• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:48

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:13:
Probleempje.
Ik heb 2 weken na aankoop Nova launcher prime gerefund. Meteen mailtje gekregen dat ze een uitzondering maken en het me graag terugbetalen. Bij de transacties staat nu dat ze gisteren €3,00 hebben teruggestort. Het "probleem" is nu echter dat er bij niva prime nog steeds "aangesschaft staat. Volgens mij moet ik die app toch weer kopen om te gebruiken? Zal die app weer verspringen naar kopen of kan ik de app gratis gebruiken? Of kijk ik best even naar transacties van mijn visa om te kijken of ze daadwerkeli gestort hebben?
In principe denk ik dat nova launcher een verzoek indient bij google om je account te ontkoppelen van nova launcher prime. Het lijkt me logisch dat dat niet in real time gaat (en dat er dus vertraging in zit).
Je kan de app waarschijnlijk tot die tijd downloaden, en eenmaal gedownload kan je 'm natuurlijk gebruiken, maar je zal dan geen updates meer krijgen.
Je kan natuurlijk altijd visa een belletje geven of je saldo inderdaad met €3 is gestegen.

@Cyleo bedankt voor de tip! Zeer gewaardeerd _/-\o_

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-12-2025

Satom

Verzamel ervaringen

Geen matches
Eénmaal geinstalleerd en ik kan het jaren gratis gebruiken, of zit er een adder onder het gras? *kon zo snel niets vinden*

Verwijderd

Matched: play
Wel handig dat Google Play zo vlot is in het refunden van apps.
In de afgelopen 2 weken al 2 apps gerefund. De eerste rond de 45 minuten na aankoop, de andere 2 weken na aankoop.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Verwijderd schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 18:45:
Wel handig dat Google Play zo vlot is in het refunden van apps.
In de afgelopen 2 weken al 2 apps gerefund. De eerste rond de 45 minuten na aankoop, de andere 2 weken na aankoop.
Mja er zijn in de regel minimaal 4 partijen bij betrokken, koper / google account houder - betaalservice - google zelf en tot slot de verkopende partij van de app. Als je dan bekijkt dat we binnenkort de 50 miljard apps downloaded mijlpaal gaan halen dan vind ik het erg begrijpelijk dat het niet insta-is. Zelfs in het geval dat slechts 1 op de 1000 apps betaald is en daarvan 1 op de 1000 een refund wil zijn dat nog altijd 50.000 refunds.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:37

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Geen matches
Satom schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 18:14:
[...]
Eénmaal geinstalleerd en ik kan het jaren gratis gebruiken, of zit er een adder onder het gras? *kon zo snel niets vinden*
Ik kreeg net een mail
The license for your "xxXXXxxxxx@gmail.com" Cerberus account has been activated for free, thanks to a promotion in collaboration with AppGratis.

Every day AppGratis offers one free app (plus discounts up to 90% off), hand-picked and reviewed by their team to make sure of their high quality.
Check out their app for great deals, it's free: http://bit.ly/13kIkk2

Please open Cerberus on your device and log in to access the app settings, you should not see the "Buy license" option anymore. This means that the lifetime license for your account is active.

Have a great day!

The Cerberus and AppGratis teams
Zo te zien geen gekke dingen, helemaal gratis :)

En nog bedankt Cyleo :Y

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:16
Geen matches
Ik snap zulke apps (zoals Cerberus) op Android niet zo. Een beetje intelligente dief zal je telefoon meteen hard-resetten en zijn eigen account instellen. Cerberus en gelijken werken dan helemaal niet meer.

Nu kan je natuurlijk zeggen dat je ook een root-service kan installeren, maar 99,9% van de mensen zal dat niet doen of niet weten hoe het moet. In de praktijk voegt het dus veel schijnveiligheid toe.

Bij Apple zit het in de core van het OS waardoor een dief dit niet zo makkelijk kan omzeilen. Ik hoop dat Google tzt ook met zo'n service komt...

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:17
Geen matches
Anteros schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:20:
Ik snap dat zo apps (zoals Cerberus) op Android niet zo. Een beetje intelligente dief zal je telefoon meteen hard-resetten en zijn eigen account instellen. Cerberus en gelijken werken dan helemaal niet meer.

Nu kan je natuurlijk zeggen dat je ook een root-service kan installeren, maar 99,9% van de mensen zal dat niet doen of niet weten hoe het moet. In de praktijk voegt het dus veel schijnveiligheid toe.

Bij Apple zit het in de core van het OS waardoor een dief dit niet zo makkelijk kan omzeilen. Ik hoop dat Google tzt ook met zo'n service komt...
Dat zou beter zijn natuurlijk. En een zakkenroller zal dit misschien doen, een gelegenheidsdief zal hier vaak niet aan denken. Het is vooral van belang dat je er snel bijbent denk ik.

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Matched: store, play
.Frank schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:12:
Ik ben daarom op zoek gegaan naar alternatieven. In de Play Store vind je dan o.a. Kaspersky Mobile Security, AVG Antivirus en Avast! Mobile security.
Bij Avast is het in ieder geval zo dat het anti-theft gedeelte als losse applicatie geinstalleerd wordt (reset proof, custom naam) vanuit mobile security. Na installatie van anti-theft kun je mobile security dus weer verwijderen zodat je geen extra's hebt.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:27
Geen matches
Ik gebruik Android Lost: http://www.androidlost.com/#getstarted

Werkt perfect, en zelfs wanneer de mobiel geformatteerd wordt kan je de app opnieuw installeren zonder dat de dief het door heeft.

