Sneller? Dacht het niet!Grolsch schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:25:
Vroeger kon ik via m'n PC inloggen op de android apps store pagina en per device apps verwijderen (gaat aanzienlijk sneller als via de telefoon).
Kan dit nu niet meerIk kan het in ieder geval niet meer vinden
* open file explorer
* manage apps
* select apps to remove
* click 'remove'
* lean back
* win
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Volgens mij is m'n telefoon nu bezig alle aps van 1, m'n vorige telefoon, 2 m'n tablet, 3 m'n android mini tv apparaat te restoren
Ik dacht dat ik via de website dat kon annuleren.....
Powerknop 2 seconden indrukkenGrolsch schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:28:
Kheb zojuist m'n nieuwe S4 ingesteld en per ongeluk het vinkje gezet bij "restore apps from google account".
Volgens mij is m'n telefoon nu bezig alle aps van 1, m'n vorige telefoon, 2 m'n tablet, 3 m'n android mini tv apparaat te restoren
Reboot
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
mmhhh, S4 gaat doodleuk verder met restoren na een reboot
[ Voor 25% gewijzigd door Grolsch op 17-07-2013 10:33 ]
Hoef je niet voor te rootenAllSeeyinEye schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:41:
Nu ja, dan kan je altijd nog rooten en direct de apk's verwijderen. Dat blijft de snelste methode!
Al blijft dan wel alle app data staan, want daar kom je niet bij zonder root
There is no place like 127.0.0.1
Kun je niet beter even een reset naar fabrieksinstellingen doen en opnieuw beginnen?Grolsch schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:51:
Ik laat eerst alles wel installeren en dan verwijder ik alles weer handmatig
Overigens vindt ik apps verwijderen snel gaan op Android. Je kent de methode om in de AppDrawer de icon in te drukken en dan naar verwijderen te slepen? Je hoeft niet via de PlayStore stuk voor stuk weg te gooien.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Ik doe het normaal altijd via ZDBOX batch uninstaller, gaat supersnel.Xanion schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:40:
[...]
Kun je niet beter even een reset naar fabrieksinstellingen doen en opnieuw beginnen?
Overigens vindt ik apps verwijderen snel gaan op Android. Je kent de methode om in de AppDrawer de icon in te drukken en dan naar verwijderen te slepen? Je hoeft niet via de PlayStore stuk voor stuk weg te gooien.
Kan je niet gewoon de Play Store openen en daar annuleren? Dan stopt die met downloaden en installeren.Grolsch schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:28:
Kheb zojuist m'n nieuwe S4 ingesteld en per ongeluk het vinkje gezet bij "restore apps from google account".
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Jeej.Zym0tiC schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 00:08:
Play store wat minder kaal sinds vandaag
[afbeelding]
vind je?Cyleo schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 00:49:
[...]
Jeej.nu de muziek en video nog
Prijzen zijn in ieder geval goed.
Ik kreeg als recommended: Dance with Dragons. €22,34
Bij bol.com is die als paperback te koop voor €11,49 (immers 2 jaar oud) en als hardcover voor €23,99.
Als je dan bedenkt dan
a) Het reproduceren en verspreiden van een ebook vrijwel geen kosten met zich mee brengt.
b) eBooks moeten concurreren met "gratis" pirate versies.
Lijkt me die prijs behoorlijk overdreven.
Als ik verder de winkel in kijk zie ik wel astronomische verschillen in de prijzen.
Aan de ene kant boeken die voor 2 tot 3 keer de prijs van de papieren versie worden aangeboden. Maar ook een hoop recente titels die voor €5-10 weg mogen.
[ Voor 10% gewijzigd door Bullet NL op 18-07-2013 02:56 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Meer mensen dit probleem?
Op mijn telefoon zie ik standaard de map Primair en daarin staan blokken Sociaal/Reclame/Updates als er ongelezen mail in staat.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Het zou kunnen kloppen dat ik alleen een melding krijg als ze in Primair binnen komen ja.
Haha, en nu krijg ik ineens het scherm, "Welkom bij uw nieuwe Postvak In". Daaronder staan de categorieën, zal wel goed zijn nu dus..
Mja, door dit nieuwe systeem worden mijn labels een beetje overbodig haast. Althans, een deel ervan. Sterker nog, het zijn eigenlijk gewoon labels waar mails automatisch in geplaatst worden. Je bestaande labels hieraan toevoegen kan helaas niet volgens mij.
