer namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
horizon1978 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 15:45:
[...]

Een andere task zet de wifi uit, wifi off als 2e trigger?
Zie reactie hierboven, zou dus moeten kunnen.

Ga eens aan de slag...

Ps Is er geen goedkoop apparaat wat bluetooth uitzend?
Ja zo ja.
Of wifi off als 2e trigger
Of wifi not connected 'thuisnetwerk'
Knamix schreef op zondag 02 februari 2014 @ 20:29:
Bij het installeren van Teamspeak (1,49 euro) krijg ik de foutmelding:

onbekende foutcode tijdens installatie van app '-24'

Wat is hier de reden van? Via Google word ik ook niet veel wijzer namelijk...
Dat heb ik ook gehad met een andere app; via de play store error -24 en de app downloaden via andere wegen mocht ook niet baten. Volgens mij is er iets corrupt of iets dergelijks, want hoe dan ook wilde die app niet installeren..

[ Voor 41% gewijzigd door dutchgio op 02-02-2014 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blazeguru
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-04 16:47
Geen matches
Hoe kun je daar dan gebruik van maken met tasker ? Moet dan de auto niet iets uitzenden wat je met nfc kunt oppikken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Geen matches
Blazeguru schreef op maandag 03 februari 2014 @ 08:31:
[...]

Hoe kun je daar dan gebruik van maken met tasker ? Moet dan de auto niet iets uitzenden wat je met nfc kunt oppikken ?
Je kunt NFC stickers maken/kopen, die in de auto plakken.
De NFC sticker in de auto geeft middels nfc dan korte opdracht aan telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Geen matches
Je kunt een nfc sticker programmeren zowat hij tasker taken uitvoert zodra je deze scant

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 13:18
Geen matches
Ik zoek een app om bv een pagina in de internetbrowser van mijn smartphone door te sturen naar een nexus tablet 7 die in de keuken hangt. + eventueel naar mijn xbmc. Iemand raad?

[ Voor 8% gewijzigd door coase op 03-02-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Geen matches
Als je Chrome gebruikt kan je bij je bookmarks gewoon kijken wat je laatst geopende pagina's op je andere apparaten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Geen matches
Of iets van cheapcast oid, maar of je dan ook webpagina's kan doorsturen weet ik niet..
Het makkelijkste is inderdaad om op beide apparaten Chrome te draaien en die met elkaar te synchroniseren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-10 16:52
Geen matches
Ik ben op zoek naar een app die er voor zorgt dat mij notificatieled tussen 23.00 en 07.00 niet meer aanspringt. Hooguit om aan te tonen dat het toestel wordt opgeladen.
Ik weet dat Led Flow zoiets kan, maar daar moet ik ook voor elke melding de kleur van de led gaan instellen en dat is nou net niet de bedoeling. Het gaat me puur om het uitzetten van de led.

Iemand een idee welke app dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Geen matches
Robbie T schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 21:26:
Ik ben op zoek naar een app die er voor zorgt dat mij notificatieled tussen 23.00 en 07.00 niet meer aanspringt. Hooguit om aan te tonen dat het toestel wordt opgeladen.
Ik weet dat Led Flow zoiets kan, maar daar moet ik ook voor elke melding de kleur van de led gaan instellen en dat is nou net niet de bedoeling. Het gaat me puur om het uitzetten van de led.

Silent Hours

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Had de hele play store al lopen zoeken op: 'led control', no notification enzovoort. Maar dit is war ik zoek! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 00:13

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Geen matches
Ook een bedankje namens mij. Ziet er uit als een makkelijk instelbaar appje voor de nachtelijke uren. Eigenlijk moeten bij mij alle notifications uit behalve het bellen zelf (wanneer ik gebeld wordt dus). Hopelijk kan dat (maar daar kom ik straks wel achter)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Laatst online: 22-09 13:03
Geen matches
Ik heb widgets op mijn lockscreen staan, 1 erbij zetten is geen probleem. Maar hoe haal ik ze weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:41

Pierre

Van nature lui!

Geen matches
FitzChevalric. schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 07:06:
Ik heb widgets op mijn lockscreen staan, 1 erbij zetten is geen probleem. Maar hoe haal ik ze weg?
Indrukken en vasthouden en dan naar boven slepen (prullenbak)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Laatst online: 22-09 13:03
Geen matches
Pierre61 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 07:42:
[...]

Indrukken en vasthouden en dan naar boven slepen (prullenbak)
Tnx, zo dom dat ik dat niet zag.....ik zal vandaag boete doen in naam van Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 20:15

icecreamfarmer

en het is

Geen matches
Robbie T schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 21:26:

Weet je wat ik doe als ik ga slapen.

Ik draai de telefoon om en zodoende heb ik ook nergens last van :D .

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Geen matches
Wat is een goede laad/batterij app? Ik krijg binnenkort een Qi lader binnen. En wil graag zien hoe die laad. Maar er zijn zoveel batterij apps, ik wil direct een goede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:31

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik denk dat dit wel wat voor je is. Als je een recente Android versie hebt dan kun je hem ook inschakelen als Daydream bij laden.

