Geforce GTX675M met 120hz monitor

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 456718

Topicstarter
Hallo allemaal.

Ik heb een BTO notebook met een GTX675M. (review eerder geplaatst).en de optimus troep met intel HD 3000

Nu heb ik een Iiyama 120hz 27inch monitor hierbij gekocht voor op mijn bureau.

alleen zie ik niet hoe ik de monitor op 120hz kan gebruiken.

Alle fora zeggen dat ik naar mijn Nvidia control panel moet en dan bij screen resolution mijn refresh rate kan instellen.
maar bij mij is heel de 'screen resolution' optie niet aanwezig, wat waarschijnlijk door de optimus komt

iemand een idee?

Met vriendelijke groet

uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-06-2024
Ook als de optie niet beschikbaar is kan je er alsnog bij er is tenslote een nvidia chip aanwezig.
Display > change resolution.
Dan customize > create custom resolution > refresh rate en resolutie instellen dus 120Hz en waarschijnlijk 1920x1080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixy
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-07 13:16
Optimus zorgt ervoor dat de basis taken (en dus ook je bureaublad / what ever) met de IGP weergegeven worden. De Intel IGP's kunnen geen 120Hz schermen aansturen, waardoor je dit niet kan instellen op je 2e monitor.

De enige manier om dit te realiseren is door de IGP in zijn geheel uit te schakelen, en alles op de GTX675 te laten draaien.

Forums are like a herd of performing elephants with diarrhoea -- massive, difficult to redirect, awe-inspiring, entertaining, and a source of mind-boggling amounts of excrement when you least expect it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Eerst je nVidia kaart als Primary instellen en dan pas 120 Hz selecteren werkt ook niet :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-06-2024
Nixy schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:20:
Optimus zorgt ervoor dat de basis taken (en dus ook je bureaublad / what ever) met de IGP weergegeven worden. De Intel IGP's kunnen geen 120Hz schermen aansturen, waardoor je dit niet kan instellen op je 2e monitor.

De enige manier om dit te realiseren is door de IGP in zijn geheel uit te schakelen, en alles op de GTX675 te laten draaien.
Is niet echt een probleem aangezien je als je je tweede monitor aansluit je thuis bent waar je je laptop gewoon via het lichtnet voedt en het dus niet uitmaakt dat er iets meer verbruitk word.

[ Voor 4% gewijzigd door maarten12100 op 19-10-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyMonk
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-07 23:56
Met wat voor kabel heb je je monitor aangesloten? De monitor is Full-HD neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-07 18:08
Wat crazymonk zegt, wat voor een kabel heb je? Als je een singlelink kabel gebruikt kan je die 120hz niet eens halen...
Pagina: 1