[ Voor 62% gewijzigd door Joster op 18-07-2013 09:15 ]
Wat nog vreemder is dat ik het wel kan uit zetten op mijn webmail maar dat de gmailapp niet onthoud dat je ze niet wil hebben.Joster schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 08:42:
Sinds de nieuwe indeling van de webmail van Gmail (Primair, Sociaal, Reclame) meldt mijn telefoon de nieuw inkomende mails niet meer. Als ik gewoon de Gmail app open staat er wel gewoon een nieuw mailtje. Bovendien staat alles daar gewoon in één box i.t.t. op de webmail. Erg vreemd
Meer mensen dit probleem?
Ik heb ze nu al vaak uitgevinkt maar hij slaat het niet op.
Ik wil alles gewoon in 1 mailbox.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Klinkt handigdarkdesign schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 22:34:
Ik zoek een app die ervoor zorgt dat WhatsApp notificaties in mijn lockscreen weergegeven worden? Dus niet alleen een melding met hoeveel berichten, maar ook een korte inhoud.
Wat heb je zelf allemaal al gevonden en geprobeerd?
Dashclockdarkdesign schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 22:34:
Ik zoek een app die ervoor zorgt dat WhatsApp notificaties in mijn lockscreen weergegeven worden? Dus niet alleen een melding met hoeveel berichten, maar ook een korte inhoud.
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Ik heb dat nu opgelost door het uit te vinken en niet op terug maar op de homeknop te drukken.Joster schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 15:21:
Idemdito, in mijn app blijft hij verwijzen naar een blok met daarin reclame berichten. In mijn webmail zie ik direct het label reclame eraan gehangen, maar zie ik het bericht wel in 1 mailbox.
Nu slaat hij het wel op.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
"Dus niet alleen een melding met hoeveel berichten, maar ook een korte inhoud." Dashclock met de Whatsapp extentie laat bij mij niets zien van de inhoud van een bericht. Enkel het aantal wordt weergegeven?
Nickname does not reflect reality
Dat doet whatsapp toch zelf? BIj mij komt er een popup in beeld met de inhoud van het berichtje en een pijltje als er meerdere berichten zijn. Kan je aanvinken in de instellingendarkdesign schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 22:34:
Op de lockscreen?Tweety1 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:42:
Dat doet whatsapp toch zelf? BIj mij komt er een popup in beeld met de inhoud van het berichtje en een pijltje als er meerdere berichten zijn. Kan je aanvinken in de instellingen
Ik wil runtastic pro kopen maar een creditcard is niet echt een optie.. Zijn er andere manieren?
Ja, zeg ik (je maakt mij aan het twijfelen hier
Bij mijn Xperia P zie ik de pop ups als ik het scherm aan doe (maar dan hij is nog gelocked). Kan ook gewoon appen via dat scherm zonder de telefoon te unlocken.
Nee volgens mij niet. Gift cards werken nog niet in Nederland en een prepaid creditcard die je kan kopen in sommige winkels rekenen af per transacties (heb ik hier gelezen) waardoor het erg duurt wordt.HansAnders07 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 16:41:
Kan je nou niet eens met PayPal geld in je google wallet zetten of via google play hiermee betalen?
Ik wil runtastic pro kopen maar een creditcard is niet echt een optie.. Zijn er andere manieren?
[ Voor 45% gewijzigd door Miss_80 op 19-07-2013 16:58 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Nee, net zomin als dat je die gescande boeken ook niet uit kunt filteren.pven schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 08:00:
Is het mogelijk om in de Play Store naar Nederlandstalige boeken te zoeken? Ik krijg heel veel Engelse en Duitse titels als ik bv naar Baldacci zoek, Nederlandse zijn op deze manier bijna niet te vinden.
Ik ben erg blij met de mogelijkheid nu. De prijzen zien er ook redelijk uit voor wat ik gezien heb. Maar op deze manier vind ik het wel redelijk onbruikbaar.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Zowel de PC als de Androidversie van de Play Store zijn qua functionaliteit en vormgeving wat mij betreft op een niveau waar een eerstejaars student informatica of webdesign zich voor zou moeten schamen en een onvoldoende voor zou moeten krijgen. Het is dieptriest.
