[BUG][FP]Link "bekijk nieuwsarchief " is verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaan Banaan
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Vaan Banaan

Heeft ook Apache ontdekt

Topicstarter
Naar aanleiding van zeef in "Poll: Tweakers 7 verbetering of achteruitgang":
De link "bekijk nieuwsarchief" is verdwenen
1. Frontpage
2. http://tweakers.net/
3. Bij de oude versie stond onder de laatste headline een link "bekijk nieuwsarchief"
zie ook in de heatmap http://ic.tweakimg.net/ext/i/1350421022.png
4. Je browserversie: nvt
5. Door jou gebruikte plug-ins: nvt
6. Besturingssysteem: nvt

[edit]Soortgelijk topic gevonden en Femme lijkt het niet nodig te vinden? ;(
Waarom kunnen we niet meer op het nieuws van de dag klikken?
Femme schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:20:
... Tegelijkertijd zagen we dat de bezoekers nauwelijks gebruikmaakten van het nieuwsarchieven en weinig op categorieën klikten in het nieuwsarchief. Een nieuwsbericht terugvinden kan prima via de zoekfunctie.

[ Voor 34% gewijzigd door Vaan Banaan op 18-10-2012 22:13 ]

500 "The server made a boo boo"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-07 09:59

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

We vonden het inderdaad niet nodig om een link te hebben naar het archief. Je kunt de nieuwsbestemming gebruiken om het dagoverzicht te bekijken en de zoekmachine om naar nieuwsberichten te zoeken.

Als je in nieuws op enter ramt in het zoekveld krijg je overigens ook een chronologisch overzicht van nieuwsberichten :) .

Met welk doel gebruikte je de nieuwsarchieven? Dat vind ik wel interessant om te weten zodat we kunnen beoordelen of er belangrijke functionaliteit mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-07 12:49

DataGhost

iPL dev

Stel dat je een week bent weggeweest en het nieuws van afgelopen week wilt lezen. Ik lees lang niet alles dus een overzicht met alleen koppen is dan heel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
DataGhost schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:38:
Stel dat je een week bent weggeweest en het nieuws van afgelopen week wilt lezen. Ik lees lang niet alles dus een overzicht met alleen koppen is dan heel handig.
Idem hier. Ik zit wel vaker op locaties zonder beschaving (internet toegang :P), dan is het handig om even in een oogopslag het overzicht te zien. En vervolgens eventueel door te klikken.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkdejong
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:48
Eens met bovenstaande, vindt de layout van http://tweakers.net/nieuws/zoeken/?keyword= eigenlijks wel goed. Zou deze op zich beter vinden voor front of onder de "Nieuws" link. Huidige "Nieuws" link (blogachtige layout) zou ik niet gaan gebruiken iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaan Banaan
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Vaan Banaan

Heeft ook Apache ontdekt

Topicstarter
Het doel van het nieuwsarchief voor mij is om een overzicht van het nieuws van afgelopen dagen te bekijken.
En inderdaad kan ik dat wel per dag zien, maar waarom ik dit topic startte:
Ik kom niet elke dag op de Frontpage. Net zoals nu bijvoorbeeld, wil ik de headlines van gisteren ook even bekijken. Interessante headlines opende ik dan in tabs op de achtergrond.
Maar als ik nu op het Tweakers logo klik, is die optie er niet meer onder aan de pagina.
Nu moet ik op nieuws klikken, dan vouwen alle nieuwsberichten van vandaag uit. Aan het eind van de pagina staat daar nieuws van gisteren.
Maar ook dan krijg weer alle nieuwsberichten volledig in een gigantische lap tekst onder elkaar. Dat is me veel te druk.
Het voelt nu aan als een tijdschrift zonder inhoudsopgave.

[edit]
@henkdejong, ah dat leest al een stuk beter. Ik kreeg dat niet voor elkaar, dat kwam omdat ik op de Frontpage (Als je op het tweakers-logo klikt) op zoeken klikte en dan MOET je een zoekopdracht ingeven.

[ Voor 11% gewijzigd door Vaan Banaan op 21-10-2012 13:03 ]

500 "The server made a boo boo"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superstoned
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-06 19:23
henkdejong schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:00:
Eens met bovenstaande, vindt de layout van http://tweakers.net/nieuws/zoeken/?keyword= eigenlijks wel goed. Zou deze op zich beter vinden voor front of onder de "Nieuws" link. Huidige "Nieuws" link (blogachtige layout) zou ik niet gaan gebruiken iig.
geen geweldige oplossing want het neemt nog steeds een stuk meer ruime in maar tweakers is toch a maar matig op een mobiele telefoon dus dit kan er ook nog wel bij...
Pagina: 1