System | Racing is in my Blood

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11-2025
Geen matches
Barfman schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 20:39:
Ik gebruik Android Lost: http://www.androidlost.com/#getstarted

Werkt perfect, en zelfs wanneer de mobiel geformatteerd wordt kan je de app opnieuw installeren zonder dat de dief het door heeft.
Kan met Cerberus en root ook :) voor mensen zonder root kun je hem ook uit de appdrawer laten verdwijnen.

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Geen matches
agoNITE schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:51:
Nieuwe Gmail update wordt momenteel uitgerold, samen met Hangouts 1.02.
Hmm, ben ik de enige die vind dat gmail er alles behalve op vooruit gegaan is? Veel mails die ik krijg komen van de universiteit, mijn baas etc. Daar heb ik dus helemaal geen foto. En ook lang niet van mijn vrienden. Nu krijg ik constant zo'n gigantische letter die 1/3 van het scherm inneemt. Ik had liever gewoon meer tekst.

Daarnaast zijn labels en verwijderen nu in het menu verborgen, in plaats van via een knop in beeld. Nee, doe mij de vorige versie maar...

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:55
Geen matches
En je krijgt geen notificatie meer voor mails die niet in je primary inbox binnen komen?

• Meho
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-12-2025
Geen matches

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-01 19:37
Geen matches
Bedankt voor die eerste tip, vond ze net zo irritant als Orian.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:06

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geen matches
agoNITE schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 06:42:
[...]

Bedankt voor die eerste tip, vond ze net zo irritant als Orian.
Met alle respect, maar had je uberhaupt in het settings menu gekeken voordat je je post schreef?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Orian
  • Niet online
Geen matches
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 07:53:
[...]

Met alle respect, maar had je uberhaupt in het settings menu gekeken voordat je je post schreef?
Ja, maar vervolgens heb je het probleem dat je niet langer meerdere mails kunt selecteren en verwijderen. Je kunt namelijk alleen mails selecteren door op de foto/letter te klikken.

Het is dus kiezen tussen meerdere mails kunnen selecteren en een afzichtelijk vierkant in beeld, of geen vierkant maar mail voor mail moeten regelen.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-01 10:23
Geen matches
Orian schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:45:
[...]

Ja, maar vervolgens heb je het probleem dat je niet langer meerdere mails kunt selecteren en verwijderen. Je kunt namelijk alleen mails selecteren door op de foto/letter te klikken.

Het is dus kiezen tussen meerdere mails kunnen selecteren en een afzichtelijk vierkant in beeld, of geen vierkant maar mail voor mail moeten regelen.
Onzin, kan ook gewoon zonder dat je foto's gebruikt, ik ga je alleen niet vertellen hoe, te simpel om zelf uit te vinden in plaats van hier zeuren.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Tiroz
  • Laatst online: 10-10-2025
Geen matches
Orian schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:45:
[...]

Je kan wel meerdere mails kunt selecteren door een long press op een mail, en dan op de volgende en de volgende etc, ook als je geen afbeeldingen hebt :)

@Hierboven: Wat behulpzaam :+ dat heeft je toch zeker 1 seconde opgeleverd door in plaats van de oplossing te typen dat je die niet wil geven.

[ Voor 10% gewijzigd door Tiroz op 07-06-2013 09:52 ]

• Orian
  • Niet online
Geen matches
Koldur schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:51:
[...]

Onzin, kan ook gewoon zonder dat je foto's gebruikt, ik ga je alleen niet vertellen hoe, te simpel om zelf uit te vinden in plaats van hier zeuren.
;w
Tiroz schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:51:
[...]

Je kan wel meerdere mails kunt selecteren door een long press op een mail, en dan op de volgende en de volgende etc, ook als je geen afbeeldingen hebt :)

@Hierboven: Wat behulpzaam :+ dat heeft je toch zeker 1 seconde opgeleverd door in plaats van de oplossing te typen dat je die niet wil geven.
Merci bien :)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geen matches
Tja, het is hier nu eenmaal geen helpdesk, en de huidige selectiemethode is exact gelijk aan de oude methode (in ieder geval als je daar de checkboxes uitgeschakeld had).

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:08

.Frank

Frank.

Geen matches
Dank voor de tips over beveiliging. Avast laat ik toch even liggen, geen zin om features te de-installeren achteraf. Cerberus en Android Lost ga ik eens even goed uitpluizen, beiden lijken me prima geschikt!

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Geen matches
Graag wat meer eigen inzet tonen voordat je hier een vraag post, het forum is geen helpdesk.

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:01
Geen matches
superiscch schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 08:28:
Hmm, ik heb het daarnet eens getest en ik kreeg geen keuze (HTC One S), maar ik probeer het nogmaals!!

edit: wat extra googlen bracht me bij de setting waar de telefoon vraagt wat ik wil gebruiken :) Bedankt jejeh!
Maar blijkbaar gaat dit niet goed. De ontvanger krijgt en bizar lang nummer te zien, niet mijn gsmnummer. Het zal dus anders moeten...

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11-2025

Gutteguttegut

CEO of TFD

.Frank schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:12:
Al geruime tijd heb ik in mijn achterhoofd dat ik in staat moet zijn mijn telefoon op afstand te kunnen blokkeren of zelfs wissen. Het beveiligen (met code) van bepaalde applicaties (zoals Google Drive) zou ook geen overbodige luxe zijn.