Ik weet niet wie er daar bij Google eindverantwoordelijk is voor dergelijke zaken maar van mij mag die direct naar de postkamer overgeplaatst worden waar ie minder kwaad kan aanrichten.
Wat zou ik graag de bezem eens door die bende willen halen en er iets van maken met een fatsoenlijke 'user experience'. Wat zou het mooi zijn als Google die handschoen zou opnemen en mij carte blanche zou geven om er alternatieve versies van te maken naast de huidige zodat de gebruikers zelf konden kiezen welke zij zouden prefereren.
Als er iemand van Google meeleest...
Met de anydash app kan dat wel volgens mij. Daarnast kan whatsapp het zelf in de instellingen.Brad Pitt schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:36:
[...]
"Dus niet alleen een melding met hoeveel berichten, maar ook een korte inhoud." Dashclock met de Whatsapp extentie laat bij mij niets zien van de inhoud van een bericht. Enkel het aantal wordt weergegeven?
- Pinin
- Registratie: Januari 2004
- Laatst online: 03-12-2025
Historie | Luxe | Duurzaam
Ben het helemaal met je eens, maar bij bijv. apple is het niet beter. Maar JUIST van google verwacht je superzoekresultaten.CaptJackSparrow schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 11:13:
In de ruim 2 jaar dat ik nu Androidgebruiker ben verbaas ik me er nog steeds over hoe ongelooflijk slecht onder andere de zoek en filterfunctionaliteit in de market/play store is. En dat voor Google voor wie zoeken zo ongeveer de core-business is ter ondersteuning van hun advertentieverkoop wat natuurlijk hun echte core-business is.
Zowel de PC als de Androidversie van de Play Store zijn qua functionaliteit en vormgeving wat mij betreft op een niveau waar een eerstejaars student informatica of webdesign zich voor zou moeten schamen en een onvoldoende voor zou moeten krijgen. Het is dieptriest.
Ik weet niet wie er daar bij Google eindverantwoordelijk is voor dergelijke zaken maar van mij mag die direct naar de postkamer overgeplaatst worden waar ie minder kwaad kan aanrichten.
Wat zou ik graag de bezem eens door die bende willen halen en er iets van maken met een fatsoenlijke 'user experience'. Wat zou het mooi zijn als Google die handschoen zou opnemen en mij carte blanche zou geven om er alternatieve versies van te maken naast de huidige zodat de gebruikers zelf konden kiezen welke zij zouden prefereren.
Als er iemand van Google meeleest...
www.casarodriguillo.com
Klopt, heb hem ook. Af en toe wat crashes maar veel beter dan de huidige versie.RoD schreef op zondag 21 juli 2013 @ 18:42:
Blijkbaar ben ik nu bèta-tester voor Facebook, dus heb ik een bèta-versie van de app kunnen installeren. Wat een verbetering is dat zegAlles laadt sneller en vooral foto's verschijnen nu daadwerkelijk op het scherm. Vooralsnog lijkt het erop dat het een goedwerkende app is. Wanneer deze public moet worden weet ik niet, maar het ziet er dus goed uit
Verwijderd
https://developers.google.com/panorama/web
Via
https://plus.google.com/+googleplus/posts/1it8h9ZvJf4
Wie o wie heeft de gouden tip?
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
NiLS Notifications doet precies wat je zoekt.Brad Pitt schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:36:
[...]
En met de nieuwe Android Notification Access update word het nu nog beter.
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Die werkt inderdaad prima! Mis de extenties van Dashclock maar het kán dus inderdaad wel, thxquartex schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 09:01:
[...]
NiLS Notifications doet precies wat je zoekt.
Als je in Google Play had gezocht op "call whitelist", dan kom je o.a. op Silent Manager uit.Kavish schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:27:
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik kan instellen dat als mensen die op een bepaalde white list staan mij bellen, mijn telefoon altijd trilt. Ongeacht op welk geluidsprofiel hij staat ingesteld. Is daar een app voor? Ik heb hem helaas nog niet kunnen vinden.