Google Play: Battery Widget Reborn (BETA)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
janvanduschoten schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:34:
Ik denk dat dit wel wat voor je is. Als je een recente Android versie hebt dan kun je hem ook inschakelen als Daydream bij laden.

Google Play: Battery Widget Reborn (BETA)
Dat ziet er goed uit, Weet je toevallig of ik daar ook kan zien met hoeveel Mah die laad? dan kan ik eens wat testen met verschillende kabels etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hmm, ik dacht van niet maar heb hier geen laadsnoer dus kan het niet testen voor je.

Ik heb hiervoor wel Google Play: CurrentWidget: Battery Monitor gebruikt, dat is een kleine widget die aangeeft hoeveel Mah er wordt geladen.
Dat scheelt nog best wel behoorlijk per lader. Ik heb bijvoorbeeld een LG G2 en de originele lader laad 2 x (:D !) zo snel op als de HTC lader van mijn vorige toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
janvanduschoten schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:42:
Hmm, ik dacht van niet maar heb hier geen laadsnoer dus kan het niet testen voor je.

Ik heb hiervoor wel Google Play: CurrentWidget: Battery Monitor gebruikt, dat is een kleine widget die aangeeft hoeveel Mah er wordt geladen.
Dat scheelt nog best wel behoorlijk per lader. Ik heb bijvoorbeeld een LG G2 en de originele lader laad 2 x (:D !) zo snel op als de HTC lader van mijn vorige toestel.
Kijk die moet ik dan hebben! Erg bedankt!
Ps. ik heb android 4.4.2. Vrij nieuw dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Geen matches
rockhopper schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 02:43:
Ook een bedankje namens mij. Ziet er uit als een makkelijk instelbaar appje voor de nachtelijke uren. Eigenlijk moeten bij mij alle notifications uit behalve het bellen zelf (wanneer ik gebeld wordt dus). Hopelijk kan dat (maar daar kom ik straks wel achter)
Dat kan als je 'unmute on call' aanvinkt.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Geen matches
icecreamfarmer schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 08:55:
[...]

Weet je wat ik doe als ik ga slapen.

Ik draai de telefoon om en zodoende heb ik ook nergens last van :D .
Iets wat ik niet snap. Waarom zou ik mijn toestel op de kwetsbaarste kant leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 07:28
Geen matches
Robbie T schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:46:
[...]

Iets wat ik niet snap. Waarom zou ik mijn toestel op de kwetsbaarste kant leggen?
Zolang je hem niet op schuurpapier legt, is er niks aan de hand hoor. En niet neergooien natuurlijk :+. Je bedient het ding toch ook niet met satijnen handschoentjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Geen matches
Ik leg hem zelf eigenlijk ook nooit op het scherm zelf, het idee alleen al :P Maar ik ga Silent Hours eens proberen, de Lled van mijn G2 is behoorlijk fel als ik hem vergeet uit te zetten. Als dat automatisch kan, mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Geen matches
janvanduschoten schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:56:
Ik leg hem zelf eigenlijk ook nooit op het scherm zelf, het idee alleen al :P
Bij mij is het net andersom...hij ligt op zijn scherm. Natuurlijk niet op een bak grind of andere puntige objecten.
In mijn ogen is hij zo minder kwetsbaar voor dingen als: Een lepeltje dat van een koffie schoteltje valt en precies met het uiteinde op het glas valt. Dat is bijna een garantie voor een breuk. Terwijl de kunststof achterkant dat met gemak absorbeert

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Geen matches
coase schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:11:
Ik zoek een app om bv een pagina in de internetbrowser van mijn smartphone door te sturen naar een nexus tablet 7 die in de keuken hangt. + eventueel naar mijn xbmc. Iemand raad?
Pushbullet kan dit maar ju zult op de nexus toch die notificatie moeten openen

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Geen matches
*knip* Dit begint offtopic te raken. Graag ontopic blijven dus over apps :)

[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 06-02-2014 11:25 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Geen matches
Offtopic, dus weg. Zie hierboven ;)

[ Voor 106% gewijzigd door janvanduschoten op 06-02-2014 11:24 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Laatst online: 23:14
Geen matches
Ortep schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:14:
[...]

Bij mij is het net andersom...hij ligt op zijn scherm. Natuurlijk niet op een bak grind of andere puntige objecten.
In mijn ogen is hij zo minder kwetsbaar voor dingen als: Een lepeltje dat van een koffie schoteltje valt en precies met het uiteinde op het glas valt. Dat is bijna een garantie voor een breuk. Terwijl de kunststof achterkant dat met gemak absorbeert
Dat is zeker een interessante gedachtengang. Ik kan mij er in vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Laatst online: 02-10 12:11
Geen matches
Ik heb er zo'n brando screen protector op zitten, sinds die tijd maak ik mij echt niet meer druk of hij op het scherm ligt. Ding geeft zo veel vertrouwen dat de telefoon overal "naakt" mee naar toe gaat.

http://shop.brando.com/Br...-Z1-_p10088c1626d008.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Okay, hebben we dat ook weer besproken. Nu graag weer ontopic over apps en Google Play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Geen matches
Ik heb een probleem met Gmail app

Afbeeldingslocatie: http://oi61.tinypic.com/2zyj6gn.jpg

Dus op de desktop en in de app op de tablet is deze mail wel weg, maar ik kan hem niet verwijderen op mijn Nexus 4, cache legen, gmail herinstalleren of gegevens verwijderen hielp niet, en ik wil die mail gewoon WEG.

Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geen matches
Mizgala28 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:04:
Ik heb een probleem met Gmail app

Iemand een oplossing hiervoor?
Ik weet dat in de Google Music app, als je een muziek bestand verwijderd van je SD kaart, hij in de app zichtbaar blijft tot een harde reboot (dus geen soft reboot / system restart, maar daadwerkelijk 'opnieuw opstarten' inclusief SIM pin). Heb je dat al eens geprobeerd?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Geen matches
AllSeeyinEye schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:15:
[...]

Ik weet dat in de Google Music app, als je een muziek bestand verwijderd van je SD kaart, hij in de app zichtbaar blijft tot een harde reboot (dus geen soft reboot / system restart, maar daadwerkelijk 'opnieuw opstarten' inclusief SIM pin). Heb je dat al eens geprobeerd?
Hoe bedoel je ??

Ik heb hem wel uit gezet en herstart en dat hielp niet. (P.S. ik heb geen pin op mijn sim kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Geen matches
Hmm, apart. Kun je hem op je toestel nog wel openen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
janvanduschoten schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:42:

Ben uiteindelijk uitgkomen op Battery Monitor Widget Pro. Kan je zeer veel stats zien, inclusief het Mah oplaad snelheid. 1 kabel die ik heb is echt te triest voor woorden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Geen matches
janvanduschoten schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:19:
Hmm, apart. Kun je hem op je toestel nog wel openen dan?
Ja, en bekijken, en de inhoud van toegevoegde bestand lezen.

En de meest vreemde is, ik kan hem terug verplaatsen naar Postvak In, dan zie ik de mail ook op de desktop Gmail, als ik hem daar wis ik hij weer overal weg behalve op mijn Nexus 4.

Trouwens, herinstalleren van Gmail hielp niet, net alweer gedaan.

[ Voor 34% gewijzigd door Mizgala28 op 06-02-2014 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Geen matches
Even denken....
Dan zou hij eigenlijk met het wissen van je cache en een echte reboot toch echt wel weg moeten zijn. Probeer het eens in die volgorde (als je dat nog niet hebt gedaan)

Dus (even jip&janneke) in het menu naar applicatiebeheer (of zoiets), Gmail app selecteren en daar de app stoppen en het cache en data wissen. Dan het toestel uitzetten, even wachten en weer aan. Dat zou het moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Geen matches
janvanduschoten schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:24:
Even denken....
Dan zou hij eigenlijk met het wissen van je cache en een echte reboot toch echt wel weg moeten zijn. Probeer het eens in die volgorde (als je dat nog niet hebt gedaan)

Dus (even jip&janneke) in het menu naar applicatiebeheer (of zoiets), Gmail app selecteren en daar de app stoppen en het cache en data wissen. Dan het toestel uitzetten, even wachten en weer aan. Dat zou het moeten doen.
|:( |:( |:( |:( |:(

Nee, hij is er nog steeds...

Het is al gelukt op een hele vreemde manier.

Dus, ik verplaats hem naar primair en wis hem op de desktop, dat hielp niet, maar net kwam ik met een idee om het naar primair te verplaatsten en daarna naar spam, daar kun je het definitief verwijderen.

Nu is die mail weg, hopelijk voorgoed.

Vriendelijk bedankt voor de hulp _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Mizgala28 op 06-02-2014 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geen matches
Mizgala28 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:19:
[...]

Hoe bedoel je ??

Ik heb hem wel uit gezet en herstart en dat hielp niet. (P.S. ik heb geen pin op mijn sim kaart)
Mosterd na de maaltijd, maar toch:

je hebt twee 4 soorten reboot:
- reboot naar bootloader
- reboot naar recovery
- reboot (harde reboot)
- soft reboot (alleen system herstarten)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Geen matches
Ik heb ook iets vaags met de Gmail app. De app zegt (en MissedIt ook) dat ik één ongelezen mail heb, maar die is er helemaal niet. Ook niet op mijn desktop, ook niet in andere mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Geen matches
Okay. Als ik het goed heb is hij niet meer zichtbaar op je laptop en tablet?
Je hebt heb ook uit je prullenbak ( van Gmail) verwijderd op de pc?
Het lijkt wel alsof hij niet goed synchroniseert met Gmail online, hij lijkt niet te weten dat die mail weg hoort te zijn. Is het mogelijk om je Google account te verwijderen op je telefoon, cache en data van de app wissen, volledig herstarten en weer opnieuw Google account toevoegen?
Long shot maar het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:28
Geen matches
coase schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:11:
Chrome to Phone
Pagina: 1 ... 34 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.