Ik heb een HTC Desire HD en toen die uitkwam kon je via HTCsense.com je telefoon opsporen, blokkeren en op afstand onklaar maken. Die dienst is echter verdwenen. Ik ben daarom op zoek gegaan naar alternatieven. In de Play Store vind je dan o.a. Kaspersky Mobile Security, AVG Antivirus en Avast! Mobile security.

Deze apps bieden echter veel meer functionaliteit dan waar ik in eerste instantie naar op zoek was. Mijn angst is dat ik mijn batterijduur en gebruikersgemak ga inperken als ik al die extra functies ook installeer.

Weet iemand hier 1) een 'cleanere' app die puur het diefstal/toegangsprobleem oplost of 2) waarom ik toch echt ook een virusscanner nodig heb en niet moet zeuren?
Kijk ook eens naar Prey.
Gratis en niet alleen voor Android.
(ooit gezien op Discovery Channel - GadgetShow)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Geen matches
CLB schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:53:
Power Toggles is fully redesigned, prachtige app, prachtig design ook... Maar ik kom niet uit:
M'n batterij-icoontje / toggle wordt oranje vanaf de 50% ofzo, ik wil dat die standaard blauw blijft...

Can't find it in de nieuwe settings, iemand wel?
Weet niet of je het al gefixxed hebt, Maar onder settings in Battery Controls, kan je verschillende kleuren doen met custum colors. Daar gewoon 3x blauw doen. :)

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:49
Matched: store
Menu van de nieuwe Gmail is wel absoluut mooi gedaan. Naar labels springen was altijd een beetje onhandig met die dropdown. Dat die deletebutton ineens 'verdwenen' was vind ik wel een aparte keuze. Ook in de store zie alleen maar negatieve reviews daarover. Daarnaast is het niet echt handig dat die nu naar boven is verhuisd. Daar kan je er net niet bij met je duim :/

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

jip_86 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:43:
Menu van de nieuwe Gmail is wel absoluut mooi gedaan. Naar labels springen was altijd een beetje onhandig met die dropdown. Dat die deletebutton ineens 'verdwenen' was vind ik wel een aparte keuze. Ook in de store zie alleen maar negatieve reviews daarover. Daarnaast is het niet echt handig dat die nu naar boven is verhuisd. Daar kan je er net niet bij met je duim :/
De delete button kan je in het menu terughalen. Store reviews worden in 90% van de gevallen door mensen met het IQ van Barbie geschreven, daar zou ik me niet te veel van aantrekken.

De menubar boven is volgens de Google UI guidelines. Als je daar niet bij kan, heb je te kleine handen of een te grote telefoon :+

• superiscch
Geen matches
Ik swype altijd om te deleten....

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Geen matches
Bij mij doet Hangouts het alleen na de eerste keer starten (na installatie dus), daarna is het 'stopped working'. Meer mensen met dit probleem?

[ Voor 7% gewijzigd door warhamstr op 07-06-2013 14:25 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geen matches
superiscch schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:20:
Ik swype altijd om te deleten....
Ik archiveer zo. Deleten doe ik met vrijwel niets, alleen met spam en reclame.
warhamstr schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:25:
Bij mij doet Hangouts het alleen na de eerste keer starten (na installatie dus), daarna is het 'stopped working'. Meer mensen met dit probleem?
Hier geen problemen whatsoever.
Blijft jammer dat Google niet standaard iedereen contact laat maken met elkaar in Hangouts, maar dat je dat eerst nog aan moet zetten in de opties. Een hoop mensen zullen dat immers nooit doen, waardoor je eerst een uitnodiging moet sturen...

• Cyleo
Je weet dat je de delete knop gewoon terug kan halen?

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-01 14:02

Tim Schuhmacher

abasios

Geen matches
Ik heb net Cerberus voor het eerste ooit geinstalleerd, maar als ik dan koop een licentie kies, moet ik gewoon betalen, dus hoe krijg je nou die free licence?

• superiscch
Geen matches
Je moet gewoon registreren

• agoNITE
Geen matches
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 07:53:
[...]

Nee en met alle respect, ik had er nog geen moment bij stil gestaan dat te doen. Ik heb de nieuwe app pas een paar keer gebruikt en las toevallig de post waarin werd uitgelegd hoe dit uitgeschakeld kan worden.

Daarnaast heb ik hier ook niet gevraagd of iemand een oplossing wist zonder eerst zelf te zoeken, dan had ik het inderdaad zo gevonden. Beetje overbodige reactie zo.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Geen matches
Het rare is, ik heb dat gedaan en gratis. Mijn vrouw deed hetzelfde op die van haar en zij heeft de proefversie van 6 dagen. Geen idee wat de een anders doet dan de ander. Volgens mij niks, en is het ergens een fout bij hun tijdens het registratieproces.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Geen matches
Het was toch alleen op 6 juni gratis? Het is nu overal op de wereld 7 juni of later dus de aanbieding zou wel eens niet meer kunnen werken.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Geen matches
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 16:55:
Het was toch alleen op 6 juni gratis? Het is nu overal op de wereld 7 juni of later dus de aanbieding zou wel eens niet meer kunnen werken.
Precies, of ze had al een trial / is geen nieuwe gebruiker, in dat geval werkte de actie ook gisteren niet. En vandaag is er weer een andere actie, dus cerberus is weer betaald helaas. Ze hadden in februari ook een gratis actie toen ze 100.000 downloads bereikte, dus wie weet doen ze nog een keer zoiets bij een volgende mijlpaal (maar dat zal wel even kunnen duren)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Geen matches
Ik heb hem vanmiddag rond 3 uur binnen gehaald en geregistreerd.
En ik heb geen trial zoals mijn vrouw.