/me hoopt een keer op een gestripte IMDB app, zonder dat ie gelijk alle trailers/posters inlaadt als je de app start
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ja hier ook, ik kreeg altijd gewoon meteen de app, maar sinds een aantal dagen krijg ik eerst dat stomme logo voor 10 sec te zien... En dat is op een htc one s, niet echt een low end toestel dusTimocos schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 11:54:
Hebben meer mensen op oudere toestellen dat IMDB app steeds trager wordt met elke update? Laden van app duurt nu gewoon 5-10 sec en zelfs al ik een film zoek en pagina wil openen duurt dat 5 sec. Voorheen nooit last van gehad.
/me hoopt een keer op een gestripte IMDB app, zonder dat ie gelijk alle trailers/posters inlaadt als je de app start
Ah, dan ligt het dus toch aan de app zelf (draai hem zelf op een HTC Desire). Hopelijk komen ze snel met een update. Leuke aan de updates is dat ze bij release log zetten dat de snelheid flink verbeterd moest zijnBartske schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 11:58:
[...]
Ja hier ook, ik kreeg altijd gewoon meteen de app, maar sinds een aantal dagen krijg ik eerst dat stomme logo voor 10 sec te zien... En dat is op een htc one s, niet echt een low end toestel dus
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
ShitRoD schreef op zondag 21 juli 2013 @ 18:42:
Blijkbaar ben ik nu bèta-tester voor Facebook, dus heb ik een bèta-versie van de app kunnen installeren. Wat een verbetering is dat zegAlles laadt sneller en vooral foto's verschijnen nu daadwerkelijk op het scherm. Vooralsnog lijkt het erop dat het een goedwerkende app is. Wanneer deze public moet worden weet ik niet, maar het ziet er dus goed uit
Edit: Al gelukt, kan via deze Google group: https://groups.google.com...-for-android-beta-testers
[ Voor 9% gewijzigd door Tiroz op 27-07-2013 12:27 ]
Of je googled 5 seconden?? http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2421130,00.aspTiroz schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:22:
[...]
Shitik heb die melding weggeklikt, kan je dat nog ergens terugvinden in de app? Wil het ook wel proberen namelijk!
edit: hmm je edit was net op tijd
[ Voor 19% gewijzigd door Bartske op 27-07-2013 12:30 ]
Top, net ook even aangemeld. Loopt een stuk vlotter.Tiroz schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:22:
[...]
Shitik heb die melding weggeklikt, kan je dat nog ergens terugvinden in de app? Wil het ook wel proberen namelijk!
Edit: Al gelukt, kan via deze Google group: https://groups.google.com...-for-android-beta-testers
[ Voor 5% gewijzigd door S_Chief op 27-07-2013 15:44 ]
Die doet jammer genoeg niet precies wat ik wil. Als iemand die op de white list staat mij belt, speelt mijn ringtone af. Ik wil graag dat hij dan alleen trilt. Iemand een idee welke app dit kan?dik_voormekaar schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:31:
[...]
Als je in Google Play had gezocht op "call whitelist", dan kom je o.a. op Silent Manager uit.
Google Play: SanityKavish schreef op zondag 28 juli 2013 @ 23:17:
[...]
Die doet jammer genoeg niet precies wat ik wil. Als iemand die op de white list staat mij belt, speelt mijn ringtone af. Ik wil graag dat hij dan alleen trilt. Iemand een idee welke app dit kan?
De "urgent call" functie.
Dankje! De 'Donate' versie is precies wat ik zoek!RocketKoen schreef op zondag 28 juli 2013 @ 23:42:
[...]
Google Play: Sanity
De "urgent call" functie.
Ik ben wel benieuwd hoe het er bij die beta uitziet, staan er ergens screenshots?Tiroz schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 15:28:
Haha ja thxeven wennen qua kleuren, maar dat gaat vrij snel denk ik. Lijkt erg op de iPhone versie denk ik he?
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
ik gebruik op mijn htc one x snapcamere HDR, doet voor mij alles wat ik nodig hebPassievrucht schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 08:40:
Ik heb mijn HTC One X voorzien van een rom zonder sense, maar het enige wat ik mis is de camera functie burst. Nu heb ik al een andere app gekocht Camera Zoom FX, maar het is net niet precies wat ik zoek. Ik zoek een camera app waarbij je de burst kan bepalen naar mate je de knop langer ingedrukt hou.
Wie o wie heeft de gouden tip?
