Toon posts:

[Bug][PW] Broodkruimel navigatie afwezig!

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

Verwijderd

Topicstarter
1. Bestemming
Pricewatch

2. URL
http://tweakers.net/pricewatch/

3. De omschrijving & steps to reproduce
Voorbeeld:
- In het nieuwe menu klik je op computer, dan opslag
- Vervolgens wil je interne harde schijven kiezen, helaas moet je hiervoor naar beneden scrollen omdat deze maar half zichtbaar is, dus gok je maar/ klikt mis.
- Vervolgens klik je fout en zit je in externe harde schrijven.
- Nu heb je een probleem! Nergens kan je terug naar het keuze menu? Geen broodkruimel navigatie!
- Je enige optie is nu om of terug te klikken in je browser, dan kom je terug op de hoofdpagina van pricewatch, helaas is niet onthouden waar je in het keuze menu was voordat je verkeerd klikte.
- Of je moet bovenaan in het hoofdmenu op pricewatch klikken, dit lijkt mij ook niet de beste manier om te navigeren.

4. Je browserversie
Opera 12.02

5. Door jou gebruikte plug-ins
Flash, quicktime, silverlight

6. Besturingssysteem
OS X 10.8.2

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-11 19:47

Zerfox

^this guy

Ik heb er niet erg veel last van, maar ze zouden als oplossing de externe en interne schijven hoger kunnen plaatsen en bijvoorbeeld 'Hardeschijf controllers' en 'Hardeschijfbehuizingen' naar beneden plaatsen (aangenomen dat daar minder op geklikt wordt?)

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Is een kwestie van gewenning denk ik, je kan nu ook direct bovenin de zoekbalk de categorie intikken die je zoekt. Dat kan direct vanuit heel de pricewatch. :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-11 14:01
Maar een keer op back drukken op je muis, toetsenbord of tablet zorgt ervoor dat alles wat je ervoor hebt gedaan ongedaan wordt gemaakt. Een beetje zoals een slechte Flash site vroeger.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-11 10:00

rob_erwt

What does this button do?

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Dit topic is gesloten.