14:52
Your Cerberus license has been activated for free!

[ Voor 45% gewijzigd door ArthurMorgan op 07-06-2013 17:15 ]

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-01 14:02

Tim Schuhmacher

abasios

Geen matches
Dan zal ik wel te laat zijn, 15:46: "Uw gratis licentie zal verlopen op: 14 Jun 2013"

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:17
Geen matches
Ik heb wel een gratis licentie en ik moet zeggen dat het goed werkt. Had eerst Prey maar daar had ik wat moeite mee om die te traceren (terwijl hij gewoon aan op mn bureau lag), met deze had ik binnen een minuut een fix.

Verwijderd

Geen matches
rockhopper schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:45:
[...]

In principe denk ik dat nova launcher een verzoek indient bij google om je account te ontkoppelen van nova launcher prime. Het lijkt me logisch dat dat niet in real time gaat (en dat er dus vertraging in zit).
Je kan de app waarschijnlijk tot die tijd downloaden, en eenmaal gedownload kan je 'm natuurlijk gebruiken, maar je zal dan geen updates meer krijgen.
Je kan natuurlijk altijd visa een belletje geven of je saldo inderdaad met €3 is gestegen.

@Cyleo bedankt voor de tip! Zeer gewaardeerd _/-\o_
Nog steeds aangeschaft. Morgen controleer ik even mijn vader zn visa gegevens :p

• Greenie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-08-2022
Geen matches
Zijn er apps die je dumbphone laten connecteren op je smartphone via bluetooth, zodat deze laatste als bluetooth headset werkt bij calls ?

Ik word bijvoorbeeld zot dat mijn dumbphone voor het werk niet met outlook contacts kan syncen waar men persoonlijke smartphone dat wel doet. Dan moet ik altijd even via men smartphone een contact opzoeken om te bellen...

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-01 12:39
Geen matches
Op mijn chinese android phone heb ik colornote geinstalleerd. Normaal gesproken maakt deze bij installatie op het tablad "widgets" een widget aan, waarmee je een colornoteblokje, op je homescreen kunt zetten.
Op dit chinees apparaat maakt hij geen widget. Heeft iemand een idee waar je dit kunt instellen ?

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geen matches
Aloysxda schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 09:07:
Op mijn chinese android phone heb ik colornote geinstalleerd. Normaal gesproken maakt deze bij installatie op het tablad "widgets" een widget aan, waarmee je een colornoteblokje, op je homescreen kunt zetten.
Op dit chinees apparaat maakt hij geen widget. Heeft iemand een idee waar je dit kunt instellen ?
Longpress op homescreen, widget, colornote?

• Aloysxda
Geen matches
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 09:47:
[...]

Longpress op homescreen, widget, colornote?
Bij deze actie krijg ik alleen de optie: Achtergrond kiezen.
Zojuist heb ik switchpro geinstalleerd. die maakt wel een widget in het widget scherm. Waarom colornote dat nu niet doet ??

• Aloysxda
Geen matches
Aloysxda schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 12:26:
[...]

Bij deze actie krijg ik alleen de optie: Achtergrond kiezen.
Zojuist heb ik switchpro geinstalleerd. die maakt wel een widget in het widget scherm. Waarom colornote dat nu niet doet ??
Edit: De oplossing zojuist gevonden. Colornote had ik op de externe SD geinstalleerd. Deze heb ik verplaatst naar de interne opslag en.........voilla _/-\o_
Bedankt voor het meedenken allseeineye :)

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:57

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Het nieuwe menu ziet er zeker mooi uit, het verdwijnen van de vinkjes vind ik maar niks, het grootste deel van mn mails is afkomstig van bedrijven of zijn groepsmails, waardoor ik een gekleurd vierkant krijg met n letter erin op de plek van de contact picture. Nu is dat tot daar aan toe, maar de lijst met mails is ineens veel minder compact dan eerst, jammer dat er daar geen instelling voor is...

Kalm aan! En rap een beetje!

• HansAnders07
  • Laatst online: 20:22
Geen matches
Wat is een goed alternatief voor de standaard Facebook app? Deze veroorzaakt heel veel wakelocks..

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Geen matches
https://m.facebook.com?

Niet echt een app, maar ik vind het een stuk fijner dan de app (al heb ik die lang niet gebruikt).

Als het alleen om het chatten gaat kan je naar bijv Imo kijken :)

[ Voor 78% gewijzigd door anandus op 09-06-2013 12:51 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:50
Geen matches
Atrium gebruik ik, werkt prima! Je kan niet alles ermee (soms moet ie de browser even openen), maar gewoon beetje timeline scrollen en liken gaat prima :D

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• HansAnders07
  • Laatst online: 20:22
Geen matches
Het is puur voor timeline en liken. Facebook chat gebruik ik nauwelijks

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:04

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Geen matches
Atrium inderdaad en ook Friendcaster, maar ik vind beide apps het eigenlijk 'net niet'. Ik kom toch altijd weer terug op het gebruik van m.facebook.com.