Google Play: Snap Camera HDR
Wel een leuke app, maar nog niet wat ik zoek want ik moet de burst modus aan/uitzetten. De builtin camera van de HTC en Samsung hebben dit anders geregeld, namelijk dat men de camera knop langer ingedrukt houdt en dat men automatisch naar burst gaat. Dat is bij deze app ook niet het geval.Rigs schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:24:
[...]
ik gebruik op mijn htc one x snapcamere HDR, doet voor mij alles wat ik nodig heb
Google Play: Snap Camera HDR
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
0,0 last van, maar ik heb m dan ook Greenified (wat ik ook met de reguliere app deed). Ik houd niet van onnodige apps die in het geheugen rond blijven hangen...SChief schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 18:00:
Moet zeggen dat de Facebook bèta app een shitload aan wakelocks veroorzaakt.Ik kijk het nog even aan maar als het zo blijft dan ga ik terug naar de normale app..
Si hoc legere scis nimium eruditiones habes
Verwijderd
Heb al solidexplorer en shuttle+ gekocht, dus andere filemanager/muziekspeler is niet nodig
More input!
Eye in Sky, Weer.nuVerwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 21:58:
Ik heb weer geld op mijn prepaid cc, zijn er nog musthave apps die ik moet hebben?
Heb al solidexplorer en shuttle+ gekocht, dus andere filemanager/muziekspeler is niet nodig
Oeh oeh! Action Launcher!
[ Voor 4% gewijzigd door Touchdomex op 31-07-2013 22:38 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik weet niet wat voor agenda je gebruikt, maar ik kon in mijn Google Calendar gewoon een extern ingevulde wedstrijdlijst per club inladen. Voor dit seizoen nog niet gedaan, ik ga morgen even kijken of zo'n agenda er weer is.Neurd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:17:
Op mijn iphone had ik ieder jaar een eredivisie app die alle speeldata van mijn favo club in mijn agenda zette. Ik zou graag weer een dergelijke app willen hebben, maar heb nog niet iets kunnen vinden. Ik zoek dus geen app die ik eerst moet openen om dan het speelschema te bekijken. Iemand een idee?
edit: http://www.markthisdate.com/ Hier zijn iig Twente en PSV, Ajax, Feyenoord ingevuld.
[ Voor 6% gewijzigd door Arie- op 31-07-2013 23:09 ]
Dit kan dus ook wel met Dashclok widget, als je de extensie AnyDash erbij installeert. Dan kan je voor elke app die je wil de notificaties toevoegen, ook bijv Hangouts, zonder root acces oid. Ik heb gelijk de Pro verseie maar aangeschaf, dan kan je meerdere extensies binnen Dashclock toevoegen.Brad Pitt schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 10:47:
[...]
Die werkt inderdaad prima! Mis de extenties van Dashclock maar het kán dus inderdaad wel, thx
Loop alleen tegen 1 ding aan op mijn S4; Hangouts notificaties worden niet opgepakt om 1 of andere manier
Edit: Ik ben nu overgestapt op Nils, dat werkt veel prettiger zeg
[ Voor 4% gewijzigd door Tiroz op 01-08-2013 11:46 ]
Ik plaats mijn apps tegenwoordig in folders (Android-folders that is) omdat ik dat handig en snel vind, Is er 'ies' (app ofzo) die mij aan kan geven of ik bepaalde apps nog niet in die folders heb geplaatst? Soms installeer ik iets, waarna ik vergeten ben dat ik een nieuwe app heb.
[ Voor 42% gewijzigd door pven op 01-08-2013 09:17 ]
Ik gebruik de pro versie ook op mijn OneX en op de Nexus 7, ben er wel blij meepven schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 09:10:
Google Play: Moon+ Reader Pro (50% OFF) is in de aanbieding: normaal 4,99 USD, nu de helft omdat ze drie jaar bestaan.
Je kunt hem namelijk een dag/nacht instelling geven, 's avonds heb ik een zeer donkere achtergrond met donkergrijze letters, is dan goed leesbaar in bed. Ook kun je met je vinger in de linker bovenhoek swipen om de helderheid te dimmen of feller te zetten.
Met Nova kan je nieuwe apps automagisch op een door jou aangewezen screen laten zetten. Long press op een icon/bewerken/drawer item en je kan de tabbladen / mappen kiezen waar je de app in wil laten verschijnen. Dan alleen nog even het pictogram opruimen van het betreffende homescreen en finitopven schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 09:10:
Google Play: Moon+ Reader Pro (50% OFF) is in de aanbieding: normaal 4,99 USD, nu de helft omdat ze drie jaar bestaan.