Rail Away!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-12-2025
Geen matches
Ik heb sinds 2 dagen een android telefoon na jaren gebruik van een Iphone en ik heb me suf lopen zoeken naar een gratis app die mijn Podcasts van Itunes over kan zetten naar mijn telefoon. Ik heb inmiddels een dozijn apps geprobeerd en allen zetten muziek wel over maar voor podcasts moet je de betaalde versie hebben. Weet iemand een goed werkende gratis app die in staat is podcasts vanuit Itunes over te zetten naar mij telefoon ?

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Deze heeft het over podcasts: Google Play: Synctunes free for iTunes

Stond bovenaan in de lijst toen ik zocht op.... iTunes. ;)

• Y-Foxy
CaptJackSparrow schreef op zondag 09 juni 2013 @ 15:05:
Deze heeft het over podcasts: Google Play: Synctunes free for iTunes

Stond bovenaan in de lijst toen ik zocht op.... iTunes. ;)
Deze ken ik al, die werkt helaas nog niet op de Mac

• agoNITE
Geen matches
Doubletwist misschien? Maker zegt dat ze het de ideale app is voor mensen die af willen kicken van iTunes.

• Y-Foxy
Geen matches
agoNITE schreef op zondag 09 juni 2013 @ 15:47:
Doubletwist misschien? Maker zegt dat ze het de ideale app is voor mensen die af willen kicken van iTunes.
De Itunes podcast library copy functie zit enkel in de betaalde pro versie net zoals het het geval is met alle apps die ik tot nu toe heb geprobeerd, standaard versie ondersteund enkel streaming van podcasts over wifi.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Geen matches
Y-Foxy schreef op zondag 09 juni 2013 @ 15:38:
[...]

Deze ken ik al, die werkt helaas nog niet op de Mac
Weet ik veel dat jij zo'n verstokte appelaar bent dat je geen PC hebt. ;) Zelfs onder iPhonebezitters is dat relatief zeldzaam. :+

Maar als dat een eenmalige handeling is kun je dat dan niet even een keertje via de PC van iemand anders doen met die app?

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geen matches
Notificaties uitzetten en met greenify in slaap brengen. 0 wakelocks over en geen gestuntel met andere apps. En dit gaat natuurlijk over de Facebook app...

Edit 2, screenshotje erbij:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sPaurd4MLlBpn00Re6C3c178/full.png

[ Voor 48% gewijzigd door AllSeeyinEye op 10-06-2013 09:18 ]

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-12-2025
Geen matches
HansAnders07 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 12:35:
Wat is een goed alternatief voor de standaard Facebook app? Deze veroorzaakt heel veel wakelocks..
Mobiele website gebruiken + Facebook Messenger Applicatie

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:50
Geen matches
Want de messenger applicatie zorgt niet voor wakelocks natuurlijk 8)7

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:22

Laguna

Connaisseur

Geen matches
Hebben meer mensen er last van dat Chrome bij bepaalde forums de tekst van berichten in verschillende formaten toont?
Erg irritant..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Jnv61nV.png

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:04

Christiano007

Ich bin der champion

Geen matches
Jup, heb/had ik ook. Toen maar weer Dolphin browser gebruikt.

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:33
Geen matches
vind chrome op mijn GN ook niet prettig, gebruik nog steeds de stockbrowser, heerlijk soepel en snel, en ook makkelijk mijn chrome desktop bookmarks gesynced, alleen geen open tabs en dat soort fratsen

Strava

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-12-2025
Geen matches
HansAnders07 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 12:35:
Heb je al eens in de instellingen van de Facebook app gekeken en dingen als notifications, refresh interval en chat availability uitgezet?

• Cyleo
Geen matches
Laguna schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:34:
Hebben meer mensen er last van dat Chrome bij bepaalde forums de tekst van berichten in verschillende formaten toont?
Erg irritant..

[afbeelding]
Dat doet chrome omdat het sommige stukken niet als tekst ziet (het wordt past tekst als het een bepaalde lengte heeft). Je kan dit enigzins aanpassen door text reflow op 100% te zetten.

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:22

Laguna

Connaisseur

Geen matches
Cyleo schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:28:
[...]

Dat doet chrome omdat het sommige stukken niet als tekst ziet (het wordt past tekst als het een bepaalde lengte heeft). Je kan dit enigzins aanpassen door text reflow op 100% te zetten.
Waardeloos op een forum dus. Ik zie overigens nergens de optie text reflow of bedoel je daar de tekstschaal mee? Die staat reeds op 100%.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Geen matches
Cyleo schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:28:
[...]

Mocht je de optie Tekstschaal onder Toegankelijkheid bedoelen, deze staat op 100% :X

• Cyleo
Geen matches
Laguna schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:40:
[...]

Waardeloos op een forum dus. Ik zie overigens nergens de optie text reflow of bedoel je daar de tekstschaal mee? Die staat reeds op 100%.
Ja, die bedoel ik. Hij moet op 50% volgens mij (telefoon hing aan de lader, had het verkeerd onthouden ;) )

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Geen matches
Cyleo schreef op maandag 10 juni 2013 @ 16:36:
[...]