Ik plaats mijn apps tegenwoordig in folders (Android-folders that is) omdat ik dat handig en snel vind, Is er 'ies' (app ofzo) die mij aan kan geven of ik bepaalde apps nog niet in die folders heb geplaatst? Soms installeer ik iets, waarna ik vergeten ben dat ik een nieuwe app heb.
Toen ik Google Play: Apps Organizer tegenkwam ben ik gestopt met kijken naar launchers. Dit biedt veel flexibeler gebruik van groepen dan de standaard android groepering. Alles dat (nog) niet in een groepfolder is gezet zit in de 'other apps' folder.pven schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 09:10:
Vergeet het oeverloze bladeren door schermen. Met twee tikjes kun je in principe elke app opstarten.
[ Voor 18% gewijzigd door CaptJackSparrow op 01-08-2013 11:32 ]
Ik denk dat de meeste ereaders dat wel kunnen. Aldiko heeft in ieder geval ook een dag/nacht stand. Ik heb moon+ trouwens een tijdje terug meegepakt tijdens een app-gratis promo dag. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste 2 maanden niets gelezen heb via de ereaders, dus ik heb ook nog geen mening over welke van de twee ik het beste vind. Ik gebruik veel meer ezpdf voor tijdschriften en de romans schieten er een beetje bij in.janvanduschoten schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 09:16:
[...]
Ik gebruik de pro versie ook op mijn OneX en op de Nexus 7, ben er wel blij mee
Je kunt hem namelijk een dag/nacht instelling geven, 's avonds heb ik een zeer donkere achtergrond met donkergrijze letters, is dan goed leesbaar in bed. Ook kun je met je vinger in de linker bovenhoek swipen om de helderheid te dimmen of feller te zetten.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Je kan toch ook zelf folders aanmaken of mis ik iets?CaptJackSparrow schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:30:
[...]
Toen ik Google Play: Apps Organizer tegenkwam ben ik gestopt met kijken naar launchers. Dit biedt veel flexibeler gebruik van groepen dan de standaard android groepering. Alles dat (nog) niet in een groepfolder is gezet zit in de 'other apps' folder.
Vergeet het oeverloze bladeren door schermen. Met twee tikjes kun je in principe elke app opstarten.
Ja, dat zei ik ook. Alleen is dat minder gebruiksvriendelijk dan met deze app. Ik heb momenteel 9 groepfolders op mijn homescreen staan en via die kan ik alle geïnstalleerde apps (>100) met twee schermtikjes openen. Als ik dat vergelijk met het aantal swipes en tikjes die andere methodes vereisen dan vind ik dit voor mij het handigst. Op de naastliggende schermen staan bij mij de nodige widgets. Nou 'doe' ik niet aan sociale media en gebruik ik het ding ook niet voor e-mail dus bij mij ligt het zwaartepunt bij de apps. Mensen met een ander gebruik zullen wat andere wensen en behoeften hebben.filenox schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 12:50:
Je kan toch ook zelf folders aanmaken of mis ik iets?
[ Voor 12% gewijzigd door CaptJackSparrow op 01-08-2013 13:13 ]
Ik heb ook de + versie gepakt, weet ff niet wat de voordelen zijn tov de normale maar hij heeft iig meer thema's (kleurenvariaties) en dat had de standaard niet in die mate. Ik lees inmiddels meer met een Kobo Glo maar omdat we er maar 1 hebben (pikt mijn vrouw dus inrockhopper schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 12:42:
[...]
Ik denk dat de meeste ereaders dat wel kunnen. Aldiko heeft in ieder geval ook een dag/nacht stand. Ik heb moon+ trouwens een tijdje terug meegepakt tijdens een app-gratis promo dag. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste 2 maanden niets gelezen heb via de ereaders, dus ik heb ook nog geen mening over welke van de twee ik het beste vind. Ik gebruik veel meer ezpdf voor tijdschriften en de romans schieten er een beetje bij in.
Aldiko heb ik al een tijd niet meer gebruikt, niet meer sinds ik Moon Reader heb.
Die app heb ik er enkele weken geleden vanaf gegooid (ik heb hem een tijd terug zelfs gekocht). Android-folders is zo veel sneller dan apps organizer.CaptJackSparrow schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:30:
[...]
Toen ik Google Play: Apps Organizer tegenkwam ben ik gestopt met kijken naar launchers. Dit biedt veel flexibeler gebruik van groepen dan de standaard android groepering. Alles dat (nog) niet in een groepfolder is gezet zit in de 'other apps' folder.
Ik heb recent de nieuwe Garmin Oregon 600 gekocht, als er nou eens een ereader zou komen met zo'n scherm. Kleur met en zonder backlight dan zou ik daar best €200 voor over hebben. Misschien zelfs nog meer voor een 10" zodat ik fatsoenlijk tijdschriften en comics kan lezen in het zonnetje.janvanduschoten schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 13:12:
[...]
Ik heb ook de + versie gepakt, weet ff niet wat de voordelen zijn tov de normale maar hij heeft iig meer thema's (kleurenvariaties) en dat had de standaard niet in die mate. Ik lees inmiddels meer met een Kobo Glo maar omdat we er maar 1 hebben (pikt mijn vrouw dus in) lees ik ook nog regelmatig op de Nexus met Moon Reader+ en dat bevalt goed.
Aldiko heb ik al een tijd niet meer gebruikt, niet meer sinds ik Moon Reader heb.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Greenify werkt echter niet op de Ace, wie weet een alternatief?
Facebook heeft daarbij weinig zin, omdat je dat doorgaans vaker gebruikt. De beta is naar verluidt sowieso aanzienlijk batterij vriendelijker.
Autostarts werkt zonder root ook niet namelijk.
Ik heb een vraag. Ik ben al een tijdje op zoek naar een app waarmee ik mijn homescreen van mijn htc kan zien en indelen op mijn pc. Dus zoals de Apple dat heeft. Is daar iets voor of heb ik gewoon pech?
nathalie85 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:05:
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag. Ik ben al een tijdje op zoek naar een app waarmee ik mijn homescreen van mijn htc kan zien en indelen op mijn pc. Dus zoals de Apple dat heeft. Is daar iets voor of heb ik gewoon pech?
Er zijn verschillende opties: http://tablet-of-android....ntrol-android-device.html
[ Voor 21% gewijzigd door Bullet NL op 06-08-2013 23:23 ]
Meisjes plagen...BabyXL schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 23:29:
[...]
http://lmgtfy.com/?q=remote+android+from+pc !!
Er zijn verschillende opties: http://tablet-of-android....ntrol-android-device.html
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Arie- schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 18:33:
[...]
Viber gebruik ik zelf niet, maar heb ik slechte (privacy gerelateerde) verhalen over gehoord, geen idee verder hoe dat programma werkt mbt het ontvangen van oproepen, mogelijk blijft je internetverbinding non-stop openstaan, hetzelfde geldt voor dat programma voor dat browserspel. Komt je telefoon wel in diepe slaap, of houden deze twee (of andere programma's) je telefoon wakker?
Ik verplaatst mijn vraag even hierheen.Arie- schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 13:03:
[...]
BetterBatterStats, je zult zelf even moeten uitzoeken hoe een en ander werkt, het komt er in het kort op neer dat je telefoon globaal drie modi kent:Het probleem zit 'm in Aan + scherm uit, je zit dit niet en wordt veroorzaakt door zogenaamde Wakelocks, de apps die deze veroorzaken kun je onder andere uitlezen met BetterBatteryStats. Dit hoort echter in de thread voor Google Apps, niet in het Sensation topic. Accu problemen komen vrijwel altijd door een defecte accu of één of andere app die nodeloos zaken loopt te doen, het is vrijwel nooit de ROM die iets veroorzaakt.
- Aan + Scherm aan
- Aan + Scherm uit
- Slaap
ik heb BetterBatteryStats niet geinstalleerd want die kost 2euro/dollar? Maar wel Wakelock detector.
Daarmee zag ik dat KIK messenger 16minuten heb uit deep sleep had gehaald. Deze heb ik gestopt (dan werkt kik niet meer neem ik aan)
Voor de rest geen Google Zoeken 28 keer heb uit slaapstand gehaald. Hoe zit dat?