Ja, die bedoel ik. Hij moet op 50% volgens mij (telefoon hing aan de lader, had het verkeerd onthouden ;) )
Oké! Daar gaan we even mee experimenteren 8)

Verwijderd

Geen matches
Iemand een idee hoe je het volgende kunt wijzigen in de APK?
Ik wil dus graag dat de Nu.nl app op een 1024x600 scherm er hetzelfde uit laten zien als op een scherm van de Nexus 7. Je ziet namelijk nu de Nu.nl app in telefoonstijl met kleine afbeeldingen. Ik wil het hebben met grote afbeeldingen zoals je hieronder ziet op de Nexus 7.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/ANPn36WaiTvH45J0vw6dOz7m7tlP8ngdy-KLTkj0DwuaWwxeXDpwurRa_9ebB8txpQI=w705

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:48
Geen matches
Kan je niet gewoon de DPI aanpassen? Lijkt me veel makkelijker, er zijn apps die dat per app kunnen aanpassen...

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Geen matches
Anders denk ik de app decompilen, xml aanpassen en opnieuw compilen.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Geen matches
Ik neem aan dat beide apparaten dezelfde resolutie van 1024x600 hebben? Ik weet natuurlijk niet van elk apparaat die resoluties. Heb je gecheckt of beide apparaten dezelfde .apk uitgeserveerd krijgen? Zo niet dan de 7" versie naar je feun kopiëren en installeren.

Verwijderd

Ik heb een BB Playbook 1024x600 pixels daar kan ik de nu.nl app sideloaden. Dit is gewoon de standaard Android app die is omgezet naar BB .bar formaat. Ik vind echter hoe het eruit ziet niet zoals het moet zijn op een tablet. Ik wil het hebben zoals op de Nexus 7 in het bovenstaande plaatje, maar ook op een Kruidvat tablet met een resolutie van 1024x768 ziet het er zo uit als op de Nexus 7. Wat ik dus precies moet doen is me nog niet helemaal duidelijk. Ik denk dat ik de DPI in de APK ergens moet aanpassen.

Edit:
Misschien heb ik het gevonden. In 720dp zit een xml genaamd row_article_full en bij 600dp niet maar is dat row_article_middle.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2013 21:07 ]

• tomdabom
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-11-2025
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:49:
Ik heb een BB Playbook 1024x600 pixels daar kan ik de nu.nl app sideloaden. Dit is gewoon de standaard Android app die is omgezet naar BB .bar formaat. Ik vind echter hoe het eruit ziet niet zoals het moet zijn op een tablet. Ik wil het hebben zoals op de Nexus 7 in het bovenstaande plaatje, maar ook op een Kruidvat tablet met een resolutie van 1024x768 ziet het er zo uit als op de Nexus 7. Wat ik dus precies moet doen is me nog niet helemaal duidelijk. Ik denk dat ik de DPI in de APK ergens moet aanpassen.

Edit:
Misschien heb ik het gevonden. In 720dp zit een xml genaamd row_article_full en bij 600dp niet maar is dat row_article_middle.
Kun je niet de app van Nu.nl die van de kruidvat tablet, omzetten naar .bar formaat?
Ik heb ook een BB Playbook gehad en heb daar zelf gewoon .bar files voor gemaakt. Is niet erg moeilijk.

http://apk2bar.org/

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Vandaag (hopelijk) nog gratis i.p.v. €3,99

Google Play: SunTrajectory.net door Google Play: MoonTrajectory.net te installeren en daar bij vouchercode:

appgratis

in te voeren. Dan krijg je een licentienummer te zien waarmee je de app kunt herinstalleren. Is alleen voor het device waar je het op activeert. Wil je het dus op meerdere devices installeren dan moet je dat meteen doen zolang de actie nog duurt.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Geen matches
Vouchercode ingevoerd, licentienummer heb ik... Maar dan?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Google Play: Cameringo - Effecten Camera is vandaag gratis, ziet er op het eerste gezicht wel leuk uit, ik vraag me wel af of ik dit ga gebruiken. Ik gebruik meestal de HTC OneX camera app en bewerk hem eventueel later met Google Play: Snapseed.

• CLB
  • Niet online
Geen matches
Ik vind dat AppGratis, maar een erg vage bedoeling eerlijk gezegd...
Nu heb ik een fulltime working geactiveerde app met een demo-logo bijvoorbeeld *yeah*

Als ik die app nu uninstall en morgen weer download, wat dan? Ik houd het wel bij Amazon...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• ArthurMorgan
  • Niet online
Geen matches
CLB schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:43:
Vouchercode ingevoerd, licentienummer heb ik... Maar dan?
Volgens mij ben je dan klaar.

Elke keer dat ik hem nu opstart krijg ik de melding dat hij de licentie gecontroleerd heeft.
Of ik dat nummer bewaar weet ik niet. Ik vind de app op zich wel grappig, maar die lijn van de zon trilt als een gek op mijn xperia z.

en die schaduwfunctie, of ik doe iets verkeerd of het werkt gewoon niet ;)

• CLB
  • Niet online
Geen matches
Maar dat is Moontrajectory, hoe krijg je die sun-versie?