Ik had al wel gegoogled maar kwam er niet uit, vandaar dat ik het hier vroeg.BabyXL schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 23:29:
[...]
http://bit.ly/14oN6kQ !!
Dank je wel voor de links!
De maker heeft Betterbatterystats gratis gemaakt voor leden van XDAkaasaanfiets schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 20:37:
Ik verplaatst mijn vraag even hierheen.
ik heb BetterBatteryStats niet geinstalleerd want die kost 2euro/dollar? Maar wel Wakelock detector.
Daarmee zag ik dat KIK messenger 16minuten heb uit deep sleep had gehaald. Deze heb ik gestopt (dan werkt kik niet meer neem ik aan)
Voor de rest geen Google Zoeken 28 keer heb uit slaapstand gehaald. Hoe zit dat?
Wakelock detector werkt ook prima, je kunt dan ook zien welke apps je toestel wakker houden, die moet je dan verwijderen of stoppen. Met root heb je nog wat meer mogelijkheden om apps te beteugelen.
Ik gebruik hiervoor Impetus. Je kan je hier hele complexe timers mee maken naar eigen inzicht.Obiter dictum schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 10:15:
Iemand een suggestie voor een "gecompliceerde" stopwatch/timer? Ik heb een stopwatch nodig waarbij ik een tijd kan instellen (1 minuut), waarbij hij elke 4 seconden een piepje geeft. Na de minuut volgt een ander tonig piepje en dan is het klaar. Net iets te moeilijk voor de stopwatches die ik tot nu toe gevonden heb.
Hopelijk kan je er wat mee.
Graag gedaan! Er zijn nog andere mogelijkheden, maar deze zijn het meest gebruiksvriendelijk.nathalie85 schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 20:42:
[...]
Ik had al wel gegoogled maar kwam er niet uit, vandaar dat ik het hier vroeg.
Dank je wel voor de links!
Weet ik zo niet voor je, maar puur uit belangstelling, wat is de toepassing waarvoor je dit wilt gebruiken?Obiter dictum schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 10:15:
Iemand een suggestie voor een "gecompliceerde" stopwatch/timer? Ik heb een stopwatch nodig waarbij ik een tijd kan instellen (1 minuut), waarbij hij elke 4 seconden een piepje geeft. Na de minuut volgt een ander tonig piepje en dan is het klaar. Net iets te moeilijk voor de stopwatches die ik tot nu toe gevonden heb.
==
hoi
Hij werkte zo lekker met de profielen en het aanpassen, maar het hele taskkiller deel lijkt niet meer te werken, zonder dat ik er voor moet betalen.
Wat zijn goede gratis alternatieven waar ik eventueel naar zou kunnen kijken?
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Google Play: Unified RemoteEusebius schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 08:53:
Zijn er ook apps waarmee je via BT hotkeys kunt zenden naar je PC? Dan kun je nl je tablet als 2e toetsenbord gebruiken met veel gebruikte functies (bv in een programma)
Dat soort apps doen vaak meer kwaad dan goed, en tasks killen moet je sowieso niet aan beginnen op Android. Gebruik Greenify om apps te 'hibernaten' en bijv. Autostarts om te controleren wanneer bepaalde apps opstarten. Verder kun je met Tasker e.e.a. nog automatiseren.avotar schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:52:
Ik ben een beetje aan het balen van Google Play: GO Battery Saver &Power Widget
Hij werkte zo lekker met de profielen en het aanpassen, maar het hele taskkiller deel lijkt niet meer te werken, zonder dat ik er voor moet betalen.
Wat zijn goede gratis alternatieven waar ik eventueel naar zou kunnen kijken?
Rail Away!
Ik deed maar even een zoekopdracht om er achter te komen hoe het nu zat met de 50 miljard gedownloade apps grens en ontdek dat die ondertussen officieel gepasseerd is.
Blijkbaar geen feestje voor de gebruikers?
Met die snelheid van tegenwoordig moeten ze bijna elke maand een feestje gevenCaptJackSparrow schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:27:
Heb ik het op de frontpage gemist of is het daar niet langsgekomen?
Ik deed maar even een zoekopdracht om er achter te komen hoe het nu zat met de 50 miljard gedownloade apps grens en ontdek dat die ondertussen officieel gepasseerd is.
Blijkbaar geen feestje voor de gebruikers?
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.
Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.
Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.