• ArthurMorgan
  • Niet online
Geen matches
Op de maan klikken en de zon selecteren :)

Ja ik zat eerst ook raar te kijken. Maar de maanversie is blijkbaar de demoversie van de sunversie en met die vouchercode wordt het dan de sunversie, maar dan met de oude naam :D

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Geen matches
Het is een handige app voor wanneer je ergens nieuw bent en je wilt nog eens terugkomen om foto's te maken met de zon in je rug ofzo. Ik wil 'm dit weekend nog eens goed testen op een plek waar ik wat vaker kom om te zien hoe goed ie is en dan beslis ik of 't houden of weggooien wordt.
En het 'appgratis' beleid is inderdaad een beetje vreemd, het is makkelijker als het wel allemaal aan je google account gekoppeld wordt.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dat Appgratis lijkt zich o.a. te richten op vrij nieuwe of minder breed publiek trekkende apps die snel een flink aantal installaties willen kunnen laten zien op hun Play Store pagina en wellicht even kunnen stijgen in de rankings zodat ze ook daarna meer aandacht trekken. Ik heb wel sterk de indruk dat de apps vaak 'special edition' uitvoeringen zijn met bijv. wat extra reclame voor eigen andere apps ingebouwd en ik vermoed dat de apps detecteren dat AppGratis ook is geïnstalleerd en dat dan de demoversie geüpgrade wordt naar de, of beter gezegd 'een', volledige (SE?) versie. De datum van de laatste versie lijkt steeds die van de gratis dag te zijn.

Bij die Moon/Sun Trajectory zal de gekochte versie ook niet zo'n licentiecode geven denk ik en kun je die later ook op andere devices installeren. Deze versie dus niet. De app heeft weliswaar beperkte toepassingsmogelijkheden maar is aan de andere kant klein en je zou er anders dat bedrag ook niet voor uitgeven. De vouchercode gaf aan dat dit ook werkt als AppGratis niet is geïnstalleerd. Dat was ook een overweging om het hier te melden.

Dat Cameringo trekt me minder. Ik ben niet zo dol op al die effecten. Je zit er meer even mee te spelen en zegt... ja, het is wel grappig... en dan gebruik je het nooit meer. Het enige dat interesse wekt is de claim van "macro-focus". Geen idee of deze camera app op dat punt meer zou kunnen dan andere apps of bijv. Camera Zoom FX dat ik al heb.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Hmm special edition uitvoering.... dat zou vreemd zijn omdat je de app wel in de play-store haalt en dus voor iedereen 'toegankelijk'. Of bedoel je dat de aangeboden versie (vaak op de dag zelf vernieuwd) een speciale versie is met extra mogelijkheid (voucher knop ingebouwd voor één dag)?

Voor mij is het wel een leuke app die af en toe me wijst op apps waarvan ik denk wel geinig zonder dat ik daarvoor naar fora of andere plekken hoef te surfen. Bovendien is 'gratis' altijd aantrekkelijk (ik ben me bewust dat echt-gratis niet bestaat bij dit soort dingen) om iets te proberen. Die cameringo heeft nog wat speel-en-test tijd nodig om een echt oordeel te vormen. Het is wel leuk om de bewerking in real-time op je scherm te zien voordat je de foto neemt. Dat kende ik nog niet (wat niet betekend dat er geen andere apps zijn die dat doen, zo erg heb ik me er niet in verdiept) Voor mij blijft camera zoom fx ook de default camera app tot er een echt beter alternatief is.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Het viel me wel op dat de app gisteren een update heeft gehad:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mkgopWtGays0Jo0Fwh3LsDmy/full.png

edit: Ook heb ik de demo versie die "unlocked " is, het icoontje is van de demo versie, dus met het rode bandje erop (https://play.google.com/store/apps/developer?id=Perraco+Labs) en niet helemaal zwart.

[ Voor 42% gewijzigd door janvanduschoten op 12-06-2013 14:11 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik was nieuwsgierig of Cameringo ook zou werken op een device waar AppGratis niet ook op staat. Blijkt dat je ook een vouchercode moet invoeren om hem te unlocken. Dat zou alleen op de datum van vandaag kunnen werken. Als je de .apk dus back-upt en het over een weekje weer zou installeren op een ander device dat dan de vouchercode niet meer werkt... tenzij je de datum terugzet naar de datum van de actie.

Ik verwacht min of meer dat na de actie er wéér een 'nieuwe' versie zal verschijnen en dat ze gewoon gedurende de actie een versie in de Play Store zetten die voor iedereen te unlocken is. Er staat ook nergens dat je per se eerst AppGratis zou moeten installeren. Misschien dat er naast die vouchercode-optie ook een check wordt uitgevoerd op de aanwezigheid van AppGratis en dat de unlock dan automatisch gedaan wordt.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Je unlocked een demo en "koopt" niet de full version. Ik verwacht dus dat als ik hem morgen deinstalleer en weer installeer ik hem niet meer kan unlocken. Als je nu de full version gratis kreeg dan had ik hem gewoon weer uit de Play store kunnen halen.
Ik ga de app denk ik toch niet gebruiken dus morgen heb ik waarschijnlijk wel antwoord voor je :P

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nog een wetenswaardig stukje info over AppGratis n.a.v. een commentaar bij de app van vandaag.
Google Play: Cut My Puzzle (photo jigsaw)
Ads in Appgratis full version

Every time you have to click OK for appgratis popup and ad in the full version. Is it really a full version ? Update: Thanks for responding back. Btw will the ad also vanish ? Because It is supposed to be a full version.

Red Beach Games replied on 13 June 2013
Thanks for your comment Balachandar. The popups with "ok" should stop appearing after the promotion ends! We are required to leave the AppGratis full screen ad in the opening and the other ad in the main screen for 2 weeks, as part of the promotion, but after that they vanish and you should only have one non-intrusive ad left afterwards.
Dus blijkbaar inderdaad steeds een speciale versie met die AppGratis advertenties erin. Maar het zou na 2 weken (grotendeels) weg moeten zijn. Vandaag ook een app met nog maar 1000-5000 installaties van makers die dat waarschijnlijk graag opgeschroefd zien. Vooral als er later nog in-app aankopen gedaan kunnen worden wat hier het geval is.

Ja ach... ik heb op de PC al sinds vele jaren geleden een jigsaw puzzle spel waar je ook o.a. zelf met eigen afbeeldingen puzzles kan maken en het aantal stukjes kan bepalen en hoe verschillend ze er uitzien. Dit soort geringe aantallen stukjes zie je bij kinderpuzzles.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

CaptJackSparrow schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:31:
Nog een wetenswaardig stukje info over AppGratis n.a.v. een commentaar bij de app van vandaag.
Google Play: Cut My Puzzle (photo jigsaw)
[...]
Dus blijkbaar inderdaad steeds een speciale versie met die AppGratis advertenties erin. Maar het zou na 2 weken (grotendeels) weg moeten zijn. Vandaag ook een app met nog maar 1000-5000 installaties van makers die dat waarschijnlijk graag opgeschroefd zien. Vooral als er later nog in-app aankopen gedaan kunnen worden wat hier het geval is.

Ja ach... ik heb op de PC al sinds vele jaren geleden een jigsaw puzzle spel waar je ook o.a. zelf met eigen afbeeldingen puzzles kan maken en het aantal stukjes kan bepalen en hoe verschillend ze er uitzien. Dit soort geringe aantallen stukjes zie je bij kinderpuzzles.
Het idee is wel grappig maar het aantal stukjes is inderdaad wel weinig en ik zie niet hoe ik het zelf kan aanpassen. Conclusie je moet gestoord zijn hier ooit €18 voor neer te tellen. (offtopic vraagje, hoe heet dat pc spel?)

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Geen matches
Het reageert ook nogal sluggish waardoor je niet veel onder de 5 min. kunt blijven. Als incidentele 'timewaster' kan het er mee door.

Dat PC spel is Jigsaws Galore.

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:58

Felyrion

goodgoan!

Geen matches
Iemand enig idee of google weer zo'n fijne sale gaat organiseren bij 50 billion app downloads? Dat moet er toch bijna aankomen lijkt me zo.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dit was als het goed is de link naar de 10 miljard promotiepagina:

Android Market: New Releases & Great Deals on Apps & Games - Android-apps op Google Play

Wordt nu vanzelf:

https://play.google.com/s...ollection/timed_promotion

En deze was van de 25 miljard actie:

https://play.google.com/s...elebrate_25_billion?hl=en

Zou dit dan de pagina zijn die we in de gaten moeten houden?

https://play.google.com/s...elebrate_50_billion?hl=en

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Geen matches
Volgens de 'analisten' zou de magische grens 9 juni al bereikt moeten worden.

Maar goed zelfs hij gaf toe dat er een flinke dosis geluk nodig is om het precies te gokken. Het moge duidelijk zijn dat we er nog niet zijn, maar wel bijna in ieder geval.

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Geen matches
Arghhh...
vanwege een nieuwe rom heb ik alle bestanden enz. gebackuped met titanium backup.
Nu heb ik inmiddels een nieuwe rom, prima
In de map titanium backup zie ik alle backupbestanden (van elke app. zie ik een .apk.gz een .propertie en een .tar.gz) maar ik krijg de apps niet meer te zien in back-up/terugzetten of in "herstellen"

wat doe ik fout dat ik alle oude apps niet meer kan vinden?

www.casarodriguillo.com

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-12-2025
Geen matches
Kies de juiste backup map in titanium bij voorkeuren

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Geen matches
reyals schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 21:09:
Kies de juiste backup map in titanium bij voorkeuren
Dat heb ik gedaan, nu staan er nieuwe backups in (van de nieuwe rom) en in diezelfde map staan ook de oude apps. maar toch krijg ik de oude niet te zien en aan te vinken bij het herstellen.
zie voorbeeld hieronder.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CrjnJzGJ6Xo7bA66ke4ryRcJ/thumb.png
edit: grmmmbll.... superuser was niet geïnstalleerd

[ Voor 25% gewijzigd door Pinin op 15-06-2013 21:31 ]

www.casarodriguillo.com

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Geen matches
Gratis of Pro versie van Titanium?
PRO Features Added:
[...]
Heleboel andere zaken.
[...]
Migrate system data across different ROMs
De gratis versie wil alleen maar back-ups terugzetten die op hetzelfde device gemaakt zijn. Een andere firmware is al voldoende om het niet meer te laten werken.

Oh... ik zie het. Edit. Geen SU.

Tabje stond nog ongelezen open. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door CaptJackSparrow op 15-06-2013 21:45 ]

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-01 07:42
Geen matches
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 21:43:
Gratis of Pro versie van Titanium?

[...]

De gratis versie wil alleen maar back-ups terugzetten die op hetzelfde device gemaakt zijn. Een andere firmware is al voldoende om het niet meer te laten werken.

Oh... ik zie het. Edit. Geen SU.

Tabje stond nog ongelezen open. ;)
Dat is trouwens niet waar ;) Backups vanaf een DesireHD met Android 4.2.2 werken gewoon op een XperiaZ met 4.1

There is no place like 127.0.0.1

Pagina: 1 ... 18 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.